یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در استان لرستان، در جمع انبوه فعالان ستادهای دکتر روحانی (لرستان) گفت:«انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه واقعاً خلق یک حماسه بزرگ توسط آحاد ملت بود».
به گزارش یافته به نقل از هومیان، "محمد بیرانوندی"، عصر پنج‌شنبه چهارم خردادماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد: «مهم‌ترین سهم از پیروزی متعلق به آن جوانی است که پارچه بنفش بر دستانش بود و ادعای هیچ سهم‌خواهی هم ندارد».
وی بیان کرد: «اعتقاد ما این است که ما در حال رقابت سیاسی بودیم نه دشمنی سیاسی؛ هرچند تیم مقابل برخی بداخلاقی‌ها کردند و این‌گونه وانمود کردند که دشمنی سیاسی است درحالی که رقابت سیاسی بوده است».
نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت: «پیروزی متعلق به همه ملت است و متعلق به یک گروه خاص نیست و بنده هم یک عضو از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستم».
بیرانوندی توضیح داد برخی انتقادات بود دال بر اینکه چرا نماینده رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شده است؟ در حالی که من متولی این کار نبودم و خودم هم گفته بودم هر شخص دیگری می‌تواند بسم‌الله؛ درحالی که صلاح جناب آقای شریعتمداری این بود و رقم خورد.»
سخنان محمد بیرانوندی با تشویق‌های پی در پی جمعیت حاضر در سالن روبه‌رو شد.
رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در استان لرستان، تصریح کرد: «مهم‌ترین هدف آن است که وحدت بین اصلاح‌طلبان باید تقویت شود و نباید عده‌ای با خیال‌بافی به دنبال تضعیف وحدت بین اصلاح‌طلبان لرستان یا خراب‌کردن این وحدت باشند».
بیرانوندی بیان کرد که موج دوم تبلیغات دکتر روحانی در کشور از استان لرستان شروع شد و استقبال مردم از رئیس‌جمهور بسیار گسترده و خوب بود/ این استقبال یک نوع اعتبار خوب برای لرستان در استقبال از ریاست‌جمهوری بود.
نماینده خرم‌آباد و چگنی تأکید کرد همه باید تلاش کنیم مشکلاتی همچون بیکاری را رفع کنیم و اشتغال را تقویت کنیم و این از شاخص‌های مسیر اندیشه اصلاح‌طلبی در حوزه اقتصادی است/ اگر در حق اشتغال جوانان کوتاهی کنیم به این استان خیانت کرده‌ایم.
شایان ذکر است دکتر روحانی در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری نزدیک به 24 رأی از ملت کسب کرد و رقیبش سیدابراهیم رئیسی نیز نزدیک به 16 میلیون رأی. رأی دکتر روحانی نسبت به سال 92 که در مجموع 51 درصد آراء بود این دوره رو به رشد نهاد و به 57 درصد آراء رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 فافا 1396-03-04 23:27
مبلمان شهری خرم اباد تا گی باید اینقدر افتضاح باشه اقای بیرانوندی
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-03-04 23:37
این جمله {هر چند طرف مقابل بداخلاقی کرد} جز جملاتی است که شخصی بر زبان می اورد که مطمین است طرف مقابل فاقد فهم و شعور است .اره اقای بیرانوند شما خوبید .اینکه اقای شریعتمداری صلاح را در این دید که من رییس ستاد مرکزی شوم هم باسخ کسانی که مخالف این هستند که نمایندگان مردم به وکیل الدوله تبدیل شوند نیست .حالا سوال می برسیم از اقای بیرانوند که می فرمایند اگر در حق اشتغال جوانان کوتاهی کنیم خیانت کرده ایم چطور حضرت عالی چندین هفته از وقتی رو که مردم به حضرت عالی دادند که به داد اونها برسی وحق اونها رو طلب کنی صرف دفاع تمام قد از دولتی کردی که در این چها سال هیچ کاری که کار باشه برای این استان نکرده ؟
قول میدهی اگر این دولت گند زد از این مردم عذر خواهی کنی ؟
قول میدهی اگر دولت و وزراش خلافی مرتکب شدن از اون ها دفاع نکنی{ مثل گذشته که شما و دوستانتون چشم بسته حمایت کردید}و منافع حزبی و باندی رو کنار بگذاری ؟
نقل قول کردن
#3 ن.ر 1396-03-04 23:41
به جای حزب بازی مردم را دریابید جناب بیرانوند هم اصلاحطلبان برای شما سنگ تمام گذاشته اند و هم شما برای آنها
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-03-04 23:43
به تو افتخار می‌کنم که یک سیاست‌مدار اخلاق مداری و ابروی شهرم را به خوبی حفظ کرده ای و همیشه سید محمد خاتمی مرد اخلاق و سیاست را برایم تداعی می کنی
نقل قول کردن
#5 سردار 1396-03-05 00:33
خوبه خودتون هم دارید ميگيد تبلیغات آغاز شد خخخخ
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-03-05 07:34
امیدواریم ازادیهای مدنی و حقوق شهروندی در راس کارهای دولت اعتدال باشد . لطفا طرح دولت الکترونیک را برای دسترسی ازاد و شفاف مردم به اطلاعات ادارات و سازمانها بطور کامل اجرا کنید .شایسته نیست وقت مردم فهیم ایران برای انجام هر کاری ساعتها در ادارات و دوایر دولتی به بطالت بگذرد .
نقل قول کردن
#7 یاسین 1396-03-05 10:22
اندازه ای که خرم آبادیها و لرستانیها به اصلاح طلبان و روحانی تعصب می کنند در حد خودکشی. رئیس جمهور به لرستانهاتعصب ندارد.
نقل قول کردن
#8 حسین 1396-03-05 12:29
بعد می تونید یک تعریف از "وکیل الدوله" بودن بدید؟ همین آقای بیرانوند که وظیفه نظارتی در مجلس رو داره اگه تخلفی در وزارت مثلا آموزش وپرورش ببینه میتونه تذکر بده؟ نماینده مجلس علیرغم علاقه سیاسی که داره نباید از وظیفه ذاتی خودش غافل بشه ولی این حجم از علاقه در گفتار مذکور آقای بیرانوند به جریان خاص جای سوال داره
نقل قول کردن
#9 عباس 1396-03-05 15:44
از مجلس چه خبر؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#10 شهروند 1396-03-06 00:15
آقاي بيرانوندي فردا ٧ خرداد يكشال ميشه كه شما نماينده هستي ، در اين يكسال چه كار مفيدي يا تصويب قانوني براي استان لرستان داشتي ؟
پيروزي دكتر روحاني رو به خاطر رييس ستاد انتخاباتي بودن خودت ميداني !!!!؟؟؟
مردم همه به صحنه آمدند تا روحاني پيروز انتخابات شد
ستاد اصول گرايان معتدل ، ستاد مردمي دكتر روحاني خيلي خيلي بيشتر از ستاد مركزي تلاش كردن
شما همه زحمت ها رو به پاي خودت ميگذاري
نقل قول کردن
#11 علی 1396-03-06 08:23
سلام آقای بیرانوند .انتخابات تمام شد کاندید شماهم رای آورد .حالا اکه میتونی از این فرصت برای آبادانی حوزه انتخابید تلاش کن .مگه شما رئیس ستاد روحانی نبودی.کالا موقع جبرانه یا علی مدد باسپاس از سایت یافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا