یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امروز مطلبی در خصوص حذف قطعات یک و دو جاده دسترسی سد رودبار توسط وزارت نیرو به رشته تحریر درآمد و در همین حال با توجه به جلسه روز گذشته دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز با مهندس رضازاده مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نوید پیگیری‌های وی را هم به مردم دادیم.
در این جلسه نماینده الیگودرز با قدردانی از خدمات شرکت سپاسد استمرار فعالیت این شرکت در الیگودرز را خواستار شد، اما گویا اتمام قرارداد شرکت سپاسد دلیل جایگزینی شرکت معتبر می‌باشد که با توجه به حساسیت موضوع مقرر شد شرکت معتبر نسبت به تسریع در تکمیل ادامه طرح و همچنین لزوم پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان و کارگران تلاش نموده و در این راستا وزارت نیرو به‌عنوان کارفرما نیز نظارت ویژه‌ای به عملکرد شرکت معتبر داشته باشد و اعتباری نیز جهت تسریع در اجرای پروژه و پرداخت حقوق معوق کارکنان در نظر گرفته شده است.



همچنین در خصوص حذف قطعات یک و دو مهندس رضازاده اذعان داشت؛ با توجه به اهمیت قطعه ۳ پس از تکمیل و بهره‌برداری از آن نسبت به اجرای قطعه ۲ (از روستای کاظم‌آباد تا قلیان) برنامه‌ریزی گردد.
اگرچه پیگیری‌های نماینده الیگودرز منتج به اجرای قطعه ۲ می‌شود و مسؤولین شهرستان و استان لازم است دستور مسؤولین وزارت نیرو و وعده اجرای این قطعه را فراموش نکنند و تا حصول نتیجه این خواست مردم را از مدیران بالایی مطالبه نمایند،
اما متأسفانه وزارت نیرو به‌رغم تعهد اجرای هر دو قطعه زیر بار اجرای قطعه یک (از کاظم‌آباد تا گلوند) نمی‌رود و آن‌گونه که پیداست این بی‌تفاوتی وزارت نیرو نسبت به انجام تعهدات خود در قبال پروژه‌های لرستان در نتیجه سکوت و عدم تعامل برخی نمایندگان می‌باشد، به‌طوری‌که برخی از نمایندگان به‌رغم اینکه در پایتخت به‌عنوان نمایندگان لرستان شناخته می‌شوند اما جزیره‌ای می‌اندیشند و این عدم هماهنگی در احقاق حقوق مردم لرستان مورد سوءاستفاده برخی مدیران بالایی قرار گرفته است.
این در حالی است که به‌وقت آبگیری و بهره‌برداری از نیروگاه سد رودبار عنوان لرستان را با طمطراق چاشنی این سد می‌نمایند و حضوری پر رنگ دارند اما به‌وقت بروز مشکلات برای این پروژه و عدم تعهد وزارت نیرو حتی کوچک‌ترین موضع‌گیری در قبال بدعهدی وزیر نمی‌کنند و متأسفانه این نوع نگرش آسیب‌های جدی به لرستان وارد نموده است و این‌گونه سکوت‌ها و بی‌تفاوتی در مباحث اجرای دیگر سدهای لرستان وجود دارد ‌و تبعات ناشی از آسیب به یک پروژه در هر شهرستان نصیب دیگر مناطق نیز می‌شود که به‌عنوان نمونه طرح خسارت‌بار قمرود را می‌توانیم یاد نماییم که آثار منفی و خسارات آن اگر چه به روستاهای الیگودرز وارد شد، اما علاوه بر مباحث زیست‌محیطی و کمبود آب در استان تبعات مالی و خسارات اجتماعی بسیاری به سراسر لرستان وارد گردید.
به‌هرحال امیدواریم شرکت معتبر بتواند همچون سپاسد در راستای محرومیت‌زدایی منطقه نقش سازنده ایفاء نموده و در جهت جذب نیروهای بومی هم اقدامی در خور و شایسته داشته باشد.
همچنین با توجه به اهمیت طرح اتصال الیگودرز به مسجدسلیمان جا دارد مجموعه مدیریت استان و همچنین نمایندگان علاوه بر حمایت صادقانه در جهت تسریع اجرای پروژه، وزارت نیرو را نسبت به انجام قطعه یک جاده دسترسی سد رودبار که از تعهدات این وزارتخانه می‌باشد، ملزم نمایند که یقیناً منافع حاصل از اجرای این طرح نصیب سراسر لرستان می‌شود.
 
عباس شاه‌علی/ الیگودرز

دیدگاه‌ها  

#1 حامد ج 1396-05-12 21:54
این آقایون رو خواهشا معرفی کنید تا انتخابات بعدی مردم از خجالتشون در بیان
نقل قول کردن
#2 محمداکبری 1396-05-13 00:42
متاسفانه محیط زیست لرستان به دست فراموشی نهاده شده مدام هیجان گردشگری بی ضابطه مدام وسوسه جاده سازی هیجانی در الیگودرز چه کسی به داد محیط زیست لرستان برسد
نقل قول کردن
#3 احسان 1396-05-13 08:45
اسم خائنیین رو بگید مردم بشناسن ، بد نیست
نقل قول کردن
#4 سپهر 1396-05-13 10:58
اونجا که گهر توی تقسیمات وزارت کشور جز شهرستان دورود قرار میگیرد رو به اسم اليگودرز معرفی میکنید تفکرات جزیره ای نیست اما اینجا که به ضرر شماست تفکرات جزیره ای.باید اصلاح تفکر رو از خودمون شروع کنیم
نقل قول کردن
#5 محی الدین 1396-05-13 12:52
آقا سپهر پس شما که بیشه رو که توی محدوده استحفاظی دورود قرارگرفته رو به اسم خرم آباد معرفی میکنید چی ؟؟؟!!!!!!
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1396-05-13 21:03
به نقل از محی الدین:
آقا سپهر پس شما که بیشه رو که توی محدوده استحفاظی دورود قرارگرفته رو به اسم خرم آباد معرفی میکنید چی ؟؟؟!!!!!!

بیشه در بخش پاپی به مرکزیت سپیدشت قرار دارد و سپدشت زیر مجموعه خرم آباد است .
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1396-05-13 21:23
این جاده راه خوزستان به تهران را بسیار نزدیک میکنه ،تصمیم گیرها در این پروژها مستقیما مربوط وزرات راه می باشد که مباحث مختلفی از جمله ، هزینه ها ، و صرفه داشتن اقتصادی ، محیط زیست ،کار و اشتغال در مسیر جادهای ترازیتی در نظر گرفته میشود .همیشه کوتاهی مسیر ملاک جاده کشی نیست ،آزادراه خرم آباد به اراک بخاطر مسائل فنی نبود که بطرف شهرستان بروجرد مقداری تغییر مسیر داد بلکه مسائل دیگری در این امر دخیل بودن ،...مرکز جمعیتی نقش مهمی در عبور جادها از شهرها دارن،و اینطور نیست که هر جا فاصله شمال به جنوب نزدیک باشه از اونجا جاده بگذره ..هر چند،فلسفه ایجاد آزاد را خرم آباد اراک ،این بود که فاصله شمال به جنوب کمتر شود و ایمن تر ، و با وجود جاده قدیمی شاید لزومی نداشت که این آزاد راه تغییر مسیر دهد ، به هر حال این جاده در حال احداث یکی از بهترین جادهای کشور است ، و باعث رونق گردشگری و کار و اشتغال در شهرستانهای مسیر میشود .
نقل قول کردن
#8 محی الدین 1396-05-14 16:25
جناب حمیدت ببشه کجا سپیده دست کجا کلاغ تو بذار بالاتر برادر :lol: واسه توجیه این سرقت گردشگری یه دلیلی بیار
نقل قول کردن
#9 کاندیدا 1396-05-17 10:14
الحمدلله و المنه . که متوجه شدیم برخی نمایندگان استان دارای تفکر و از نوع جزیره ای آن هستن ؛ خدا را صد هزار مرتبه شاکریم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا