یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با مشخص شدن نفرات منتخب، پایان یافت.
ضمن تبریک به منتخبان به آن‌ها یادآور می‌شویم که از روز حضور در شورا، شما نماینده‌ی همه مردم شهر در شورا محسوب می‌شوید نه نماینده‌ی کسانی که به شما رأی داده‌اند؛ لذا وام‌دار یا بدهکار کسی نیستید و سرنوشت شهر شهروندان تا حد زیادی به عملکرد نظارتی شما بر شهرداری‌ها وابسته است.
بر این اساس، هر گونه تصمیم بر اساس منافع شخصی اعم از استخدام‌های قومی و رفاقتی، کمک به صدور مجوزهای متخلفانه و معامله‌های پشت پرده، سرآغاز از چشم مردم افتادن و حتی همچون برخی شوراهای دیگر شهرهای کشور، بازداشت و آبروریزی در پی دارد.
اگر کسی به شما رأی داده، منتی بر شما ندارد و برای مشخص شدن نماینده مردم ناظر بر شهرداری رای داده، لذا خواسته‌های جمعی و داشتن شهری آباد و بهتر بر هر نوع خواسته شخصی در اولویت است و ملاک سنجش عمل شما از نظر همه حتی آن‌ها که در انتخابات شرکت هم نکرده‌اند، همین خواهد بود.
پس بسیار مراقب باشید تا از هم‌اکنون سنگ بنای حضورتان در شورا را سست ننهید و زمینه‌ی کنار رفتن خود از شورا و از چشم مردم را به خاطر منافع یک یا چند نفر فراهم نکنید، کاری که برخی از اعضای شوراهای قبلی انجام دادند و نتیجه‌ی آن را هم دیدند!
اگر «نه گفتن» به افراد سودجو برای شما سخت و دشوار است، مطمئن باشید که شکست و نه گفتن مردم در انتخابات بعدی و دیگر عرصه‌های اجتماعی به شما بسیار دشوارتر است، لذا با آبرو و اعتبار خود و خانواده‌تان بازی خواهید کرد.
 امید است از تجربیات شوراهای پیشین درس گرفته و با طناب سودجویان به چاه نروید و یقین بدانید عملکرد خوب، بهترین مبلغ برای موفقیت‌های آتی شماست.
به امید به داشتن شهری آباد
 
رضا لرستانی
پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-03-29 14:49
فقط اعضای اولین دوره شورای شهر متخصص بودن
نقل قول کردن
#2 درمانده از همه جا 1400-03-30 01:24
الان کسی متاسفانه به فکر عمران و آبادانی نیست انتخابات طائفه ای فقط برا اینه خودشون به نون و نداری باشن.
نقل قول کردن
#3 درویشی 1400-03-30 10:49
اگر عملکرد داشتن ثبت نام می کردند
همه چیز مشخص است
نقل قول کردن
#4 علی 1400-03-30 16:07
فقط به فکر جیب خودشون هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا