یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

لرستان این سرزمین دور مانده از صنعت و اشتغال آن‌قدر در میان مشکلات دست و پا می‌زند که هیچ نمایند‌ه‌ای در مدت محدود 4 سال به تنهایی نمی‌تواند این شرایط را بهبود ببخشد مگر با اصلاح فرهنگ بی‌تفاوتی مردمش نسبت به اوضاع نا‌به‌سامانش (همان‌طور كه استاندار محترم نيز اشاره داشت بايد مردم مطالبه‌گر باشند) در غیر این صورت تلاش نماینده‌ها به تنهایی کاری در پیش نخواهد برد چون خانه از كانديداها به غير از نماينده شدن هم مي‌توانند براي لرستان قدمي بردارندپاي‌بست ویران است.
 شما کاندیداهای محترم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه خرم‌آباد و چگني که عزم‌تان را جزم کرده‌اید تا با ورودتان به این عرصه جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی و فرهنگی‌ و نيز رفع مشكل بیکاری قدم بردارید لطفا از عرائض من در اين نوشته رنجيده‌خاطر نشويد چرا كه فقط قصد دارم در این مسیر کمک‌تان کنم و پاسخ قانع کننده شما به سوالات من، دری خواهد گشود به روی پیروزی شما در انتخابات زيرا این‌ها تنها حرفای من نیست بلکه حرف دل تمام کسانی است که قرار است با خواسته قلبی خود پای صندوق‌هاي رای آمده و شما را به عنوان نماینده خویش انتخاب کنند.
مردم اولین بارشان نیست که نماینده‌ای انتخاب و به مجلس می‌فرستند و خوب می‌دانند که برخي از این شعارهاي انتخاباتي آخرشان به کجا ختم می‌شود!
  آيا با حضور نماینده‌ها‌ی استان لرستان در مجلس به نظر شما چیز خاصی نسبت به استان‌هاي ديگر در اين ديار تغییر کرده که همه مردم طعم تغییر آن را به خوبی و به نفع‌شان چشیده باشند؟ کدام نماینده تا کنون شعار و وعده رفع محرومیت نداده است؟ کدام نماینده روی سخنش با مردم رنج کشیده نبوده که شما در شعارتان رفع تکلیف و محرومیت زدایی را سر می‌دهید؟
آیا نماینده‌هایی قبل از شما چیزی غیر از این شعارشان بود که بعد از ورود به مجلس از انجام آن سرباز زدند؟ آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که اگر برای رفع محرومیت آمده‌اید چرا قبل از این برای این کار با این که می‌توانستید ولی قدمی بر نداشته‌اید؟! آیا حتما باید نماینده باشید تا محرومیت، بی‌كاري و مشکلات مردم را ببینید؟!
آیا بعد از گذشت چند سال از رزومه پست‌های بلندبالاي قید شده در پشت کارت تبلیغاتی‌تان که نشان از توانایی‌های شما قبل از کاندیدا شدن دارد، توجه کرده‌اید که اگر بنا به فعالیت شما در جهت رفع محرومیت بود چرا با این که می‌توانستید در آن پست‌ها قدمي براي مردم لرستان برداريد تا حالا قدمی بر نداشته‌اید؟
چرا اكنون به فکر محرومیت‌زدایی لرستان افتاده‌اید؟ اگر راست می‌گوئید برای رفع مشکل‌ها پيش آمده‌اید و نه منافع شخصی‌تان، چرا قبلاً كه دراراي مناصب گوناگون بوده‌ايد، مردم چيز خاصي از برخي از شماها نديده‌اند و به جاي تلاش جهادي، فقط به انجام امور روزانه و معمولي يك مسئوليت پرداخته‌ايد؟!
آیا تا به حال شده یک روز را در این برهه‌ی زماني برای رسیدگی به مشکلات مردم اختصاص دهید که اکنون ادعای رفع محرومیت و ادعای دین تکلیف می‌کنید؟! کار چند نفر را تا کنون بدون منت از روی دلسوزی انجام داده‌اید که خود را به عنوان کاندیدا برای مردم معرفی کرده‌اید‌؟
چند کار خیر انسان‌دوستانه برای رفع محرومیت مردم لرستان انجام داده‌ و تا كنون در كدام فعاليت‌هاي اجتماعي مشاركت داشته‌ايد؟ چرا فکر می‌کنید مردم از چيزي خبر ندارند و حرف‌های شما كه تا كنون حضوري به جز اهداف انتخاباتي بين مردم نداشته‌ايد برای‌شان سندی قطعی جهت پذيرش اظهارات شما است؟
چه تضمینی می‌دهید که شما نیز بعد از رای آوردن‌تان گامی بیش‌تر از نمايندگان قبلي بردارید و جواب تلفن آن‌ها كه به شما راي دادند را بدهيد؟ از کجا باید این مردم زجر کشیده مطمئن باشند که شما با بقیه فرق دارید، وقتی دوره‌های قبل از شما نیز همین شعارها را سر داده ولی بعد کسی پاسخگوی نیاز مردم نبوده و نیست؟!
لطف می‌کنید بگویید فرق شما با دیگر نماینده‌ها در چیست که فکر می‌کنید تافته جدابافته هستيد و مي توانيد گرهي هر چند کوچک از مشکلات این مردم محروم باز كنيد؟ چرا باید به شما اطمینان کنیم وقتي كه نیت برخي از شما به جاي حل مشکلات مردم و رفع محرومیت، جز استخدام اقوام و سفارش براي پست گرفتن آن‌ها كگه براي شما رأي جمع كردند، نخواهد بود؟!
چه تضميني مي‌دهيد شما نیز مثل بقیه نباشید و هدف‌تان چیزی جز برآوردن منافع شخصی خود و اطرافيان‌تان نباشد؟ لطفا در سخراني‌هاي و محافل انتخاباتي اين نكات را براي مردم اعلام كنيد.
موقعیت کاری برخي از شما قبل از این چیزی کم‌تر از نمایندگی برای کمک به محرومان نبوده است، پس بفرماييد چه اقدامات روشنی در این مدت انجام داده‌اید که من و امثال من بدانیم وعده و وعید‌های‌تان حتماً جامه ي عمل به خود مي‌پوشند؟!
کاندیدای عزیز پاسخ شما به این سوالات من دری خواهد گشود بر روی موفقيت شما در اين مسير و نيز روسنگري براي مردم اين ديار در روح‌الله نادريقرار گرفتن در مسير انتخابي بهتر. پس منتظر پاسخ نفرات پاسخ‌گوي شما خواهيم بود و در غير اين صورت مي توانيد همچنان با روش قبلي كه مردم از كانديداها ديده و پاسخگوي مردم نبوده‌اند به دادن وعده ادامه دهيد.
 
ارسال کننده:
روح‌الله  نادری
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سامان. 1394-11-17 09:50
سلام نمونه این گزارش حاج علی دولتشاه مدیر عامل موسسه فردوسی که حدود 1800نفر استخدام مستقیم کرده.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1394-11-17 10:01
یک نماینده به تنهای کار زیادی از دستش بر نمی اید همانطور که شما هم فرمودید باید همگان در راه پیشرفت و توسعه کمک و یاری رسانند...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا