یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 بحث تحول در لرستان را  باید از نخبگانی جستجو کرد، که در موقعیت‌های مدیریتی خود نمود واقعی و انکارناپذیری در عرصه‌ي توسعه داشته‌اند.
چند سؤال از تیم تبلیغاتی استاندار لرستان/ سهم بقيه كجاست؟!بر همین اساس، علت عدم توسعه‌نیافتگی لرستان را از چندین مدیر ارشد استانی(اصالتاً لرستانی) که در جاهای دیگر کلیددار توسعه بوده‌اند و نقش مؤثری در دوران مدیریتی خود به جا گذاشته اند، پرسیده ایم. 
با جمع بندی همه پاسخ‌های مطرح شده، به دو عامل مهم و تأثیرگذار بر روند توسعه می‌رسیم که عبارتند از:
1. مسوولان در ابتدای دوره‌ي مدیریتی خود به نکوهش دوره‌ي قبل می‌پردازند؛ آن‌گاه که افکار عمومی به خصوص رسانه‌ها متوجه ناکارآمدی گذشته شدند، دوره‌ي خود را با نگاه مثبت تعریف می‌کنند. این نوع نگاه جنس نگاه اکثر مدیران است که توسعه نیافتگی را عمق می‌بخشد. 
2. آن‌چه را که مسوولان به عنوان دستاوردهای خود از آن یاد می‌کنند، انحصاراً مختص به خود و دوره‌ي خود می‌دانند، و با انتشار بولتن‌های تبلیغاتی نقش هر نقش‌آفرینی در به ثمر رسیدن این‌گونه دستاوردها را انکار می‌کنند.
با بررسی این دو عامل می‌توان دریافت، نقش مؤثر کسانی که در این همدلی و هم افزایی مشارکت داشته‌اند، نادیده گرفته می‌شود. درست این موقع نقطه‌ي آغازین کشمکش‌های توسعه‌نیافتگی است، و همان مدیر ارشد که با رویکردی توسعه‌محور گام برداشته بود، با تمامیت‌خواهی روند جریان توسعه را کُند می‌کند. نتیجة نادیده گرفتن نقش دیگران در به ثمر رسیدن پروژه‌ها، ریل توسعه را دچار پوسیدگی مزمن خواهد کرد.
حال چند سئوال از تیم تبلیغاتی استاندار لرستان در مورد پروژه‌هایی که امروزه، چه در بولتن‌های تبلیغاتی، و چه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از دستاوردهای شخص استاندار محسوب میشود، پاسخی شفاف و کارشناسی شده با متر و معیار، بدون فرافکنی میطلبد تا در سطح افکار عمومی اقناع واقعی پدید آید:
1. ساماندهی و افزایش پروازهای "خرم‌آباد- تهران" را جزء عملکرد بدون شریک استاندار محترم محسوب و گذشته‌ي پروازها از فرودگاه خرم‌آباد را در حدّ 3 پرواز نامنظم عنوان کرده‌اید!
 الف) آیا این دستاورد مختص به شماست و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نقشی در ساماندهی پروازهای فرودکاه نداشته‌اند؟ همه می‌دانند که تا قبل از مجلس نهم فرودگاه خرم‌آباد سامانی نداشت و پروازها نامنظم و بی سامان بود و اما از اقدامات نمایندگان این دوره مجلس مطالبه حق مردم در مرتب کردن پروازها در فرودگاه خرم‌آباد و اجرایی کردن مصوبه دولت در برقراری روزانه 2 پرواز و در صورت اقبال مردم افزایش پروازها بود و علی‌رغم احترامی که برای مهندس نیکزاد - وزیر راه - قائل بودند، به اتفاق از وی علت معطل ماندن مصوبه دولت را از وی سؤال کردن و پس از اجرای این مصوبه سؤال خود را پس گرفتند که سوابق این موضوع در مجلس و وزارت راه موجود است. اما گروه تبلیغاتچی استاندار در دفترچه تبلیغاتی خویش که با هزینه سنگین از بیت المال در تیراژ بسیار توزیع شده خط بطلان بر این عمل نمایندگان کشیده و همه آن را مصادره به مطلوب نموده است. اما بی تفاوتی نمایندگان در قبال این شیوه تبلیغاتی استانداری نیز جای سؤال است.
2. واگذاری و راه‌اندازی مجتمع کشت و صعنت خرم‌آباد جزء مصوبات سفر نخست دولت قبل بود و قبل از دوران مدیریت دولت فعلی و مدیریت سیاسی اجرایی جدید استان در 2 مرحله به مزایده گذاشته شده بود، که  در دوران شما سومین مزایده برگزار و کار آن آغازیدن گرفت. اما راه‌اندازی آن که البته هنوز هم درست اجرایی نشده در سرنای تبلیغاتی استانداری تماماً به نام جناب استاندار ثبت شده است. حال چند سؤال که لازم است جناب مهندس بازوند استاندار محترم خود شخصا پاسخ منصفانه آنها را بدهد طرح می‌کنیم:
الف) آیا این کار مختص به توان شما بوده و کسی در آن نقش نداشته است؟
 ب) چه کسانی قبل از شما آن را تا مرحله‌ي مزایده رسانیده‌اند؟ آیا آن مزایده‌ها خود به خود برگزار شدند و هیچ کس رنجی به پای آن‌ها نکشید و خون دلی نخورد و فریادی بر نیاورد؟ 
ج) نقش نمایندگان به خصوص نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در استیفای حقوق مردم با به ثمر رسیدن این خواسته کجاست؟ 
د- آیا واقعا گفته‌ها و قضاوت این چنین دستگاه تبلیغاتی خود را درست می‌دانید و صحه می‌گذارید؟ اگر نه و آن را توأم با عیب و ایراد می‌دانید، وظیفه اخلاقی شما چیست؟
3. در همین هفتة گذشته خبری مبنی بر تصویب منطقه‌‌‌ي ویژه‌ي اقتصادی کمالوند خرم‌آباد در کارگروه اصلی مناطق آزاد کشور صرفاً با پی‌گیری و همت شخص استاندار منتشر گردید. برای افکار عمومی روشن بکنید که آیا در ایجاد این امکان،  نمایندگان خرم‌آباد، مدیریت شهرک‌های صنعتی، مشاور اقتصادی جناب‌عالی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و سایر افراد هیچ نقشی نداشته و کاری انجام نداده و حرکتی نکرده ‌اند؟ اگر چنین نیست آیا دیگران راضی هستند که حاصل زحمات یک جمع به نام یک فرد نوشته شود؟
4. ایستگاه پمپاژ علی‌آباد در شهرستان سلسله چطور با آن همة مدت طولانی احداث در هفته‌ي دولت به بهره‌برادری رسید و به دستاوردهای شما اضافه گردید؟ آیا از ظرفیت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی استفاده نشده است؟ 
5. بفرمایید نقش استاندار محترم در پروژه‌هایی مثل سد ایوشان، کمربندی شهر، سد مروک، ایستگاه‌های پمپاژ چم‌مهر، رنگین‌بان، واشیان، کشورزه، علی‌آباد و امثالهم چیست؟ کجا این پروژه‌ها تعطیل بودند؟ واقعاً سد ایوشان و مروک و کشور و ... تعطیل بودند؟!
6. انتخاب مهندس بازوند به استانداری لرستان خود دستاورد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای خواست مردم مبنی بر انتخاب استانداری اجرایی است و اگر جناب بازوند حُسنی دارد که دارد، باید به نمایندگان که همگام با وحدت او را پیشنهاد کردند، آفرین گفت، اما دستگاه تبلیغاتی استانداری که متشکل از گروهی است که از بیت‌المال حقوق و مزایا برای این کار می‌گیرد، نه تنها تا کنون یک بار از نمایندگان به خاطر این اقدام نام نبرده یا تشکر و خسته نباشید نگفته‌اند بلکه به جای آن عملکرد نمایندگان در این باب و ابواب دیگر نادیده می‌گیرند، به نحوی که در کتاب عملکرد استاندار با عنوان گام اول حتی از چاپ تصویر خالی برخی نمایندگان هم دریغ می‌شود.
همه می‌دانیم نقش همدلی و هم‌افزایی در پیشبرد توسعه، نقشی انکار‌ناپذیر بوده و هست. اگر فرآیند توسعه را منوط به یک طیف خاص و یا با تمامیت‌خواهی به نفع شخصی مصادره کنیم، آثار مخرب‌گری بر جای خواهد گذاشت که دود آن به چشم مردم می‌رود.
به هر روی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته، جریان رسانه‌ای به لحاظ ضعف مالی با مدیریت ارشد استان همسو می‌شود (‌بررسی مسائل مطبوعات ایران، ص 38) و نگاه‌های نقادانه موثر به سمت تعریف و تمجیدهای بی‌حاصل میل می‌کند.
اکنون برای رفع ابهام از فضای افکار عمومی و جهت‌نمایی درست برای مخاطبان و تقویت فضای توسعه و نقش هم‌اندیشی، از استاندار محترم خواهانیم به این سئوالات پاسخ قانع کننده‌ای بدهند؛ تا اول نقش پاسخ‌گویی در برابر مسئول بودن نهادینه شود؛ دوم نقش همدلی نمایندگان مردم در خانه ملت مشخص گردد.
با توجه به این که وقت استفاده نمایندگان از رسانه ملی برخلاف استانداران و مسوولان دولتی محدود است و هزینه تبلیغات پیامکی و رسانه‌ای هم بالاست لکن استانداران هر وقت بخواهند، حضورشان در رسانه ملی سهل‌الوصول است و معاونین و مدیران دستگاه‌های آنان هم به وفور می‌توانند در رسانه ملی به بهانه¬های مختلف  حضور یابند و علاوه بر آن دستگاه¬های دولتی از بودجه¬های در اختیار می‌توانند از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی و پیامک‌های مخابراتی به تبلیغ خود بپردازند که چنین امکاناتی برای نمایندگان ملت وجود ندارد پیشنهاد می‌شود در میزگردهای مشترک میان استاندار و نمایندگان در خصوص عملکرد هر یک در باب کارهایی که انجام شده در صدا و سیما در حضور هیأت منصفه که مردم هستند، به عمل آید و هر یک براساس مستندات به نقش خود در کارهای انجام شده و میزان هم‌گرایی آنان در پیگیری مشترک یا منفرد و میزان هم افزایی جمع توضیح داده شود. تا مردم به ارزش واقعی کارهای انجام شده نه صرفاً تبلیغات نقش بسته بر کاغذ و مؤثر بودن نقش جمع یا هر یک از افراد و تلاش آن‌ها آگاه شوند.
نکته دیگر این که این شیوه تبلیغاتی استانداری که معمولاً برای خشنودی استاندار محترم صورت می‌گیرد، سبب واگرایی میان نمایندگان و استاندار می‌گردد و طبیعی است که نمایندگان هنگامی که احساس انصاف نکنند در اقداماتی که استانداری و استاندار پی‌گیر می‌شوند، مشارکت نکنند و دستگاه اجرایی از قدرت و جایگاه قانونی نمایندگان که می‌تواند پتانسیل خوبی باشد، محروم شوند و نمایندگان نیز خود به تنهایی کارهایی را در دستور پی‌گیری و بدون مشارکت استانداری قرار دهند که این عمل نه تنها هم‌افزایی را از بین می‌برد بلکه سبب تعارض و تقابل شده و ضررش به مردم می‌رسد.
این نکته‌ها به معنای این نیست که زحمات استاندار محترم نادیده گرفته شود بلکه به میزانی که وی تلاش کرده و می‌کند باید قدردان و سپاس‌گزار مهندس بازوند بود.
باری مضمون سخن بدین شرح است که عدل، انصاف و اخلاق هماره سرلوحه همه کارها باشد تا خداوند برکت به حرکت ما بدهد!
 مسعود  فرج‌الهي / تهران
 

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1393-10-13 16:06
اقای فرج الهی شما تنها با این قلم فرسایي تون در حال تفرقه بین نمایندگان با استاندار هستید تا به این وسیله تصفیه حساب شخصی نمایید ولی بر همه اشکارهست کسی که به جز لرستان، از استان های همدان ومرکزی هم درخواست قبول استانداری رو داشته تواناییش بر همه اشکار شده و همه مطلع هستن که ایشون یک غول مدیریتی توانمند و با تجربه هست و تا همین الانم لرستان رو زیر و رو کرده
نقل قول کردن
#2 علم 1393-10-13 16:23
جناب اقای فرج الهی عزیز بد نیست به جای زیر سوال بردن همه چیز گزارشی از عملکرد نماینده محبوب خودتون رو ارائه میدادید ؟عملکرد آقای بازوند معلومه لطف کنید شما کارهای اساسی رو که نمایندتون انجام داده ارائه کنید
نقل قول کردن
#3 کولیوند 1393-10-13 16:27
بر يافته درود
از اینکه به رسالت خود پایبندید سپاسگزاریم. از جانب فرج الهی هم تشکر میکنیم به هر حال باید بر رسالت قلم و انصاف تاکید کرد.
نقل قول کردن
#4 مهرداد 1393-10-13 16:42
چرا جناب امین الدوله این چنین بر آشفته و به هم ریخته ای که خجالتا استاندار را به چیز بدی تشبیه کرده ای غول تعبیر وحشتناکى است جهت ترساندن نه آراستن. آفرین بر آقای فرج الهی و جسارتش چرا شما امن الدوله ها همه را ثنا گو و چاپلوس مى خواهید رسالت قلم در راست قامتی آن است نه در خم و راست شدن صاحب آن. البته غولى که شما خارج از مرزها انصاف ساخته اید مگر آن را در نمایش های تلویزیونی جا بدهید. لطفاً بفرمایید تا کنون چند جوان بیکار به غیر از اقوام برخی مدیران مشغول کار شده اند ؟ در ثاني در اين نوشتار ، بيشتر تيم تبليغاتي استاندار محترم نقد شده نه خود ايشان
نقل قول کردن
#5 ملکی 1393-10-13 16:49
البته در زیر و رو کردن لرستان با نظر امین موافقم چون که ایشان با حذف مدیران اصولگرا و استفاده از مديران کوهدشت واراک نسبت به ساير استان در انتصابات بي توجه بوده اند
نقل قول کردن
#6 مصطفی 1393-10-13 16:58
اقا امین با شما موافق هستم ایشان در حوزه های اقتصادی عملکرد و کارنامه خوبی برای خود درست کرده که جای تشکر و قدردانی دارد اما در زمینه انتصابات و حمایت از بعضی مدیران که هیچ مقبولیت ندارن و روند کند تغییرات در استان باعث شده عده زیادی از ایشان ناراحت باشند و انتقاد نمایند / تازه این راهم باید گفت که از جمع این مدیر ان کل که تعدادشان انگشت شمار هستن که خودش منتصب کرده فکر می کنید خیلی توانمند هستند خیر ایشان در زمینه بکارگیری مدیران توانمند خوب عمل نكرده و متاسفانه اينجا از معدود استانهايي است اینقدر روند تغییراتش کند است...
نقل قول کردن
#7 دلفان 1393-10-13 17:08
جناب علم اگر کمی صبر مى کردی و با دست پاچگی نمی خوندی آقای فرح الهی پشنهاد داده اند که آقای استاندار و نمایندگان در یک میزگرد تلویزیونی مشترک فعالیتهای خود را شرع کنند شما که مخالف این کار نباید باشید. اتفاقا این خیلی پشنهاد خوبی است که همه جهت عملکرد خود از فرصتی برابر برخودار شوند و مردم هم مستقیما ملاحظه کنند
نقل قول کردن
#8 اروند 1393-10-13 17:56
باسلام خدمت همشهریان عزیز آقای امین . برخی چاپلوسیها متاسفانه در ادارات باب شده ... بهتره در یک نشست آشکار بین نمایندگان محترم و ایشان بی پرده و رک هر کدام جهت استحضار مردم گزارش عملکردی ارایه دهند
نقل قول کردن
#9 Raptor 1393-10-13 18:07
اقای استاندار کارش درسته
نقل قول کردن
#10 کیا 1393-10-13 18:12
مطلب خوبي است اتفاقاً اگر مسئولان بخواهند هر کدام جزیره ای عمل کنند و هر کدام به صورت تمامیت خواهی فقط خود را محور بدانند کار ها پیش نمی رود دست خدا با جماعت است تمامیت خواهی ضد هم افزایی است
امااز دست ستایشگران خود بین که آدم های درست و حسابی را هم گرفتار مى کند
نقل قول کردن
#11 سید رضا 1393-10-13 18:26
به نظر من بزرگنمایی کرده اقای نگارنده . و تا حدودی زحمات اقای استاندار رو زیر سوال برده .البته نظر حقیر اینه
نقل قول کردن
#12 رضا 1393-10-13 18:29
با سلام.
همیشه این سوال برای بنده نیز مطرح بوده که آیا استاندار خود به تنهایی این همه کار را انجام داده است؟
البته فکر می کنم انجام این همه کار در یک سال از عهده یک نفر و حتی یک تیم نیز خارج است و هماهنگی تمامی دستگاه ها و مسئولان اعم از مسئولان دولتی و نمایندگان را می طلبد.
سوال دیگری که برای بنده مطرح بوده (فارغ از جناح بندی های سیاسی) این است که پس نقش دولت قبل در لرستان چه بوده است؟ آیا هیچ کاری تأکید می کنم هیچ کاری در زمان دولت قبلی صورت نگرفته است؟
بعنوان مثال می توان یک سد را طی مدت یک سال ساخت؟ اگر جواب مثبت است با چه بودجه ای و با چه امکاناتی؟ کما اینکه ما قبلا نیز شنیده بودیم برخی سدها از زمان های گذشته در حال احداث بوده اند؟
نکته دیگر اینکه طبق فرمایش جناب فرج الهی ما نیز مزایده کشت و صنعت را قبل از به روی کار آمدن دولت جدید در رسانه ها دیده بودیم.(حداقل در این مورد اطمینان داریم که افراد دیگری نیز بر اساس اعلام مزایده در این کار نقش داشته اند).
اینکه همه کارها به یک نفر منتسب شوند کار درستی نیست و موجب عدم هم افزایی می شود.
یا علی
نقل قول کردن
#13 علم 1393-10-13 18:43
جناب اقای دلفان بیشک شفاف سازی در عملکرد یکی از زمینه های پیشرفته . ولی اون چیزی که باعث ناراحتی بنده میشه اینه که جناب نویسنده چرا به عملکرد اقایان نماینده در اواخر دولت قبلی که تویه درامد نفت 140 دلاری غرق شده بود اعتراضی نکردند؟ ایا با اون همه درامد نفتی باید ما هنوز بر سر اینکه تعداد پروازها رو کی افزایش داده بحث کنیم ؟ عملکرد اقایون نماینده و البته نشریات محلی به دهها مصوبه عملیلتی نشده چی بوده ؟ اقایون با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات تنها به دنبال سهم خواهی از معدود کار انجام شده اند . قبول کنید که از لحاظ مردم استان نمایندگان این دور باید جواب عملکردشون رو بدن نه اینکه طلب کار باشند
نقل قول کردن
#14 علی رضا 1393-10-13 19:11
منظور از بقیه آقای فرج الهی انشاء ا... که فقط نماینده و اون هم فقط نماینده ی این دوره نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟/
نقل قول کردن
#15 سلام کولیوند 1393-10-13 19:58
فقط نمايندگان خرم اباد معترض نبودند بقيه هم بودند . مثالش این هم انتقاد سوری نماینده سلسله و دلفان در نشاني زير
http://www.yaftenews.ir/newss/other/5533-2014-08-28-02-03-52.html
نقل قول کردن
#16 جاوید 1393-10-13 19:58
مدل ترسیم مقاله و نقد شما کاملا مشخصه از روی قصدو غرض شخصیه ...
نقل قول کردن
#17 سعيد 1393-10-13 20:01
طاهرا طرفدارهاي اقاي استاندار زيادن
احتمالا اين يكماهي كه من خرم اباد نبودم
همه مشكلات حل شده
فقروبيكاري ترافيك و پروژه هاي نيمه تمام ...
اينقدرسطح توقع اين مردم رو پايين اوردن كه انتظار داريم كسي كه استاندار هيچكاري انجام نده بياييد كمي از مردم اصفهان تبريز يزد كرمان... يادبگيريم
ازاستاندار ميخوام بعدظهر سري به خيابان هاي خرم اباد بزند
هروقت تونست از اين خيل بيكارها و گداها بكاهد اونوقت كاري انجام داده
نقل قول کردن
#18 امین 1393-10-13 20:16
سرمایه گزاری بیش از 2500 میلیارد تومان بخش خصوصی در لرستان در زمان یک ساله استانداری مهندس بازوند بی سابقه بوده و تا کنون هیچ استانداری در زمینه جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی چنین قدرتمندانه عمل نکرده است.ایشان اولین سرمایه گذار خارجی وارد شده به ایرات را بعد از دولت تدبیر و امید به لرستان اورد و ایشان اولین استاندار کشور است که قدرتمندانه به دیدار و جذب سرمایه گزاران خارجی رفته است و نظر بسیاری را هم جذب کرده به گونه ای که یک هفته بعد از جلسه اول دیدار، خود سرمایه داران دبی درخواست دیدار مجدد با استاندار لرستان کردند، خواهشا زحمات استاندار را تحت الشعاع قرار ندهید !
نقل قول کردن
#19 رضا.. 1393-10-13 20:45
لرستان ثروتمند اما توسعه نیافته؟به نظرشما خواننده عزیزعلت چیست؟باورکنید موانع عقب افتادگی لرستان رودر همین قلم اقای فرج الهی میشه یافت..افراد کوتوله وبیسواد.تنگ نظر با آلوده کردن فضای ارام لرستان رو روز بروز به عقب میکشانند.خدا وکیلی چقدرتحقیق پشت نوشته وقلم اقای فرج الهی بوده تورا به بخدا از این شیوه های عوام فریبانه دست بکشید.این شیوه منسوخ شده جایی دربین مردم نداره..اجازه بده اقای فرج الهی مردم نفس بکشند.شما منافع ملی رو قربان منافع فردی کردید.....درپیش گاه خالق هستی باید پاسخگو باشید.اگه به توسعه لرستان کمک نمیکنید لااقل مانع روند توسعه نباشید..سپاس
نقل قول کردن
#20 حسام 1393-10-13 20:47
انصافا ذر بحث کشت و صنعت نمایندگان بخصوص اقای اقامحمدی فعال بودند و حقیقتا پیگیر موضوع بودن در بقیه موارد هم همراه استاندار محترم بوده اند اما متاسفانه ما خودمان گاها با تملق های نابجا از مدیران ارشد استان و نصب بنرهای بیهوده و تمجیدهای نابجا وظایف ذاتی انان را لوث کرده و دیده میشود و یه جورایی منت بر سر مردم استان میگدارند که متاسفانه این ضعف اخلاقی خودمان است
نقل قول کردن
#21 دکتر ن ازادبخت.حامدنصیری 1393-10-13 22:19
جناب آقای فرجامی بی تردید امر توسعه و پیشرفت چنانچه با همدلی به همراهی فرهیختگان به ویژه اصحاب اندیشه قلم و مطبوعات همراه با نمایندگان دولت به ویژه مديران ارشد استانها و نمایندگان مردم در مجلس شورا ی اسلامی همراه نباشد نه ممکن است و نه مطلوب بنابراین """چشمها راباید شست جور دیگر باید دید ازسویی گزافه گویی و فروکاستن انصاف ازسوی هرکسی که باشدرفتاری ناستوده و مخرب مینمایند
نقل قول کردن
#22 دکتر ن ازادبخت.حامدنصیری 1393-10-13 22:21
اصلاح فرماید جناب آقای فرج الهی
نقل قول کردن
#23 نیما ج 1393-10-13 23:09
سلام علیکم -میگن وقتی مدیری سه خصلت داشته باشه باید ازش دوری کرد :1- مدام دیگران را سرزنش کنند وپیشرفتها را به خود نسبت دهند و مشکلات را به گردن دیگران بیندازند و به اصطلاح از زیر بار مسوولیت شانه خالی میکنند.2- همه چیز را شخصی جلوه دهند به گونه ای که دیگران احساس کنند که قحطی فکر و اندیشه و نیروی کاری باشد و به این ترتیب دیگران را از فعالیت و انجام کار دلسرد می کتتد.3-تفرقه بیندازن و حکومت کنند . امیدوارم جناب استاندار محترم و تیم تبلیغاتیشان هیچکدام از این افکار را نداشته باشند ولی به دور از انصاف است کارهای دیگران را نادیده بگیرند
نقل قول کردن
#24 حاتمی 1393-10-13 23:33
تذکر فرج الهی را اگر با دیده انصاف نگاه کنند جهت اصلاح رفتارها و حرکت به سمت همگرایی بسیارموثر خواهد بود چرا باید مسوولان با هم نباشند و خدای ناکرده بخواهند همدیگر را خنثی کنند خیر و برکت در با هم بودن است :lol:
نقل قول کردن
#25 ایلیا 1393-10-13 23:42
جناب. اقای فرج الهی کاهش چند نفر بود که مثل شما حقیقت می نوشت متشکرم
نقل قول کردن
#26 فریده 1393-10-14 00:16
جناب رضا کامنت 19
ادبیات شما ، ادبیاتی تکرار ى است ، گفتند کم سواد و خس و خاشاک از آن نوع حرفهای است که کار انسان صاحب تفکر نیست ، آقای فرج الهی بر اساس بولتون های تبلیغاتی گفته اند شما تحقیق بکنید اگر درست است حرف شما با دلیل وبرهان اظهار بکنید تا سیه روی شود هر که در آن غش باشد
نقل قول کردن
#27 مر تضي 1393-10-14 01:53
جناب فرج الهي شما كه دم از همكرايي مي ز ني نماينده مورد وثوقت ديكر مسئوليّتي بين مردم ندارد . چرا تهران نشين شدي با مردم و استاندا ر محبوششان كار نداشته باش
نقل قول کردن
#28 نصی 1393-10-14 08:15
سلام
در تمام مطالب بالا که اقای فرج الهی فرمودند نمایندگان استان بصورت مستقیم دخیل و پیگیر بوده اند مثلا در بحث پمپاژ اقای سوری حضور جدی داشته ،در بحث کشت و صنعت و پرواز ها آقای آقامحمدی پیگیرترین فرد بوده و در جهت احقاق شعارهای تبلیغاتی شان و وعده به مردم گام برداشته و استاندار هم در این راستا همگام بوده در بحث انتصاب استاندار تمامی نمایندگان به اتفاق برای اولین بار در تاریخ لرستان بر روی یک نفر اجماع داشته پس عزیزان مسوول نگذراند یک عدن چاپلوس باعث تفرقه و عقب ماندگی استان شوند و همیشه از زحمات دیگران تقدیر کنیم نه اینکه به خود نسبت داده و باعث تخریب بشویم
نقل قول کردن
#29 صمد 1393-10-14 08:43
دوستان خواهشا بیائیم منطقی باشیم جدای از صف بندی های گروهی و سلیقه ای:
1. نفی زحمت و پیگیری نمایندگان در پیگیری بسیاری از پروژه ها مصداق حق الناس است چرا که بنده یقین دارم پیگیری و به نتیجه رسیدن کشت و صنعت حال زحمات نماینده خرم آباد بود
2. پیگیری تنظیم پروازهای خرم آباد در زمان آقای نیک زاد و توسط نمایندگان خرم آباد صورت گرفت
3.به ثمر رسیدن و مهمتر از آن استارت اجرایی شدن این پروژه های مهم توسط آقای بازوند صورت گرفت و میگیرد
4. قطعا تعامل نمایندگان و استاندار جدای از همه مسایل و حواشی حرکت رو به جاو می باشد
5. طبیعتا هر استانداری تیم تبلیغاتی دارد که اگر دقت کنید در زمان هر استانداری این مسایل بوده و به عنوان عملکرد وی نامگذاری شده در صورتی که این حاصل کار جمعی است.

بنظرم آقای فرج الهی جدای از اینکه به چه طرفی زاویه دارد بهترین مقاله کاریش را نوشته. یافته برای انتشار این مسایل صریح و چالشی قابل تقدیر است.
نقل قول کردن
#30 پانیذ 1393-10-14 08:46
بترسیم از روزی که در درگاه خداوند باید پاسخگو باشیم، کشت و صنعت نتیجه زحمات آقای آقامحمدی بود بنده موثق اطلاع دارم خود آقای بازوند هم این رو فرمودند و قبول دارند ولی خوب میشد در رسانه ها اشاره میکردند
نقل قول کردن
#31 بهرام رشیدی نیا 1393-10-14 10:26
خدمت دوست عزیزم آقا مسعود فرج الهی عرض سلام دارم
خیلی وقت است کم سعادتیم برادر
فرموده اید عکس از نمایندگان مجلس در گزارش چاپ شده استانداری نیست.به نظرم هنوز وقت زیادی تا تبلیغات انتخابات باقی مانده.در گزارش های بعدی عکس ایشان را نیز چاپ میکنیم.
به جای "تیم تبلیغاتچی" ، تیم اطلاع رسانی می نوشتی هم ادبی تر بود و هم زیباتر.
به امید سلامتی روز افزون جنابعالی
نقل قول کردن
#32 ... 1393-10-14 11:50
عجب مطلبیه. معلومه یک عده خیلی بشون برخورده.
اینکه گفته شده عملکرد ها شفاف بشه کجاش جای ناراحتی داره که یه عده در ظاهر طرفدار استاندار بشون برخورد؟
این 2500 میلیارد سرمایه آورده شده تو استان کجاست و تاثیرش چی بوده؟ چند خط جواب ميخواد
:lol:
نقل قول کردن
#33 مرتضی 1393-10-14 13:41
با سلام به نظر می رسد سایت یافته هم قیچی سانسورش را تیز کرده در برخی موارد بعضی از کلمات کاربران را حذف تا مغهموم نداشته باشد که این دور از رسالت اصلی و امانت داری است به عنوان نمونه بنده در کامنت قبلی نوشتم نماینده مورد وثوق آقای فرج الهی ... ضمنا جناب فرج الهی خوب است در مورد دخالت مستقیم نماینده مد نظر در ادارات کل برق. تامین اجتماعی. بهزبستی. ثبت احوال و دیگر ادارات مطلبی به رشته تحریر در اوری بجای ایجاد تفرقه و دل سرد کردن مدیر ارشد استان معنا باشید.
_______________________
يافته: سلام. دقيقاً درست مي فرماييد. نظارت دقيق بر نظرات از وظايف ما است و اگر اين كار را نكنيم، بر خلاف قوانين مطبوعات عمل كرده‌ايم.
ممكن است يك نفر با نام مستعار دلش بخواهد در بخش نظرات به زمين و زمان توهين كند و تهمت بزند، ما چرا بايد آن را تأييد كنيم؟!
از طرفي، ممكن است برخي از ادعاها و نظرات درست باشند، اما چون سند و مدركي در دست نيست، نمي‌توان آن‌ها را منتشر نمود زيرا قابليت پي‌گرد قضايي براي گردانندگان سايت دارد. (از قديم گفته‌اند: هر راست را نشايد گفت!)
حال اگر شما باشيد و عده‌اي با هويت مجازي هر چه دل‌شان خواست در سايت شما نوشتند، شما آن‌ها را نظارت و حذف نمي‌كنيد؟
ما بازيچه‌ي كسي نمي‌شويم دوست عزيز! آقاي فرج‌الهي مطلبي نوشته و اين شهامت آن را داشته كه اسم و عكسش را زير مطلب ثبت كند، شما هم اگر چنين شهامتي داري، بدون سانسور مطلبت را ارسال كن ما هم در خدمتت هستيم!
در غير اين صورت، كنار گود ننشين و بفرما: لنگش كن1 بعد هم دم از آزادي بيان و سانسور و ... بزن، چرا كه شعار دادن از همه بر مي‌آيد ...
نقل قول کردن
#34 شهروند خرم آبادي 1393-10-14 14:10
لطفا جناب فرج الهي از نمايندگان شهر خرم آباد دفاع نكنيد چونكه با اين كار خودتون رو بشدت زير سوال مي بريد. به لطف همين نمايندگان محترم دوره نهم بيكاري از 5/17درصد به 22 درصد رسيده است و خيلي مشكلات ديگر. يادتونه نماينده مورد قبول شما براي اينكه راي جريان اصلاحات در خرم اباد رو بگيره بارها فرياد زد كه اصلاح طلبان صاحبان اصلي انقلاب هستند!!! اما همين آقاي نماينده به محض اينكه راي خودشو از اصلاحات گرفت در منابر اعلام كرد كه اصلاحات يعني فتنه و برانداز و ...// پس بيخيال داداش
نقل قول کردن
#35 رسول 1393-10-14 16:21
چند تا سوال:
1. آقا محمدی کجا گفته اصلاح طلبان صاحب انقلابند؟
من خیلی گشتم ولی چیزی یا منبع موثقی ندیدم. هیچ شخصی هم خودش تایید نکرد که شنیده.
2. طبق فرموده جناب رشیدي نیا که زمان تبلیغات انتخاب نرسیده تا عکس چاپ کنند چند نظر به ذهن میرسد.
اول اینکه افرادی که در مجله تبلیغاتیتون برجسته کردید کاندیداهای استانداری هستن.
دوم اینکه یعنی شما با نزدیک شدن به انتخابات این گونه از کاندیداهای مورد نظر حمایت می کنید.
سوم هم اینکه اگر عکس سایر خدمتگزان مردم را منتشر کنید یعنی تبلیغ برای آنها ولی انتشار عکس استاندار تبلیغ برای وی نیست؟
البته در شهر نیز شایعه شده جناب استاندار نیز کاندیدای انتخابات مجلس در کوهدشت یا رومشکان است. البته صرفا جهت اطلاع از شنیده ها.
نقل قول کردن
#36 مسعود فرج الهی 1393-10-14 17:24
سلام بر همه دوستان
سپاس خود را از منتقدان عزیز و دیگر دوستان که بذل محبت داشته اند اعلام می دارم. لازم دانستم چند نکته ای عرض کنم.
1. چه خوب است که همگی با هویت واقعی خود کامنت بذاریم تا نظر و جهت گیریمان مشخص باشد. مبرهن بودن نام و نشان، از واقعیت هدف، پرده بر می دارد.
2. جناب رشیدي نیا اظهار محبت کرده اند. متقابلا ما هم عرض ارادت می کنیم.
اما جناب رشیدنیا شما در دورة سه استاندار بوده اید، نمی شود جوری حرف زد که گذشته هیچی نشده و امروز معجزه صورت گرفته است. اگر گذشته چیزی انجام نگرفته من و شما بارها در افتتاح طرح ها و دیگر مسائل بوده ایم و از استاندار سابق فرهیخته دانشمند یاد می کردیم.
در ضمن دولت قبل با صدور 50 عنوان نشریه در لرستان روح مطالبه گری را زنده کرد و حقیر پروندة حضرتعالی را به هیات نظارت بردم تا نشريه شما مجوز دريافت كرد.
نقل قول کردن
#37 مسعود فرج الهی 1393-10-14 17:25
3. من بیش از همه شما مهندس بازوند را می شناسم . زادگاهش (نهاوند)، زادگاه مادر پدرم بوده است. پس از همان بدو تولد با نام ایشان آشنا بوده و هستم.
دوست مشترکی با هم داشتیم که به رحمت خدا رفت چند مرحله با همان دوست مشترک خدمت ایشان رسیده و بسیار ما را مورد محبت قرار دادند. اما هیچ دوست ندارم ایشان خارج از واقعیت جلوه داده شود. چون به ضرر ایشان تمام خواهد شد. بارها شاهد چاپلوسی از دهمرده و صابری توسط افراد مختلف بوده ام. کجایند آنان که حالا از ایشان خبری نیست.
4. انتقاد تلنگر است بر پیکره روندگان تا متوجه اطراف باشند. اگر انتقاد سازنده نبود هوشیاری در بر دارد اگر سازنده بود چراغ راه آینده است.
سلامتي همه شما را از درگاه خداوند متعال و از راه دور آرزومندم
نقل قول کردن
#38 علی پناه 1393-10-14 18:57
این آقای شهروند ظاهرا هیچ ارتباطی با شهر نداشته اند
اولا که آمار را پس و پیش گفته 20درصد مال دوره ماقبل نمایندگان بوده و 17/5 رصد مال دوره نمایندگان فعلی ضمنا دولت نرخ بیکاری لرستان را در تابستان امسال 13درصد اعلام کرد و استاندار محترم آن را از افتخارات دولت دکتر روحانی برشمردند حالا این که این کاملا درست باشد یا نباشد چیزی که معلوم است نرخ بیکاری ما از گذشته بهتر شده است
نقل قول کردن
#39 پور نصیر 1393-10-15 00:20
به نظر من استانداری دوست ندارد نمایندگان موفق باشند و این موضوع تقريبا از مطلب اقاي رشیدی نیا هم دیده می شود و این تبلیغات استانداری که سعی شده عملکرد نمایندگان دیده نشود در همین راستا است
نقل قول کردن
#40 مرتضی 1393-10-15 00:20
با سلام من از آقای رسول که گفته اند در دوران نمایندگان فعلی خرم آباد نرخ بیکاری کاهش پیدا نموده
یک سوال دارم برادر شهروند اصیل می شود بفرمائید به مدد افتتاح یا راه اندازی کدام کارخانه و یا جذب نیرو در ادارات و شرکتها تعداد بیکاران جذب کار شده افزایش وبه تبع ان بیکاری کاهش یافته ودر مورد دفاع جناب آقامحمدی از اصلاح طلبان در سخنرانيش در دور دوم در میدان بزرگ ساعت پنج بعد از ظهر به ان نشانی که قبل از سخنرانی ایشان یکی از عزیزان اصلاح طاب که اتفاقا آرا زیادی داشت برای ایشان صحبت کرد آقای فرج الهی فیلم سخنرانبش را حتما دارد.
نقل قول کردن
#41 ایلیا 1393-10-15 01:06
سلام بر دوستان
تا کی باید از پذیرفتن واقعیت دور باشیم وبا شعار دادن مثل طبل توخالی باشیم پاسخ این سوالات رو می تونیم خیلی وساده از زبان استاندار ونمایندگان محترم در یک نشست خبری برای همه ما مشخص بشه.ولی دوستان این رو هم باید بدونیم که(وجدان برترین محکمه عدالت است). پس بیایم از روی احساسات قضاوت نکیم.همکاری واماندگی بین نمایندگان واستاندار ومسولین باعث رشد وشکوفایی استان میشه.این رو هم باید در نظر بگیریم که تبلیغات استانداری با در نظر گرفتن تمام امکانات باعث قویتر جلوه دادن استاندار از نمایندگان هست. تا عزم قوی و راسخ نمایندگان نباشه که بودجه نسبت به سال های قبل افزایش پیدا نمی کنه.
نقل قول کردن
#42 يكي از نمايندگان لرستان در مجلس 1393-10-15 03:54
امروز از طريق پيامك يكي از دوستان متوجه اين نوشته شدم . اقاي بازوند فردي پرتلاش است و مورد تاييد اكثر نمايندگان لرستان بوده و هست اما نزديكي بيش از حد ايشان به تعدادي نيروهاي صدا وسيما باعث شده كه برخي فكر كنند اقاي بازوند خيلي به صدا وسيما علاقه دارد و مايل است عملكردش در اين رسانه استاني توسط اين نيروها پوشش داده شود . فكر كنم تيم اطلاع رساني اقاي بازوند بايد در اين زمينه كمي مراعات كنند تا خداي نكرده وجهه ايشان نزد افكار عمومي تخريب نشود و نتيجه عكس نگيرند
نقل قول کردن
#43 علی بیرانوند 1393-10-15 13:40
جناب مرتضی اتفاقاً بنده از اول تا آخر آن همایش حضور داشتم در آن سخنرانی حتی کلمه اصلاح طلب هم به زبان آقامحمدى جاری نشد تا چه رسد آنها را صاحبان انقلاب بداند یا جنابعالی حضور نداشته ای یا کم حافظه هستی حتماً دنبال کن فیلم آن سخنرانی را از صدا و سیما بگو پخش کنند و همه سخنرانی های آقا محمدی را بگرد حتماً کذب ادعایت را مى یابی
نقل قول کردن
#44 مرتضی 1393-10-16 02:49
ان شا لله زمانش برسد فیلمهای زیادی هست که اکران خواهند شد تاسیه روی شود هر که در او غش باشد. ضمنا حافظه مردم خوب کار می کند شاید بعضی خود را به فراموشی بسپارند
نقل قول کردن
#45 میلاد فاضلی 1393-10-16 14:49
چیزی که در کشور ما جاری و ساری می باشد این است که همه وظیفه دارند در خدمتد مردم باشند و اگر کای نیز انجام گرفته است به لطف و زحمات همه مسئولان و نمایندگان بوده.
خوشبختانه در این دوره هم استاندار و هم نمایندگان نسبت به ادوار گذشته تلاش های بیشتری برای توسعه و آبادانی لرستان انجام داده اند که باید این تلاش ها بیشتر شود تا از این عقب ماندگی رهایی پیدا کنیم.
بعضی از کامنت ها با هدف تخریب و ایجاد درگیری بین استاندار و نمایندگان مجلس بوده است که باعث تفرقه بين خودمان است.
همه باید تلاش کنیم تا توسعه لرستان روی ریل سرعت قرار بگیرد و این جز در سایه اتحاد میسر نمی شود.
به امید استانی توسعه یافته
نقل قول کردن
#46 امیری 1393-10-16 20:21
آقای مرتضی بگذار برای آن روز پارچه ای همراه داشته باشی که جلوی رویت بندازی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا