یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ثبت نام انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ آذر‌ماه سال جاری، رسماً کلید خواهد خورد.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بیش‌تر تجزیه وتحلیل‌ها حاکی از آن است که مجلس دهم، مجلسی هم‌سو و هماهنگ با دولت خواهد بود و نقش جریان اعتدال و  اصلاحات در این انتخابات بسیار پررنگ‌تر از مجلس قبل خواهد بود.
طبق فرمایش مقام معظم رهبری که سال ۹۴ را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیدند و چون  مجلس عصاره منتخبان ملت است، با این شرایط این احتمال هست که حضور نمایندگان حامی دولت می‌تواند باعث تحقق این شعار  و باعث همدلی و همزبانی گردد، چرا که دولت نیاز به  نماینده همزبان و همدل دارد البته نه همچون مجلس قبل در حالی که نمایندگان، حامی و هوادار دولت بودند اما در عمل دولت و مجلس همدیگر را متهم به کارشکنی می‌کردند.
 مطالبه عمومی مردم لرستان از نمایندگان چیست؟/ نگاهي به کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در خرم‌آباد
همچنین یکی از مسایل مهمی که در این انتخابات انجام خواهد شد و وضعیت آن قطعی شده است تعلیق موضوع استانی شدن انتخابات است که تلاش زیادی از سوی برخی نمایندگان حاضر در مجلس فعلی برای اجرای آن صورت گرفته بود، ولی در آخرین نشست شورای نگهبان مخالفت خود را با اجرایی شدن آن اعلام نمود.
به همین دلیل انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ۷ اسفندماه 1394 به شکل دوره‌های گذشته و شهرستانی برگزار خواهد شد.
استان لرستان و به ویژه مرکز آن یعنی خرم‌آباد، به صورت غیر رسمی از یک سال گذشته خود را برای این مبارزه مهیا کرده است و شاهد برگزاری جلسات خانگی و نشست‌های غیر‌رسمی و حتی رسمی برخی کاندیداهای احتمالی این عرصه است. البته برخي از کاندیداهایی که قرار است واضع قانون باشند بعضاً با اقدامات غیر قانونی از قبیل برگزاری جلسات و نشست‌های تبلیغاتی، عملاً ناقض قانون شده‌اند.
نگاه ویژه مردم خرم‌آباد به بحث تولید و اشتغال و دستاوردهای ماحصل از آن یعنی ایجاد شغل برای جوانان تحصیل‌کرده و آماده به کار، مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی است که این روزها از گوشه کنار شنیده می‌شود و جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
انتظار می‌رود نمایندگان پیروز در انتخابات مجلس آتی، بیش‌تر نگاه و توان خود را حول محور تولید و رونق اقتصادی متمرکز کنند. صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، لشگر یک‌صد هزار نفری بیکاران در مرکز استان، مهاجرت و کوچ اجباری نیروهای متخصص یا به عبارتی فرار مغزها از مرکز استان به دیگر نقاط کشوری و خارج کشور، بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان قطب‌های بالقوه برای ایجاد اشتغال، از مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌هایی هستند که نمایندگان آتی خرم‌آباد می‌توانند با تکیه دادن و اهتمام به آن‌ها نقش‌آفرینی مثبتی را از خود ارایه دهند.
با توجه به تحقیقات میدانی و گزارش‌های مکرر، این موضوع کاملاً عیان و آشکار است که خو‌استه‌ی عمومی مردم، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از سوی نمایندگان‌شان در مجلس دهم شورای اسلامی است.
حال به نظر می‌رسد در این فرصت حدوداً 6-7 ماهه تا انتخابات، کاندیداهای احتمالی حاضر در این عرصه به بررسی و تجزیه و تحلیل مسایل مربوط  حوزه اشتغال و کارآفرینی بپردازند.
در انتها باید دید ردای وکالت مردم خرم آباد در مجلس دهم شورای اسلامی، صبح روز هشتم اسفندماه سال جاری بر تن کدامیک از کاندیداهای احتمالی زیر خواهد نشست.
اسامی زیر تنها بخشی از کاندیداهای احتمالی هستند که تا امروز در محافل  گوناگون نام‌شان بر سر زبان‌ها جاری شده و نمی‌توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست و احتمالاً در آینده از تعدادشان کاسته یا بر تعدادشان افزوده خواهد شد:
 

مهدي رضاپور
منتشر شده در نشريه تبلور اندیشه
توضيح: تصاوير و جدول اسامي به همين صورت توسط نويسنده مطلب براي يافته ارسال و در نشریه تبلور نیز همین طور منتشر شده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 Rrza d 1394-04-24 22:26
جناب آقای رضا پور آقای درویش وند معاون وزیر دفتع بوده. ی کم تحقیق کن برادر ...
نقل قول کردن
#2 اسم 1394-04-24 23:41
سلام و شب بخیر و تشکر
البته جای تاسف است که سردار درویشوند که شش سال معاون وزیر بوده و کل دنیا خبر دارند و الان نیز در توافق هسته ای از ایشون نام برده شده در اینجا عنوان مشاور را قید کرده اید
صفحه 87 توافق هسته ای
نقل قول کردن
#3 پلدختری 1394-04-25 04:37
فقط در موقع تبلیغات دروغگو نباشند
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی 1394-04-25 05:17
دکتر محمد بیرانوند ( ادبیات فارسی ) و سید عیسی موسوی نمایندگان اصلاح طلب خرم اباد
نقل قول کردن
#5 حسنی 1394-04-25 08:20
این اطلاعات نادرست و ناقص است ای کاش سایت یافته بادقت بیشتری مطالب را رو سایت قرار دهد
نقل قول کردن
#6 رضا 1394-04-25 09:12
چه جالب تخصص هیچکدوم به جز یکی دو مورد به درد استانمون نمی خوره
نقل قول کردن
#7 اصغر 1394-04-25 09:19
با سلام جناب آقامحمدی عضو جبهه پایداری نیستن الکی وصله نچسبونید اصولگرا می باشد همین.........
نقل قول کردن
#8 بیطرف 1394-04-25 09:22
آقای رضاپور فکر نکنم این تبلیغتون برای دوستتون آقای [...] نتیجه چندانی داشته باشه!
ضمن اینکه عدم رعایت اخلاق سیاسی در مطلب شما و در معرفی تحصیلات و سوابق افراد کاملا مشخصه، مثلا سوابق مدیریتی دکتر صیدمحمدخان بیرانوند که اصلاح طلب هستند عنوان نشده یا دکتر ویسکرمی که اصولگرا هستن بجز دکترای پزشکی دکترای معارف اسلامی هم دارن. این دو نمونه فقط مثال بود و درمورد بقیه افراد هم تقریبا وضع همینه! بگذریم... فقط ایکاش حرمت قلم توسط برخی شکسته نشه، مثل اون کسانی که موقع انتخابات یک پاشون تو ستاد دکتر روحانی بود و یک پاشون تو ستاد دکتر قالیباف!
البته نقد من به سایت یافته نیست چون همونطور که در پایین مطلب عنوان شده سایت یافته دخل و تصرفی در متن ارسالی به این سایت ایجاد نکرده. با تشکر،
"یا علی"
نقل قول کردن
#9 علیرضا 1394-04-25 09:57
همین بس که لیسانس وفق لیسانس به عنوان رفتگر مشغول بکار می شوند عملکرد نمایندکان را نشان می دهد........این حرفها که کی چکاره بوده گیرم که پدر تو فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل برای استان چکار کردند....
نقل قول کردن
#10 ﺭﺿﺎ 1394-04-25 13:19
ﺁﻗﺎﻱ ﺭﺿﺎﭘﻮﺭ اﻟﻜﻲ اﺳﻢ بعضي از اﻳﻦ اﻓﺮاﺩ ﺭﻭ ﻧﻨﻮﻳﺲ, ﻓﺮﺩا ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻬﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
نقل قول کردن
#11 محسن احمدی 1394-04-25 13:19
ممنونم از سایت خوب و پربار یافته که همیشه بهترین مطالب رو عرضه میکنه.
من امید دارم که انتخابات امسال با پیروزی دو کاندیدا از جبهه اصلاح طلبان به انجام خواهد رسید ....
نقل قول کردن
#12 امیر 1394-04-25 16:16
چطور برای سوابق یکی می نویسد ريس سابق اما آقای دکتر بیرانوندی را مینویسد دبیر آموزش و پرورش. دکتر بیرانوندی رییس آموزش پرورش،در زمان اصلاحات بوده. باغرض قلم زدن نام خوبی ندارد ها. در ضمن این کارها برای دوستتان نتیجه ندارد
نقل قول کردن
#13 مرادی 1394-04-25 21:40
آقای محمودوند مشاور دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست دانشگاه علمی کاربردی نور را نیز عهده دار است.
باتشکر از یافته نیوز
نقل قول کردن
#14 یک شخص دلسوز 1394-04-26 00:55
با سلام خدمت سردبیر محترم یافته ، با توجه به ایرادات بسیار زیادی که در این خبر انتشار یافته وجود دارد و همچنین بی اطلاعی خبرنگار شما از سوابق کاندیداهای احتمالی که به طور واضح در جدول پیوست مشاهده می شود و همچنین مواردی که مخاطبان اذعان داشته اند، خواهشمند است تا قبل از اینکه مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری شود ،حسب مورد نسبت به اصلاح یا حذف خبر مذکور اقدام نمایید چرا که در صورت پیگیری تمام عواقب قانونی این امر متوجه شخص اول خبرگزاری می باشد . از طرف یک شخص دلسوز
_______________________
يافته: سلام. به قول آقاي ظريف «هيچ‌وقت يك ايراني را تهديد نكنيد!»
اولا كه اين مطلب به نقل از نشريه ديگري آورده شده است. ثانياً در بسياري از سايت‌هاي ديگر نيز به جز يافته منتشر شده و ثالثا به جاي متوسل شدن به خواهش و تمنا (تهديد) بهتر بود يا با نويسنده تماس بگيريد تا موارد مربوط را اصلاح كند يا اين كه موارد اشتباه را در بخش نظرات متذكر مي‌شديد تا خوانندگان مطلب آن را مطالعه كرده و نسبت به آن آگاهي يابند.
رابعاً توصيه مي كنيم با دم شير بازي نكنيد چون ما قوانين مطبوعات را بهتر از شما مي‌دانيم و پس از آن، اين ما هستيم كه ول‌كن شما در مراجع قضايي نخواهيم بود! حتي تعطيلي سايت ما به رد صلاحيت كردن كانديداي پرمدعايي كه از هم‌اكنون به تهديد هم‌استاني‌هايش مي‌پردازد، مي‌ارزد! سرمان درد مي‌كند براي چيدن پر وبال چنين كساني ...
نقل قول کردن
#15 فروغی 1394-04-26 10:51
:

متاسفانه خیلی از این دوستان که ادعای اصلاح طلبی می کنند در دوره حاکمیت اصولگراها خودشونو اصولگرا معرفی می کردند لذا بر اساس این رویکرد متناقض حضرات در زمره ابن وقتان تاریخ گنجانده می شوند که النهایه مورد وثوق نیستن کسی که یک ماه روی اعتقاداتش نمونه چطوری چهارسال رو وعده هاش می مونه
نقل قول کردن
#16 محمد 1394-04-26 12:55
تورو خدا با کسی کاری نداشته باشید.فقط به کسی رای بدید که همسو با دولت باشد.چون اگه همسو باشن برای شهرمون مفید هستن.من خودم اصلاح طلبم ولی به کسی رای بدیم که توانایی داشته باشه و همسو با دولت باشه
نقل قول کردن
#17 حمیدیان 1394-04-26 15:31
گراش های سیاسی اکثریت رو اشتباه نوشتید
نقل قول کردن
#18 darvishvand.ir 1394-04-26 15:58
با سلام ، دوستان عزیز می توانند اخبار مربوط به سردار درویش وند را از پایگاه اطلاع رسانی خاکی تر از خاک به آدرس http://darvishvand.ir/ و همچنین خبر مربوط به خارج شدن نام سردار درویش وند از لیست تحریم اتحادیه اروپا را از آدرس http://darvishvand.ir/?p=8518 دریافت نمایند.
نقل قول کردن
#19 خرم ابادی 1394-04-26 22:00
با سلام وتشکر از سایت یافته درست گفته اید دیگه دوره تهدید و گردن کلفتی گذشته و دوره گفتمان است اگر کسی ادعایی دارد و احساس می کند حق مطلب در موردش ادعا نشده می تواند محترمانه ان را بیان کند مانند همین مطلبی که اقای درویشوند عنوان داشته اند و سایت یافته نیز ان را درج کرده خوب است کاندیدای احتمالی که هنوز معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد نگرش اطرفیان را تغییر دهند زیرا همانطور که گفته شد دیگه دوران لات بازی و قداره کشی گذشته .
________________________
يافته: سلام و سپاس. اين بنده خدا كه هنوز نمي‌داند اقدام به شكايت و ... در اين زمينه تبليغ محسوب شده و باعث تشكيل پرونده تخلف انتخاباتي و ... براي وي خواهد شد، چطور فردا در صورت راه‌يابي مي‌خواهد از حقوق و قوانين كشور دفاع كند؟
اگر مودبانه خواهش مي‌كرد شايد تغييراتي در متني كه نويسنده ارسال كرده مي‌داديم اما در مقابل افرادي با چنين طرز تفكري بايد مثل خودشان رفتار كرد تا احساس قدرت نكنند و بدانند در هر صورت مردم بر آنان ولي‌نعمت و ارباب هستند
نقل قول کردن
#20 معتمدی 1394-04-27 02:51
با سلام .من هم موافق نظر دوستمونم به کسی رای بدیم که علم مجلس رو داشته باشه...
نقل قول کردن
#21 دلسوز خرم آبادی 1394-04-27 17:29
با سلام خدمت مدیر محتزم خبرگزاری یافته
در لیست نامزدهای احتمالی مجلس دهم نام آقای دکتر فتوحی که از مقامات کشوری می باشد و از آرا زیادی نیز برخوردار است مسولیتهای خطیر استانی ملی و فراملی را دارا بوده اند درج نگردیده است..
_______________________
يافته: سلام. اين مطلب توسط آقاي مهدي رضاپور در نشريه تبلور انديشه منتشر شده كه توسط ما و چند سايت ديگر نيز بازنشر شده است
جهت انعكاس نظرات خود در اين خصوص با نويسنده مطلب (آقاي رضاپور) تماس بگيريد 09169695993
نقل قول کردن
#22 دانشجوی ارشد 1394-04-27 18:31
با سلام
ای کاش از نخبگان و اساتید دانشگاه دعوت میشد به میدان بیایند، به نظرم 35ساله در لرستان نامزدهای قوی وارد عرصه انتخابات نشده اند.
مثلا ما یک استاد داریم که ایشان صاحبنظر و با ایدهای نابی جهت توسعه استان میباشد ولی سیاسی نیست، باید هربار با حسرت وبغض باید از عوام زدگی در مدیریت استان صحبت کرد. نام ایشان "دکتر حقی زاده" میباشد.
ما خیلی ایشون را قبول داریم کاش اتاق فکری که اعضای آن اساتید دانشگاه بود تشکیل میشد. از خودم میپرسم که چرا نخبگان در سکوت و روزمرگی به سر میبرند؟
نقل قول کردن
#23 فاطمه 1394-04-27 23:51
باید از نخبگان دعوت کنیم که نامزد بشن و تضمین کنیم که حتما از آن ها حمایت خواهیم کرد
نقل قول کردن
#24 علی 1394-04-28 06:38
جانم یافته
دمت گرم ...
خیلی وقت ما شما رو میشناسیم ..
امیدوارم همیشه پاینده باشید و شجاع
نقل قول کردن
#25 کاظم پور 1394-04-28 09:31
من با دوست عزیزم که میگویند اساتید را حمایت کنیم موافقم. تا الان از خودمان پرسیدیم چرا برای مدیریت ادارات و سازمانهای استان از هیچکدام از اساتید استفاده نمیشود؟ چرا هیچکدام از اعضای شورای شهر جزو اساتید نیستند؟
من دانشجوی مهندسی بهداشت محیط هستم یک ترم با دکتر حقی زاده(دکترای آب) که از دانشگاه لرستان دعوت شده بود، درس هیدرولوژی (آبهای سطحی و زیرزمینی )داشتم.برای اولین بار بود دیدم یک استاد کلاس درسش را با روشی نو و متفاوت 2 ساعت کامل ارائه میدهد و حتی یک دانشجو معترض نبود و با چه انرژی با ما یاد میدادند .همه برای کلاس درس ایشون لحظه شماری میکردیم. من خودم بار اول از ایشون نمره قبولی نگرفتم ، اما بخدا ناراحت نشدم... استاد فوق العاده هستند.
نقل قول کردن
#26 طهماسبی 1394-04-28 10:37
نمیدونم ملاک تشخیص شما در این مقاله برای بیان گرایش سیاسی افراد چی بوده.ولی بنده با شناخت نزدیکی که از بعضی افراد نامبرده دارم میدونم درست نیست. به نظرم این تقسیم بندی سیاسی هدف دار و در جهت کمک به بعضی افراد مشخص با توجه به گرایش عمومی رای دهندگان امسال به جناح اصلاح طلب میباشد. حتی در بیان سوابق کاندیداها هم این مسئله مشهود است
نقل قول کردن
#27 محسن احمدی 1394-04-28 14:18
بعد از سه دوره حضور نمایندگان اصولگرا در مجالس هفتم هشتم و نهم از سوی مردم خرم آباد، حالا دیگر در روز هفتم اسفند ماه باید حتما نمایندگانی از جنس اصلاح طلبی به خانه ملت بفرستیم تا همدلی و همزبانی دولت و ملت در عمل هم نمود داشته باشد........
نقل قول کردن
#28 محسن احمدی 1394-04-28 14:23
دورود بر شرافت سایت یافته که این چنین مقتدرانه در مقابل زیاده خواهانی همچون این شخص به اصطلاح دلسوز وایسادند.
ما با تمام وجود در کنار شما خواهیم بود چونکه میدانیم دوران تهدید و قداره کشی به سر آمده است . مردم نه بزرگی به تفکرات این شخص به اصطلاح دلسوز داده اند
_______________________
يافته: سلام و سپاس
از قديم گفته‌اند آن كه نمي‌تواند تهديد مي‌كند و حرف مي‌زند و آن كه مي‌تواند انجام مي‌دهد
نگران نباشيد اين‌ قبيل افراد اگر خادم مردم بودند، خودشان را در قلب آن‌ها مي‌ديدند نه در قلم ديگران تا احساس ترس و لرز بر اوجودشان بنشيند چون مي‌دانند واقعاً جايگاهي مردمي ندارند و اگر داشتند از چيزي نمي‌ترسيدند ...
اگر نتوانيم چنين كسي را سر جايش بنشانيم بهتر است فعاليت رسانه‌اي را براي هميشه كنار بگذاريم
نقل قول کردن
#29 دالوند 1394-04-28 17:08
با سلام و ارادت .بنده هم موافق نخبه سالاری هستم و در بین کاندیداهایی که علم مجلس رو دارن حمایت کنیم.مجلس علم و بیان میخواد نه اربده کش.به نظرم دکتر هاشمی دکتری علوم سیاسی و دانشجوی فوق دکتری جامعه شناسی سیاسی هم یکی از کزینه های خوب باشه
نقل قول کردن
#30 حسام بیگ 1394-04-28 20:31
سلام بریافته عزیزخسته نباشیدسروران گرامی.این اقای به اصطلاح دلسوز یه مزدور هست امثال این اقابودن که خرم ابادروفروختن این اقایون کم به جوانان لطمه نزدندوزبونشون روبراهمشهریاشون تیزمیکنن. درخارج ازاستان مشتی لال وساکت تشریف دارن که عرضه ندارن ازحق خودشون دفاع کنن چه برسه مردم رنجدیده واین اقایون با پست های رنگینشون انصافا چکارکردن براهمشهریاشون؟ خواهشن جوانان عزیزخوب فکرکنن بعدرای بدهند. بازم تشکرازیافته عزیز
نقل قول کردن
#31 جوانی تحصیلکرده وبی پارتی 1394-04-28 21:00
سلام بریافته بزرگوارخسته نباشید.کسانیکه پست بالادارید.دارید که دارید خوب اقایی که پست بالاداری بفرماتاحالابرای مردم شهرت یااستانت چکارکردی؟ دست چند جوون روگرفتی چه حرکت مثبتی برامردمت انجام دادی که اینقد مغرورانه بخودت افتخارمیکنی؟
بروخودتوسوابق بی اهمیتت رونگاه کن ببین به اندازه یه کارگر زحمت کش برا همشهریات مفید بودی مسلمانبودی بقران نبودی
این دنیادارمکافاته اگه خوش شانس باشی تواین دنیا تاوان پس میدی وگرنه حسابت باکرم الکاتبین هست. حالاسواربرپستت شو و بتاز ولی بدون اه مردم دامن گیرت خواهدشد
اقایان پست بالالالالاایاپی ش خداهم پست بالادارید؟
نقل قول کردن
#32 غیرتمندان لرستان 1394-04-29 13:38
به کسانی رای میدهیم که بامنطق واستدلال وادب از حقوق مردم وموکلان دفاع کند نه بافحاشی ویاوه گویی . به کسانی رای میدهیم که به قانونگزاران ودولتمردان بگویند چرا لرستان را با این همه محرومیت از لیست استانهای محروم خارج گردید . ایا رشد و رونق اقتصادی لرستان وشهرهایش مثل اصفهان شیراز وتبریز واراک وتهران و... است. اری این بار از گذشته عبرت میگیریم!حال را درمیابیم. وبا انتخاب درست اینده رامیسازیم
نقل قول کردن
#33 خرم آبادي 1394-04-30 09:26
آقاي كاظم پور و بقيه دوستان شما كه خودتان مي گوييد استاد خوبي است پس لااقل بگذاريد در استان ما يك استاد خوب هم به كار خودش بپردازد فردا وارد گود انتخابات مي شود و اين يك استاد هم از دست مي رود در ضمن نمايندگي مجلس كه به خوب درس دادن و تدريس كردن نيست
نقل قول کردن
#34 بيرانوند 1394-05-04 14:27
سلام. من فکر میکنم آقای دکتر فتوحی بامدرک دکتری مدیریت بحران و کارشناس ارشد مهندسی کشاوزی و سوابقی همچون معاون بین المللی وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل جهاد کشاورزی استان لرستان هم ایده ایی نو وهم سوابق درخشانی دارند پیشنهاد میکنم رزومه ایشان را بررسی فرمایید.
نقل قول کردن
#35 صادق 1394-06-05 17:28
مهندس صفری اصولگرا نیستند ایشون مستقل هستند کاملا
نقل قول کردن
#36 رسول پاپی 1394-06-09 03:58
همه باید تلاش کنیم تا مردم به صورت حزبی رای بدن تا از این طایفه بازی و مدرک گرایی ها نجات پیدا کنیم. حزب پایه. دموکراسی ومن اصلا متوجه نمی شم کاندید مستقل یعنی چه چیزی دقیقا. مجلس یه نهاد سیاسیه و کسانی باید وارد بشن که سیاسی باشن. بنده خودم به کاندیدای اصلاحات رای خواهم داد. البته به شرط اینکه برادران شورای.نگهبان این بار مهربون تر باشن
نقل قول کردن
#37 پلدختر 1394-06-21 05:24
برای حفظ حرمت قلم بهتر است نام سایر کاندیدای شهر رو شهرستانها معرفی کنید
_____________________________
يافته: سلام. نويسنده اين مطلب را به همين شكل براي چند نشريه و پايگاه خبري استان نيز ارسال كرده و همه آن را به همين صورت بدون دخل و تصرف منتشر كرده‌اند
همين طور كه شما چنين اعتقادي در مورد اين مطلب داريد، شخص ديگري هم برداشت ديگري از آن دارد ...
نقل قول کردن
#38 فرشاد 1394-06-24 15:47
مهندس صفری عضو هیات مدیره و مشاور میر عامل مخابرات هستند
نقل قول کردن
#39 طاها 1394-06-25 17:43
عرض سلام و احترام محضر مديريت محترم سايت، كليه سلايق حاضر در صحنه و يا كسانى كه مباحث را رصد مى كنند. امانت يعنى پذيرش مسئوليتى بس سنگين و دشوار بويژه در عرصه اطلاع رسانى و پذيرش نمايندگى مجلس شوراى اسلامى ؛ اخلاق رسانه اى و انتخاباتى امر بسيار مهمى است كه در مواقعى مغفول مانده است، جداى از احساسات و گرايش و سلايق (همه قابل احترامند)
بياييم ريشه اى و با مشورت قدم به قدم به سوى عزت و آبادانى حركت كنيم. اساس آن هم فراهم نمودن بستر آن است و بستر فعاليت سالم مهيا نمى شود جز با ارتقا فرهنگ كار كردن فرهنك رعايت حقوق همديگر فرهنگ انصاف و عدالت و در كل فرهنگ خدمت كردن و خدمت گرفتن. بيايد در ابتدى راه اين سخن حكيمانه چراغ راهمان قرار دهم. اين سايت از سوى هموطنان غير استانى ممكن است ملاحظه شود لذا مطالب از سوى هر فردى كه باشد مبين فرهنگ وى مى بأشد و گاهى به كل استان تعميم داده مى شود، انتظار است سعه ى صدر بيشترى نشان داده شود تا موافقات و مخالفان با آرامش نسبى خوبى نظرات خود را ابراز نمايند. من ا...التوفيق
نقل قول کردن
#40 طاها 1394-06-27 17:04
عرض سلام و خسته نباشيد، برخى اظهارنظرها تند و تهديد آميز به نظر مى رسد و همين فضاى ورود و حضور در رصد مطالب را ناخوش مى كند. اميد است شاهد بروز و ظهور مطالب كارشناسى شده و ارزشمند باشيم، امانتدارى در ذكر مشخصات افراد و گرايش آنها امرى نيكوست، مسئول محترم نيز اعلام كردند برخى اخبار برگرفته از جاهاى ديگر (ارسالى) است يعنى دخل و تصرف نكرده (امانت دارى) كار بسيار شايسته ديگر اعلام شماره تلفن همراه براى رفع ابهامات است، پس بجاى تندخويى در پبام از طريق تلفن يا... ديدگاه ها بررسى شود و خوب است ببندگان اين رسانه انتظارات خود از مسئولين چه دولتى و چه مجلس شوراى اسلامى و درصد تحقق آن را بيان نمايند.
----------------------------
يافته: سلام و سپاس
يكي از مخاطبان محترم پيشنهاد داده بود فهرست بر اساس حروف الفبا تنظيم شود تا شائبه خاصي پيش نيايد. حرف ايشان منطقي بود، لذا با اجازه نويسنده محترم مطلب، اين مورد اعمال شد
نقل قول کردن
#41 طاها 1394-06-29 20:16
سلام ...در خصوص اسامى مضبوط نه نام و نه نام خانوادگى بر اساس حروف الفباى رسمى نيست و به هم ريخته است .... و معمولا نام خانوادگى بر اساس حروف الفباى فارسى ذكر مى شود... در همه ى موارد اصول را رعايت كنيم .....
__________________________
يافته: سلام. دوستان قبلا اين پيشنهاد را دادند لذا مطابق عرف در كشورمان بر اساس نام خانوادگي تنظيم شدند.
نقل قول کردن
#42 طاها 1394-06-29 20:21
پيشنهاد مى شود در راستاى ارتقاى محتوى سايت از سوى مدير مسئول مربوط يا فرد آگاه ، هر از گاهى به حقوق شهروندى و مقررات انتخابات اشاره شود...تا كار فرهنگى هم صورت گرفته شده باشد.....
نقل قول کردن
#43 طاها 1394-07-04 01:04
سلام، لطفا ميشه اولا اين حروف ألفبائي كه ليست را بر مبناى آن تنظيم كرديد بهش اشاره كنيد. ثانيا كجاى حروف الفبا حروف غ- م- از بخش نام خانوادگى و حروف الف - ب- م- ن از بخش اسم به ترتيب مى باشيد. نگاهى به ليست بفرماييد اگر انتقاد را وارد دانستيد با كمال احترام بپذيريد و سپس اصلاح بفرمايد. توهين بزرگى به شعور سياسى افراد است اگر تصور شود به ترتيب حروف الفبا رأى مى دهند يا به ظواهر بيش از ماهيت پايبند هستند، دوست خوب يعنى بيانگر حقايق حالا نتيجه هر چه ميخواهد باشد.
نقل قول کردن
#44 بی طرف 1394-07-13 01:42
سلام به نظر بنده این دوره باید نماینده ای همسو و هم فکر با دولت بفرستیم
نقل قول کردن
#45 الهام 1394-08-06 20:42
سلام بنظر بنده حقیر باید کسی رو انتخاب کنیم که فردی راستگو ،متعهد وشناخته شده باشه
نقل قول کردن
#46 الهام 1394-08-08 21:04
باید فردی ر و به عنوان نماینده به مجلس بفرستیم که برای شهر ومردمش خدمتی خالصانه انجام بده،باید کسی باشه که متعهد به کار باشه
نقل قول کردن
#47 کارمند استانداری 1394-08-28 21:50
سلام و خسته نباشید به همه لرستانی های عزیز
آیا دیگه وقت اون نرسیده که فردی دلسوز و کاردان رو فارغ از تعصبات قومی و طایفه ای انتخاب کنیم؟؟؟
نقل قول کردن
#48 لیلی 1394-09-08 15:06
ای کاش یک پالایش درست و حسابی روی کاندیداها انجام بشه. واقعا مردم باید دقت زیادی در انتخابشون داشته باشند
نقل قول کردن
#49 نظری 1394-09-10 20:12
همگام با دولت نماینده انتخاب کنیم به سودبیکاری استان است
نقل قول کردن
#50 حیاتی پور 1394-09-20 00:43
فردی را انتخاب کنیم که یک نحول اساسی در استان ایجاد کند.
نقل قول کردن
#51 محمدی 1394-09-24 21:22
شب به خیر
مگه اقای فردی قبلا جز لیست اصلاح طلبان نبود چرا الان نوشتید اصولگرا؟ایا اشتباه نوشتید یا اینکه اصولگرا شدن؟؟؟
____________________
يافته: سلام
در پاسخ به نظرات قبلي نيز ذكر كرده‌ايم كه نويسنده مطلب، جدول را به صورت عكس براي ما فرستاده لذا امكان تصحيح آن را نداريم.
حق با شماست. ايشان اصلاخ‌طلب هستند
نقل قول کردن
#52 دلسوز 1394-09-26 14:10
باسلام...
اقای فتح اله حسنوند درجلسه ای درجمع اصولگرایان اعلام کذدند کهه به هیچ وجه اصولگرا نیستند و همیشه ب صورت مستقل عمل کرده اند....همچنین مقطع تحصیلی ایشان دکترای ریاضی میباشد
نقل قول کردن
#53 رضا 1394-09-26 17:12
با تشکر از یافته بله کاملا درسته کسی که سابقه اجرایی داشته باشه هرچند سوابقش ذکر نشده باشه ناراحت نمیشه چون چهار روز دیگه همه خواهند دانست که طرف چی برا گفتن داره البته اگه سوابق اجرایی رو در نظر بگیرن و طائفه بازی و.،،،،، نباشه
نقل قول کردن
#54 ناصح 1394-09-26 17:51
حاج مرتضی محمودند ریاست دانشگاه نور وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه کادرسازی نیروهای متخصص را در پست های کلیدی برعهده دارد
نقل قول کردن
#55 خليل 1394-09-28 05:36
سلام عذر ميخام يا نزنيد اسامي روً يا رويً اگاهي بزنيد

الان كسي كًه روز اول ثبت نام كرده رو نزديد بزنيد دكتر علي مختاري روً مرسي
اگه كساي ديگه اي هم هست تحقيق شهً بهً مردم اطلاع رساني شهً ك بسنجن
_______________________
يافته: سلام
تاريخ انتشار اين مطلب مربوط به چند ماه قبل است
نقل قول کردن
#56 Bahmanrezavand 1394-09-28 21:53
سلام عرض ادب وًخسته نباشيد جهت اطلاع دكتر علي مختاري با گرايش اصلاح طلب همراه مي باشد داراي مدرك دكتراي حقوق بين الملل وً پژوهشگر حقوق ، عضو پيوسته انجمن ايراني مطالعات سازمان ملل ، نويسنده ي مقالات متعدد علمي و پژووهشي ، حقوق دان و مدرس دانشگاهاي كشوري مي باشد
نقل قول کردن
#57 جهانی 1394-10-04 19:12
سلام و خسته نباشید یکی از نماینده ها خوب این شهر از یادتون رفته جناب اقای دکتر ساکی زاده
نقل قول کردن
#58 آرشام سعادت 1394-10-05 10:02
سلام من از مردم خرم آباد وحوزه انتخاباتی یک خواهش دارم چرا نمایند گان ما همیشه باید تغییر کنن به نظر من مردم بای به ملکشاهی راد ودکتر عبدی را انتخاب کنید هم تجربه دارن هم علمش یک فرد جدی بره آش همان آش کاسه همان کاسه حداقل از بروجر د الگو بگیرید
نقل قول کردن
#59 صفر دالوند از ماسور 1394-10-05 19:47
سلام صفر دالوندهستم . باتشکر از سایت یافته.این دفعه باید قوم وطایفه گرایی را کنار بذاریم و شخص اصلح رو به مجلس بفرستیم و بنظر من نوبتیم که باشه نوبت اصلاح طلبانه که خودشونو نشون بدن ..
نقل قول کردن
#60 امیر 1394-10-08 04:46
سلام. برخي اصولگرایانی در این لیست هستن که هر آن رنگ عوض میکنن. من میگم دم اون مرد مردایی گرم که نترسن و میگن ما اصلاح طلبیم حتی اگه رد صلاحیت شوند.
نقل قول کردن
#61 حدیث بیرانوند 1394-10-16 02:32
سلام . ما همه به فردی جوان و رشید و فهیم ازدیار یافته ی استوار وسربلند کاندیدای ماعبدالحسن نظری چگنی رای میدهیم.
نقل قول کردن
#62 REZA 1394-10-17 11:33
سلام دوستان. رای ما دکتر علی مختاری .
با مدارک بالای خویش .قطعا خوده خودشه
نقل قول کردن
#63 بیرانوند 1394-10-19 09:57
عزیز اونا دوره قبل چه کارای کردن که این دوره بخوان بکنن یه کم چشاتونو باز کنید همه شهرها پیشرفت کرد بجز خرم اباد,از بس ایل گرایی دارن بخدا هیچ کاری براتون نمیکنن به غریبه ها که نمیشناسید رای بدید
نقل قول کردن
#64 بازگیر ازخرم آباد 1394-10-21 21:51
سلام هم شهری حرف حرف میاره .اولادرلرستان همیشه نمایندگانی به مجلس راه می یابند که همسوی بادولت وقت نباشندو درستش هم اینه زیرابه نفع مردم نخواهدبود .
کدخدادیدن وده راغارت کردن مثلی قدیمی در بین زاگرس نشینان است.واز نظرهمدلی دولت وملت مالرستانی هابیشترین همدلی راباتمام دولتهای جمهوری اسلامی داشته ایم وامر مقام ولایت راباجان خریده ایم ومنظورایشان این نیست که شمادر اول مطالبتان نوشته اید نظر شخصی خودتونه ومحترمه ولی حق انتخاب مردم ازطرف مقام معظم رهبری دارای احترام بیشتری است وایشان درجمع مردم قم فرمودند به لیست هاونماینگانی رای بدهید که دلسوزوطن ودرخط انقلاب باشند وکسانی که امیدبه آمریکا وامثال آن دارند رای ندهید
به نظر خودتان منظور چه کسانی هستند؟ لطفا ضمن تایید این نظر جوابی منطقی بااشاره ای کوتاه به گروههای مخاطب مورد نظر رهبر معظم انقلاب بدهید
متشکرم
نقل قول کردن
#65 بابک 1394-10-24 18:08
سلام خدمت زحمت کشان سایت یافته بابت خبر رسانی سریع
خدمت خوانندگان عزیز هم سلام عرض میکنم که وقت میگذارند و سرنوشت استانشان با هر دیدگاه برایشان مهم است و و این امر کاملا قابل احترام است ولی متاسفانه عرض میکنم حقیر 50 سال سن دارم با خیلی از این کاندیداهای محترم یا فامیل هستم یا دوست و یا همکار بوده ام باور کنید تا این انتخابات تمام شود روزگار بر ما حرام است
تلفنم از بس زنگ میخورد خاموشش کرده ام ولی مطمنم کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من
اقایان رای میاورند میروند و خداحافظ تا چهار سال دیگر کاسه همان کاسه اش همان اش
پتروشیمی رفت اراک پارسیلون تعطیل شد مجتمع گوشت تعطیل نیر پارس زاگرس پوش و.... تعطیل این چند روز هرجا چلو گوشتی دادن بریم بخوریم که بجز این هیچ خیری ندارند و اماده باشیم برای گلایه های مابقی که رای نیاورند موفق باشید
نقل قول کردن
#66 محمد قاسمی 1394-10-28 09:47
سلام مرسی از زحمتتون که تهیه کردید این لیستو
به نظرم بده برخیشون حداقل مراسم فاتح خونی رو رونق میدن
ولی کار هیچ
کارخونه زدن اقای ...ما ندیدیم
کجاس اقا
ایا بجز اقوام خودشون دست کسی دیگه رو گرفتن
ایا کاری درست شد که جوانان ما سر کار برن
اینا فقط یه امار دارن همشون مثلا 4هزار نفر بیکار داریم
یعنی همه اینو گفتن ولی روز به روز ما جوانان به اعتیاد رو می اریم و بیکار تر از قبل میشیم
خواهشمندم اینو به گوش همه نماینده ها برسونید..
امار رو به افزایشو .....کسی کار نمیکنه
به شخصه در شهرای دور کار کردم
ولی اون کارم پول خونه و خرجمم نبوده
لطفا به کسی رای بدین که دلسوزانه کار کنه
ن فقط به فکر جیبش باشه
مرسی
نقل قول کردن
#67 بیکار 1394-11-03 11:11
سلام دوستان همشهریان عزیز لطف کنید بخاطر اینده خودتون شهرتون بازم جو زده نشید کمی وقت بذارید فکر کنید اینبار درست انتخاب کنیم ک چهار سال دیگه افسوس نخوریم بی تفاوت نگذریم اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم ب قول شاعر سال سال این چند سال چطور حال احوال
نقل قول کردن
#68 بیکار 1394-11-03 13:25
سلام دوستان همشهریان عزیز لطف کنید بخاطر اینده خودتون شهرتون بازم جو زده نشید کمی وقت بذارید فکر کنید اینبار درست انتخاب کنیم ک چهار سال دیگه افسوس نخوریم بی تفاوت نگذریم اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم ب قول شاعر سال سال این چند سال چطور حال احوال
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا