یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در لرستان پروژه‌های نیمه‌تمام بی‌شماری وجود دارد که هر چند وقت یک‌بار وعده‌ی جدیدی برای افتتاح یا تعیین تکلیف آن‌ها به گوش می‌رسد اما فقط در حد وعده باقی می‌ماند.
برای هر کدام از این دست پروژه‌ها که به وفور در لرستان یافت می‌شود در دولت‌های مختلف چندین وعده رسانه‌ای شده اما همچنان نیمه‌تمام هستند و برای افتتاح نیاز به کارهای زیادی دارند.
در این بین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ قرار بود برخی سدها آب‌گیری و پروژه‌هایی افتتاح شود، بازگشت کارخانجاتی به مدار تولید، تعیین تکلیف و وعده‌هایی از این دست هم مورد انتظار بود، اما بسیاری از آن‌ها محقق نشد و هم‌چنان همانی هستند که پیش از وعده‌ها بودند.
وعده آبگیری سد کمندان و تاج امیر که از سال‌ها پیش پروژه آن‌ها آغاز شده در چند وقت اخیر رسانه‌ای شد اما مطابق انتظار به خرداد نرسیدند.
بهره‌برداری از آزادراه خرم‌آباد- بروجرد یکی دیگر از پروژه‌ها بود که بر اساس وعده مسئولان تا پایان خرداد ۱۴۰۰ باید مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت اما این‌گونه نشد و بلافاصله وعده جدید از راه رسید.
ایستگاه‌های پمپاژ آب جایدر، چم مهر، نیله، اسماعیل‌آباد و برخی دیگر از پروژه‌های حوزه آب نیز قرار بود در ماه گذشته افتتاح شود اما این در حالی است که کار زیادی برای افتتاح دارند.
ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد نیز در لیست افتتاح پروژه‌های خردادی بود اما این وعده نیز محقق نشد و اگر بخواهیم به این دست پروژه‌های اشاره کنیم نیاز به مثنوی هفتاد من دارد.
درست است که در راه برخی از این پروژه‌ها مشکلاتی وجود دارد اما مسئولان وعده‌دهنده می‌توانند با اشراف کامل از شرایط وعده‌ای رسانه‌ای کنند که کمی به واقعیت نزدیک باشد.
ما عادت کرده‌ایم که برخی وعده‌ها را زیاد جدی نگیریم و شاید برخی مسئولان نیز به این "وعده‌های نشدنی" عادت کرده‌اند و بدون آگاهی کامل از شرایط مدام وعده جدید می‌دهند و با بی‌سرانجامی وعده، بعضاً دلایل آن را مطرح می‌کنند!
همچنان برای برخی پروژه‌های لرستان که عمر چند مورد آن‌ها بیش از دو دهه است و مسئولان زیادی به خود دیده‌اند، وعده جدید از راه می‌رسد و با رفتن مسئولان کنونی بازهم لرستان می‌ماند و وعده‌های روی زمین مانده و با ورود مسئولان جدید این چرخه ادامه خواهد داشت.
وعده‌های خرداد ۱۴۰۰ نیز مثل قبلی‌ها راه به جایی نبرد و وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان، همچنان همانی است که نباید باشد.
راستی خردادها چقدر وعده‌ها شیرین می‌شود اما بلافاصله خزان آن‌ها از راه می‌رسد...
 
ایسنا/لرستان

 

اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – شهر ارومیه – شهر سرو – شهر سیلوانه – شهر قوشچی – شهر نوشین – شهر سیمینه – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-04-08 07:38
و همچنان این وعده ها ادامه خواهد داشت........... ...........
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا