یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سلام آقای کاندیدا؛ پیش از شروع صحبت‌هایم از شما تشکر می‌کنم که وقت گران‌بهای خود را پای صحبت‌های یک جوان آسمان‌جل همچون من صرف می‌کنید.
نیک می‌دانم که شما می‌توانید در این 10 دقیقه یک ربع‌، با حضور در یک فاتحه‌خوانی‌، دل یک طایفه را به دست آورید!
وقت شما بسیار ارزشمند و عزیز است. از آن جایی که مطمئناً این روزها ذهن شما پر از حرف‌هایی نظیر بحران بیکاری و توسعه نیافتگی‌، درآمد و از این دست صحبت‌ها می‌باشد، از این قبیل بدیهیات می‌گذریم‌، چرا که خود من هم حوصله تکرار مکررات را ندارم!
به عنوان عضوی از جامعه چند سوال و درخواست از محضرتان داشتم؛ سوالاتی از جنس جوان…
۱- اگر ممکن است فهرستي از نزدیکان خود منتشر کنید تا ما جوانان مطمئن شویم که اطرافیان شما همگی دوستانی فرهنگی، صاحب فکر و بدون چشم‌داشت به قدرت و پست مدیریت هستند؛ نه پیمانکاران، سود‌جویان و کسانی که منتظر ارتقا از معاونت به مدیریت می‌باشند‌!
۲- به عنوان یک جوان انتظار دارم نماینده‌ی شهرم حداقل سابقه مدیریت در عرصه شهرستان و استان یا کشور را دارا باشد. دلیلی وجود ندارد که یک کارمند‌، پزشک‌، معلم یا ورزشکار خوب یک نماینده و مدیر کاربلد هم باشد؛ لطف بفرمایید سوابق مدیریتی خود را شفاف خدمت مردم ارائه دهید.
۳- نیک می‌دانم که رگ احساس تکلیف و وظیفه شما برای خدمت به مردم بالا زده‌، مرحمت کنید نمونه‌هایی از این بالا زدن را قبل از ایام انتخابات ذکر کنید.
چنان‌چه کتابی‌، مقاله‌ای، یادداشتی یا اگر سخنرانی در مجامع رسمی داشتید که فریاد محرومیت این مردم را به گوش مسؤلین رسانده‌اید لطفا منتشر کنید.
۴- اهل قلم هستید؟ نام 10 نفر از نویسندگان تاثیر‌گذار شهر خود يا استان لرستان را ذکر کنید و توضیح دهید این نخبگان در ستاد شما چه جایگاهی دارند‌؟ چرا که ما به اهل قلم اعتماد زیادی داریم.
۵- آقا و خانم کاندیدا‌! آیا تفاوت وظیفه‌ی رییس‌جمهور‌، وزیر، استاندار، شهردار را با نماینده‌ی مجلس می‌دانید؟ اگر می‌دانید پس این همه وعده‌ی عملی‌، عمرانی و اشتغال از کجا می‌آید؟!
۶- برنامه‌ای که جناب‌عالی برای انتخابات ارائه می‌کنید، حاصل مطالعه‌، تفکر و تجربه‌ی شماست یا ماحصل فکر اساتید دانشگاه و جیب شما؟
 سلام آقاي كانديدا!/ مگر بیدار سازد غافلی را غافلی دیگر
منتظر مي‌مانيم تا آن‌ها كه در محافل خصوصي خود را ارجح‌ترين شخص براي نمايندگي مردم لرستان در بهارستان اعلام و معرفي مي‌كنند، شهامت به خرج داده و در نامه‌اي مكتوب به پايگاه خبري يافته يا ديگر رسانه‌ها، در مقام پاسخ‌گويي به سؤالات فوق برآيند. در غير اين صورت، مشخص است كه برخي كه چنین مواقعی مدام عملكرد نمايندگان و مدیران پیشين استان را نقد مي‌كنند، پس از رأي آوردن، تا 4 سال ديگر بين اين مردم آفتابي نخواهند شد و خود را نسبت به آن‌ها پاسخ‌گو نمي‌دانند...
در پایان، انتظار من جوان از شما نخبگان جامعه که به خود شجاعت حضور در عرصه‌ي انتخابات را داده‌اید، این است که روی صداقت و پاکی جوانان شهرتان معامله نکنید و بیدار باشید که صندلی سبز مجلس، ارزش فریب‌کاری و بازی با احساسات جوانان شريف لرستان را ندارد. برای یک بار هم که شده است با اين مردم صادق باشید تا همه با هم برای سعادت آن‌ها تلاش کنیم.
به دنبال کسی جامانده از پرواز می‌گردم        مگر بیدار سازد غافلی را غافلی دیگر
 
مهدی  صارمیان
دبیر انجمن خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 دکتر سعید 1394-07-13 12:36
به نظر من باید یکی از نمایندگان دوره هاي قبل مجدد بره مجلس .چون کسی که راه کارها رو یاد گرفته باید فرصت بیشتری در اختیارش گذاشت .تا اینکه مجدد اشتباه کنیم و نماینده ای جدید بفرستیم .بروجرد چند دوره است یک نماینده ثابت دارد و از مرکز استان بالاتر است .پس حداقل یکی از نمایندگان گذشته رو بفرستیم
نقل قول کردن
#2 کاندیدا 1394-07-13 13:21
سلام ممنون
1- شرمنده نام فامیلامو نمی گم .چون ممکنه نام کسی از قلم بیافته و صاحبان مصیبت شرمنده بشن.
2-من مدیر کلی بلدم منتها موقعیتش پیش نیومده
؛ نمایندگان قبلی نذاشتن
3-رگم بالازده که کاندیدا شدم دیگه .وگر نه بقیه رگ ها رو دیدم (یعنی ندیدم که بالا زده). احساس دین کردم, مگه زوره
4-اهل قلم؟ سالهاست که باید اهل کیبورد باشیم
مهدی جان هنوز با قلم می نویسی؟
نخبه در ستاد داریم چرا نداریم ؟؟؟؟
پس این همه نخبه که بعد از انتخاب ما میشن مدیر !!! شما که اهل قلمی دیگه چرا ؟؟؟
اینا محصول ستادهای ما هستن . اگر احیانا کسی متقاضی نخبه شدن هستن , دوره های نخبه پروری در حاشیه ستاد ها برگزار است
مراسم زنانه هم همزمان برگزار است . از پوشیدن لباس سیاه .......
5- تفاوت وظیفه‌ی رییس‌ جمهور‌، وزیر، استاندار، شهردار !!!!!!!
مگه با هم تفاوت دارن؟ :o
به دنبال کسی جامانده از پرواز می‌گردم
بلیطش را بگیرم من
سبزینه صندلی های بهارستان
منتظر
تا فرو غلتم در آنجا
نرم
ای آدم ها
جا مانده از پرواز ها
نقل قول کردن
#3 عاشق وطن 1394-07-13 16:27
احسنت.‌.ً.‌‌‌‌ آفرین..‌ به اصل قضیه اشاره کردید!!! کسی که ادعای نمایندگی داره باید شخصیت برجسته علمی باشه .... فقط بجای فاتحه خونی تو مجالس پس پس نکنه!!!! مقاله علمی داشته باشه و بدونه جایگاه نماینده مجلس کجاست و برای چی رفته مجلس
نقل قول کردن
#4 بیکارالشعرا 1394-07-13 22:16
۴- اهل قلم هستید؟ نام 10 نفر از نویسندگان تاثیر‌گذار شهر خود يا استان لرستان را ذکر کنید و توضیح دهید این نخبگان در ستاد شما چه جایگاهی دارند‌؟ چرا که ما به اهل قلم اعتماد زیادی داریم

آخه عزیز دل برادر
اون اهل قلمی که بیاد در ستاد ؛ باید قلمشو کاهگل گرفت
معلومه که اهل قلم و نخبه نباید ویلون ستادها باشن.
تش د کلت کاندیدا
نقل قول کردن
#5 رنجور 1394-07-14 02:02
بانظردکترسعیدمو افقم چراکه برخي نمایندگان قبلی تو چهار سال دوره نمایندگی دست همه فامیل وقوم وخویش ودوست وهمسایه و..........رابه کاری بند کرده اند! توی چهار سال آینده جای امیدی هست که برای چند جوان بیکاروبینوا ی لیسانس وفوق لیسانس شغلی همچون پاکبان و......ایجاد شود چون اگر نماینده جدیدی واردشود تا وابستگان خود رامشغول بکارکندچهارسال تمام میشود !!!!!.......
نقل قول کردن
#6 الف 1394-07-14 08:10
خدا خيرت بدهد تو كه اهل قلمي بايد بدوني يه برخي نمايندگان توانشون توي جهار سال چقده. خدايش برخي خيلي كه بتونن كمبود هاي خانوادشونو و اي يه چندتايي از فكو وفاميليو و دوست آشنا را رفع بكنند. آلنولد كه نيست
نقل قول کردن
#7 شعله ای افروخته گرد خود پیچیده 1394-07-18 12:39
با سلام
من نمی دونم این دوستمون کدوم تجربه نمایندگان قبلی را گوشزد میکنند شاید اظهارات آقای نماینده محترم بروجرد به وزیر امورخارجه محبوبمان یا بستن تنگه هرمز توسط نماينده خرم آباد و یا طنزهای بی مزه همتای تتری را می گویند . اكثر نمایندگان این استان فقط دنبال مهره چینی هستن نه چیز دیگری اگه غیر از این هست بگین آقای ..... شما که حتی برای انتخاب آبدارچی یک اداره هم دخالت میکنید کجا فرصت رسیدگی به مشکلات مردم این دیار را دارید ؟؟؟؟
چون نیک نظر کرد پر خویش ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا