یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته‌ي گذشته، جلسه‌اي با محوريت اعزام دانشجويان يكي از شهرستان‌هاي استان در قالب كاروان "راهيان نور" با حضور جمعي از مسوولان اين شهرستان‌ كه به نوعي مدتي است به شدت "سياست‌زده" شده، برگزار مي‌شود.
پس از پايان جلسه، رئيس يكي از مراكز دانشگاهي اين شهرستان در خصوص لزوم رسيدگي به وضعيت بهداشتي خوابگاه‌هاي دانشجويي از سرپرست فرمانداري شهرستان طلب همكاري ساير دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط را مي‌نمايد و به سرپرست فرمانداري مي‌گويد علي‌رغم اظهاراتي كه در جلسه داشته، هنوز اقدامي عملي نكرده است.
سرپرست فرمانداري نيز كه خود را صاحب قدرت مطلق اين شهر (البته حتماً به پشتوانه نيروهايي سياسي تندروي جناح وابسته‌اش) تصور مي‌كند، در حضور معاونش، بخشدار اين شهرستان و برخي حضار از جمله كاركنان دانشگاه، با لحني ناشايست و تند شروع به صحبت با يك شخصيت دانشگاهي نموده و در حضور ديگران، وي را جواني خام، بي‌اطلاع و فاقد درك و تشخيص درست خطاب مي‌نمايد و با عصابيت مي‌گويد: «اخراجت مي‌كنم!»
اين اقدام ناشايست فرمانداري كه ماه گذشته نيز باعث ايجاد حادثه‌اي با حواشي سياسي بسيار در استان شد، چند سؤال را در اذهان ايجاد مي‌كند كه:
1-     آيا اخراج كردن يك نيروي دانشگاهي در حيطه‌ي اختيارات سرپرست فرمانداري يك شهر است يا رئيس اين دانشگاه در لرستان؟ و اگر در حيطه‌ي اختيارات سرپرست فرمانداري است، چرا آن را به تندي و با اهانت در حضور جمع مطرح مي‌كند؟
2-     انتصاب افراد تندرو و بسيار متعصب از جناح اصلاح‌طلب چه دخلي با شعار دولت تدبير و اميد دارد و اگر قرار است از اصلاح‌طلبان در اين دولت استفاده شود، چرا افراد توانمند و ميانه‌روي اين جناح كنار گود مي‌مانند و چنين افراد تندرو و حاشيه‌سازي در استان ما منصب مي‌گيرند؟
3-     اين شخص كه خودش فرمانداري غيربومي است به يكي از مسوولان شهرستان گفته كه به دنبال انتصاب نيرويي بومي از شهر خودتان به جاي اين مسوول دانشگاهي غيربومي هستم! جالب اين‌جاست كه با همكاري يكي از سياست‌بازان هم‌طيف خود در مركز استان، قصد دارند يكي از نيروهاي آموزش و پرورش اين شهرستان را وارد بدنه‌ي وزارت علوم كرده و به عنوان رئيس اين مركز برگزينند. به مصداق مثل "مرگ خوب است اما براي همسايه" سؤال اين‌جاست كه اين سرپرست غيربومي آيا اعترضات نسبت به غيربومي خودش را هم مي‌بيند(از جمله نامه‌اي كه چندي قبل توسط كرم‌رضا پيريايي در خصوص وي نگاشته شد) يا فقط جهت ابقاي خود، قصد دارد ديگر نيروهاي توانمند را با شعار غيربومي بودن و در اصل با اهداف سياسي وابسته به افراد تندروي جناح مورد علاقه‌اش در لرستان تغيير دهد؟
اميدواريم مسوولان استان هر چه زودتر تكليف ما را در خصوص اين قبيل انتصابات روشن كنند تا بدانيم منصب گرفتن چنين فرمانداراني (سرپرست فرمانداري) مورد تأييد دولتي با شعار "اعتدال، تدبير و اميد" است يا مورد تأييد اطلاح‌طلبان تندرو؟! اگر تدبير و اميد در لرستان چنين معنا و پياده مي‌شود كه يك نفر شهر و استاني را به هم بريزد، پس لطفاً ديگر نام آن را "اعتدال، تدبير و اميد" نگذاريد و بهتر است همان اطلاح‌طلب البته نه از نوع ميانه‌روي آن كه از نوع تندروي شديد يا همان فتنه‌گران تغيير دهند.
به راستي در اين شهرستان چه خبر است كه شخصي با كارنامه‌اي انباشته از عملكرد متعصبانه‌ي سياسي هنوز بر مسند قدرت نشسته و كسي را ياراي كنار نهادنش نيست؟
اينان چه سنخيتي با "اعتدال، تدبير و اميد" دارند و چه كساني پشت سر آن‌ها‌ قرار دارند كه علي‌رغم سر دادن اين شعار دولت دكتر روحاني، سياست‌هاي تند برخي افراد وابسته به جريانات فتنه را در لرستان پياده و دنبال مي‌كنند؟
اميدواريم مسوولان استان هر چه زودتر موضع خود را در قبال عملكرد شبهه‌برانگيز چنين كساني كه به عنوان فرماندار در شهرستان‌ها منصوب مي‌نمايند، مشخص كنند تا كساني چون ما نيز تكليف خود را در قبال شناخت ديدگاه سياسي مسوولان ارشد استان‌مان بدانيم تا اگر سنخيتي با چنين تندروهايي ندارند، از چه رو آن‌ها را منصب و قدرت مي‌دهند تا با مردم و به خصوص قشر دانشگاهي لرستان چنين رفتاري بنمايند؟!
 حكايت عجيب فرماندار تندروي يكي از شهر‌هاي استان و چند سؤال از مسوولان
ر - ج / يافته
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-10-28 23:13
متاسفانه این نوشته جانبدازانه است واحتمالا برای تخریب اصلاح طلبان.همه چیز اینهایی نیست که اینجا آورده شده.
نقل قول کردن
#2 سجاد رضایی 1393-10-28 23:17
برادر گرامی همگان میدانند که دولت تدبیر وامید برامده از رای مردم است ودر زمان انتخابات ۹۲ تنها اصلاح طلبان بودند که از دولت حمایت کردند و جریان اصولگرا رایش بین باقی کاندیدا ها تقسیم شد.بر همین اساس حق مسلم نیرو های اصلاح طلب است که در دولتی که در روی کار امدن ان سهیم بودند سهم داشته باشند .هرچند که در لرستان به قاعده بازی عمل نشده و اتفاقا هنوز مدیران احمدی نژادی نیمی از دستگاها را در اختیار دارند که بر خلاف سایر کشور است /ثانیا فرماندار نماینده تام الاختیار دولت در شهرستان است و مدیران دستگاها مستقیما باید زیر نظرش باشند./سوما اتفاقا فرماندار مورد اشاره یکی از با تجربه ترین وموفقترین مدیران دولت تدبیر وامید در لرستان هست که اتفاقا شانش فرمانداری نیست و حداقل الان باید معاون استاندار بود /در خرداد ۹۲ که دوستان شما در ستاد های قالیباف وجلیلی بودند فرماندار مورد اشاره‌ سخنران همایش های ستاد دکتر روحانی در استان بودن و از فعالترین اعضای ستاد دکتر روحانی بودند.
نقل قول کردن
#3 سلاحورزي 1393-10-28 23:58
برادري كه خودت را منتصب به صلاح طلبان ذكر كرده و نظر ميگذاري . يك بار ديگر مطلب را بخوان كه از اصلاح طلب تندرو سخن گفته شده نه اصلاح طلب ميانه رو . هر چند شما هم تندرو هستي و هر كس چيزي عليه منافعتان بنويسد چون احساس خطر ميكني تا نكند باند و جناحت در استان به خطر بيفتند سريع جوابش را ميدهي. اين بنده خدا نيروي سياسي نيست بلكه يك نيروي دانشگاهي است . سرپرست باتجربه شما را چرا براي شهر خودش فرماندار نميگذارند و در اين شهر منصوب ميكنند كه با قشر دانشگاهي چنين برخورد كند ؟ يعني سياست در شهر و ديار ما از سواد بالاتر است ؟ اگر چنين است كه خاك بر سر ما . هر كس چنين متعصبانه رفتار كند چه اسمش اصلاح طلب باشد چه اصولگرا فرقي نميكند و نبايد بر چنين مناصبي گماشته شود . دست بالاي دست زياد است . اين اقا فكر كرده فرماندار شده ميتواند به قشر دانشگاهي لرستان توهين كند . اما نشان چنين افرادي ميدهيم كه با تكيه بر پشتوانه سياسيشان نميتوانند زور بگويند . چنانچه در لرستان به نتيجه نرسيم پرونده اين شخص را تا وزارت كشور و مجلس دنبال خواهيم كرد تا پاسخ توهينش به دانشگاهيان را دريافت كند . بركناري اش هم كفايت نميكند اين شخص بايد محاكمه شود كه چرا توهين كرده ؟
نقل قول کردن
#4 معتدل 1393-10-29 00:28
به نظر من استفاده از افراد تند رو توسط مسيولن استان باعث ميشه كه خطر بركناري گريبان برخي از خودشون رو هم بگيره . نبايد كسي با مردم و قشر فرهيخته تندي كنه . جامعه كه ناراضي بشه ممكنه اتفاقات ناخوشايندي بيفته كه مسيوليتش هم بر گردن چنين افراد تند رويي است
نقل قول کردن
#5 مسئول يكي از دانشگاهها 1393-10-29 00:40
اگر اينها كه نوشتيد درست باشد چنانچه ايشان موفق شدند همكار مرا اخراج كنند ماندن من و امثال من در منصب مسئوليت دانشگاهي ديگر جايز نيست زيرا در ان صورت به علم ودانش خيانت كرده ام . در اين صورت بهتر است ما هم دسته جمعي استعفا بدهيم چرا كه بايد از اين پس خفت چنين توهينهايي را تحمل كنيم
نقل قول کردن
#6 استاد 1393-10-29 00:46
به نظرم شوراي تامين استان بايد در خصوص عملكرد اين شخص وارد عمل شود چرا كه يك ماه پيش نيز در يك همايش سياسي باعث ايجاد نا امني در لرستان شد
نقل قول کردن
#7 رضا 1393-10-29 01:08
مرگ بر فتنه گران و حامیانشان
نقل قول کردن
#8 قبادي 1393-10-29 01:23
در جواب اقاي سجاد رضايي بايد بگم ميزان توانمدي اين شخص از برخوردش با قشر فرهيخته و دانشگاهي كاملا نمايان شده :D
نقل قول کردن
#9 حسین 1393-10-29 08:15
به نظر بنده این حرف فرماندار که هنوز خودش سرپرست غیر قانونی می باشد چون ایشان بازنشسته شده و دوباره امده شده فرماندار زوره. مگر تدبیر ایشان چیست ؟ کاش میگذاشت به جای ایشان چهارتا جوان سر کار بروند و نان بخورند
نقل قول کردن
#10 محسن 1393-10-29 08:49
تو را خدا این قدربحث بومی و غیر بومی را نکنید . اینکه یک نفراز یکی از شهرهای استان برود و درشهری دیگر مسئولیت بگیرد که نمی شود گفت غیر بومی است .حتی درمورد غیر هم استانی ها هم نباید اینقدر با تعصب حرف زد همین الان خیلی از هم استانی های ما در استانهای دیگر دارای مسئولیت های حساس و مهم هستند . اگر اونها هم مثل ما رفتار کنند سنگ روی سنگ بند نمی شود . من رفتار این فرد را تایید نمی کنم اما اینکه ملاک قضاوت درباره افراد بومی یا غیر بومی بودن باشد اشتباه است ....سپاس
نقل قول کردن
#11 علی 1393-10-29 09:11
برادر من فکر کردی پرفسور یا دکتر بودن در مقابل نیرویی با مدرک دیپلم ویا لیسانس که سیاسیه قدرتی داره؟ به قول خودتون یک ماه پیش که استانی رو به هم زد چکارش کردن؟ پس منتظر باشید ببینید در آینده چکار میکنه
نقل قول کردن
#12 امین 1393-10-29 09:58
اشکالی ندارد ایشان عصبانی بشود؛ باید از جایی عصبانی شد که ایشان را تحمیل کرده اند و از جای عصبانی تر که چرا کسی را می گمارند که این طور با غیض و غضب حرف می زند. البته واضح است ...
نقل قول کردن
#13 حسن زاده 1393-10-29 19:38
مردم این شهرستان دارای پیشینه درخشان تاریخی بوده که بلطف خداوند علی رغم بی مهریهای فراوان روزگار هنوز عظمت و بزرگیش را از دست نداده و نخواهد داد. وجودخاک حاصلخیز، مردم با منیت طبع،استعدادهای درخشان علمی ،سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی برای این دیار بستری فراهم اورده که در صورت همدلی شاهد شکوفایی این شهرستان خواهیم بود.
با یک نگاه به استانهای همجوار استان لرستان بخوبی به نحوه تعامل نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا ی انها در هر دولت به منظور استفاده بهینه از ظرفیتهای استانشان و جذب سرمایه و سرمایه گذار پی خواهیم برد.اصفهان ،اراک ،کرمانشاه، همدان و خورزستان که هر کدام در جای خود به قطب بزرگ اقتصادی در کشور تبدیل شده اند ...
نقل قول کردن
#14 حسن زاده 1393-10-29 19:38
بهتر است در صورت عدم همدلی و همکاری و وفاق مسئولين استان همچنانکه اصلاح طلبان در 8 سال گذشته کوچکترین کارشکنی نداشتند ،از پرداختن به مسایلی که با رشد و توسعه استان در تضاد بوده و موجب صرف انرژی دلسوزان نظام میشود خودداری نمایند چرا که نه به نفع خود انهاست و نه به نفع مردم شریف این استان .
والسلام علی من التبع الهدی.
نقل قول کردن
#15 ع - ع 1393-10-29 22:47
ضمن عرض خسته نباشید خدمت مجموعه محترم یافته و مخاطبان عزیز
به نظر میرسد که در جریان اتفاقی که شما از آن گزارش تهیه کرده اید مقداری اغراق شده است. البته تا حدودی هم جانبدارانه سخن رانده اید، کاش شما که دم از اعتدال میزنید در گزارشتون هم اعتدال دیده می شد
در ضمن آدرسی که گزارش گرفته اید نشان از کسی دارد که خود میتوتند شناسنامه اصلاح طلبی و اعتدال بخشی از لرستان باشد
به امید سربلندیتان
_______________________
يافته: سلام. ممكن است در بخش‌هايي از نوشته حق با شما باشد اما ما روي پاسخ سؤالات به خصوص دراين موارد تاكيد داريم:
1- چرا كسي كه خودش غيربومي است، به ديگران
وعده‌ي" بومي‌گزيني مي‌دهد؟
2- چرا قشر دانشگاهي لرستان اين‌چنين مورد توهين از سوي نيروهاي صرفاً سياسي قرار بگيرند؟
نقل قول کردن
#16 آزادی 1393-10-30 00:54
متاسفانه اینگونه رفتارها از زمان دولتهای نهم و دهم شروع شد به شکلی که استاندارهای محترم در جلسات به مدیران ارشد استان بی احترامی می کردند و اثرات آن بجا مانده و قطعا چنین رفتارهایی دور از شان یک مقام مسوول است . بهتر است گزارش شفاف و با ذکر تاریخ و اسامی باشد تا مسوولین محترم بدانند مردم ناظر بر اعمال آنها هستند و اقلا حفظ ظاهر نموده و رفتارهای محترمانه تر و مودبانه تری از خود بروز دهند .
نقل قول کردن
#17 آزادبخت 1393-10-30 10:16
درود بر این فرماندار حکم رسمیش هم آمد
__________________
یافته: احترام منصب، در لیاقت داشتن آن است نه در گرفتن آن
به اطرافتان خوب نگاه کنید در ادارات مختلف، برخی بیسوادهایی را می بینید که به خاطر سفارشهای سیاسی یا حمایت از نمایندگان مجلس به کجاها که نرسیده اند! پس زیاد شاد نباشید چون: باد آورده را باد می برد ...
نقل قول کردن
#18 ملا غلطگیر 1393-10-30 14:22
اصلا فرض می کنیم شما کاملا منصف هستی و آوردن نام جناح سیاسی هم در راستای تختئه یک جریان نیست و شما نیتی کاملا درست دارید و فقط برای یک عنصر دانشگاهی که مظلوم واقع شده دل می سوزانید . فقط سوال این است این جسارت و جرات مثال زدنی برای انتقاد را فقط در مورد اصلاح طلبان بکار می برید یا اگر مخاطب مثلا یک اصولگرای تندرو و افراطی بود (که الحمدلله اصلا وجود ندارد) باز هم همین عبارات را بکار می بردید.؟!
__________________
يافته: سري به آرشو سايت بزنيد از آن‌ مطالب هم پيدا مي كنيد. همين هفته‌ي قبل بود مطلبي در خصوص حمايت از استاندار و ين كه چه كسي از ايجاد شكاف بين استاندار و نمايندگان سود مي‌برد كه توسط يكي از اصلاح طلبان البته مطابق با اصول روزنامه‌نگاري تدوين شده بود را منتشر كرديم.
گويا تعصب بي‌جا مثل برخي پيروان اين دو مكتب چنان جلوي چشم‌تان را گرفته كه به مصداق كافر همه را كيش خود پندارد، هيچ انتقادي عليه جناح مورد علاقه‌تان حتي از سوي افراد بي‌طرف را هم بر نمي‌تابيد!
ما عاري از جناح و طايفه و اين قبيل دسته‌بازي‌ها هستيم.
نقل قول کردن
#19 مطلع 1393-10-30 14:45
تلويزيون يك تبليغي ميده كه - پشتم گرمه - بايد گفت برخي از سياسيون لرستان اونقدر پشتشن گرمه كه هيچ مسئولي داخل استان حريفشون نميشه چون واقعا پشتشون به سياسيون بالاتر جناحشون گرمه
نقل قول کردن
#20 حسین 1393-10-30 15:21
اتفاقا فرماندار ادم مقتدر ومدیری است بلد است چطور برخود کند
نقل قول کردن
#21 امرایی 1393-10-30 18:52
چرا اینقدر در سرکوب سرمایه های انسانی استانمان با عجله و بیرحمی تمام اقدام میکنیم. همین عامل باعث فرار اکثر استعدادهای مدیریتی، علمی و ... استان گردیده است. بیایید خارج از حب و بغض ها و تعصبات حزبی و قبیله ای ارزش سرمایه های خود را قدر بنهیم .
نقل قول کردن
#22 مسلم 1393-10-30 19:12
نمی دونم خانم هستی یا نه سلاحورزی که این مطلبو نوشتی و سایت اصولگرایی یافته
چند مطلب رو بهتن بگم :
1- اول حکم قطعی آقای ... فرماندار مقتدر ، توانمند ... اومد و تاریخی که شما این پیامو زدید ایشون فرماندار بودن شما از روی عقده نوشتید. کم بگید سرپرست و سرپرست غیر قانونی دولت دولت اصلاحات شما اصولگراها خیال دارید با اعتدال پست بگیرید
2- تمام فرماندارها غیر بومی هستند و فرماندار بومی به درد هیچ شهری نمیخوره شما کار اجرایی و سیاسی انجام ندادید و این مطلبم در حد شما نیست که بدونید اما رئیس یه دانشگاه بسیار کوچیک (در حد یک دبیرستان )می تونه بومي باشه
3- ایشون یه سر کله از تمام فرماندارهای استان بالاتر
در آخر سایت وزییییین یافته منصف باشید و درست قضاوت کنید برا خودتون میگم
__________________
يافته: از طرز نوشتار شما مي‌توان به سر درون‌تان پي برد! خلايق هر چه لايق، همين فرماندار توانمند براي شماي توانا خوبه ...
نقل قول کردن
#23 اسماعیلی 1393-11-01 09:10
در جواب معتقدین به رفتار درست فرماندار باید عرض کنم:این رفتارها فقط از یک آدم بیگانه با مسائل سیاسی روز ممکنه بروز وظهور کنه. با رفتار تند اين ادم ممكنه دانشگاه ها به هم بخوره. بهتره بیشتر از این موجب سرافکندگی وشرمساری مردم لرستان و کشور نشود،
درجواب اون بنده خدا ریاست دانشگاه می تونست بگه تو چرا متوجه نشدی تو این یک سال واندی، دولت با رخي انتصابهاش بجز بی تدبیری وناامیدی چیزی به خورد ملت نداده، حالا بازم هی گیر بده بگو امکانات می خوام
امکانات مال وزیر صنعت ومعدنه ... دانشگاه وافزایش آگاهی در استان ما به چه درد می خوره تا سياست و جناح بازي و طايفه گرايي مونده ؟
نقل قول کردن
#24 آشنا 1393-11-01 09:19
یک سوال دارم راستی آقای سلاحورزی تو اون جلسه بودند ؟
اصلاً رئیس دانشگاه چی گفته که فرماندار اینقدر عصابنی شده ؟
چرا اینا رو نگفتید اینها باید گفته بشن من خودم تو اون جلسه بودم و توهین رئیس دانشگاه رو به دانشجویان رو شنیدم و متاسف شدم و فرماندارم عصبانی شد ؟؟؟؟؟
حالا اگه میشه این دو سوال رو برا ما جواب بدید ممنون میشیم .
____________________
يافته: ايشون در پاسخ فرمودند توهين رو كسي مي‌كنه كه حاضر نيست در مورد وضعيت بهداشتي خوابكاه‌هاي دانشگاه كمكي كنه(توهين اول فرماندار در حق دانشجويان) و توهين رو كسي مي‌كني كه فكر مي‌كنه مي‌توانه به كسي زور بگه!
جايي كه يكي خودش توسط چند سياست‌زده منصوب باشه حتماض چند خرده‌ سياست‌زده هم دور و برش پيدا مي‌شوند كه مثل سركار خودشيريني كنند ...
يقين بدانيد حضور اين مهره سياسي، اون شهر و استان را آبستن حوادثي ناخوشايند خواهد كرد. اين خط و اين هم نشان. ما كي بود گفتيم ...
دكتر روحاني كه در مناظره با ديگر كانديداها آن‌ها را از حمله گازانبري به دانشگاه‌ها نهي مي‌كرد، حالا مچطوره يك فرماندار منصوبي دولت ايشان، به صورت علني به مسوولان دانشگاهي توهين نموده و تهديد به اخراجشون مي‌كنه!
در صورت ادامه روند فعلي عذرخواهي نكردن فرماندار، يقين بدانيد رسانه‌هاي استان در قبال چنين شخصي و مسوولاني كه وي را منصوب كرده‌اند سكوت نخواهند كرد.
نقل قول کردن
#25 میلاد 1393-11-02 08:09
سلام
این که یک مدیر بیاد و توی یک جلسه بگه من اخراجت می کنم که نمیشه...................
فرماندار توانمند اینه که اگه مشکلی به وجود بیاد توی شهرستان بتونه اون رو حل کنه..
فرماندار افراطی در استان لرستان نمی تواند کار کند.
دولت دكتر روحانی قبلاً گفته است که ما اصلاح طلب نیستم.
قرار هم نیست هرکس برای رییس جمهور در ایام انتخابات سخنرانی کرده است الان بیاید فرماندار و استاندار بشود.
مگر حزب های سیاسی دکان و محل کسب و کار است؟؟؟
دولت اقای روحانی یک دولت اعتدال گرا است و و وابسته به حزب های اصلاح طلب و اصولگرا نیست.
اصلاح طلابان هم سهمی از از ان ندارند.
دولت یازدهم دولت همه مردم است.
فرماندار بعنوان نماینده دولت باید بین همه گروه های سیاسی وحدت اجرا کند و نه برخی ها را از نظام دلسرد کند.
اين كه كدام سياستمدار لرستاني پشت اين قضيه است بماند تا به موقعش ...
نقل قول کردن
#26 خبرنگار 1393-11-03 12:20
دانشگاهیان از ارکان این نظام هستند.
وقتی از یک فرماندار چنین حرف هایی شنیده بشه دیگه باید در اون فرمانداری رو گِل گرفت.
مگه شَهرِّ هرطه که بگه من اخراجت می کنم.
وظیفه فرماندار عزل و نصبه؟
بجا این حرفا برره مشکلات شهر خودش رو حل کنه
یه فرماندار غیر بومی بیاد این حرفا رو بزنه باید ما بریم بمیریم
این از اعتدال گرایی...
نه تدبیری...
و نه امیدی...
با چنين مسئولاني
نقل قول کردن
#27 احمدی 1393-11-04 15:31
با تشکر از مدیر محترم سایت .به موجب قانون فرماندار حق ورود به حیطه قضات -ارتشیان ودانشگاهیان را ندارد .
قطعا اطلاع از وظیفه میتواند برای این فرماندار مفید باشد.
عاقبت تند روی هم هلاکت است.
نقل قول کردن
#28 شهروند 1393-11-04 15:34
مدارا با مردم نشانه عقل است قال امام حسن (ع).هرکس پیرو امامان است بایستی در عمل اثبات کند وگرنه خوارج هم پیشانی شان از ضرب مهر نماز شب کبود شده بود وهرکس با مردم به خوبي مدارا نکند در عقل او .........
نقل قول کردن
#29 میرزایی 1393-11-04 19:01
جناب احمدی ظاهرا کمترین آشنایی با قوانین نداری ،بر اساس مواد 10و11و24 مصوبات شورایعالی اداری هرگونه عزل ونصب مدیران وابسته به دولت در شهرستان هاباید با نظر فرمانداران و هماهنگی با آنان صورت پذیرد در خصوص قضات محترم و نیروهای انتظامی و نظامی نوع رابطه را نیز قانون مشخص نموده است ، لطفا مستند قضاوت کنید.
نقل قول کردن
#30 ميرزايي 1393-11-04 21:42
...
___________________
يافته: نظر شما با نام مستعار فاقد ارزش انتشار است! شما كه ادعا كرده‌ايد اين مطلب براي فرماندار ارزشي ندارد كه بخواهد به آن پاسخ دهد، پس حضرت‌عالي چرا كاسه‌س داغ‌تر از آش شده‌اي و چند بار اين‌جا مطلب نوشته‌اي؟

هيچ‌كس به اندازه‌ي شما، فاميل‌باز، جناح‌باز و طايفه‌باز نيست و هر كس از طايفه و جناح شما بود، آن را بر مردم ترجيح مي‌دهيد.

اگر هم ادعاي مناظره داريد با هويت واقعي خودتان اظهار نظر بفرماييد، من در خدمت شما هستم. شماره تلفن من هم در بخش درباره ما(نوار بالاي سايت) هست.

ما اهل طايفه، جناح و باند نيستيم و براي ما چپ و راست فرقي نمي‌كند ضمن اين كه به اكثر فعالان ميانه رو معقول دو جناح احترام مي گذاريم و ازدوستان ما هستند. ولي با رفتار توهين‌آميز اين شخص نسبت به ديگران (همايش ماه قبل و مورد اخير) ديد من به عنوان يك روزنامه‌نگار نسبت به اين جناح (به خصوص افراد تندروي آن تغيير كرده و احساس ناخوشايندي پيدا كرده‌ام)


بدي كار اين است فكر مي‌كنيد همه مثل خودتان پست‌طلب و جناح‌باز هستند. اگر رئيس دانشگاه قصد ماندن در چنين منصبي داشت، آن را رسانه‌اي نمي‌كرد تا چنين شما برآشوبيد و در صدد بركناري وي برآييد. مثل يك قهرمان كنار رفتن بهتر از ترسوهايي مثل شماست كه خود را پشت بزرگ‌ترهاي خود پنهان مي‌كنيد و حاضريد براي زخارف دنيا، بنده و عبير هر كس باشيد و تن به هر سازشي بدهيد.

چنينن مورد براي هر دانشگاهي ديگري با هويت معلوم نيز روي دهد، وظيفه‌ي ما اهالي رسانه حمايت از فرهنگ و دانش برابر جناح‌بازهايي چون شماست.

بديهي است كه قدرنشناس هم هستيد و هر قدر هم براي شما كاري بكنند، تعصب به مافوق و جناح مورد علاقه‌تان، چشم شما را كور كرده است. خوشحالم كه بي‌جناح و بي‌طايفه‌ام و در عوض آزاده‌ام. ما را طوري تربيت كرده‌اند كه در برابر هر ضعيف‌تر از خود، متواضع‌ترين باشيم و در برابر هر زورگو كه ادعاي قدرت دارد، مقتدرترين!


مقابل زور هم به هر نوعش باشد مي‌ايستم و از تهديد و ... هم ابايي ندارم و به موقعش رسواكننده‌ي چنين كساني نيز خواهم بود. شما فعلاً سرگرم بهانه‌تراشي براي مهره‌چيني افراد طايفه، جناح و فاميل‌تان باشيد تا ببينيم اين دانشگاه سهم كدام يك از نزديكان سفارش شده‌ي شماست...

به هر حال، رئيس كنوني دانشگاه استعفا بده نيست و اگر مي‌توانيد بايد بركنارش كنيد. در آن صورت نيز عواقب آن بر عهده‌ي فرماندار تندروي اين شهرستان خواهد بود.

رياست هيچ‌كس هميشگي و ماندني نيست. امروز رئيس دانشگاه كنار مي‌رود و فردا هم فرماندار. پس توصيه مي‌كنم به فكر آن روز هم باشيد!
نقل قول کردن
#31 مثل خودم 1393-11-05 10:19
به نظرم نوشتن کامنت برای شما و سایت شخصی شما کاری اشتباه است چونکه اصلا در انتخاب کامنتها خیلی گزینشی عمل میکنید و اگر مطالب در راستای نظر سایت و آقای سلاحورزی نباشد حذف میگردد شما رسالت خورد را فدای جناح بازی و امیال شخصی خود کرده اید جای تاسف دارد . مجبورید مطالب خود را از طریق سایت هومیان یا لکنا ارجاع دهیم . در سردرگمی خود بمانید
_____________________
يافته: حتماً چنين كنيد چون آداب نظر گذاشتن را بلد نيستيد. بد نيست بدانيد برخي نظرات منتشر نشده‌ي شما، قابليت پي‌گرد قضايي دارد و در صورت انتشار، بر عهده فردي كه به وي مواردي را منتسب كرده‌ايد(مسوول دانشگاه يا سايت) پي‌گير شكايت شخصي از شما باشند (نه از جانب دانشگاه و يافته بلكه از طرف خودشان)
نقل قول کردن
#32 ميرزايي 1393-11-05 13:29
...
___________________
يافته: تهديد كردن نشانه‌ي ترس شماست و خوشحاليم كه تا اين حد باعث ترس كساني شده‌ايم كه با وجود پشت‌گرمي بر اربابان سياسي، هنوز از مردم و نيروهاي مردمي به دور از سياست، هراسي شديد دارند.

بارها نوشته‌ايم يا گفته‌ايم كه با افرادي با هويت مجازي فقط به صورت مستقيم گفت‌وگو مي‌كنيم و ما را با نوچه‌هايي كه به نوچگي برخي نيروهاي سياسي افتخار مي‌كنند نظر مي‌گذارند كاري نيست.

براي ما ملاك ارزش، خدمت به دانشمندان و علما ملاك است نه نيروهاي سياست‌زده‌.
متن هتاكانه ارسالي شما چند غلط املايي دارد و بهتر است براي حفظ آبروي شما منتشر نشود، بهتر است در اين قبيل موارد اجازه دهيد بزرگ‌ترتان پاسخگو باشند.
در مورد پست و مقام نيز همان طور كه قبلاً پاسخ‌تان را دادم ايشان دو ماه قبل استعفاي خود را به رئيس دانشگاه دادند كه متاسفانه مورد پذيرش واقع نشد، اما حالا وضعيت فرق مي‌كند و در منصب خويش مي‌مانند تا اگر قرار است بركنار شود، توسط نيروهاي سياست‌زده همچون فرماندار موصوف شما كنار گذاشته شود بلكه مردم ماهيت اين‌ افراد را بهتر بشناسند.
براي انساني كه هدفش خدمت است و هيچ توهين و تحقيري و باندي را بر تحمل نمي‌كند، بود و نبود پست و مقم نيز فرقي ندارد. پست و مقام براي آن‌ها ارزش دارد كه چندين نوچه و نيروي باندي و جناحي دارند و در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده مي‌كنند تا منصب خويش را حفظ كنند و ديگران را قرباني نمايند.
همچنين وقتي كسي به عملكرد آن‌ها اعتراضي مي‌كند، به جاي كمك به حل مشكلات شهرستان، در صدد توهين و كنار نهادن وي بر مي‌آيند.
نقل قول کردن
#33 شهروند 1393-11-06 22:43
قظعا عواقب انتصاب های سیاسی به ضرر مردم خواهد شد ایجاد بسترهای سیاسی کاری در شهرستان سیاست زده عاقبتی خوش ندارد وافراد باندباز وسیاسی کار عاقبتی خوش نخواهند داشت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا