یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان با همه خوب و بد و زشت و زیبایش پایان یافت و همه ۹ حوزه نمایندگان خود را شناختند. از آنجا که مجلس دهم خردادماه ۱۳۹۹ به کار خود خاتمه خواهد داد؛ وکلای منتخب قاعدتا در خردادماه رسماً کار خود را آغاز خواهند کرد و با تکیه‌بر کرسی سبز برای ملت قانون‌گذاری می‌کنند.
اما در لرستان این تاریخ از فردای برگزاری انتخابات و مشخص شدن منتخبین شروع شده و برخی مدیران استان به تحرک برای جلب نظر منتخبین ملت افتاده‌اند و با دعوت از آنان مهرهایشان را یکی پس از دیگری در مسجد می‌گذارند و سجاده آب می‌کشند.
دیدارهای پی‌درپی برخی مدیران با منتخبین این روزها در رأس کار قرار گرفته است و نکته حائز اهمیت آنکه مدیرانی که چندان در مسؤولیت خود توفیقی نداشته‌اند؛ بیش از سایرین فرش‌های قرمزشان پهن است.
قاعدتاً تکاپوی این دسته از مدیران یک سوی امیدی است برای بقا و حفظ سمت که باید با هوشیاری منتخبین همراه باشد.
یکی از شاخص‌های بارز منتخبین این دوره از مجلس شورای اسلامی در لرستان استقلال نمایندگان است.
منتخبین جز لیست خاصی نبوده و با لطف و همراهی شخص خاصی به این موفقیت دست پیدا نکرده و وامدار کسی نیستند و تنها باید اعتماد موکلانشان را با عملکردی مطلوب پاسخ دهند.
و این اعتماد میسر نمی‌شود مگر آنکه دیدارهایشان را با مدیران قبل از قانونی شدن جایگاهشان به تعویق بیندازند و یا اگر قصد دارند تا اوضاع‌واحوال استان را بهتر رصد کنند در نشست‌های خودمانی کسب اطلاع نکنند.
نشست‌هایی که شاید نیت خیر باشد اما سوءبرداشت‌های زیادی پیرامون آن به وجود می‌آید.
پیشنهاد می‌شود منتخبین مردم در لرستان از فرصت پیش رو نهایت استفاده را برده و به‌جای تلف کردن وقت خود برای شنیدن عملکردهای کاغذی و خلاف واقع به رصد مشکلات، موانع و عوامل عقب‌افتادگی استان پرداخته و با تحقیق و تفحص پیرامون صنایع ورشکسته، کارخانجات تعطیل شده، کلنگ‌های بی‌حاصل، پروژه‌های خوابیده و روندهای لاک‌پشتی زیرساخت‌ها در استان از همین اکنون اتاق‌های فکرشان را راه‌اندازی و نگذارند باز هم رویه ناصواب گذشته بر توسعه در راه مانده استان چیره شود.
منتخبین باید به هوش باشند که آمارهای کاذب اندیشه‌های بلندشان را که هنوز طنین آنان در بلندگوها در اذهان پاک نشده به فنا نکشند و شعارهای آرمانی‌شان را به آرمان‌های واقعی مبدل کنند.
از مهمانی‌های بودار و تهی از حقیقت بپرهیزند، مدیران امتحان پس داده را مجدداً به امتحان دادن نکشند که آزموده را آزمودن خطاست.
لرستان مجالی برای آزمون‌وخطا ندارد مدیر ارشدی توانمند می‌خواهد که بازوانش را بر عقل و منطق سوار کند و سیاست را به میدان سیاسی‌کاری مبدل نسازد و دود احزاب و جناح‌های سهم خواه را به چشمان ملت هدایت نکند.
لرستان نفسی تازه می‌خواهد از این روست که ملت رأی به تغییر داده‌اند، بنابراین تغییر با ملاحظه‌کاری حاصل نمی‌شود همان‌طور که خوش‌خدمتی افراد ملاک ارزیابی عملکرد نخواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1398-12-11 21:30
خانم مقدم عجله نکن آخر و عاقبت همین دوتا رو هم می بینی
نقل قول کردن
#2 وجدان خو 1398-12-11 23:57
بیا و ببین چه میوه های خارج از فصلی زینت بخش و پیوست گزارش های کذب میشه .
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1398-12-12 08:48
نمایندگان منتخب اگر می خواهند تحول مثبت ایجاد کنند و ذوب در عملکرد مدیران ضعیف نشوند ، باید از قدرت تجزیه و تحلیل قوی برخوردار بوده و خیلی عاقل باشند درغیر اینصورت نهایتاً کارنامه شان مانند گذشتگان خواهد بود.
نقل قول کردن
#4 حقیقت گو 1398-12-12 12:29
من خودم شاهد بودم که مدیران حال حاضر در زمان انتخابات شبها بعد از ساعت 12 بین سه تا چهار ستاد گشت زنی و سر می زدند که اگر هر کدام از کاندیداها موفق به تصاحب کرسی سبز شدند صندلیشان محفو ظ بماند مدیران نا کارامدی که دیگه حال جامعه را بعه هم میزنند حداقل 4 تا 5 دستگاه اجرایی و میز مدیریت در استان را گشتند عوض کردند و آچار فرانسه شدند (به قول خودشان) بدون اینکه خروجی مثبتی داشته باشند از بس نا کارمد هستند نه استان دیگری حاضر به پذیرششان هست و نه دستگاههای سطح ملی پذیرای آنان است
نقل قول کردن
#5 بابایی 1398-12-14 11:00
دراستانهای پیشرو اقتصادی و....راز موفقیت شان این است مردم شان درسته انتخاب می کنند به عنوان نمونه استان اصفهان که همسایه ماهست این کار می کنند ووقتی پیش بینی می کنند دولت چه جناحی هست مردم برای هم سو بودن دولت ومجلس نمایند گان همان طیف را انتخاب می کنند تااستفاده درسته ازآن دولت رابکنند نه مثل استان ما که در گذشته که بیشترین وقت نمایندگان درگیری بامدیران طیف مخالف بوده .درمرکز استان ما پس از 40سال دونمایند هم جناح اکثریت مجلس وهم سوءدولت پیش بینی شده آیند است ومردم برای رهایی از این وضعیت مرکز استان دست به این انتخاب درست زدن .
نقل قول کردن
#6 بابایی 1398-12-14 11:02
حتی بعضی ازآنها شناسنامه شان را روئیت کنی مهره انتخابات دوم اسفند یکی دیگه ازشهرستانها به غیر از حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی هست ومی گویند ما به شماررای دادیم .منتخبین مرکز استان ویا سایر حوزه های انتخابیه گول اینها را بخورند همان آش وکاسه قبلی هست وضربه آن رامردم می خورند انتظاری که از منتخبین داریم فریب این مدیران منفت طلب رانخورن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا