یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

🔹 شهر زاغه علیرغم قرار گرفتن بر سر راه جاده اصلی خرم‌آباد به تهران هنوز به آنچه استحقاق آن را دارد نرسیده و دچار محرومیت‌های زیادی است.
🔹چندی پیش ‌واقعه ناگواری برای درمانگاه این شهر اتفاق افتاد.  پس از این واقعه دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که این درمانگاه در ساعات کار عصر تعطیل و تنها تا ساعات اداری می‌تواند خدمات‌دهی به بیماران داشته باشد❗️
🔹صرف‌نظر از هرگونه دلیلی که دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان متولی امر بهداشت و درمان دارد باید شرایط بیماران در این شهر لحاظ می‌گردید. در حال حاضر و در پی تعطیلی نوبت عصر و شب این درمانگاه بسیاری از بیماران و خصوصاً افراد بدحال دچار مشکل دسترسی به اقدامات درمانی شده و آن‌ها مجبورند با شرایط بیماری کرونا، مسافت زیادی را تا شهر خرم‌آباد طی نمایند.
🔹این در حالی است که ماده یک و ماده ۱۳ قانون تاسیس درمانگاه‌ها تصریح می‌کند که «درمانگاه به موسسه ای اطلاق می‌گردد که به‌طور شبانه‌روزی و بدون تعطیلی بیماران را می‌پذیرد».
🔹رخداد یک واقعه ضد آرامش در یک شهر به‌تنهایی نمی‌تواند دلیل برای تعطیلی یک واحد درمانی شده و سرگردانی بیماران بسیاری را به دنبال داشته باشد. مسؤولین امر می‌توانند با رایزنی با نهادهای مرتبط و صاحب نظر کارشناسی در این مورد، مانند نیروی انتظامی، سپاه، شورای تامین منطقه و... اقدام به یافتن راه حلی جامع‌تر و مناسب نمایند. مسلما سرگردانی و هجوم بیماران شهر زاغه در ساعات غیر اداری هم میتواند تبعات بهداشتی و هم تبعات اجتماعی و امنیتی به دنبال داشته و باعث اعتراض احتمالی آنان شود.
🔹به نظر میرسد لازم است مسوولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به تجدید نظر در این مورد و همچنین فرمانداری خرم‌آباد نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را به عمل آورند.

🔸نام محفوظ

دیدگاه‌ها  

#1 حبیب 1399-03-13 22:52
متاسفانه همه پزشکان کشیک خانم هستندکه هفته گذشته اوباش اقدام به آتش سوزی یکی ازاتاقهای محوطه درمانگاه کردند پنچشنبه شب هم اقدام به تیر اندازی بامسلسل به سمت درمانگاه واتاق پزشک نمودنداگر خواهرودخترشما باشند اچازه می دهید
ک
لطفا یکطرفه به قاضی نرویدوشرح ماوقع رادقیق بنویسید دورازاخلاق حرفه ای است شما به جای اینکه یقه نیروی اصلی ها رابگیرید
وازناموس مردم وطن که مثل خواهرتان هستند دفاع کنید وبه دنبال تامین امنیت و آبروی آنهاباشید دنبال حاشیه هاهستید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا