یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید‌، نشاط و شادابی و تنوع مدیریتی خاصي در کشور شکل گرفت و مدیران بومی استان‌ها در ستادهای تدبیر و امید اكثر نقاط کشور مورد توجه مسوولان به خصوص استانداران قرار گرفتند.
این تنوع مدیریتی در استان ما هم در حال شکل‌گیری است اما روند تغییرات در لرستان اكثراً برای غیربومی‌ها رقم خورده و توجهی به نیروهای توانمند لرستانی نمی‌شود.
گویا لرستان تافته‌اي جدا بافته است چرا که وقتی نگاهی به تغییر و تحولات در ادارات لرستان می‌اندازیم متوجه می‌شویم که اكثر نیروهای لرستانی که طي 8 سال دولت دكتر احمدی‌نژاد مورد غصب قرار گرفته بودند و فرصت خدمت‌گزاری از آنان گرفته شده بود، در این دولت نیز ظاهراً از افتخار خدمت به مردم محرومند و فدای تصمیمات عجيب در گزينش مديران و مسولان رده بالا شده‌اند.
 حمایت استاندار لرستان از انتصاب مدیران غیربومی در ادارات استان در حالي ادامه دارد كه اخيراً نيز فرماندار ويژه بروجرد باز هم از مبدأ اراك به مقصد بروجرد وارد شد و بسياري از خودي‌ها و به خصوص آن‌ها كه واقعاً اعتدال‌گرا هستند و نه خود را به چپ بسته‌اند و نه راست، بيرون گود مانده‌اند!
مانده‌ايم اين چه اعتدالي است كه كفه‌ي سنگينش به استان مركزي ميل مي‌كند و كفه‌ي سبك آن به شهرستاني خاص در استان لرستان گرايش دارد؟!
 پر واضح است كه اكنون نام اعتدال گرايش به چپ سابق معني مي‌شود و با نگاهي به قدرت برخي نيروهاي سياسي منصوب به اين حزب، آنان كه حامي سياسي قوي‌تري بودند مدير كل شدند و آنان كه از از نفوذ كم‌تري برخوردار بودند يه مناصب پايين‌تر در ادارات و گاه تا حد مشاور استاندار رضايت دادند. جالب‌تر اين كه يك دسته از مديران وابسته به دولت پيشين نيز كه كارنامه‌ي قابل قبولي ندارند(البته برخي از مديران دولت قبل كه هنوز عوض نشده‌اند انصافاً توانمند هستند و در اين نوشتار منظور ما نيستند)، در كمال تعجب هنوز پابرجا بوده و در بهشت لرستان به مديريت خويش تحت لواي دولت تدبير و اعتدال ادامه مي‌دهند.
بسياري از صاحب‌نظران و تحليل‌گراني كه به ريز مسائل اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ... لرستان واقف هستند، بيان مي‌كنند بازوند اگر تحت فشارهاي سياسيون نمي‌بود، توانايي ايجاد انقلابي عظيم در اقتصاد لرستان را داشت و نمونه‌ي آن، كارهايي است كه در اين مدت كوتاه، با توانمندي شخص وي صورت گرفته(فرودگاه خرم‌آباد، كشت و صنعت، راه‌آهن و ...) اما بايد اذعان داشت كه تيم مديريتي بازوند، قادر نيست هم‌پاي وي پيش برود و اكثر آن‌ها از قافله‌ي پرشتاب استاندار، عقب هستند.
به هر حال، نوع انتصاب‌هاي استان به خصوص در زمينه‌ي بي‌توجهي به نيروهاي معتدل واقعي و نيز بومي‌ها در قياس با غيربومي‌ها، باعث ايجاد يأس بين كساني شده كه اميد داشتند با تغيير دولت، رويه‌ي جديدي در انتصاب‌ها، وراي دخالت‌هاي سياسيون رقم بخورد كه در عمل تا كنون چنين نبوده است.
موج انتصاب غيربومي‌ها و عدم عزل برخي مديران ناكارآمد در استان زماني بيش‌تر نمود پيدا مي‌كند كه مي‌بينيم در سایر استان‌ها مثل اصفهان‌، مسوولان حتی جرأت مطرح کردن نام غیربومی‌ها را براي تصدي مديريت نهادها به خود نمی‌دهند و برای نیروهای بومی خود البته از نوع توانمند و به دور از باند و جناحش، ارزش خاصي قائلند.
خردادماه سال گذشته لرستاني‌ها همپاي دیگر مردم کشورمان پای صندوق‌های رای آمدند و دولت تدبیر را برگزیدند تا لرستان محل خدمت‌گزاری مردان اعتدال‌گراي واقعي باشد و شایسته‌سالاری در اين ديار محروم حاکم شود، اما واقعیت سیاسی لرستان چیز دیگری را مي‌نماياند كه البته مي‌توان براي اين موضوع دو حالت متصور بود:
اول اين كه استاندار حق دارد تيم كاري خودش را با سليقه‌ي شخصي برگزيند چرا كه دست آخر خود اوست كه بايد مسووليت توانمندي يا عدم توانايي و ضعف مديران منصوبي را بر عده بگيرد و ديگر اين كه، اگر اعمال نفوذ سياسيون را در مسأله‌ي انتصاب‌هاي مديران استان دخيل بدانيم، كه در آن صورت براي اين درد بي‌درمان لرستان، هيچ كاري نمي‌توان كرد!
به نظر مي‌رسد اگر استاندار محترم براي گزينش مديران، تيمي قوي و توانمند را در داخل استان به مشورت گيرد، علاوه بر كمك به توسعه استان، بخش رضايت مردمي را نيز بيمه كرده است و اگر چنين تيمي براي گزينش و انتخاب مديران توانمد دارد، بايد در قبال تغيير نفرات تيم مشورتي نيز سرعت عمل به خرج دهد چرا كه برخي انتصاب‌هاي صورت گرفته باعث شده فضای سیاسی و اجتماعي استان ملتهب شود و از طرفي عملکرد ضعیف اين نيروهاي ناتوان و در كنار آن، عدم شناخت مديران غيربومي‌ از لرستان، بدون شك تبعاتي براي لرستان و لرستاني در پي خواهد داشت.
معمولاً پايان كار چنين مديران غيربومي‌اي نيز بدين صورت است كه بدون هيچ‌گونه پاسخي به مردم، اين استان را ترك مي‌كنند و با عبور از روي دوش ما، به دنبال ترقي خويش مي‌روند و ما مي‌مانيم محروميت و فلاكت‌مان!
به هر حال، بسياري از نيروهاي به معني واقعي كلمه معتدل استان از مهندس بازوند انتظار دارند اجازه ندهد عرصه بیش از این برای بومي‌ها لرستانی تنگ شود و آن‌ها نيز كه كارنامه‌اي مثبت و مشخص ندارند، هر چه زودتر تعيين تكليف شوند تا مردم بيش از اين تاوان كم‌كاري آن‌ها را پس ندهند و قرباني نشوند.
به طور مثال مدير غيربومي شركت توزيع برق استان در سال هفتم حضورش در لرستان هنوز پاسخ‌گوي كسي نيست و ما به عنوان اصحاب رسانه ظرف اين مدت فقط ايشان را از نزديك 2 يا 3 بار ديده‌ايم و نمونه‌ي بومي ايشان نيز مدير كل راه و شهرسازي استان هستند كه در اين 6 سال، تا آن‌جا كه به ياد داريم، نشست خبري عمومي با تمامي اصحاب رسانه لرستان نداشته و تا حدي منصب مديريتي خود را در حاشيه‌ي امنيت مي‌بيند كه براي كسي از جمله خبرنگاران تره هم خورد نمي‌كند تا در نشستي خبري پاسخ‌گوي آنان و مردم باشد! 
تعريف از خود نباشد، هيچ كجاي كشور به اندازه لرستان نيروي مستعد ندارد اما متأسفانه ورود عده‌اي از سياسيون به اين عرصه، باعث شده، افراد توانمند طي سال‌هاي اخير همواره كنار گود بمانند و در عوض آن‌ها كه از قدرت لابي داشته يا از راه نفوذهاي ديگري بهره مي‌برند، مناصب را به چنگ بياورند كه مشخصاً اين‌ها نه شيفتگان خدمت، بلكه تشنگان قدرتند.
پرواضح است حضور اين قبيل افراد به عنوان مدير در لرستاني كه از قافله‌ي توسعه جا مانده‌ است، باعث غرق شدن همان اندك داشته‌هاي قبلي نيز خواهد شد.
ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 علم 1393-09-13 09:22
دوستان عزیز تویه علم مدیریت بومی بودن و غیر بومی بودن دیگه خیلی وقته که ملاک خوبی برای یک مدیر نیست . مهم عملکرد افراد، تنها ترین ضعف ما لرستانیها عدم مطالبه گری از مدیرهاست .
باید از یک مدیر موقع انتصاب برنامه اجرایی بخواهیم و به تناوب در صد تحقق اهدافشو بخواهیم .
متاسفانه جراید هم در این زمینه کوتاهی می کنند ،باید هر اداره رو زیر نظر داشته باشن و در مورد عملکرد اون به صورت مستمر گزارش دقیق به مردم بدن
نقل قول کردن
#2 میرزاکرم جودکی 1393-09-13 10:08
میگذرد و چون میگذرد غمی نیست افسوس که یک خورده دیر میگذرد
نقل قول کردن
#3 خبرنگار 1393-09-13 11:25
بالاغيرتا توي لرستان هزارتا از مدير سابق روابط عمومي لرستان بهتر پيدا نميشد كه استاندار رفت يك نفر رو به بهانه لر بودن از اراك اورد
نقل قول کردن
#4 یک خرم ابادی 1393-09-13 11:35
بابا دلتون خوشه کدام اعتدال...لرستان نه از مدیر بومی خیری دیده ونه از غیر بومی دلیلش رو هم همه خوب خوب می دونیم وقتی مدیر کل فلان ...ترس از روبرو شدن با مردم ورسانه رو داره لابد در عملکردش مورد داره ...چون فقط تشنه قدرت ومقامشه. یاحق
نقل قول کردن
#5 شهبازی 1393-09-13 15:46
متاسفانه در لرستان فقط 15 درصد از مدیران با تغییر دولت تغییر کردند یعنی 85 درصد از مدیران کل لرستان همچنان کمافی سابق بر مسند قدرت هستند و گويا در لرستان ظاهرا فشارهای وزارت خانه ها و سیاسیون بر استاندار غلبه کرده،،، که همین باعث نارضایتی های زیادی شده
چرا فقط در استان ما این وضعیت باید حاکم شود؟؟
نادیده گرفتن توانمندی مدیران بومی آیا توهین به لرستانیها نیست؟؟
اگر آقای استاندار نماینده عالی دولت است چرا این نماینده عالی، قدرت انتخاب در انتصابات رو ندارد؟؟؟
مدیران دولت قبل که آقایان مسئول بهتر از مردم به برخي تخلفاتشان واقف هستند به چه دلیل حمایت می شوند؟؟؟؟ آیا این حمایت همراهی با آنان نیست
نقل قول کردن
#6 بابک /کارمند 1393-09-13 15:58
درود بر پایگاه خبری یافته و سایت هومیان نیوز که با صداقت تمام زبان گویای مردم هستند
نقل قول کردن
#7 بهداد 1393-09-13 16:32
لطفا استاندار مدیر غیر بومی به نفت استان راه ندهد. شرکت ملی فرآورده هانفتی مدیر بومی برای لرستانانتخاب کند خواست حامیان دولت این است
نقل قول کردن
#8 کریم 1393-09-13 16:50
موندم که چه چیزی باعث میشه اینچنین مدیرضعیفی که دردولت قبل بودوهیچ هماهنگی بادولت جدیدندارد او را دراین سمت نگه داشته در روزنامه کاسیت اشاره ای به مدیربرق کردن که چی باعث شده وی بگه دارد درجایگاهش
نقل قول کردن
#9 محسن 1393-09-13 17:02
مدیرعامل برق که غیربومی است، در دولت احمدنژاد که با حمایت آقای ... مدیر شد چطورممکن که با اعتدال حرکت کنه.....
نقل قول کردن
#10 شهروند خرم اباد 1393-09-13 17:12
با سلام اشتباه می کنید مدیر روابط عمومی استانداری اراکی نیس و اصالتا جز یکی از طوایف بالاگریوه هستند ایشان متولد اندیمشک می باشد.
نقل قول کردن
#11 عبدالی 1393-09-13 17:15
متاسفانه شرکت برق لرستان در این چندسال ناکارآمد و ضعیف نشان داده

وسایل برقی ما بعلت نوسانات سوخت و کارشناسان برق با صورتجلسه گفتند که ظرف یک ماه خسارت پرداخت شد
الان هفت ماه است که گذشته و اعلام کردند این شرکت بودجه ای برای آن ندارد . 7 ماه در راهروهای برق و استانداری دوندگی کردیم و آخرش به ریش همه ما خندیدند
نقل قول کردن
#12 فهیم 1393-09-13 18:42
آره واقع لرستان برای مدیران غیربومی بهشت است ......... چون براحتی در این استان آزمایش می شوند ارتقا می یابند اما مصیبت اینجاست که مدیرعامل ما در برق استان هر کجا رایزنی می کند که جایی پیدا کند و از استان از دست انتقادات رهایی پیدا کند جایی گیرش نمی آید!!!!!!!!!
اینم از شانس این بنده خدا که بهشتی بهتر از لرستان پیدا نخواهد کرد بابا بمون کی به کیه !!!!
نقل قول کردن
#13 پوریا ازبرق 1393-09-13 19:00
لرستا ن شده سوهانی های قم ............... ... همه میان از تمام ایران سوهان میبرن میرن.. میخدن خوشحال میشن سوغاتی هم میبرن..........
نقل قول کردن
#14 خسرو 1393-09-13 19:42
فقط در شهر بروجرد 2000 انشعاب غیرمجاز وجود دارد این آمار برای شهر کم جمعیتی مثل بروجرد ناکارآمدی مسئولان برق را نشان می دهند مطمئنا دهها هزار انشعاب غیرمجاز دیگری هم در سایر شهرستانها وجود دارد که از دیگر موارد عملکرد ضعیف مدیر این شرکت است
کسانی که پول خرید انشعاب ندارند فرصت خوبی است تا غیرمجاز برق خود را بکشند ........
نقل قول کردن
#15 داود جمشیدی 1393-09-13 19:43
تغییراتی که باید در آستان لرستان در حوزه مدیریت ادارات باید صورت میگرفت صورت نگرفت این استان جای خوشگذرانی مدیران غیر بومی نیست .... مدیران غیر بومی بهتر است با احترام خودشان بروند .
نقل قول کردن
#16 حسام 1393-09-13 19:57
کسی نیست جوابی به من بده که چرا لرستان شده توقف گاه مدیران غیربومی؟؟؟؟
نقل قول کردن
#17 محمد الماسیان واحد 1393-09-13 20:13
موقعی که ما دلمون واسه خودمون نمیسوزه از مدیر غیر بومی چه انتظاری میشه داشت؟
نقل قول کردن
#18 روح الله سعیدی 1393-09-13 20:26
مدیران غیر بومی در بعضی موارد کارایی که نداشتن حتی از روی بی تجربه بودن باعث خسارت بوده اند . ...
نقل قول کردن
#19 کیوان 1393-09-13 22:44
مدیرکل راه و شهرسازی که بومی است، در دولت احمدنژاد که با حمایت آقای نیکزاد... مدیر شد چطورممکن که با اعتدال حرکت کنه..... که بیشتر نیرو ها وابسته به خودش است که هیچ گونه کارایی ندارند این مدیر ها همه از اطراف به خرم آباد آمده و افرادی باندباز و با اهداف مشخص حرکت میکنن و آقای استاندار هم با حمایت از انها باعث ضعف مدیریت شده است و نیروهای کارا و طرفدار اعتدال تدبیر و امید به حاشیه رانده شده اند
نقل قول کردن
#20 ک . ج 1393-09-13 23:39
به نقل از شهروند خرم اباد:
با سلام اشتباه می کنید مدیر روابط عمومی استانداری اراکی نیس و اصالتا جز یکی از طوایف بالاگریوه هستند ایشان متولد اندیمشک می باشد.

سپهروند را می گوید که کمتر از یک سال دوام نیاورد. اینم از مدیر بومی!
رشیدی نیا واقعن هرجا که بود کارنامه موفق و قابل قبولی برجای گذاشته.
نقل قول کردن
#21 حسن 1393-09-14 00:27
امیدوارم ... استان و شهرستان خرم آباد که هر دو از حلقه جریان انحرافی بودند بزودی تغییر کنند
نقل قول کردن
#22 امرایی 1393-09-14 00:35
امیدواریم صدای اعتراض مردم را مسئولان بشوند
نقل قول کردن
#23 زهراکار 1393-09-14 00:40
برق لرستان مشکلات اساسی زیادی دارد. چرا نیروگاه های برق استان متوقف شدن و پیشرفتی ندارند، به نقل از استاندار چراچندین روستا برق ندارن، چرا وضعیت برقهای مسکن مهر به نقل از صداوسیما بلاتکلیف است ، چرا قطی برق زیادشده به نقل اعتراضات مردم ازصداوسیما، وخیلی چراهای دیگر که جوابی برای آنهانداریم!!
نقل قول کردن
#24 مسعود 1393-09-14 01:16
لرستان راا گه بااصفهان مقایسه کنیم، کجای کار قرارداریم ،،لرستان هرکس که واردش میشود هرچی دلش میخواهد میکند وهرچی هم مردم بگن این مسیراشتباهست کسی اعتنایی نمی کند!!! اصفهان کسی قرار نیست بیاد مگه خودمون چکاره ایم که غیربومی بیاد!!!اگرهم کمی از مسیر خارج شود با کوچکترین تذکر اولین نفر اصلاح میکند وگرنه وارداربه استعفاش میکنند.. مثلاهمین مدیرعامل برق لرستان که هیچ توجهی به اعتراضات مردم نمیکند ..
نقل قول کردن
#25 شهروند خرم اباد 1393-09-14 02:38
با سلام اتفاقا اقای رشیدی نیا را می گویم که هم مدیری موفق و هم اصالتا لر واز یکی طوایف بزرگ بالاگریوه است.
نقل قول کردن
#26 جمعی از کارکنان برق 1393-09-14 02:41
از آقای رشیدی نیا روابط عمومی محترم استانداری ،،،خواهش میکنیم که شمارا بخدا که صدای نارضایتهای ما کارکنان زحمت کش شرکت توزیع برق راازحوزه ریاست شرکت برق را بگوش استاندار محترم برسانید (باسپاس فراوان جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق)
نقل قول کردن
#27 حسن رحمانی 1393-09-14 07:56
سلام
بسیاری از پیامهای ارسالی بر مبنای احساسی است ـ چنانچه یکی از پیام دهنده ها اشاره کرد مسئله مطالبه مردم است ـ شما بخواهید تا مدیران انجام دهند ـ مدیر راه و شهرسازی از مدیران بومی وقوی استان است و ضرورتی به تغییرش نیست ـ غیر بومی‌ها از جمله بنده هم با دعوت آمده ایم ـ یقینا کارشناسی در شهر خودمان زندگی ای آرام و راحتی را برایمان به همراه دارد
_____________________
يافته: سلام جناب رحماني. حضرت‌عالي مديري فعال و مردمي هستي. همان‌طور كه در بخشي از اين نوشته اشاره شده، منظور همه مديران نيستند. همشهري شما مهندس موسوي‌خواه در شركت نفت نيز انشان وارسته‌اي است كه خودشان به دليل مشكلات شخصي قصد دارند از اين استان بروند.(خدا شاهد است هنوز يك بار از شركت نفت آگهي نگرفته ايم و سر وكاري با ايشان نداشته ايم كه بخواهيم از ايشان دفاع كنيم، اما هر كس با وي برخورد داشته تعريفش را كرده)
اصفهاني‌ها انسان‌هاي بافرهنگي هستن اما يك دهه قبل مديرعامل آبفا لرستان كه اهل خرم‌آباد است به عنوان مدير آبفا اصفهان منصوب شد كه نماينده وقت اصفهان روز مراسم، جلوي معارفه را گرفت و گفت مگر اين‌جا قحط ‌الرجال است كه از لرستان مدير بياوريم؟
اما ما هرگز با مديران اصفهاني كه انصافاً انسان‌هايي بافرهنگ و كوشا هستند، به عنوان مهمان اين كار را نكرده و نمي‌كنيم اما برخي از مديران را همان‌طور كه نام برديم ظرف اين 7 سال كسي از جمله خبرنگاران به چشم نديده و فقط عده‌اي سوگلي به دربار آنان راه دارند.
برخي از آن‌ها حتي جواب سلام و عليك مردم را به درستي نمي‌دهند مانده‌ايم چطور به عنوان مدير انتخاب شده‌اند در حالي كه به لحاظ رفتار اجتماعي مشكل دارند!
به هر حال اگر سوء‌تفاهمي پيش آمده از شما كه انساني بزرگوار و مردمي هستيد پوزش مي‌طلبيم
نقل قول کردن
#28 محسن فرهادی 1393-09-14 10:05
(((((( الان سایت هومیان هم نگاه کردم ، این مطلب رو زده بود چه کسی بر صندلی برق تکیه میزند،، این روزها سایت ها روزنامه ها همه از عملکرد ضعیف مدیر برق میگن)))) ((((باتشکر ازسایت یافته وهومیان)))))
_________________________
يافته: سعي مي كنم جهت خواسته مردم حركت كنيم. خود ما هم چند بار رفتار اين مديران را از نزديك با اصحاب رسانه يا مردم ديديم و بر اين اساس، خواسته بر حق مردم را منعكس كرديم.
نقل قول کردن
#29 مرادی 1393-09-14 10:38
وجود مدیریت‌های سایه در سازمان‌ها محتمل است اما اینکه چقدر بتوانند فعال شوند به نحوه مدیریت آن سازمان بستگی دارد مدیریت سایه در شرکت توزیع برق لرستان به نحو مطلوبی ظاهرا فعال است و آقای بحرینی از این باب خیالش راحت است
نقل قول کردن
#30 افشار 1393-09-14 15:39
مطلب فوق مورد تایید اکثریت جامعه لرستان است اما مشکل اینجاست آقایان بحرینی یا ملکی اگر تغییر پیدا کنند شما فکر کردید از لرستان مدیری را بر می گزینند ... مطمئن باشید همچون روال معمول مدیرانی را از استان مرکزی یا همدان به ادارات برق و مسکن می آورند.......... ....
نقل قول کردن
#31 رجبی 1393-09-14 15:41
همان استخدامهای بی رویه و خارج از ضوابط که در شرکت برق لرستان و به خاطر جلب نظر عده ای از مسئولان انجام گرفته ...
نقل قول کردن
#32 سیاوش 1393-09-14 15:49
استاندار باید گزينه قوی انتخاب کند که بتواند آبروی وی راحفظ کند چون شرکت توزیع برق جای حساسیست، جایگاه بی تجرنگان نیست چون هربار بایه حادثه وبرهان روبرو میشوی باید امتحان پس داده باشی که بتوانی براحتی ازتجربه گذشتت استفاده کنی تا حوادث رابدون خسارت وتلفات جمغ کنی.
نقل قول کردن
#33 بیرانوند 1393-09-14 16:52
البته لرستان بهشت برخي از مدیران بومی هم هست. مهم انتخاب مدیرشایسته است.مدیری که دنبال منافع شخصی خود وبستگان ودوستانش باشه نه کار مردم چه فرقی داره از کجا امده باشد؟؟؟
نقل قول کردن
#34 طاهری 1393-09-14 17:29
آقای رحمانی اگر در شهر خودتان زندگی آرامی داشتی پس چرا آن زندگی آرام را به یک زندگی پر حاشیه ای تبدیل کردی ؟؟؟
چرا ماشین، موبايل و منزل مسکونی و هزاران مزایای دیگر رو براي مديران نمی گید؟؟؟؟
اگر خرم آباد برای شما خیری نداشت قطعا قبول نمی کردید
نقل قول کردن
#35 سعید 1393-09-14 21:36
لرستان از ناحیه استان مرکزی کم ضرر ندیده است که مصداق ان به یغما رفتن پتروشیمی عظیمی که می توانست به تنهایی مشکل بیکاری را در لرستان حل کن و سایر کارخانجات و نمونه اخیر هم بستن آب توسط استان مرکزی به روی سد مروک دورود که یک کار خلاف قانون است و در ضمن سد کمال صالح هم از کوههای لرستان تغذیه می شود و حق آبه ای از آن به لرستان پرداخت نمی شود
نقل قول کردن
#36 محمود 1393-09-15 00:30
مدیری باید وارد لرستان شود که حتما یک دوره رو یا از همدان یا از نهاوند یا از اراک گذرانده باشد
نقل قول کردن
#37 کارمند 1393-09-16 23:42
لطفا شما که از وضعیت شرکت نفت اطلاع ندارید حرف نزنید.موسوی خواه از ضعیف ترین مدیران استان بوده فقط خوب حرف میزنه
____________________
يافته: پس چشمت روشن چون بنده خدا هر كاري مي‌كنه تا از اين‌جا بره فعلاً جانشين مناسبي كه مورد تاييد مسوولان استان باشه براش پيدا نشده
نقل قول کردن
#38 ساریخانی 1394-04-11 18:02
بومی بودن و غیر بومی بودن ملاک نیست. مهم کارایی است
نقل قول کردن
#39 شهروند 1395-03-26 18:09
وقتي يك مدير بومي مياد سر كار و از برادر خودش ميره توي سيستم تا برسه عموزاده ي هفت نسل قبلترش.. پس همون بهتر كه يك مدير غير بومي كاربلد بياد روي كار!!!
نقل قول کردن
#40 غريبه 1395-03-26 18:37
خنده داره!!! نصف بيشتر نظرات توهينه، ديگه بايد طرف چي نوشته باشه كه منتشرش نكنيد؟!!! شما هم فيلمي هستينا!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا