یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در راه است و روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ صندوق‌های رأی به عنوان نماد دموکراسی جمهوری اسلامی ایران ما را به سوی خود فرا خواهند خواند. نخستین انتخابات قرن از حساسیت و اهمّیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم نجیب و با ذکاوت کشورمان از اهمّیت و حساسیت آن کاملاً آگاه‌اند.
از یک سو، مشکلات عدیده اقتصادی و تورّم روزافزون مردم را رنج می‌دهد و جامعه را به‌سوی نا‌امیدی سوق می‌دهد و از سوی دیگر، بوق و کرنای بیگانگان شدیدتر از دوره‌های پیشین قهر کردن ایرانیان با صندوق‌های رأی را القاء می‌کنند. بیگانگان، این دشمنان قسم‌خورده و نقاب گوسفند به چهره‌زده، انگار دلشان از خودِ ما بیشتر به حال خودمان می‌سوزد و نقش کاسه داغ‌تر از آش را بازی می‌کنند!



در این میان، مردم آگاه کشورمان که مشکلات را با پوست خود کاملاً لمس می‌کنند و شرایط کلی کشور و منطقه آشوب‌زده خاورمیانه را می‌بینند، با درایت تصمیم خواهند گرفت که آیا آن‌طور که بیگانگان می‌خواهند با صندوق‌های رأی قهر کنند یا از فرصت ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای سرنوشت آینده کشور بهره‌برداری نمایند؟
در همین شهر زیبای خرم‌آباد با چشمه‌های جوشان، آب‌وهوای معتدل، مردم نجیب و آگاه و با ظرفیت‌های بالقوه توسعه، اگر ما شهروندان در روز انتخابات حرف خود را نزنیم و کاندیدا‌های برتر، با تقوی و با کفایت را انتخاب نکنیم، به‌راستی چه اتفاقی برای شهر رخ خواهد داد؟ آیا نگران نیستیم اگر با صندوق‌های رأی قهر کنیم، کاندیدا‌هایی از صندوق‌ها بیرون خواهند آمد که با دستان بی‌کفایت خود این شهر پراستعداد و پر ظرفیت را به قهقرا خواهند برد و تراژدی  "پس رفت " را دوباره خواهند نوشت.
در عوض اگر با عزّت و اعتمادبه‌نفس از فرصت ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بهره ببریم و با هم‌اندیشی، مشورت کاندیدا‌های برتر و کارآمد را انتخاب کنیم، بی‌تردید، نقطه عطفی در تاریخ شهر و دیارمان خلق کرده و دروازه‌های پیشرفت و توسعه را به روی شهرمان گشوده‌ایم.
نکته بسیار مهمی که در پنج دوره قبلی بدان کمتر توجه شده این است که مردم نجیب شهر آراء خود را در صندوق ریخته‌اند ولی در انتخاب برترین‌ها دقت کمتری مبذول داشته‌اند. این بار اما به خاطر آینده فرزندمان، به خاطر بستگان و دوستانمان و به خاطر توسعه و پیشرفت شهر و دیار عزیزمان و با امید و انگیزه به‌سوی صندوق‌ها بشتابیم و با تصمیم درست و بجا به کاندیدا‌های با تقوی و با کفایت رأی دهیم.
اگر شرط لازم پای صندوق رفتن و شرط کافی انتخاب کاندیدا‌های برتر و کارآمد باشد، چگونه آن را بجای آریم؟ دقیقا"، کلید موفقیت همین‌جا است. اگر تلاش کنیم و با بهره بردن از خرد جمعی و نظر فرهیختگان، متفکران و دل‌سوختگان شهر، فهرستی از ۹ کاندیدای برتر، با صلاحیت، با تقوا و متخصص تهیه کنیم و جامعه را تشویق نماییم که به دور از طایفه‌گرایی به " فهرست خرم‌آباد ۱۴۰۰" رأی دهد، بی‌تردید، در سال ۱۴۰۰ نقطه عطفی در تاریخ توسعه، پیشرفت شهرمان خلق کرده‌ایم.
هوشیار باشیم در طول تاریخ بشریت هیچ بیگانه‌ای به نفع دشمن و رقیبش هیچ قدم دلسوزانه‌ای بر نداشته است؛ بنابراین به اشتباهات گذشته بنگریم و با انتخاب برترین‌ها تاریخ‌ساز شویم و سکان‌دار سرنوشت شهر خویش...

اشک تمساح و طناب پوسیده ترامپ

به قلم: سید محمد قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-02-09 07:27
متاسفانه برای دمکراسی خواهان چهره قوی نداریم......... ..
نقل قول کردن
#2 امیر 1400-02-09 13:52
آقای محترم بیگانه مگه ثروت کشورو اختلاس کرده یا با رانت و پارتی بازی نظم و عدالتو نابود کرده؟هرچه بوده خودی ها بودن
نقل قول کردن
#3 AMIN 1400-02-10 02:18
همه همشریان عزیز باید دست به دست هم بدیم و افرادی انتخاب کنیم که به توسعه شهر کمک کنند و مطالبه گر باشیم
نقل قول کردن
#4 اسدی 1400-02-10 16:38
مرمی که احساسی و طایفه‌ای رای میدن نباید شکایت کنند که چرا پارکینگ نیست؟؟؟ چرا آسفالت نیست؟؟؟ چرا خیابانها کوچک و کم عرض است؟؟؟
نقل قول کردن
#5 ویر 1400-02-10 22:12
خورموئه خرم دله جاکه لرونه
هرکوجا لوربچونه شیرین زوونه
آمادگی برای پایتختی قوم لور
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا