یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجلس شورای اسلامی مطابق اصل ۶۲ قانون اساسی؛ تولد، اعتبار و مشروعیت یافت.
مجلس ايران که مطابق قانون اساسی مصوب سال ۵۸ مجلس "شورای ملی" نام داشت در بازنگری قانون اساسی در سال ۶۸ به مجلس "شورای اسلامی" تغییر نام یافت.
از ابتدا و از زمان تأسیس جمهوری اسلامی ایران، مجلس در نگاه و در کلام مسئولین ارشد جمهوری اسلامی از رهبر انقلاب گرفته تا نویسندگان قانون اساسی، از هر گروه و طیف فکری، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود به گونه‌ای که رهبر فقید انقلاب آن را در رأس همه امور دانستند و نویسندگان قانون اساسی نیز اختیارات ویژه‌ای را در قانون اساسی برای مجلس پیش‌بینی و در نظر گرفتند و در واقع مجلس را در رأس همه امور قرار دادند.
اما اينك به سراغ نقش نمايندگان استان لرستان در زمان حضور در مجلسي مي‌پردازيسم كه به قول امام راحل، در رآس همه امور مملكت بوده است. باید از کاندیداهای مجلس خرم‌آباد سوال شود: تکلیف حضورشان برای مجلس چیست؟ این که از هر فرد عادی می‌توان پرسید و جواب گرفت با این پاسخ که مشکلات عدم توسعه‌، مانند بیکاری‌، فقر‌، تعطیلی کارخانه‌جات‌، پیشی گرفتن آهنگ توسعه‌نیافتگی بر توسعه‌یافتگی‌، باند‌بازی بعضی از نمایند گان سابق‌، درد مردم را داشتن، چهره نازیبای شهر و ...
از كانديداها بايد پرسيد چه چیزی در وجودتان می‌بینید كه به این وادی پر ازهیاهو و توقع گام می‌گذارید؟ آیا به مشکلات و سختی‌ها و قول‌هايی که می‌دهید واقف هستید‌؟ آیا قبل از ورود به این عرصه، طرحی در دست دارید یا شما هم مثل اكثر نمایندگان ادوار گذشته با علم به وجود احسات نرم و منعطف مردم سعی در جذب آرا با پشتوانه قومی دارید؟
آیا به شرایط مهم کشور از جمله کاهش بودجه‌، کاهش عمده قیمت نفت و سایر فرآورده‌هایي که تاثیر مستقیم بر اقتصاد کشور دارند آشنا هستید که به نحوی با قول‌های شما رابطه مستقیم دارد؟
آیا تکلیف حزب بر گردن شما نهاده شده که به این عرصه وارد شوید؟ آیا حزب شما اهداف مهم مردمی و منافع ملی را در نظر دارد یا منافع حزبی؟ آیا حزب شما با سیاست‌های دولت که قوه مجریه می‌باشد هم‌سویی دارد یا مثل بعضی از نمایندگان که منافع حزبی را بر منافع مردم ترجيح مي‌دهيد؟ آیا می‌دانید کار سیاسی از جمله وکیل ملت بودن در شهر استان لرستان که مردم از نمایندگان انتظار دارند تمام مشکلات به حق آن‌ها را حل کنند، چه حساسيت و دشواري‌هايي دارد؟!
این که از نمایند‌گان آینده خواسته شود کارهای بر زمین مانده‌ي دوره 36 سال گذشته را طی 4 سال نمایندگی دوره دهم حل كنند، كاري نشدنی یا به نحوی ماموریتي غیر ممکن است.
وجدانا اگر بر این مشکلات مطلع هستید و در عصاره وجودی‌تان می‌بینید که می‌توانید باری از مشکلات این دیار محروم بردارید وارد این عرصه شوید و از حربه طایفه‌گرایی برای رای‌گیری و راه‌یابی به مجلس استفاده نکنید.  
 محسن  سپهوند


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-09-28 12:15
بسیار کامل ومختصر بیان کردید وقتی اندیشه وسطح تفکر مردم پایین باشد صد درصد نمایندگانی نا‌کار‌آمد برخواهند گزید چرا که در ادوار گذشته نیز این چنین بوده است نا کار آمدی نمایندگان یعنی ناکارآمدی مردم ما باید افکارمان را تغیر دهیم وگرنه فقط نام نمایندگان تغیر خواهد کرد ومصداق آن خواهد بود که مش قلی رفت و شاه قلی آمد .باکمال تشکر یا علی مدد
نقل قول کردن
#2 نیما زکی پور. 1394-09-29 09:11
مسئل محترم پایگاه خبری یافته اولأ خدا قووت بخاطر زحمات بی شائبه حضرتعای و تمامی همکارانتان..گفت م اگه لطف کنید اسامی اشخاصی که فعلا در خبرگان رهبری و مجلس نموده اند رو درج نمایید ممنون میشوم..؟؟؟؟ باتشکر این درخواست بنا نظر جمعی از دانشجویان رشته حقوق دادگستری می باشد...با تشکر.؟؟؟حتما منظر ج هستیم
----------
یافته: سپاس
تا این لحظه حجت الاسلام فلاحی اصل و سید مجتبی طاهری در فرمانداری خرم آباد ثبت نام کرده اند و سید علی طاهری خرم آبادی نیز در وزارت کشور برای حوزه لرستان ثبت نام نموده است
حجت الاسلام والمسلمین نیازی، میرعمادی، مبلغی و طهماسبی نیز به عنوان دیگر کاندیداهای حوزه لرستان نام برده می شود که ظرف روزهای آتی ثبت نام خواهند کرد.
نقل قول کردن
#3 نیما زکی پور. 1394-09-29 13:48
باتشکر ممنون از سایت یافته...
نقل قول کردن
#4 دلاوری 1394-09-29 14:12
باور کنیم لرستان بدون نماینده هیج ضرری نمیکند ،شاید بهتر هم باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا