یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آقای ...همیشه از درد محرومیت مردم ...نالان است، شخصیتی مردمی که مطالبه گری حق مردم میکند و حق مردم را بر هر خواسته ای ترجیح می دهد.
آقای ...هروقت گلایه می کند زلزله استانی و گاهی کشوری ایجاد میشود که تا چندین روز پس لرزه دارد، یادمان نخواهد رفت که این فرد پاک سرشت و اصیل از حق استان در طرح های عمرانی زمان ریاست جمهوری... چنان تشری برای حق مردم در آن وانفسا به آقای... استانداروقت زد که فرماندار آقای ...گلو خشک کردو همان تشر باعث شد که شهردار آقای...تا ساعت شش صبح در ...ماندگار شود تا بلکه پروژه... شروع به کار کند.
این شخصیت بارها بر استانداران وقت ونمایندگان ادوار مختلف ... تاخته وفقط وفقط مطالبه گری حق مردم را کرده است.
از همه این خوبی ها بگذریم، آقای ...فرد با دانش و مشورت پذیری است که به گرفتن مشاوره از دانایان و خردمندان اعتقادراسخ داردواز خودمحوری و منفعت طلبی متنفراست.
...غلام مردم است برای رضای خدا گام برمی دارد، آقای ... با آنکه خود نان شب ندارد ولی همسایه ها را شام میدهد، خانه و دفترش درمحله ای فقیرنشین...در میان فقرا و کمی آن طرف تر ... مظلوم با بافتی دوچندان فرسوده که هرلحظه ممکن است اندک پس لرزه طبیعی اشک ماتم عموم را درآورد واقع شده است.
فقر از در و دیوار خانه آقای... می‌بارد.
در محله ...مردم نان شبشان را از این چهره مردمی و نیکوکار قرض می گیرند.
وزنه ای به نام آقای... است که میتواند اینترنت رایگان برای پارکها بیاورد و کتابخانه ها در شهرک صنوف آلاینده بر پا کند و آکادمی موسیقی برای روستاها به ارمغان ببرد...
آقای ... عزیز با این همه مشغله با تمام وجود زمان نطق های انتخابات به شهرهای مختلف سفر می کند وبرای کاندیدای اقصی نقاط استان سخنرانی می کند و قول میدهد آن شهر را هم با کمک آن کاندیداهاآباد کند.
یکی از این شهر ها دیار فرهیختگان ... است که زیاد فرهیخته ندارد و... به مثابه ای تک فرهیخته این دیار در بین مردم عزیز ...احساساتی شده و دست جناب... عزیز را بالا برد و فریاد برمی آورد: من به کمک این بزرگوار می آیم و ... را توسعه می دهیم.
من می خواهم به فرزندتان اعتماد کنید و این بار شانس را یار آقای... کنید، حال مردم هم چنین کنند تا. آقای... راهی ... شود آنها خوب میدانند که مردمان دیار سلحشوران محروم خود عاقل تر از آن هستند که بخواهند جای این همه شایستگی را نبینند و اختیار کار خود را به کسانی بسپارند که هیچ سابقه و برنامه و تخصصی برای رشد و تعالی جامعه ...ندارند.
آقای... عزیز اندر دو بام یک هوای سیاست زدگی نمانده است و به هیچ دسته و جناحی تعلق خاطر ندارد و تنها به این می اندیشد که چگونه میتواند دردها را درمان باشد و هجران ها را وصل!
او به‌هیچ‌وجه قصد ندارد خانه خود را آباد کند، بلکه قصد دارد خانه پدری خود را نیز بفروشد و به بینوایان ببخشد و متکدیان را سامان بخشد شاید غبار فقر از در و دیوار شهر بزداید!
هوشیار باشیم و از شخصیت نجیب، متعادل و محترم ...حمایت کنیم او در تمام حوزه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی، عمرانی یا خود برنامه دارد یا کارگروه‌های تخصصی در کنارش دارد.
او معتقد است دیار ... می‌تواند قطب کشاورزی و دام‌پروری شود و بسیاری از نداشته‌ها را جبران کند اما به شرطی که آب سد... به... برود نه به طرف دشت ... و یا...سرازیر شود.
جناب...با دوری از قبیله گرایی و طایفه بازی، شایسته‌سالاری و نخبه گزینی را در انتصابات و استخدام‌ها سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است!
آقای ...هرگاه بر منبروکرسی ...نشسته قابلیت‌های صنعتی و فرهنگی ... را از تریبون جایگاه... به گوش همگان رسانده است، ایشان معتقد است استان...علاوه بر بهره‌گیری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و جغرافیایی هم‌زمان می‌تواند پایلوت ترمیم بافت‌های فرسوده و قطب اول صنایع مادر مانند پتروشیمی و پالایشگاه کشور باشد که در آن ترانزیت صادرات و واردات هم به سهولت انجام می‌پذیرد!
علاوه بر همه این‌ها آقای ... تقوا و صداقت را پیشه راه خود کرده است.
این مرد توانایی خوبی دارد که نامش بر زبان‌ها و عشقش در رگ‌ها جاری است، وی نامش ... است.
«نقطه‌چین‌ها را به دلخواه پر کنید»




آرش کاظمی/ یافته



توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 مردم 1398-08-03 10:44
همچین آقایی هنوز به دنیا نیومده
نقل قول کردن
#2 معلم 1398-08-04 07:26
فکر نکنم این اتفاق بیفتد
نقل قول کردن
#3 محمد 1398-08-04 07:37
احسنت
نقل قول کردن
#4 شهروند مطالبه گرا 1398-08-04 08:09
حداقل نام يكي از اقايان روبگو.هيچوقت كسي با همچين روزومه اي به خرم اباد نيامده ونخواهد امد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا