یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امسال هم جشن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی با‌شکوه‌تر از هر سال در سراسر کشور برگزار شد و مردم لرستان هم همچون گذشته، حضوری بس ارزشمند و معنا دار داشتند.
بی‌تردید این مراسم با‌شکوه، پیام‌های بسیاری را با خود به همراه داشت که مهم‌ترین آن پاسخ به یاوه گویان و بدخواهان و بیگانگان بود که همه سال و به ویژه در این ایام بر طبل یأس و نا امیدی مردم و بی‌تفاوتی آن‌ها نسبت به نظام می‌کوبند و خوشبختانه هیچ منفعتی بجز سر افکندگی و شرمساری نصیب‌شان نمی‌شود و سعی می‌کنند این نا کامی را با دروغ‌هایی دیگرجبران نمایند.
پس بیش از این پرداختن به نمایش‌های نخ‌نما شده آن‌ها را در شأن نظام و ملت سر افراز ایران نمی‌دانیم و به موضوعی مهم‌تر خواهیم پرداخت که یقیناً باید مورد توجه مسوولین گرامی استان لرستان قرار گیرد.
22 بهمن هر سال را باید تجدید بیعت با نظام‌، امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست که به واسطه آن هزاران نفر عاشق نه با زور و جبر بلکه با ایمان و باور قلبی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نمایش اقتدار را با حضور عاشقانه خود معنا می‌بخشند و همین اقتدار است که پشتوانه مسوولین ما شده و حتی به اعتبار همین پشتوانه دشمنان به میز مذاکره فرا خوانده می‌شوند.
کاش مسوولین ما فرصتی یابند و تصاویر حضور مردم در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن را باز‌بینی كنند، آن زمان در می‌یابند که در بین جمعیت و حتی میان تماشاچیان خبری از کاخ‌نشینان و مرفه‌هاي بی‌درد نیست، خبری ازحضور بابک زنجانی‌ها و امثال او و طلبکاران انقلاب نیست.
 كاريكاتور/ قصه تلخ محرومیت لرستان و داوطلبان خوش‌نشین مجلس
به عینه بنگرند آن کس که عاشقانه عظمت ایران را فریاد می‌زند، همان کارگر و کارمندی است که نیمه هر ماه را پایان دخل خود می‌داند و سال‌هاست با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و هیچ‌گاه از این نظام سهم‌‌خواهی نکرده است.
آری این جماعت هیچ‌گاه بی‌توجهی و بی‌مهری مسوولین را در سطور کارنامه پر افتخار نظام درج نکرده و در مواقع حساس هم چندین گام جلوتر از مسوولین برای حراست از ارزش‌های انقلاب سینه چاک کرده‌اند.
  هر چه از عشق و غیرت و همیت این ملت بگوییم باز هیچ نگفته‌ایم؛ در نهایت آرزو می‌کنیم مسوولین عزیز و به ویژه مجموعه‌ي دولت با تلاش جهت رفع مشکلات، پاسخی درخور به این حضور بدهند و بی‌شک کشوری که از نعمات خدادادی فراوانی بهره‌مند است، شایسته نیست مردم آن به واسطه‌ي بی‌تدبیری و بی‌عدالتی در برخي نقاط، زندگی را با فقر به سر برند و عده‌ای هم با استفاده از درهای باز اقتصاد سرمایه این مردم را به یغما ببرند.
و اما، از دیگر نکات قابل توجه راهپیمایی امسال، حضور چشم‌گیر داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس به همراه هواداران‌شان بود. داوطلبانی که برخی از آن‌ها هیچ قرابتی با درد و محرومیت این مردم ندارند و اگر به خاطر جلب رأی قوم سلحشور این دیار نبود، هرگز خوش‌نشینی و در ناز و نعمت زیستن را  حتی برای مدتی کوتاه رها نمی‌کردند.
آن‌ها که قبل از طلبکاری و سهم‌خواهی باید بدهی خود را به مردم پرداخت نمایند، آن‌ها که باید پاسخ دهند در این سال‌ها کجا بوده‌اند و براي مردم لرستان چه كرده‌اند؟!
متاسفانه مردم محروم این دیار تنها هر 4 سال یک‌بار از آن‌ها یادی می‌شود و چنان توسط اين جماعت رأي‌گير عزیز داشته می‌شوند که گاهی باورشان می‌شود قرار است تمام مشکلات‌شان با دستان قدرت‌مند برخي از این منجیان خوش‌نشين رفع شود، اما پس از برگزاری عباس شاه‌عليانتخابات نه سلامی و حتی نه علیکی و ناجیان روزهاي تبليغات انتخابات، بدون خداحافظی شبانه این ديار محروم را با مردم سلحشور و انبوه مشکلات و مصائبش ترک می‌گویند و بار بهارستان مي‌بندند تا انتخاباتی دیگر و حضوری دیگر! و این قصه سال‌هاست که ادامه دارد...
 
عباس شاه‌علی
اليگودرز
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمود وند 1394-11-24 15:06
استاد گرامی جناب شاه علی سپاس که حق مطلب را ادا نمودید کاش مردم بیدار شوند و سره را از ناسره تشخیص دهند
نقل قول کردن
#2 lمرادی الیگودرز 1394-11-24 15:17
فرزند برخی داوطلبان و حتی خود انها با ماشین های شاسی بلند 400 میلیونی در مقابل مردم پیاده و محروم این شهر رژه می روند ایا اینها در و رنج مردم را می فهمند اگر رای بیاورند حتما با هواپیما به حوزه انتخابیه سرکشی می کنند ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا