یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روزهای اول که آمده بود همه‌چیز خوب بود و روال عادی‌اش را طی می‌کرد.
بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌ها و بررسی اوضاع‌واحوال استان از نزدیک از خادمی استانداری میدانی نمایش می‌داد. سفرهای شهرستانی و برنامه‌های مدون بومی منطقه‌ای و احیاء ظرفیت‌های موجود در هر منطقه از قول و قرارهای آن روزها خادمی استاندار لرستان بود.
قول‌هایی که گذر زمان ثابت کرد جامه عملی نخواهند داشت.
مدیران تنبل از دیگر ادبیات مدیریتی دکتر خادمی بود که وارد دایره لغات مدیریتی استان شد.
توپ‌وتشرهایی که نشان می‌داد مدیران تنبل در کادر اجرایی استاندار جایی ندارند و آن روزها چقدر حول محور این اصطلاح تبلیغات رسانه‌ای شد.
حالا اما نه خبری از دستاوردهای سفرهای استانی است و نه طرحی نو در حال اجرا.
آنچه خادمی در چنته داشت رو شده و خیلی نمی‌توان به داشته‌هایش امیدوار بود.
گرچه ناامیدی مطلق درست نیست اما به نظر نمی‌رسد امیدی هم برای تحولی در توسعه استان باشد.
مدیران تنبل حالا کیف‌شان از گذشته کوک‌تر است و خیالشان راحت که استنطاقی در پی نیست، مدیران کار بلد هم در سایه امن‌ ایجاد شده برای تنبل‌ها روحیه کار کردن را در دنیای تساوی از دست داده‌اند و اکنون سیل تنها دستاویز فرار از مسؤولیت مسوولان شده است.
سیلی که با بررسی اوضاع‌واحوال سیل‌زدگان در خواهیم یافت که چندان توفیقی هم در رفع گرفتاری‌های آنان با گذشت نزدیک به ۸ ماه صورت نگرفته و شاید فریاد در سکوت نوبخت معاون رئیس‌جمهوری هم از این بی‌برنامگی دلیل محکم گفته‌های ما باشد.
بارندگی‌ها اما از این هفته باز هم تن به گل نشسته ساکنان آب برده پل‌دختر، معمولان و روستائیان این شهرها را خواهد شست و برای گلی دیگر آماده می‌کند ولی به نظر می‌رسد تدبیری در بحران نیست تا راه بر تکرار بسته شود.
ساز استاندار خیلی وقت است ناکوک می‌زند اما تلاشی برای کوک شدنش دیده نمی‌شود.
صدای سمفونی نا موزون عقب‌ماندگی‌ها و عقب‌افتاده شدن‌ها حالا نزدیک‌تر از قبل شنیده می‌شود اما درب دولت در لرستان بر همان پاشنه سابق می‌چرخد و این چرخیدن‌ها برای لرستان خبرهای ناخوشی دارد.
شاید دولتمردان هم با ما هم‌عقیده باشند که تغییر در لرستان می‌تواند جانی تازه به کالبد خوابیده توسعه لرستان بدهد.
ثبات مدیریتی زمانی مفید است که کارها بر وفق مراد باشد اما آنجا که سکون مرگ‌آور می‌شود اکسیژن برای جان بخشیدن به جان داده امری ضروری است.


محدثه مقدم/ صدای رسا



توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1398-08-19 07:43
مدیران تنبل پدر خرم آباد رو درآوردن
بعضی از کارمندا اصلا بلد نیستن با ارباب رجوع برخورد کنن علتش هم اینه مدیر کارنابلده
نقل قول کردن
#2 منصوری 1398-08-19 07:54
انگار لرستانی وجود ندارد ، و دولت هم دلیلی برای تغییر چنین استاندارانی ندارد ، چون نه بدنبال طرحی هستند نه بودجه اضافه ای نه مطالبه جدی ، هیچ و دیگر هیچ و....
نقل قول کردن
#3 بی ادعا 1398-08-19 09:36
عالی وممنون ازمطلبتون
نقل قول کردن
#4 سید نادر صورتیان 1398-08-19 10:32
سلام از روزی که این اقا اومده چه حرکت مثبتی دیدید ....همش سستی رخوت وکم کاری ....استان را در رکود فرو برده ....نه پروژه ای نه ساخت وسازی نه تحرکی ....شورشو از بی نمکی دراورده ..... گماردن ایل وتبارش رابدون هرگونه تجربه به پست های مدیرتی حساس.... متاسفانه نمایندگان هم سکوت پیشه کرده اند وغریب پرستی میکنند ...اگه یه بومی استاندار بود تا حالا پدرش را صلواتی کرده بودند.....
نقل قول کردن
#5 انتقاد ب دولت 1398-08-19 11:02
مردم چرا اعتراضی نمی کنید.حتی برای سیل هم پیگیری نکرد چ برسد به طرح و پروژه جدید.
نقل قول کردن
#6 مسعود 1398-08-19 11:04
یک استاندار خوب است که استان را می سازد.متاسفانه لرستان همیشه در این زمینه مشکل داشته.
نقل قول کردن
#7 کمالوند 1398-08-19 11:09
فقط به استان های همجوار نگاه کنید.اصفهان-همد ان-کرمانشاه-مرک زی-خوزستان... روزبه روز پیگیر طرح جدید از دولت هستند و دنبال توسعه در منطقه استاندار فعلی اصلا شرایط را نمی تواند ایجاد کند.لرستان استان ثروتمندی است ولی مدیرخوب ندارد.مدیرارشد هم استاندار است که ....
نقل قول کردن
#8 نوید 1398-08-19 11:11
تو رو خدا جناب خادمی خودت استعفا بده و به یک استان دیگر برو.
نقل قول کردن
#9 اکبر-ظ 1398-08-19 13:17
اقا ی فکری بحال این ترافیک خرم اباد کنید که بعد از سیل خلق شده .هنوز بعد از 8 ماه از وقوع سیل پل ها ترمیم نشدن بخاطر این ترافیک کلی بنزین مصرف و درصد استهلاک خودروها چند برابر میشه .
نقل قول کردن
#10 شهروند ۱ 1398-08-19 15:32
درود بر شما
ای کاش فرهیختگان ، جراید و ... پیگیر عملکرد استاندار محترم و خواسته های بحق مردم استان باشند
نقل قول کردن
#11 قدرتی 1398-08-19 20:18
سلام به نظر من استاندار شخص متدین و متخصصی هستند منتها مدیران ادارات مرتبط با اشتغال که منصوب کرده اند بسیتر ضعیف عمل میکنند و مردم هم طبیعتا از چشم ایشان میبینند.
نقل قول کردن
#12 حبیب 1398-08-19 22:09
شهررا نه استاندار می سازد ونه دولت مردم آنشهر می سازندمدیران تنبلی که می گویید مگر ازخودمانیستند همین شماهایی که یکسره به همه چیز می تازید اگه مدیربشید همین آش وهمین کاسه اس اگه یه مدیر توانمند ازاصفهان تهران تبریز بیارن فریاد وااسلامای شما بلند می شه که مگه مدیر بومی چشه اگه بومی بزارن بازهم به نوعی موردهجمه قرار میگیره اصل قضیه درتفکرغلطی هست که چون خودمان تنبل وبی برنامه هستیم دنبال مقصرمیگردیم شمایی که می گی ترافیک !موقع رانندگی همه مون ازبس تنبلیم تمام مقررات روبه نفع خودمون زیر پا میزاریم وهمیشه هم فکرمیکنیم حق باماست وسط خیابون پارک می کنیم دوبله پارک می کنیم یه طرفه خلاف میریم یاموارددیگه اینه که به هر نحو دنبال آشنا هستیم عوار ض شهرداری وخلافهای ساختمانی که معماری شهروداغون کرده ندیم مالیات ندیم محل کسب رو که بهداشت محیط ایراد می گیره بهسازی نمی کنیم زیرپامونو جارو نمی کنیم اونوقت دنبال مقصر میگردیم بسه دیگه تکونی به خودمون بدیم
نقل قول کردن
#13 بیرانوند 1398-08-20 02:59
سلام مردم عزیز واقعا لرستان چی داره که استاندار خوب داشته باشه کدام مدیر در لرستان کار کرده یا کارایی داشته متسفانه طایفه بازی اشنا بازی پارتی پدر این استان دراورده هر دوره نماینده میفرستیم مجلس یکی از یکی بدتر وظیفه نماینده هست که به استاندار هشدار بده
نقل قول کردن
#14 شیران ایران لور 1398-08-20 07:24
پیشرفت =مردم+مسئولان
نقل قول کردن
#15 دانشجو 1398-08-20 11:26
از ماست که بر ماست
نقل قول کردن
#16 ن. ل 1398-08-20 12:48
با سخنرانی که دیروز روحانی در یزد داشت آش همین آش و کاسه همین کاسه است
نقل قول کردن
#17 احمدوند 1398-08-24 21:18
استاندار واقعاً ضعیف عمل میکنه و دولت هیچ تصمیمی برای تعویضش نداره و نمایندگان هم بیخیالند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا