یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنوز آوازه "هرمز نصیری" و کیش و مات شدن "محمد مهرابی" در ذهن‌ها بود که پس از سه ماه سرپرستی، بالاخره در 16 فرودین 94 حکم صندلی سست و لرزان شهرداری به "یحیی عیدی بیرانوند" رسید.
صندلی که پایه‌های آن هنوز هم سست است و معلوم نیست که قانون ثبات مدیریتی چه زمانی به آن میخ می‌شود؛ به نظر می‌رسد تا فشار اهرم شورا و برخی افراد لای چرخ‌های این صندلی است چندان نباید به ثبات آن امیدوار بود.
نشست مشترک شهردار خرم‌آباد با هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر در راه توسعه خرم‌آباد با مشکلات مالی و عقب‌ماندگی تاریخی مواج‌هایم شورا وامدار هیچ گروه، حزب و جناح خاصی نیستالبته تجربه نشان داده بقاء و دوام شهردارانی که سکان رهبری شهرداری را بر دست گرفته‌اند نه میزان عملکردهاست، نه رضایتمندی شهروندان و نه عمران شهری؛ بلکه معیار اصلی حرف گوش کن بودن شهردار و تاب و تحمل وی در قبل خواسته‌های شورای شهر است؛ آنجا که حکم شهردار بودن با مهر شورا مزین می‌شود نباید انتظار آزادی عمل داشت.
چند صباحی تا انتخابات جدید شورای شهر باقی نمانده است...
این روزها تب ارائه عملکرد از سوی اعضاء محترم! شورای شهر بالا رفته و بازار داغ ارائه گزارش، اقدامات رنگارنگ و متنوع از سوی هرکدام از اعضاء و مصادره کارهای دیگری به نام خویش سبب شده است که سونامی سردرگمی شهروندان به راه افتد.
برنامه‌های شهردار گهگاه به مذاق شورا خوش نیامده و نتوانسته تأییدیه بگیرد و از سوی دیگر، خود اعضاء چندان با هم سر سازگاری نداشته و مصاحبه‌هایشان علیه دیگری زینت‌بخش رسانه‌ها بوده است.
تیمی شدن اعضا و کشمکش‌ها بر سر انتخاب شهردار، انتخاب هیئت‌رئیسه، بیانیه‌ها و مصاحبه‌های مختلف بر علیه شهردار و ... در این ماهه‌ای پایانی از مشکلات این دوره شورا بود که البته این اتفاقات از نظر برخی اعضای شورا امری عادی است.
اکنون که دیگر عمری از شورا نمانده یادشان افتاده که شهروندان در اولویت‌اند، شهر جان دارد و نباید چون جگر زلیخا تکه‌تکه‌اش کنند و سهم‌الارث بخواهند؟
البته ممکن است این روش هم ترفندی برای جلب نظر شهروندان برای انتخابات بعدی شورای شهر باشد؟ تخریب دیگری برای به دست آوردن دل مردم!
شورای شهر بسان پایه‌های یک بناست، وظیفه اصلی نظارت بر عملکرد شهرداری (بنا) ست، حال اگر این پایه بلنگد وای به حال بنا. تا ثریا می‌رود دیوار کج؛ خواسته یا ناخواسته در این فضای ایجاد شده ضعف عملکردی مجموعه شهرداری نیز گم می‌شود و دود همه این ضعف‌ها فقط چشم شهروندان را می‌سوزاند و بس.
 
شهردار خرم‌آباد در دفاع از عملکرد خود:
- افزایش سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد به میزان تقریبی دو برابر تا پایان سال با بهره‌برداری از بوستان‌هایی همچون: شاپوری، آبشار طلایی، کاسیت، فرهنگ و طبیعت و...
- آغاز به کار پروژه‌های عمرانی بزرگ در شهر خرم‌آباد به‌صورت هم‌زمان که تابه‌حال بی‌سابقه بوده، چه ازلحاظ کمی و چه از نظر کیفی. از جمله:
- ساخت پایانه بزرگ برون‌استانی
- کارخانه تفکیک زباله در مقصد
- ساخت پل‌های ارتباطی شهری از جمله پل شهید صارمی و پل جهادگران
- شروع به کار پروژه مشارکتی بزرگ برج‌های دوقلو
- شروع عملیات اجرایی زیرگذر گلدشت
- احداث ساختمان‌های اداری تعدادی از سازمان‌های تابعه شهرداری و شهرداری منطقه 2
- انتقال صنوف آلاینده از جمله عمده فروشان سه‌راه الشتر
- آغاز بکار پروژه بزرگ آبشار مصنوعی جهادگران به‌عنوان بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی غرب کشور
- آسفالت معابر به میزان 10 هزار تن
- تلاش در جهت ساماندهی ورودی‌های شهر با احداث پارک‌ها و بلوارها
- نصب سردیس‌ها، مفرغ‌ها و المان‌های بومی محلی برای زیباسازی در سطح شهر
- افزودن بیش از 30 نفر پاکبان به حوزه خدمات شهری و واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی
- جدول‌گذاری معابر خاکی و پیاده‌روسازی به مساحت 24 هزار مترمربع که در نوع خود بی‌سابقه بوده است
- افزایش روشنایی پارک‌ها و معابر عمومی مرتبط و تأسیس سازمان فرهنگی، ورزشی
- عقد قرارداد طرح مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر خرم‌آباد
- گسترش زیرساخت‌های فنی و علمی حوزه شهرداری و حرکت به سمت شهر الکترونیک و خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
و...
را از مهم‌ترین اولویت‌های دوران تصدی‌گری‌اش در شهرداری بیان می‌کند.
http://yaftenews.ir/images/93/93-12/eydi.jpg" یحیی عیدی بیرانوند" در گفت‌وگو با خبرنگار یافته در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص انتصابات شخصی در حوزه شهرداری افزود: کلیه انتصابات در حوزه شهری از میان همکاران باتجربه مجموعه هست و جابجایی‌ها صرفاً با هدف ارتقاء خدمات و بهره‌وری بیشتر کارکنان و مدیران بوده است. استخدام در شهرداری ممنوع است. البته از طریق برخی شرکت‌های خصوصی وابسته به شهرداری همچون فضای سبز، خدمات شهری و سازمان خدمات موتوری بدون ایجاد تعهد استخدامی به‌صورت حجمی برخی افراد جذب می‌شوند و برخی از آن‌ها پس از مدتی تعهد آن‌ها پایان یافته و جدا شوند. در این بین ممکن است برخی از این افراد نسبتی با مدیران و اعضای شورا داشته باشند؛ اما این کارکنان جذب شهرداری نخواهند شد و شهرداری هیچ تعهدی نسبت به آن‌ها ندارد.
وی با بیان اینکه در این مدت سعی شده با تعامل و همدلی میان شورا و شهرداری راه را برای رسیدن به اهداف بزرگ و بلند شهرداری هموار نماییم و رضایت عموم و شهروندان مهم‌ترین پشتوانه مجموعه مدیریت شهری باشد، گفت: اقدامات شهرداری موجب ایجاد نشاط و دلگرمی میان شهروندان گردیده به‌گونه‌ای که این‌گونه اقدامات سبب انتخاب شهر خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری شده است.

انتقادات برخی رسانه‌ها شخصی و غیر کارشناسی شده است
 اما در نقطه مقابل شهردار، به‌عنوان سخنگوی شورای شهر خرم‌آباد معتقد است که انتقادات رسانه‌ها نظرات شخصی و غیر کارشناسانه است. وی عملکرد شورا را تا به امروز یک عملکرد قابل دفاع و روبه‌جلو می‌داند.
"علی جهان‌آرا" توضیح می‌دهد: تابه‌حال یک جلسه کارگروه منظم بین کارشناسان شورا و شهرداری منطبق بر آمار رسمی انجام‌نشده، لذا این انتقادات مبتنی بر نظرات شخصی ست.
علی جهان آراوی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند پروژه‌ای را به نام خود مصادره نماید چرا که انجام پروژه‌ها ماحصل فرآیند همکاری استانداری، شهرداری و شوراست، افزود: البته برخی موارد سهم‌ها کمتر و بیشتر می‌شود؛ اما آنچه برای مردم پراهمیت است تکمیل یک پروژه و بهره‌برداری از آن است.
این عضو شورا پاسخگویی‌های پراکنده اخیر برخی اعضای شورا را در فضای مجازی بنا بر وظیفه شورا در مقابل مردم شهر می‌داند و می‌افزاید: اعلام عملکرد ما کارشناسانه و انجام‌وظیفه در قبل مردم بوده است، وظیفه ما در پایا سال پاسخگویی به مردم است، چراکه می‌خواهند بدانند نمایندگانشان در شورای شهر طی این سه سال چه‌کارهایی را انجام داده‌اند. البته شورا داعیه اینکه کارش را کاملاً درست انجام داده، ندارد، در برخی موارد نیز تعلل داشته اما در کل عملکردمان یک فرآیند مثبت و روبه جلویی بوده است. البته عمق محرومیت‌های شهر زیاد است که فعالیت‌های شورا به چشم نمی‌آید.
ما اگر به دنبال درآمدهای بزرگ هستیم باید گام‌های بزرگ برداریم. برای رونق اقتصادی ابتدا باید زیرساخت‌ها به وجود بیایند.
وی معتقد است اگر چند پروژه اخیر شهرداری و شورا به بهره‌برداری برسند، هرکدام به نوبه خود در کشور یک برند گردشگری و اقتصادی خواهند بود: مجموعه 44 هکتاری پارک شاپوری که در صورت تکمیل اولین پارک مینیاتوری کشور خواهد بود یا برج‌های دوقلو که با اتمام جزء ده سازه کشور شناخته می‌شود. در نتیجه اهرم بدهی‌ها نمی‌تواند سدی شود برای ارتقاء کارهای فرهنگی و پروژه‌های شهری.
جهان‌آرا افزود: اگر بنا بر سهم مشارکت مردم فعالیت کنیم هیچ پروژه‌ای در خرم‌آباد انجام نمی‌شود، شهرداری یک مجتمع غیرانتفاعی ست، هیچ کمکی از ناحیه دولت ندارد، حتی سهم تملک دارایی‌ها ناچیز و توان راه‌اندازی یک پروژه کوچک را هم ندارد، سطح مشارکت مردم امروز 10 درصدی ست اما در مقابل خدمات شهرداری 90 درصدی ست، لذا باید مکانیسم‌هایی را برای بالا بردن مشارکت مردم ایجاد نماییم.
خدمات نباید راکد بماند، باید ادامه داشته باشد و این شورا و شهرداری هستند که باید به فکر درآمدزایی و درآمدهای توسعه پایدار باشند، در صورت تأمین این درآمدها و افزایش مشارکت مردمی حتی اگر بدهی بار بیاید، با توجه به ارزش‌افزوده‌ای که املاک در گذر زمان به وجود می‌آورند، بدهی‌ها ناچیز است. به‌طور مثال پلی که امروز با وام 60 میلیارد ساخته می‌شود چند سال بعد با چند برابر آن باید ساخته شود. ولی در مقابل بدهی ما همان مقدار است و به‌صورت اقساط؛ و این به نفع شهر است. پس بدهی‌ها در مقابل پروژه‌ها در آینده ناچیز است.
سخنگوی شورا عملکرد شهردار را آینه مصوبات شورا می‌داند: اگر بگوییم عملکرد شهردار ضعیف است قطعاً عملکرد شورا نیز ضعیف است. اگر شهردار در کارش افول کند قطعاً شورا باید برخورد جدی نماید حتی اگر زمانی کوتاه به پایان عمر شورا باقی مانده باشد.
البته ما معتقد به ثبات جایگاه مدیریتی هستیم تا شهردار نگاهش به آینده باشد، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت؛ و اگر شهردار بداند زمان کوتاهی خواهد ماند، به طرح‌های ساده و زودبازده روی می‌آورد بنابراین کارایی لازم را نخواهد داشت.
البته انتقاداتی نیز به عملکرد شهرداری وجود دارد از جمله اینکه شهرداری نمی‌تواند تناسبی بین میزان هزینه و درآمد ایجاد کند. حوزه برنامه‌ریزی در شهرداری ضعیف است، در شروع هیئت‌رئیسه چهارم از شهردار خواسته شد یک رابطه منطقی بین این دو ایجاد کند تا بتواند بار بدهی‌هایی که در آینده به وجود می‌آیند را کم کند.
اما این انتقاد مانع از آن نیست که بگوییم کار نشده است، اگر تقویت شود کارهای بهتری نیز انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: طبیعی ست که اعضای شورا نظرات متفاوت داشته باشند چرا که شورا 13 عضو با نظر و سلیقه شخصی را در کنار خود دارد؛ اما انتخاب هیئت‌رئیسه با 12 رای نشان از همدلی میان اعضای شوراست. حال ممکن است انتقاداتی هم وجود داشته باشد.
البته شتاب‌زدگی هیئت‌رئیسه جدید در تغییر روابط عمومی شورا سبب ایجاد برخی حواشی و همچنین یک رکود شد؛ اما این حق برای هیئت‌رئیسه جدید در انتخاب تیم رسانه‌ای خود، محفوظ است و قطعاً این جابجایی‌ها معمول است.
با کمی دقت در نظرات سخنگوی شورا و مصاحبه‌های اخیر برخی دیگر از اعضا به راحتی می‌توان به تناقضات و چنددستگی‌های موجود میان اعضا پی برد.
نگارنده جهت جلوگیری از تشویش و برخی مشکلات از ذکر آن‌ها خودداری می‌نماید.
اما مهم‌تر از نظرات فوق، نظرات اهالی رسانه و مطبوعات استان در خصوص عملکرد شهردار و شوراست. نظراتی که نه از سر غرض بلکه حاصل گزارش‌های چندین ساله و پی‌درپی خبرنگاران، مشاهده وضع موجود، صحبت‌های شهروندان و دغدغه‌هایشان می‌باشد.
اکثریت اهالی رسانه معتقدند که این دوره شورا عملکرد ضعیفی داشته و به نوعی در رکود به سر برده است.
- در بسیاری از برنامه‌های عمرانی و بهره‌برداری از آن‌ها جای خالی اکثریت اعضای شورا به چشم می‌خورد.
- طی 3 سال تصدی‌گری شورا و بنا به گفته خود شورا یک نشست خبری و توضیح عملکردی برگزار نشده و این نشان از ضعف رسانه‌ای شورای شهر می‌باشد.
- برخی زیاده‌خواهی‌های شاید برخی از اعضای شورای شهر را سدی برای انجام درست وظایف شهردار عنوان می‌کنند.
- بی‌برنامگی و نداشتن سواد عمرانی و تخصص لازم برخی اعضا در شورا و شهرداری و همچنین تمرکز قدرت در دست عده‌ای افراد خاص و...
- نداشتن روحیه کار گروهی و انسجام عملی در اجرای برنامه‌ها
- تخریب و منفعت‌طلبی برخی افراد
- انتصابات غیرمعمول و خانوادگی
و ...
همه و همه ازجمله انتقادات موجود به عملکرد شورا و شهرداری خرم‌آباد می‌باشد.
به دلیل محدودیت مکان، نگارنده امکان درج تمام نظرات را نداشته، اما سعی شد به زبانی ساده حق مطلب ادا شود.
امروز بهترین راهکار، پایان‌دهی به حواشی موجود و تلاش همه‌جانبه شورا و همراهی شهردار برای به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است تا حداقل بتوانند گوشه‌ای از دین کسانی که به آن‌ها رای ‌داده‌اند را جبران نمایند.
اما فراموش نکنیم مهم‌ترین نقش را مردم ایفا می‌نمایند که هنوز طایفه‌گرایی را بر مصالح پیشرفت شهر ترجیح می‌دهد.
چرا جای برخی افراد کارآمد و فعال حوزه شهری در شورا و شهرداری خالی و در حصار برخی نیروهای غیرمتخصص باشد.
شورای شهر برای اجرای بهتر برنامه‌ها نیازمند حضور متخصصان رشته‌های مختلف همچون ﻋﻤﺮﺍﻧﯽ، ﻭﺭﺯﺷﯽ، ﻣﺎﻟﯽ ﻭ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ، ﺷﻬﺮﺳﺎﺯﯼ، ﻣﻌﻤﺎﺭﯼ، گردشگری، ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ، ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ و... به دور از هرگونه رویکرد سیاسی و قومی گرایی و بر اساس اصلح بودن و عملکرد قوی افراد است.
امیدواریم در انتخابات پیش رو با نگاهی متفکرانه و منطقی انتخاب‌های اصلح‌تری داشته باشیم.

گزارش: نرگس حافظی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سورج 1395-06-25 09:23
شهردار اول زنده یاد ساکی دوم هرمز نصیری عزیز
نقل قول کردن
#2 امیر 1395-06-25 09:39
آقای شهردار چرا فکر میکنید کار شهردار فقط فضای سبزه؟! بیاید دسترسی محلات رو درست کنید دسترسی محلات جنوب شهر بسیار ضعیفه. تا میگی ماسور میگه پارک فرهنگ! بابا بیشتر کوچه ها بخاطر عدم توجه شهرداری تو بن بستن چرا فقط به فکر شمال شهری؟ چرافقط به فکر جاده سلامت و پارالمپیک و تخریب مغازه های بلوار وایتی؟؟ چرا چهارتا مغازه و کارخونه پوشاک رو هم از اینور تخریب نکردید؟؟ بوستان شاپوری و بوستان فرهنگ برای ما آسایش و راحتی نمیاره تا کوچه هامون خاکیه و راه دسترسی درستی نداریم
نقل قول کردن
#3 رضایی 1395-06-25 09:55
یحیی عیدی بیرانوند: کلیه انتصابات در حوزه شهری از میان همکاران باتجربه مجموعه هست و جابجایی‌ها صرفاً با هدف ارتقاء خدمات و بهره‌وری بیشتر کارکنان و مدیران بوده است. استخدام در شهرداری ممنوع است.
با سلام.برخی انتصابات نه بر اساس شایسته سالاری بلکه طایفه ای و یا مدیرانی گماشته و بله قربان گو که الفبای مدیریت را نمیدانند و استراتژی آنها جلب رضایت آقایان و هدف والایشان جاده صاف کنی می باشد.می شناسم مدیر پاکدست،متخصص و کاربلدی که در دوره های مدیریتی خود عملکرد بسیار خوبی داشته و تنها به دلیل قانونمندی و اخلاق مداری برکنار و در شهرداری منزوی شده است.
در خصوص استخدام ها هم شما خود بهتر میدانید که چه کسانی و چگونه استخدام شده اند.
بدانیم و بدانید
حدیث نیک و بد ما نوشته خواهد شد
زمانه را شسند و دفتری و دیوانی است.
نقل قول کردن
#4 بابک 1395-06-25 10:14
جناب شهردار خرم آباد شخصیت دلسوز خدوم و خوش فکر و اندیشه ای است که چنانچه آگاهانه یا ناآگاهانه توسط شورا برکنار شود قطعا اثار زیانبار چنین انسان زحمتکش و باارزشی خود از هر ضرر و زیانی به شهر محروم خرم اباد بدتر است
نقل قول کردن
#5 بهادر 1395-06-25 10:21
آرامش و ثبات مدیریتی باعث توسعه میشود هر چند کارنامه ایشان هم قابل نقد است چون برای مرکز و جنوب شهر هیچ کاری نکرد
نقل قول کردن
#6 خرم آباد 1395-06-25 12:13
شهدار حرف نداره متاسفم برای کسایی که با غرض ورزی و اینکه نمی خوان کسی بالاتر از خودشان باشه. میخوان عوضش . کنن. مردم دیگه خوب فهمیدن دور بعد به کیا رای بدن!سر نامگذاری و ...
نقل قول کردن
#7 خادم ملت 1395-06-25 12:23
احسنت؛طایفه گرایی عامل عقب ماندگی خرم آباد شده. متاسفانه دقیقا در بین طوایف به غیراصلح ترین رای میدن؛ سوالی از همشهریان عزیزم دارم اونم اینه : آیا شما تمایل دارید شرایطی مهیا بشه که همه سر کار برن؟ اگه جواب مثبته باید به متخصصین رای بدید!!کاری که استان های دیگه انجامش دادن و دارن بهره کافی رو ازش میبرن. ما اگه متخصص داشته باشیم آب شهرمون نمیره استان های دیگه رو آباد کنه اول شهر خودمون به لحاظ کشاورزی رونق میگرفت و سپس با احداث نیروگاه اشتغال ایجاد میشد بحث گردشگری و جذب توریست که جای خود دارد.به نظر من به غیر متخصص ها رای دادن علاوه بر عواقب دنیوی ؛ عواقب اخروی نیز دارد. پیامبر فرمایش کردن یک یک ساعت تفکر برتر از هفتاد سال عبادت است و با این کلام زیبا مردم رو به تفکر در همه ی مسائل زندگی ترغیب نمودن و انتخاب اصلح نیز جزئی از زندگی میباشه چرا که ما داریم صلاح امور رو به شخصی که نماینده ی ماست اعطا میکنیم پس اگر متضرر بشویم حاصل تفکر نادرست خودمان و به تبع انتخاب نادرست خودمان است و بالعکس.تفکر عامل پیشرفته ؛ حضرت آقا نیز در باب انتخاب اصلح خیلی سفارش نمودن.
نقل قول کردن
#8 بابک 1395-06-25 13:40
چهتر تا ادم متخصص در امور شهری نظیر مدیریت شهری و برنامه ریزی ، جامعه شناسی ، روانشناس و علوم رفتاری و تربیتی و نیز متخصصین حوزه های اقتصاد ، بهداشت و...باید عضو شورا باشند باید معیارهای حداقلی را داشته باشند یا بفرض فلان ادم محترم متخصص در فلان رشته هنری را به شورا ... وقت ان فرا رسیده است مردم قدری از ساده انگاری و طایفه گرایی و اماتور بودن در امور مهم مانند انتخابات دست برداشته و به سراغ افراد دانا و اهل فن و تخصص بروید نه باز از چاله برنامده در چاهی دیگر افراد غیر مرتبط رو به شورا فرستادن نتیجه اش از این بهتر نمیشود. :sigh: :-* :-| 8)
نقل قول کردن
#9 نگین 1395-06-25 15:49
وضع مرکز و جنوب شهر خرم آباد که هیچ تغییری نکرده.
نقل قول کردن
#10 همشهری 1395-06-25 20:17
من متاسفم که حتی یکبار به این مسئله اشاره نميشود که شهرداری اگر طرحی یا پروژه ای را تعریف و اقدام نموده است...چه پلانی برای کسب درآمد آن محل از تیم شورا بدست می آوریم.... سرکار خانم حافظي صحبت های شما درست است... نياز به متخصصان يه موضوع است ولی آیا صرفا متخصصان می توانند...خیر تخصص و تعهد لازمه رشد در جوامع امروزیست...که تعهد بخش اعظم آن دانش مدیریت است....شهردار و شورا شهر باید و قطعا جهت این شعار بسیار زیبا معبر گردشگری برنامه ریزی نمایند..ده ها استراتژیست و متخصص کسب و کار بسیار خوب در ایران وجود دارد که برنامه شهر را برپايه درآمد و توسعه با کانکت کردن با مشاورین مدیریت شهری توسعه داد....نیرو کار متخصص یا غیر متخصص با برنامه گی یا برنامه های احساسی یا مقطعي بیشتر از آن که فایده برساند زیانده خواهد بود....
نقل قول کردن
#11 همشهری 1395-06-25 20:26
ادامه....در بحث ثبات مدیریت نیز این نکته را یادآوری کنم....مدیر بلندمدت ناقص البرنامه بسیار بهتر از مدیر با برنامه و زبده کوتاه مدت است...در کشورهای توسعه یافته (شمال) و پیشرفته دنیا پس از مطالعات گوناگون این مبحث به اثبات رسیده است... از صد درصد بهره وری در شهر شاهد یک بخش بهره ور حداقل خواهیم بود... ولی درمدل کوتاه مدت تمام پرونده بصورت مقطعي ناقص یا بعلت رساندن به افتتاحیه هفته دولت یا دهه فجر یک پروژه بی کیفیت با هزینه نگهداری بالا منتج به نتیجه خواهد شد....پیشنهاد بنده این است... ببینید در دولت طرح تعطیلی شنبه قوت گرفته است.. اکر این موضوع اقدام شود به دلیل افزایش حجم مسافرتها به شمال کشور و عدم ظرفیت موجود و گرانی ناشی از این موضوع.. بخش اعظم گردشگری داخلی به دنبال گزینه جایگزین خواهد بود که این بهترین فرصت برای استفاده تیم شهری خرم آباد است تا با تشکیل یک تیم اتاق فکر خارج از بدنه شهری و شورا یک برنامه روانشناسی و مارکتینگ گردشگری با استفاده از متخصصین کسب و کار و اقتصاد و مديريت شهری رو اقدام کنند
نقل قول کردن
#12 حمید ت 1395-06-25 22:29
خبری از افتتاح ترمینال برون شهر نشد؟
نقل قول کردن
#13 اصغر محمدی نژاد 1395-06-26 00:48
انشالا آقای که یک قطعه باغ داری و دنبال مجوز چاه اب شرب داخلش هستی چطور میخواد کار بکنی اون پول فرزند شهید که چند بار پیام دادم و جواب ندادی قطعا مدارکش موجود هست و به روزنامه ها خواهم داد
نقل قول کردن
#14 شهروند خرم اباد 1395-06-26 01:40
با سلام عملکرد شهردار خرم اباد جناب عیدی در طول مدت تصدیش انصافا در حوزه عمرانی خوب کار کرده ولی در ارتباط با اوضاع نابسامان شهرداری نواحی و عدم پایبندی شهرداران زیر مجموعه وپرسنل تحت امر انان به تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی شهروندانی که برای گرفتن پروانه ساخت و سایر امو.ر مراجعه می کنند خیلی خیلی بد میباشد خضصوصا واحد ساختمانی شهرداری ناحیه ؟ لذا ضرورت دارد شهردار نسبت به پاکسازی کارمندانیکه باعث ناراضی تراشی میشوند اقدام عاجل بعمل اورد.
نقل قول کردن
#15 همشهری از کرج 1395-06-26 02:02
سلام...انصافآ اقای عیدی بیرانوند شهردار فوق العاده شهر خرم آباد هستش امیدوارم که به خاطر منفعت و طایفه کرایی و... برکنار نشوند ...واقعا که این مدت پروژه بسیار بزرگی رو در خرم آباد احداث و شروع به کار کردند...خرم آباد فقط به ثباط مدیریتی احتیاج داره عزیزان بخدا قسم...
نقل قول کردن
#16 علی 1395-06-26 08:17
اگر انتظار داریم شهر مان تغییر کند مانند سایر شهر های کشور باید در انتخاب مان در تعیین شورا ها تغییر ی دهیم وگرنه وضع بدتر از این هم می شود.
نقل قول کردن
#17 ... 1395-06-26 14:37
امیدواریم شرایط بهتر بشه
انتخابات بعدی چشممون رو باز کنیم و عاقلانه رای بدیم
نقل قول کردن
#18 بابک 1395-06-26 17:27
اینکه کاندید شورا ادم محترمی است یا مثلا ویلن خوب میزند اینکه دلیل نمیشود میتواند سرنوشت یک شهر را دست او داد ...ترا بخدا از ساده انگاری و طایفه بازی دست بکشید ...بس است ..شهردار محترم اقای عیدی بیرانوند با این سابقه درخشان چرا باید توسط چنین افرادی برکنار شود..... خرم ابادی ها نگاهی به شهرها و استانهای اطراف خرم اباد کنید درکدامشان کاندیداها بر اساس معیارهای شما مردم انتخاب شده اند..چرا در انتخاب کاندیداها بر اساس طایفه بازی یا حداکثر سلیقه موسیقیایی رای داده شده .. ترا بخدا در انتخابهایتان دقت کنید
نقل قول کردن
#19 علیرضا 1395-06-27 17:55
با سلام خدمت همه همشریان عزیز هر کسی عملکرد ان باعث سر بلندی ومحبوبیت اوست محروم ساکی بعد از پنجاه سال زبان زد مردم است تحولی در شهر بوجود نیامده تعاونی ها مسکن شهرداری را دور می زنند شهر فقط شد ساخت مسکن بدون امکانات فاز دوم کوی ارتش فقط کسی بیاد برسی کند نظافت....امنیت فضای سبز اماکن مثل مسجد کتابخانه پارک فقط عوارض دریافت.....
نقل قول کردن
#20 ali 1395-06-28 05:08
ايجاد شوراها اشتباه بود
به نظرم بايد شهردار و مستقيم مردم انتخاب كنند
و كشورهاي توسعه يافته دارن نتيجه شو ميبينن
نقل قول کردن
#21 ali 1395-06-28 05:16
انصافا شهرداري و مخصوصا شوراي شهر چه برنامه اي براي مسائل فرهنگي انجام داشتن.در صورتيكه يك تيپ هايي به شورا راه يافتن كه از آنها بيشتر توقع مي رفت به معقوله فرهنگ توجه كنند
نقل قول کردن
#22 امرایی 1395-06-29 09:34
منطقه سه به حال خود رها شده است منطقه اسپستان و گلدشت که الان دیگه حاشیه محسوب نمی شود ،برخی نقاط آن تا کنون آسفالت نشده و فاقد اسم می باشند با پیگیری های متعدد طی 7سال گذشته نتیجه ای حاصل نشده است .نظافت و مبلمان شهری در خرم آباد فقط چند خیابان اصلی است
نقل قول کردن
#23 اصغر صابری 1395-06-29 14:00
همه فضای سبز خرم اباد اندازه فضای سبز دروازه شیراز اصفهان نیست چرا شعار میدید بروید نگاه کنید خجالت میکشیم با این وضع موجود شهرداری ما منابع او اندازه حقوق شورا و بستگان شورا و کارگران زحمتکش نیست چرا باید مدیر شهرداری یکی از مناطق شهردار سه نفر از شورا باشد که جوابگوی انها هست فقط اقای شهردار با بله قربان شهر توسعه پیدا نمیکند با بله قربان شهر شهر نمیشود فقط مردم هم میدانند که عوارض نمیدهند
نقل قول کردن
#24 شهروند 1395-06-29 18:06
شهر در مسير توسعه قرار دارد لطفا مزاحم نشويد
نقل قول کردن
#25 شهروند خرم ابادی 1395-07-06 14:52
جناب عیدی شهردار محترم تعدادی انگشت شمار از کارکنان شهرداری نواحی نظر به اینکه قصددارند انتخابات شورای شهر کاندید شوند از همین حالا علنا در محل کارشان دارند تبلیغ می کنند
نقل قول کردن
#26 منتقد 1395-07-27 00:13
به نقل از شهروند:
شهر در مسير توسعه قرار دارد لطفا مزاحم نشويد

امیدواریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا