یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

28 شهریور 1396، تنها یک روز بعد از معارفه "سید موسی خادمی" به عنوان استاندار لرستان، "سید محمد موحدپور" که او هم چون خادمی اهل كهگيلويه و بويراحمد است، به عنوان مدیر کل حوزه استاندار لرستان جایگزین "مسعود بهرام‌نژاد" شد.




موحدپور پیش‌تر هم در زمان خادمی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، خدمت می‌کرد و قبل از آن‌هم در اداره آموز و پرورش مشغول بود.
 
هر چند انتصاب وی در ابتدا به‌نوعی انکار و رسانه‌ای نشد و هرگز معارفه‌ای هم برگزار نشد، اما دیری نپایید که همه او را به‌عنوان دستِ راستِ خادمی در جلسات می‌دیدند و خیلی زود رسمیتش اعلام شد.
 
خادمی تا 28 اسفند 97 وی را در این پست حفظ کرد و در این تاریخ سکان سرپرستی معاونت توسعه و منابع انسانی را به وی سپرد تا نشان دهد که استاندار لرستان همچنان موحدپور را به افراد بومی و شاخص در لرستان ترجیح می‌دهد.
 
اما امروز 21 شهریورماه 98 خبر رفتن وی در فضای مجازی اعام شد تا وی لرستان را ترک کند؛ رفتن یا ماندن وی در لرستان خیلی خبر مهمی نیست و نخواهد بود؛ اما افکار عمومی باید پاسخ این دو موضوع را بدانند که:
 
1-به‌رغم اطلاع استاندار لرستان از زمان بازنشستگی موحدپور، به چه علت سکان سرپرستی معاونت توسعه و منابع انسانی به وی سپرده شد و چر از افراد بومی یا غیربومی متخصص و جوان‌تر استفاده نکرد تا هم پرانرژی‌تر فعالیت کند و هم در آینده تخصصش به کار پست‌های دیگر بیاید!
 
2- همچنین لازم است آقای موحدپور در بیانیه‌ای، گوشه‌های از خدمات و عملکرد خودشان را در طول دو سال خدمت در لرستان رسانه‌ای کند تا مردم به عنوان قاضی، با خدمات ایشان آشنا گردند و در صورت نیاز تقدیرش کنند و همیشه از وی به نیکی یاد کنند و در غیر این صورت...
فراموش نکنیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خاستگاهی مردمی دارد، حق حاکمیت مردم به رسمیت شناخته شده و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به این مسئله تأکید و تصریح شده است، لذا پاسخگویی به این دو موضوع حداقل انتظاری است که از مقامات ارشد استان می‌رود.
 
.
عبدالرضا قاسمی/ یافته


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1398-06-21 13:26
سلام واقعا داخل استان افراد خوب و کارآمد نیست که اقای استاندار میره از همشهری های خودش میاره این استان بیکار زیاد داره این همه جوان با دانش با تجربه نخبه داخل استان هست چرا نمایندها اجازه میدن افراد از شهرهای دیگه میان داخل استان ...
-----------

استاندار و ایشون مال دو تا استان جدا هستند
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1398-06-21 23:01
اینجا لرستان هست دیگه
یادتون رفته ؟ :-* :-*
نقل قول کردن
#3 68 1398-06-22 09:19
باند و باند بازی پدر لرستان رو در اورده، اقای "خادمی خداوکیل هیچ دستاوردی برای لرستان داشتی؟."
بنده خودم منتقد اقای بازوند و اقای صابری بودم اما خداوکیل عملکرد هردو از شما بهتر و قوی تر بود ، شما کار استان رو به ضربات پنالتی کشوندی.
شما حتی با لرستان هم اشنا نیستید .
اقای خادمی و تیم خدمتگزار با نهایت احترام خواهشا یک سوم کارهای دکتر دهمرده را برای استان انجام بده ببینم میتونید
نقل قول کردن
#4 ن. ل 1398-06-22 12:26
درود خدا بر دهمرده
نقل قول کردن
#5 منصوری 1398-06-23 07:46
ممکن است برای دو سال اخر بازنشسته شدن نیاز به حکم معاونت استاندار ی داشته که به هدفش هم رسید،چیز عجیبی نیست و عملکرد هم که مهم نیست
نقل قول کردن
#6 رسا 1398-06-23 08:32
مهم خروجی و عملکرد افراد هست.
نقل قول کردن
#7 رضا 1398-06-23 09:52
چه خوبه وقت رفتنمان بعد از مدیریت یه یادگاری حتی لبخند روی لب هامون بیاد و یه دعای خیر ..
مدیر باید نترس و خدا ترس باشد
نقل قول کردن
#8 رضا-س 1398-06-24 12:11
آقای موحد پور که چه عرض کنم . آقای استاندار از عملکرد سه ساله اش به مردم لرستان گزارش بدهد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا