یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آن‌چه امروز در لرستان بیشترین ضربه را به بدنه محرومین و مستضعفین وارد کرده، حذف روح مطالبه‌گری است.
اگر این روح بیدار شود قاعدتاً هیچ مدیر و مسئولی نمی‌تواند به خود اجازه دهد فراتر از حد خویش گام بردارد. فراموش نکنيم این ما هستیم که مسوولان را انتخاب كرده و به آنان قدرت بخشیده‌ایم. از این رو آنان نباید خودسرانه برخورد کنند و به ساحت تاریخ، تمدن، فرهنگ و قهرمانان مذهبي و ملي ‌ما توهین کنند.
این ما هستیم که صاحب همه داشته‌های میهن هستیم و در واقع، هر کدام از ما با واگذاری بخش کوچکی از قدرت فردی‌مان، قدرتی تجمیع شده به مديران و مسئولین داده‌ایم تا صرفاً برای تامین امنیت و رفاهیات اجتماع انجام وظیفه کنند.
بنابراین هیچ مسوولی در هیچ پست و منصبی حق ندارد تک‌جانبه، خود را یکه‌تاز میدان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی تلقی کند و اگر چنین کند در واقع در احیای دیکتاتوری گام برداشته که صد البته این در تعارض با هدف والای انقلاب اسلامی است.
با الهام گرفتن از رهنمودهای حکیمانه امام خمینی کبیر (ره) و همچنین مقام عظمای ولایت که بارها و بارها بر خدمت صادقانه به مردم تاکید داشته‌اند و نگاه این دو بزرگوار معطوف به جامعه‌محوری بوده و نه فردمحوری و نیز منطق شرعی تعریف شده در مباحث حقوقی و سیاسی دین توحیدی ما نیز خارج از این باور و رکن رکین نیست، عرض می‌کنم از منظر نگارنده افرادی که در خارج از این مدار سیر می‌کنند و به جای حفظ و صیانت از ارزش‌های فرهنگی‌مان، ناآگاهانه بر آنان یورش می‌برند و لفظ کریه طاغوت را برای آن ارزش‌ها به کار می‌برند و حال آن که گاه خود را حامی ارزش‌های نظام می‌دانند، افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته به نظام مقدس‌مان ضربه می‌زنند.
 لازم است چنين كساني به هوش باشند و به گوش، که خون‌ها برای حفظ و حراست از این "انقلاب" و این "وطن" ریخته شده آن هم چه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب و حتی در طول تاریخ‌، کوروش یا به تعبیر و تفسیری ذوالقرنین و کاوه‌ها، مازیارها، هرمزان لر، فیروز ابولولوها، کیان‌ها و حتی آریوبرزن‌ها و باکری‌ها و صیاد شیرازی‌ها و بهشتی‌ها و مطهری‌ها و دوران‌ها و بابایی‌ها و نقدی‌ها و ... جان‌فشانی‌ها کرده‌اند و این مردان نیک‌پندار و پاک سرشت الگوهای اسلامی ایرانی هستند که جوانان امروز به داشتن‌شان بر خود می‌بالند.
 پس ما شهروندان و صاحبان اصلی این مرز و بوم، ضمن احترام به مسئولین صدیق و به دور از ریا و تکبر و البته فرهیخته و قانونمند، با آگاهی از دو شق اصلی نظام مقدس‌مان "جمهوریت به معنای كيانوش معمرمردمی بودن" و "اسلامیت به معنای دینی بودن"، برخوردهای ناصحیح هر مسئولی که به ارزش‌های وطنی و میهنی‌مان اعم از ارزش‌های فرهنگی‌- هویتی، ملی و مذهبی کوچک‌ترین توهینی کند را محکوم نموده و هرگز اجازه تاختن بر سریر قدرتی که ماندگاریش مشروط به مشروعیت و مقبولیت مردمی است، نخواهیم داد.
ما ثابت قدم در راه اهداف آرمان‌های حقیقی نظام و انقلاب و مام میهن تا آخر خواهیم ایستاد و در برابر هر تهدیدی اعم از داخلی و خارجی جانانه مقاومت خواهیم کرد.

کیانوش معمر / پژوهشگر و دانشجوی دکترای علوم سیاسی

دیدگاه‌ها  

#1 خادم ملت 1395-05-22 17:56
مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) :
امروز در نظام اسلامی، همه‌ی کارگزاران حکومت، از پایین تا بالا؛ از رهبری - که خدمتگزار همه است - از رئیس جمهور، از وزرا، از مسؤولین قضایی، از نمایندگان مجلس و از مدیران گوناگونی که در اکناف کشور هستند، باید همتشان این باشد که دین خدا را اقامه کنند، عدالت را احیا کنند، تبعیض در اجرای مقررات را از میان بردارند، بیشترین توجه‌شان به طبقه‌ی محروم و مستضعف و فقیر باشد - همچنان که امیرالمؤمنین بود - شعار تقوا را شعار شخصی و عمومی خودشان قرار دهند؛ این وظیفه‌ی ماست.
وقتی که حضرت آقا خود را خادم ملت میداند احدی در هر سطح مدیریتی که هست حق نداره خود را بالاتر از مردم بدونه. بله روحیه مطالبه گری چنان بی رنگ شده که هر قانون گریزی به خودش اجازه میده که با مردم رفتاری غیر زیبنده داشته باشه.در صورتی که صدا و سیما برنامه ای جهت شناخت قانون و افزایش روحیه ی مطالبه گری تدوین کنه البته خارج از مقوله طنز و به سبک کاملا جدی ما شاهد اتمام قانون گریزی خواهیم بود.
نقل قول کردن
#2 رامین 1395-05-22 20:25
بسیار جالب به موضوع مطالبه گری پرداخته شده....کاش مردم با اینگونه نوشتار از حقوق خودشون مطلع گردند
نقل قول کردن
#3 آرمین 1395-05-22 22:39
مطالبه گری رو باید از آذری ها یاد بگیریم
تبریزی ها و کلا ترک ها همیشه مطالبه گر هستند
نقل قول کردن
#4 شهروند دلسوز 1395-05-23 12:53
خواهشا به مسئولین تربیت بدنی بگید که در مجموعه ورزشی تختی چند عدد میله بارفیکس در فضای باز مجموعه نصب کنند. آخه ورزشکارا بعد از دویدن به شنا و بارفیکس روی میارن و چون بارفیکس تو فضای باز وجود نداره مجبورن از طریق درب کنار پیست بارفیکس برن که با توجه به داشتن لولا و عدم تحمل وزن ورزشکار امکان شکستن در و آسیب دیدگی هست. این مطالبه من از تربیت بدنی است . باشگاههایی تو مجموعه هست که بارفیکس دارن اما برا عموم نیست و من و امثال من رو راه نمیدن خواهشا به گوش مسئولین برسونید.در ضمن هزینه ی نصب چند میله بارفیکس زیاد نیست فردا نگن بودجه نداریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا