یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدت‌هاست نُخبگان و شایستگان لرستان مشغول غازچرانی هستند و برخی از کسانی که باید غاز بچرانند، با توسل به سیستم مُریدگزینی، جناح‌بازی و رأی جمع کردن، مسئولیت‌های مهمی طی دو دهه اخیر در لرستان گرفته و سرنوشت مردم این استان بازیچه دست آن‌ها و اربابان جناحی آنان شد!
بهتر است مسئولان ارشد استان و دولت هر چه زودتر به فکری به حال سیستم مُزخرف طایفه‌گرایی و نوچه‌گزینی در انتصاب‌ها کنند زیرا در این خصوص کارد به استخوان مردم رسیده و عواقب استفاده از نیروهای ناکارآمد که صرفاً جز شعار اصلاح‌طلب و اصول‌گرا بودن، چیزی برای مردم در چنته ندارند، بر عهده‌ی آنان است.
این روزها بُرد با جناحی است که از افراد شایسته و توانمند در مدیریت اُمور استفاده کند تا این افراد بدون تعصب و اتلاف انرژی در بازی بیهوده چپ و راست، گره‌گشای کار مردم باشند.
 در آن صورت، مردم در مقایسه‌ی بین این دو جناح که به نوبت روی کار می‌آیند، قادر خواهند بود یکی را بر دیگری برتری دهند و در حقیقت کار خوب نیروی شایسته، فرشته نجات جناح‌ها و ضمانت بقای آنان خواهد بود.
در شرایط فعلی، چپ و راست و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دیگر برای مردم لرستان فرقی ندارند زیرا جز یک سری شعار توخالی و دعوای تکراری، توان خاصی در حل مشکلات عدیده مردم نداشته‌اند.
پس لطفاً کسانی که در حد غازچرانی هم نیستند را بر سرنوشت مردم یک استان مسلط نکنید!

? م- سلاح‌ورزی

دیدگاه‌ها  

#1 کایید 1396-10-07 20:52
استاندار محترم لطف کنند هرچه سریعتر مدیران کل بی صلاحیت وناشایست را که باعث آبروریزی استان مظلوم لرستان شده اند را برکنار کنند
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-10-07 20:53
مردم باید عملا مخالفت خود را با این انتصاب های بیهوده نشان دهند طایفه گرایی یک معضل شده است و متاسفانه در نورآباد آن بیشتر می شود و کسی هم گوشش به حرف مردم بدهکار نیست در این شرایط بحرانی برای کشور که همه ابعاد زندگی مردم را در بر گرفته صحبت کردن از جناح چپ و راست تنفر انگیز است چونکه هیچکدام نمی خواهند مشکلات مردم را حل کنند فقط به فکر حزب و جیب خود هستند و کلا ملت فراموش شده اند
نقل قول کردن
#3 دهباقری 1396-10-07 23:06
مسئله ای مورد اشاره واقعیتی دردناک است که جامعه ما با آن روبروست.این مسئله ریشه دیرینه دارد. در ایران باستان تا ورود اسلام به ایران با حکومت های مطلقه ای روبروهستیم که خود را صاحبان مردم دانسته و مردم در مقابل آنان رعایایی بیش نیستندبا ورود اسلام و با شعار برابری و برادری مردم دین اسلام را پذیرفتند اما جند زمانی نگذشته بود که شاهزادگان ایرانی و صاحب منصبان اموی و عباسی تداوم بخش سبک حکومت پادشاهی مطلقه اما با عنوان جدیدی تحت عنوان خلیفه و جانشینانش شدند که در این سیستم سیاسی جدید مردم دوباره رعایا شدند که می بایست در خدمت دربار باشند این روند شاه سایه خداست در جامعه تداوم یافت بگونه ای که صاحب نظران با ارائه نظریه استبداد شرقی بر انند که پذیرش استبداد نزدایرانیان و به بکارگیری چاکران سینه چاک به یک رویه در ایران تبدیل شده است با انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبری انسانی وارسته سیستم سرسپرده گماری و وابسته سالاری را متوقف نمود اما.... انشااله که با تدوام انقلاب و با آرام شدن جامعه اختلال ایجاد شده در اهداف انقلاب ودر امر شایسته سالاری متوقف و شایستگان در مصدر امور قرار گیرند
نقل قول کردن
#4 امیر 1396-10-08 00:26
احسنت.هرچه گذشتگان زحمت کشیدن طایفه بازی و بی عرضه و بی سواد سالاری رو نابود کنن متاسفانه در 3 دهه گذشته دوباره این روش ناپاک برگشت
نقل قول کردن
#5 فرهاد 1396-10-08 12:04
واقعأ جای تأسف است استان پر ثروت و پر برکتی مثل لرستان درگیر چنین مشکلاتی باشد
نقل قول کردن
#6 تنها 1396-10-09 19:27
به خدا تو شهرستانها رئیس داریم که با دیپلم بالای ده ساله رییس باقی مونده
چرا باید اینجوری باشه؟
آقا ده سال نتونسته کاری کنه خب عوضش کنید تا یه نیروی تازه نفس بیاد
نقل قول کردن
#7 شهروند خرم آبادی 1396-10-16 00:51
ابتدا تشکر میکنم از پایگاه خبری یافته بخاطر درج این موضوع.



ما انتظار داریم همه نمایندگان مردم لرستان از مدیران تحصیل کرده و تخصصی حمایت کنند
- متاسفانه وضعیت در شرکت...استان لرستان روند خوبی ندارد!
موضوع نگران کننده در شهرستان پلدختر:

-چرا یک نفر بدون مدرک مرتبط....مسئول اداره ... شهرستان پلدختر شده و چندتن از مهندسین ...با مدارک لیسانس ...در این اداره راننده هستند.

مردم امید دارند نمایندگان مردم لرستان در مورد انتصاب های شرکت ... لرستان تحولات جدی انجام دهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا