یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اگر سری به تلگرام بزنید روزانه با حجم وسیعی از خبرهایی روبه‌رو می‌شوید که همگی از جلسات متعدد و پی‌درپی نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان و نشست آن‌ها با همدیگر و بخش خصوصی و سرمایه‌گذار خبر می‌دهد.
آقايان مسئول! به‌جای عكس، نتايج جلسات را منتشر کنیدنشست‌هایی با موضوع توسعه و آبادانی لرستان و باز شدن گره‌های زندگی مردم که علی‌الظاهر چیزی از درون آن استخراج نمی‌گردد. این اقدامات و نشست‌ها از طرف نمایندگان در مجلس و مدیران ارشد استانی را باید به فال نیک گرفت و این‌گونه نشست‌ها گوياي اين است كه فکر و ذکر نمایندگان و مدیران در استان توسعه لرستان می‌باشد و در این راه با كسي تعارف ندارند.
برنامه‌ها و گفتمان نمایندگان مجلس در موعد تبلیغات انتخابات، برای تحصیل‌کردگان بیکار قوت قلبی بود که انگار بعد سال‌ها، بناست لرستان دیگر قهرمان بیکاری در کشور نشود.
اما فارغ از این حرف‌ها و در این بین، تاکنون هیچ نماینده، اداره، سازمان یا نهادی نتیجه و خروجی جلسات را به سمع و نظر هم استانی‌های عزیز نرسانده است. وقتی در اشتغال، معیشت و ... هیچ تحول خاصی مشاهده نمی‌گردد و روزبه‌روز فقر و بیکاری و مهاجرت از استان بیشتر می‌شود و مردم حق‌دارند به دلیل عدم‌تغییر و تحولی محسوس در اجتماع پیرامونی خود از این جلسات به نشست دوستانه یاد می‌کنند و همت و کارکرد مسئولان نیز زیر سؤال برود.
یکی از ایرادات اساسی روابط عمومی برخی ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و کانال‌های اطلاع‌رسانی نمايندگان، اکتفا کردن به اعلام خبرهای جلسات و بی‌توجهی و عدم اطلاع‌رسانی از نتایج این جلسات می‌باشد. این روال (عدم اطلاع‌رسانی از نتایج جلسات) مسبوق به سابقه می‌باشد.
یا حقیقت را به مردم بگوییم و اعلام کنیم جلسات ما بی‌اثر بود و نتوانستیم و یا لااقل با درمان مشغله‌های فکری آن‌ها (همانند اشتغال) عملاً کارکرد مثبت این جلسات و نشست‌ها را به داخل جامعه تزریق نماییم.
این چند خط صرفاً جهت اطلاع نمايندگان و مدیرانی بیان شد که خبرگزاری‌ها و نشریات استان و فضای تلگرام را با اخبار جلسات خود اشغال کرده‌اند و حتی یک‌بار هم از نتیجه این‌همه نشست و جلسه گزارشی به مردم ارائه نداده‌اند.

مجتبی پسند

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1396-08-28 08:33
باسلام
درود بر شما جناب پسند
چندین مطلب به قلم شما در سایت وزین یافته دیده ام که به درستی به آنها اشاره کرده اید
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-08-28 09:14
حرف حق برای برخی تلخ و برای برخی دیگر شیرین است و چه شیرین گفتید.
نقل قول کردن
#3 دوست محمدى_كوهدشت 1396-08-28 18:45
بسيار بجا و عالى گفته ايد. روزانه با خيل عظيمى از عكسهاى نمايندگان و استاندار با وزراء روبرو هستيم ولى در عمل لرستان بيكارترين استان هاى كشور
نقل قول کردن
#4 h 1396-08-29 03:02
سلام جانا سخن از دل ما گفتی!!! اگه نتیجه ای داشت لازم به نوشتنش نبود همگان می دیدند. مشکلات این مردم پشت میز حل نمی شود باید در میدان عمل حل شود...
نقل قول کردن
#5 انقلابی 1396-08-29 07:13
احسنت
از آقای استاندار خواهشمندیم مدیرانی که آمار دروغ دادن و خود ایشان کاشف آمارهای کذبشان بودن رو عزل کنند.
خرم آباد نیاز به مدیر راستگو و جوان و متخصص داره
قحط الرجال نیست که یک نفر باید تو یک پست تا زمان بازنشستگی باقی بمونه.
آقای نگارنده اعلام خروجی جلسه یه بحثه و تاییدصحت اون توسط کارشناسان خبره یه بحث دیگه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا