یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته: سردار یحیی الهی، فرمانده پلیس استان لرستان به میان مردم رفت و با رویکرد «بازدید اجتماع‌محور» با آنها گفتگو کرد.
عصر روز سه‌شنبه، 16 شهریورماه، سردار یحیی الهی، فرمانده پلیس استان لرستان در مسجد دولتشاهی محله‌ی کهن پشت‌بازار خرم‌آباد حضور یافت و از نزدیک با اهالی محل، گفتگو کرد.
مردم دیدگاه‌های مختلف انتقادی، توصیه‌ای، پیشنهادی و حمایتی خود را درباره‌ی حوزه فعالیت پلیس، با فرمانده پلیس استان لرستان در میان گذاشتند.
فرمانده پلیس استان لرستان با مردم گفتگو کرد و دستورات لازم را برای پیگیری‌های مربوط به مطالبات مردم از پلیس داد.
سپس، فرمانده پلیس استان لرستان راهی مرکز شهر شد و در محل سبزه‌میدان از خودرو خارج شده و با پای پیاده، مسیر سبزه‌میدان تا میدان شهدا را طی و با مردم به‌ویژه مغازه‌داران گفتگو کرد و از آنان خواست دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره‌ی عملکرد پلیس شهرستان خرم‌آباد بیان کنند.
وی در حالی که برخی فرماندهان دیگر از جمله سرهنگ دولتشاهی، فرمانده پلیس شهرستان خرم‌آباد نیز در این بازدید اجتماعی و گفتگوی مردم‌محور، حضور داشتند به داخل انواع مغازه‌ها و پاساژ‌ها رفت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره و مستقیم، دیدگاههای شهروندان درباره‌ی عملکرد پلیس را شنید و به مطالبات، انتقادات، پیشنهادات و پرسش‌های شهروندان، پاسخ داد.
این بازدید اجتماع‌محور که با پای پیاده توسط فرمانده پلیس استان لرستان صورت گرفت بیش از دو ساعت را به خود اختصاص داد تا فرمانده پلیس استان لرستان از منظر و زاویه دید مردم، عملکرد پلیس استان و شهرستان را بسنجد و ارزیابی میدانی کند.
فرمانده پلیس استان لرستان که با پای پیاده همه مسیر را بازدید کرد با تعداد زیادی از جوانان گفتگو کرد و این جوانان که بسیاری‌شان در حال کسب و کار بودند دیدگاه‌های متنوع خود درباره‌ی فعالیت و عملکرد پلیس را بیان کردند.
فرمانده پلیس از مردمی که در حال تردد در پیاده‌راه بودند خواست صریح و بی‌پرده درباره عملکرد پلیس و میزان رضایت شهروندان از عملکرد پلیس، نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند و شهروندان نیز با استقبال از حضور فرمانده پلیس استان لرستان در میان مردم، دیدگاه‌های متنوع خویش را با او در میان گذاشتند.
بازدیدهای میدانی مستمر از کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، ایست‌ بازرسی‌ها، ایستگاه‌های پلیس راه، یگان‌های عملیاتی و حضور در میان مردم از جمله رویکردهای مدیریتی فرمانده پلیس استان لرستان است.
اردیبهشت‌ماه 1400، سردار سرتیپ دوم یحیی الهی به عنوان فرمانده انتظامی استان لرستان منصوب شد و در همان ابتدای کار، وی تصریح کرد که بازدیدها و نظارت‌های مستمر میدانی از جمله رویکردهای مورد تأکید در حوزه‌ی کاری‌اش است.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس رحیمی فرد 1400-06-16 22:17
آقای سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان روسای برخی از کلانتری های سطح شهر خرم آباد کاملا نیاز به تغییر دارند
نقل قول کردن
#2 ترک 1400-06-17 09:07
با سلام و احترام کاش سردار محترم الهی فکری به حال شهرستانه خصوصا بروجرد نماید چرا که دزدی و زور گیری در بروجرد بیداد می کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا