یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رضا طولابی: فوتبال به عنوان پرطرفدارترین ورزش دنیا، طی دو دهه گذشته تبدیل به حیات خلوت برخی سیاسیون شده است. صاحبان قدرت، با شهوت سیری‌ناپذیر شهرت پا به عرصه‌ای گذاشته‌اند که با آن کاملاً بیگانه هستند.
مدیران کوتوله و تنگ‌نظری که با حربه‌های کثیفی چون: تهدید، دروغ، مخبر پروری، حذف افراد بادانش و شایسته و از همه پلشت‌تر: سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، راه و روش اداری خود را به محیط فوتبال تسری می‌دهند.
این افراد که به‌زعم خود خیلی زرنگ هستند، هر لحظه با نقاب‌های مختلفی ظاهر می‌شوند.
فوتبال چون طفلی معصوم، بازیچه‌ی دست سیاسیونی شده است که به دنبال محبوبیت و شهرت، از هیچ اقدام زشت و غیراخلاقی کوتاهی نمی‌کنند.
شما که در دهه‌های مختلف با ترفندهای چندش‌آور، با تفکرات بسته و پادگانی خود، خون بسیاری از کارمندان را در شیشه کرده‌اید، فوتبال و ورزش را به اهلش بسپارید، اجازه بدهید فوتبالی‌ها برای خودشان تصمیم بگیرند.
امثال شما اگر صد سال هم در این فوتبال باشید، نمی‌توانید مشروعیت و مقبولیت جامعه فوتبالی را کسب کنید. نگاه ما به شما، هیچ‌وقت تطهیر نمی‌شود.
از تمام این دنیا برای ما، همین فوتبال باقی مانده است، لطفاً این دل‌خوشی را با حرص و طمع دیده شدن و کسب محبوبیت خدشه‌دار نکنید.
شما سیاست دارید و برای پیاده کردن نقشه‌هایتان، برای پرونده‌سازی‌هایتان، صبر می‌کنید، دام پهن می‌کنید و مثل عقرب نیش می‌زنید.
نیش زدن بخش جدایی‌ناپذیر زندگی شما است، از آزار دادن دیگران لذت می‌برید، شما برای رهایی از اختلال روانی سادیسم، نیاز مبرم به یک روان‌پزشک دارید.
لطفاً ما را با فوتبال تنها بگذارید.
 شما تافته‌ی جدا بافته‌ای هستید که هیچ‌وقت در این چرخه جای نخواهید گرفت.
لطفاً ما را با فوتبال تنها بگذارید!

دیدگاه‌ها  

#1 سپیده 1400-05-06 09:24
منظورت چیست فوتبال خرم آباد ، استان ، کشور منظورت کدام سیاسیون هست ؟
نقل قول کردن
#2 جعفر محمدی 1400-05-06 14:50
درود بر شما ،اقا رضا.درود بر غیرتت درود به شرافت و شهامت و صداقتت
نقل قول کردن
#3 فریاد 1400-05-07 01:44
بله کاملا درسته میدانی و میدانم ولی کی زورش به اینا میرسه سالهاست لومپن ها گلوگاه ورزش کشور خصوصا لرستانو گرفتن .... برخی ورزش های لرستان همش افتاده دست داش مشتی های توخالی فقط هرکسی که چهارتا نوچه دورو برش باشه می تونه بشه همه کاره با لات بازی همه چیزو خراب کردن چند سال پیش بخاطر برخورد نامحترمانه ی ی نفر فوتبالو برای همیشه کنار گذاشتم باور بفرمایید دیگه حتی از تلوزیون هم نمی بینم توی زمین شماره 2 اون زمان داشتیم تمرین می کردیم بچه های کشتی هم توی سالن کنر زمین شماره دو تمرین داشتن آقایی هم مربیشون بود اومد به مربی ما گفت بچه ها خیلی سرو صدا می کنن و شروع کرد به بلند حرف زدن و تهدید کردن منم بهش گفتم جناب آقای ایکس انگار دارید شطرنج بازی می کنید ورزش بی سروصدا نمیشه .تند و باعجله رفت توی سالن و بعد چند دقیقه چند نفر با چاقو و قمه ریخت سرمون . از ترس سانسور اسمشو نمی برم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا