یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی پرده از رازهای موسسه آرمان برداشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدرضا ملکشاهی راد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته در خصوص مشکلات موسسه آرمان، با بیان این که مشهدی‌ها توانمندی عجیبی در بحث صندوق‌های مالی و اعتباری دارد، تشریح کرد: تعاونی وحدت چندین سال پیش تأسیس‌شده است و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: متأسفانه بانک مرکزی درگذشته خوب عمل‌نکرده و اجازه داده است که بسیاری از مؤسسات بدون مجوز فعالیت داشته باشند و دراین‌بین مردم سپرده‌هایشان را در اختیار این مؤسسات قرار داده‌اند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی با بیان این که این مؤسسات اقداماتی هم داشته‌اند، افزود: در ابتدای آغاز دوره نمایندگی‌ام بود که متوجه شدم بانک مرکزی به دنبال ادغام کردن این موسسه بود تا بتواند به‌صورت قانونی فعالیت داشته باشد.
موسسه آرمان مشکل نقدینگی ندارد
ملکشاهی راد با اشاره به این که جلسات متعددی را برای این که فعالیت موسسه آرمان متوقف نشود را برگزار کرده بودیم، خاطرنشان ساخت: از مدیران این موسسه درخواست کردیم به بانک مرکزی گزارش عملکرد بدهد و همه فعالیت‌های خود را مشخص کند و به بانک مرکزی مکتوب اعلام نماید که جلوی فعالیتش را نگیرند.
وی گفت: هرکسی خبر نداشته باشد اما من اطلاع دارم که بیش از 2 هزار نفر در این موسسه اشتغال دارند و اگر بیکار شوند مصیبت بزرگی به بار خواهد آمد.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی همچنین با اشاره به این که وجود یک موسسه دیگر به نام "آرمان البرز ایرانیان" گریبان گیر نام موسسه آرمان شده است، تصریح کرد: موسسه آرمان (توسعه) کمبود نقدینگی ندارد و حساب‌و کتابش سر جایش است و منابع و سپرده‌ها را در اختیار دارد.
قدرت بانک مرکزی، مردم را گرفتار کرد
ملکشاهی راد با تأکید بر این که ندادن گزارش از سوی موسسه به بانک مرکزی باعث شد حساب‌هایش مسدود شود، تصریح کرد: بانک مرکزی با مسدودسازی حساب این موسسه قصد داشت قدرتش را نشان بدهد اما در این‌ بین، مردم که گرفتار شدند!
وی اظهار داشت: مردم نیاز به پول‌ دارند و این موضوع برایشان دغدغه مهمی شده است لیکن بانک مرکزی در این خصوص خطا کرده است چرا که مردم متضرر شده‌اند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی اظهار داشت: بانک مرکزی باید مسالمت‌آمیز برخورد می‌کرد اما اعلام می‌کنیم سپرده‌گذاران نگران نباشند و بدانند که تنها نیستند و نمایندگان مجلس در کنارشان هستند.
موسسه آرمان 2 هزار شغل ایجاد کرده است
ملکشاهی راد بیان داشت: شخصی به نام علی دولتشاه این موسسه را ایجاد کرده و اقدامات قابل‌ تقدیری انجام داده است و در برهه‌ای از زمان که بیکاری، نقطه بحرانی لرستانی است، او برای 2 هزار لرستانی در این موسسه اشتغال ایجاد نمود.
وی با بیان این که نباید کاری کنیم مردم به ایشان توهین کنند، افزود: مردم باید با ایشان با مهربانی برخورد کنند چراکه ایشان درست است که در این موسسه دیگر سهمی ندارد اما در بخش‌های مختلفی در حال ایجاد و احداث شغل برای لرستانی‌هاست.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی تأکید کرد: در این خصوص به وزیر محترم اقتصاد و دارایی تذکر شفاهی داده‌ام و فشار می‌آوریم که در هفته‌های آینده پول سپرده‌گذاران پرداخت شود.
ترکیب شورای‌شهر سن مدریتی خوبی دارد
ملکشاهی راد در بخش دیگری از سخنان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص این که ترکیب شورای شهر دوره پنجم را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: تعدادی از آن‌ها را خوب می‌شناسم و چند تن از آن‌ها سن مدیریتی خوبی دارند.
وی ادامه داد: متأسفانه قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا ضعیف است و انتخاب اعضای این شورا صرفاً برای بخش‌های مربوط به شهرداری است و این در صورتی است که در دنیا شوراهای شهر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. دخالت دارند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در استان لرستان مدیران ناکارآمد زیادی وجود دارد، افزود: در هیچ جایی نگفته‌ام که مدیران اصول‌گرا باید سرکار بروند و بر این اساس همیشه پایبند بوده‌ام که از مدیران توانمند با هر گرایشی استفاده خواهیم کرد و در کنارشان خواهیم بود.
از عملکرد 2 مدیر، راضی نیستم
ملکشاهی راد با بیان این که مخالف مدیریت علوم پزشکی لرستان هستیم، خاطرنشان ساخت: باوجود اینکه ایشان اصلاح‌طلب هم نیست ولی از عملکرد وی راضی نیستم.
وی همچنین با بیان این که از عملکرد مدیریت ورزش و جوانان هم رضایت ندارم، گفت: به استاندار محترم اطلاع خواهم داد در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ نماید.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در پایان با بیان این که مجمع نمایندگان لرستان منسجم نیست، تصریح کرد: در این مجمع هرکسی به فکر حوزه انتخابیه خودش است اما بنا داریم نشستی در این موضوع داشته باشیم و موضوع انسجام را حل کنیم.
خبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 زهرا محمدی 1396-03-11 21:13
سلام خداقوت چشم امید سپرده گذاران به شماست
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-03-11 21:32
ایجاد شغل خوبه ولی کی پول مردم دستشون میرسه ؟ خانواده ها در استرس به سر میبرند اگه موسسه ای کارش درست باشه بانک مرکزی بهش گیر نمیده! بابک زنجانی هم به اسم خدمت به کشور پول ملت رو خورد
نقل قول کردن
#3 رشنویی 1396-03-11 21:42
جناب آقای نماینده ملت به جای سنگ دیگری را به سینه زدن به فکر این مردم باشبد که از بیکاری دار و ندارشون رو نفروشن و به امید گرفتن درصدی سود بالاتر بسپارن به این موسسات بی پشتوانه.
نقل قول کردن
#4 حسین 1396-03-11 21:44
خدا خیرت بده ما را به زندگی امیدوار کردی البته با توکل به خدا اول درست میشه
نقل قول کردن
#5 صادق اصل مرز 1396-03-11 21:48
روغن ریخته رو وقف امام زاده نکنید.
به هر حال موسسه به زودی مجبوره پولای مردم رو پس بده.
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-03-11 22:27
اونایی که این موسسه براشون شغل ایجاد نکرده وپولشون هم رفته تکلیفشون چیه !!
نقل قول کردن
#7 ت گ 1396-03-11 22:30
جناب وکیل مصاحبه مطبوعاتی گذاشتی که به جای دفاع از حقوق مردم از کسی دیگه دفاع کنی؟ پول مردم بدهید
می شود صورت این دو هزار نفر را که فرمودی در لرستان مشغول کرده اعلام کنید؟
نقل قول کردن
#8 امین بیرانوند 1396-03-11 22:31
با سلام.آقای ملکشاهی راد الان موقع طرفداری از کسی نیست.فعلا که این آقا واسه همه مردم مشکل ایجاد کرده.در ضمن یه جوری حمایت میکنید از این آقا آدم هزار جور فکر میکنه!
نقل قول کردن
#9 فرشید 1396-03-12 00:50
با سلام. از قدیم گفتن باد آورده را باد میبرد
نقل قول کردن
#10 مهران 1396-03-12 00:58
اقایان مردم پس اونموقع که سود ۲۷ درصد تو جیب میذاشتید دولتشاه و ارمان خوب بودن حالا شدن بد!!!؟؟؟
نقل قول کردن
#11 مهران 1396-03-12 01:00
حرف اقای ملکشاهی کاملا درسته.لطفا صبر داشته باشید.تشکر از اقای ملکشاهی
نقل قول کردن
#12 ناشناس 1396-03-12 01:09
اصلا یعنی چی این حرف جناب ملکشاهی راد؟؟؟؟
دفاع از این موسسه نکن
نقل قول کردن
#13 ناشناس 1396-03-12 01:11
در ثانی مردم حق دارن از جنابعالی ناراحت باشن وانتقاد کنن چون اون دوره اولت که دولت احمدی نژاد نفت 120 میفروخت هیچ کاری واسه خرم آباد نکردی!!!
نقل قول کردن
#14 مجتبی شیخی 1396-03-12 01:22
باسلام اول اینکه بانک فقط فامیل های خودشو سرکار برده
بعد اینکه درزمان انتخابات حامی ... بود وپول به ستادش کمک میکرد بعد پول مردم رو کی میده
نقل قول کردن
#15 محسنوند 1396-03-12 01:40
گویا در این شرایط هم آقای نماینده ملت بیشتر نگران یقه سفیدهاست تا مردم. اصلا اگر صلاح بدونید یک مجسمه از آقای ... می‌سازیم و نصب می‌کنیم توی شهر که این مشکل رو برای مردم پیش آوردن
نقل قول کردن
#16 رضا حسنوند 1396-03-12 01:49
آقای نماینده امروز شما باید مدافع مردم باشید
نقل قول کردن
#17 ایرج 1396-03-12 04:49
آقای نماینده دستاورد خودت را در مقام نمابنده مرده در دوره های قبل تشریح میکردی.
چه دسته گلی درست کردی؟؟؟؟
اشتغال. جوانان ....... حرفهای تکراری.
واقعا نمایندگان استان در مجلس چه میکنند.
در سمتهای قبلیشان در ادارات چه کرده اند؟؟؟
سوالهای بی پاسخ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#18 افلاکیان 1396-03-12 10:13
ملکشاهی راد نگران وضعیت سپرده گذاران است و تنها اوست که پیگیر حق مردم است با سخنان نسنجیده مانع نشوید . ملکشاهی راد به حق نگران وضعیت شغلی 2000 نیروی بومی موسسه است که اگر از کار بیمار شوند یک فاجعه برای لرستان است . غرض ورزی های شخصی را کنار بکذارید . اجازه دهید که کسانی مثل ملکشاهی راد که پا پیش نهاده اند پیگیر حل مشکل شوند و بهتر است سنگ اندازی نکنید . شده مثالی اونی که خرمن گندمش آتیش گرفته و عده ای از دور نشستن و میگن عجب آتش قشنگی !!! و به بدبختی صاحب خرمن توجه ای نمیکنند . الان هزاران خانواده پولشان مصادره شده شما لطف کنید بکذارید در فضایی بدور از هیاهو کسانی که میتوانند کاری برای مردم کنند را دلسرد نکنیم . الان فقط ملکشاهی راد پیگیر مشکل است و دیگران اصلا خبری ازشون نیست .
نقل قول کردن
#19 شهروند 1396-03-12 10:31
تشکر میکنم از ملکشاهی راد مه در این زمان مردم لرستان را رها نکرده و دنبال سپرده پول و سرمایه مردم است . چرا کسانی که در این موسسه سپرده ای ندارند دنبال جوسازی هستند و نمیگذارند ملکشاهی راد از حق مردم دفاع کند و پول مردم را برگرداند . چرا مخالفان به فکر جوانانی که در این موسسه مشغول کار هستند نیست . اینها اگر بیمار شوند چع کسی پاسخگوست مگر اینها خارجی هستند مگر این جوانان همگی لر نیستند چرا اینجوری برخورد میکنید . بعید است از این دو هزار نفر 100 نفرش اقوام ...باشند بقیه از همین جپانان لرستان هستند . با نان مردم بازی نکنید . بکذارید مشکل سپرده مردم و جوانان موسسه را کسانی که میتوانند حل کنند . بعضی ها به دنبال انتقان گرفتن از دیگران هستند و اصلا به فکر منافع مردم و جوانان شتغل در موسسه نیستند . خدا از سر تقصیرتان نگذرد .
نقل قول کردن
#20 ناشناس 1396-03-12 10:48
.....
----------
یافته:
از انتشار هر گونه پیام حاوی توهین و افترا نسبت به افراد معذوریم
نقل قول کردن
#21 احمدرضا 1396-03-12 11:49
به نوبه خودم از آقای ملکشاهی راد تشکر میکنم. شما هم میتونید مثل دیگر نمایندگان بی تفاوت باشیدولی چه اون موقع که ما سود 27درصد میگرفتیم وشما درمذاکره با بانک مرکزی وچه الان که دستمون به جایی بند نميشه احساس مسوليت میکنید خداوند بهتون خیر بده. کسانی هم که تهمت میزنن بسپار به خدا
نقل قول کردن
#22 احمدرضا 1396-03-12 11:50
من به نوبه خودم از آقای ملکشاهی راد تشکر میکنم به خاطر پیگیری وضعیت هاشون.
نقل قول کردن
#23 محمد 1396-03-12 13:12
دست درد نگنه آقای ملک شاهی خدا قوت درود برشرفت که بجای نمایندگانی چون ... هم که از اول این ماجرا حتی حاضر نشده یک کلمه هم از مردم محروم منطقه .... حمایت کنه حرف میزنی خدا قوت .
قابل توجه آقای ....که روزه سکوت گرفته در این دو سال نمایندگی
نقل قول کردن
#24 حمید رضا 1396-03-12 13:54
وظیفه اول نماینده دفاع از سرمایه گذارهاست چون با حضور اونها شهر دچار رشد میشه ای ملت ساده اکر بدانید این چند روز وه بلایی بر سر خودمون آوردیم اینو بدونید نیمی از کسایی که در این اغتشاشات اخیر واین اعتراضات دستگیر شدن اصلا سپرده ای در این بانک ندارند به جای حسادت بیاید با سرمایگذاران شهرمان مهربان ومنصف باشیم
نقل قول کردن
#25 مصطفی 1396-03-12 14:16
ازعملکرده ورزش وجوانان راضی نیستید چون آقای عزیزپور پارتی بازی رو نمیپذیره
نقل قول کردن
#26 مصطفایی 1396-03-12 14:20
احمدرضا چند بار تشکر می‌کنی؟ :D :D :D :lol:
نقل قول کردن
#27 ت گ 1396-03-12 15:49
مثل هواپیماهایی که سقوط می کنند و معمولا خلبان که فوت شده مقصر اعلام می شود ظاهرا در این ماجرا هم از نظر جناب ایشان مردمی که پولشان رفته مقصر هستند و باید به کسی که از نظر جناب نماینده فرشته نجات بوده جایزه داد
نقل قول کردن
#28 علی 1396-03-12 16:45
ما مردم خرم آباد گویا حافظه هایمان مثل ماهی هستش که به صورت تناوبی ریست میشوند. فردا دوباره برخی میشوند کاندید مجلس، و بهشون رای میدیم.
نقل قول کردن
#29 همشهری 1396-03-12 17:06
جناب ملکشاهی راد جوجه ها را اخر پاییز می شمارند فعلا که یک عده مردم با اعتماد به این شخص وعکسهایی که با مسولین گرفته سپرده هایشان را نزد این بانک گذاشتند و امیدوارند بتوانند پولهای خوذ را پس بگیرند ای کاش از این موسسه حسابرسی میشد تا مشخص شود چه کسانی وامهای با بهره پایین کرفته و بیست قسط تا الان نداده اند باز هم چوب این بدبختی را مردم خواهند خورد نه یقه سفیدها که ره صذ ساله را یک شبه پیمودن و ان هم دوز و کلک.
نقل قول کردن
#30 خرم آبادیم 1396-03-13 11:36
آقای ملکشاهی مطمئنی بقیه مدیران نمره قبولی میگیرن؟
شماها که قرار بود سیستم مدیریتی رو جوان کنید
پس چی شد؟
۳ سال دیگه در راهه
امیدوارم مردم با دقت بیشتری کاندید رو انتخاب کنن
نقل قول کردن
#31 ناشناس 1396-03-13 15:38
باسلام ودرودبرمردم عزیزلرستان.شیرم ردان ورشیدزنان دوران جنگ وصبوران زمان بعدازجنگ که باتمام کمبودهاواوضاع بداقتصادی وشرایط سخت زندگی میسازیم ومیسوزیم ولی گلایه زیادی نداریم چون که انقلاب وکشورراونظام رادوست داریم
ولی سخن من این است که آقای بروجردی رییس امنیت ایاهیچ به این فکرنمیکنی که بدخواهان نظام ازخداشونه مردم بخاطراندک پس اندازهایشان کارا به جاهای خطرناکتری بکشن.
آیافقط شیرمرددلیرحق اشنای خداجوی ولایت مدارنترس غیوراستادعلم وادب نماینده لرستان هست دیگه مابقی اب به اسیاب ریزبدخواهان نظام ایدخدای نکرده اید.چرابااین شیرخداجوملکشاهی بزرگ خرم ابادی جهت احقاق حق مردم زخم دیده لرستان ازبانک مرکزی به اونمی پیوندید
نقل قول کردن
#32 کیوان 1396-03-14 00:36
ماشاالله واسه این کارای بزرگی که کردید کسی نیست به من بگه کار نماینده مجلس چیه ؟ اگه قانون درستی داشته باشیم نماینده خودشو دخالت نمیده که مدیر جابه جا کنه درضمن اقای .... از ماهی 1 میلیون چطور یک دفعه اینقدر پول دار شد
نقل قول کردن
#33 زهرا 1396-05-25 01:51
سلام من تو موسسه ارمان کرج سپرده گذاری کردم والان هیچ اثری از موسسه نیست باید کجا پیگیری کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا