یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مهم‌ترین وظیفه یک نماینده مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون می‌باشد و بدون شک کاندیدايی که می‌خواهد در این جایگاه خطیر قرار گیرد باید فردی قانونمند بوده و قوانین موضوعه و مصوب را ملاک و معیار خود قرار دهد.
مردم ایران اسلامی و لرستان شهیدپرور همواره نشان داده‌اند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هر ساله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن با امام راحل و شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و بیش از پیش باعث استحکام نظام مقدس اسلامی می‌شوند. حضور که همواری از روی وفاداری و آرمان‌خواهی بوده و تاکیدی چندباره بر مقبولیت و جمهوریت و اسلامیت نظام و كانديداهاي متخلف در راهپيمايي 22 بهمن لرستان، پس از انتخاب نيز به قانون پشت مي‌كنندحکومت جمهوری اسلامی می‌باشد.
ولی در راهپيمايي امسال متاسفانه دیده شد برخی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی که برای انتخاب به عنوان نمایندگان و قانون‌گذاران این دیار پاک تلاش می‌کنند بدون توجه و رعایت قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دهن‌کجی به ضمانت اجرای این قانون با عوام‌فریبی و راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی در قالب رنگ‌ها، شعارها، پوسترها و بنرهای چند ده متری؛ رنگ پرچم مقدس و شعارهای اسلامی و انقلابی که یادگار خون شهدا می‌باشد را به حاشیه برده و از این حضور پرشور مردم انقلابی لرستان سوءاستفاده کرده و آن را به موقعیت و فرصتی برای جولان دادن بی‌قانونی و تبلیغات پرزرق و برق و ابراز وجود خود جهت پوپولیسم و عوام‌فریبی تبدیل کردند. 
طبق مواد مختلف قانون انتخابات مجلس و آئین‌نامه اجرایی آن تبلیغات زود‌هنگام مشاهده شده حتی در زمان مجاز بودن تبلیغات نیز غیر‌قانونی می‌باشد چه برسد به زمان قبل از مجاز و قانونی بودن تبلیغات آن هم به با غرور و افتخار!
از جمله مواد این قانون می‌توان به ماده 56 و 57 اشاره کرد که عنوان می‌کند:
 ماده 56 - فعاليت تبليغات انتخاباتي نامزدهاي نمايندگي 8 روز قبل از روز اخذ رأي (مرحله اول و دوم) آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأي ادامه خواهد داشت.
ماده 57 - استفاده از هر گونه پلاكارد‌، پوستر‌، ديوار‌نويسي و كاروان‌هاي تبليغاتي و استفاده از بلندگوهاي سيار در خارج از محيط سخنراني و امثال آن به استثناي عكس براي تراكت و زندگي نامه و جزوه و همچنين سخنراني و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران آنان ممنوع مي‌باشد. متخلفين از اين ماده به 3 تا 30 روز زندان محكوم مي‌گردند.
 انتظار مردم انقلابی و ولایت‌مدار لرستان از هيأت اجرایی و نظارت این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز که با بی قانونی‌های انتخاباتی و زیر پا گذاشتن ابتدای‌ترین اصول اولیه انتخابات و رقابت سالمی که سعی در عوام‌فریبی دارند طبق قوانین و ضمانت اجرایی آن‌ها برخورد جدی نمایند. (تصاوير اين تخلفات توسط عكاسان مختلف ثبت و ضبط شده و به راحتي قابل پي‌گيري است)
اعوذ بالله من نفسی
افرادی که هم اکنون این‌گونه به قانون و ضمانت اجرای آن پشت می‌کنند، بدون شک مستعد آن می‌باشند که در آینده‌ای نه چندان دور، در صورت انتخاب به عنوان نماینده مجلس، به حقوق مردم نیز پشت کنند.
ضمن تشکر از همه حاضرین در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، همه کاندیدا و هواداران محترم‌شان را به قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی جهت حضوری پرشور و انتخابی اصلح دعوت می‌کنم و مجددا از هيأت محترم اجرایی و ميثم ايمانينظارت خواهشمندم ضمن برخورد قاطع با خاطیان، همچون گذشته تمام تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم ادامه دهند.
در پایان جا دارد که از زحمت‌کشان محترم شهرداری که زحمت پاکسازی شهر و مسیر راهپیمایی پس از برگزاری راهپیمایی را بر عهده داشتند و مسیرها را از بروشور‌ها، تراکت‌ها، کارت‌ها و ... تبلیغاتی برخي کاندیداهای مجلس پاک نمودند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
 
 میثم  ایمانی
 دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم قضایی
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمدرضا 1394-11-23 18:01
واقا این ها نمیتوانند کمکی به من جوان داشته باشن متاسفم
نقل قول کردن
#2 فری 1394-11-23 21:39
معاون سیاسی استانداری که فرمودند با متخلفین برخورد ميکنند. پس چی شد؟
نقل قول کردن
#3 چغلوند 1394-11-24 01:41
وجدانن برخي كانديداها شورشو درآوردن
لایق اعتماد نیستن
نقل قول کردن
#4 دلفان 1394-11-24 03:14
مطلب بسیار ارزشمندی بود کاش فریب نخوریم
کاش
ممنون از جناب ایمانی دوست خوبم
نقل قول کردن
#5 ستار 1394-11-24 10:23
همین كانديداي كه هوادارنش یا علی مدد دستشان است و ادعای قانونمداري دارد با يكي از مسولين خرم اباد همطايفه است و كسي هم كاريش ندارد . میتواند
نقل قول کردن
#6 حامی دکتر آقارضا فتوحی 1394-11-25 14:25
صدای عدالت،شجاعت و درایت آقارضا فتوحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و دکتری مدیریت بحران. یا علی مدد
نقل قول کردن
#7 محمد 1394-11-25 14:47
باید بدانیم به جز یک کاندیدا که خیلی عادی و بدون کارناوال از میدان شهدا و آغاز راهپیمایی حرکت کرد و تا میدان 22 بهمن پایان مسیر همراه مردم بود مابقی نامزد ها مسیر راهپیمایی را برای نمایش قدرت تغییر داده یا از مسیر دیگری شروع کردند . . .
درود بر نامزد های با اخلاق و فرهنگ ساز انتخابات

مابقی نامزد ها یاد بگیرید . . .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا