یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزارتخانه‌های سطح کشور معمولاً بعد از هر سال كاري، همایش‌هایی جهت بررسی وضعیت عملکرد حوزه‌های مختلف کاری زیر‌مجموعه‌هاي خود در کشور برگزار می‌کنند و در پایان اين همایش‌ها معمولاً شرکت‌ها و ادارات برتر را با حضور مسوولان عالی‌رتبه کشوری معرفی می‌نمایند.
 وزارت نیرو در دولت تدبیر و امید اقدام به برگزاری همایش سالانه شرکت‌های صنعت آب و برق کشور نمود و بعد از بررسی شاخص‌های مد نظر و اولویت‌دار‌، شرکت‌های برتر کشوری وابسته به صنعت آب و برق کشور معرفی شدند که خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان به مديريت مهندس مهدي اكبريان در ارزیابی عملکرد اولین سال دولت تدبیر و اميد یعنی سال  92 بین شرکت‌هایی آب و فاضلاب سراسر کشور چرا شركت توزیع برق لرستان در همایش سالانه کشوري جایگاهی کسب نکرد؟توانست رتبه برتر را در زمينه رشد كسب كند.
اين موفقيت نشان از تلاش‌ها و زحمات مسوولان و کاركنانن این شرکت در سطح استان لرستان دارد، اما در مقابل شرکت توزیع برق لرستان که قبلاً در صدر اخبار رسانه‌های استان بود، اخيراً با در پيش‌گيري روندي مخالف گذشته، برخي اقدامات انجام شده که از وظایف ذاتی این شرکت است را به عنوان عملكرد مثبت و پيشرفت محسوب مي‌نمايد.
 در جدول ارزیابی عملکرد سال 92 وزارت نیرو نام شركت توزیع لرستان به چشم نیامد و در فهرست شرکت‌های برتر کشوری حضور نداشت تا اين مطلب مهر تاییدی باشد بر انتقادات مردم  از اين شركت كه گاه با خاموشي‌ها مكرر در برخي مناطق، نارضايتي‌هايي را ايجاد كرده است.
وقتی تعداد بیش‌تر از 150 روستای لرستان هنوز فاقد برق هستند طبیعی است که مسوولان وزارتی عدم خدمات‌رسانی به مناطق محروم لرستان را نادیده نگرفته‌اند و آن را در ارزیابی عملکرد مدیران لحا‌ظ نموده‌اند‌.
نوسانات برقی در اکثر نقاط شهری در مرکز استان مسأله‌ي تازه‌ای نیست و ساکنین برخي مناطق شهر با اين مشكل مواجه هستند و طرح تقاضا جهت رفع مشکل یا شکایت از طریق مراجع نيز نتوانسته به این مشکل مردمی و اتفاقاً تخصصی در اكثر موارد پایان دهد.
 مشکلات نیروگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد و مشکلات دیگری که در حوصله‌ي این مطلب نمی‌گنجد و انتقاداتی که جنبه‌ي تخصصی و کارشناسی آن وارد است را بايد از ديگر موارد براي عدم انتخاب اين شركت در جمع برترين‌هاي كشور دانست.
جای سوال است که چرا وقتی مدیری با ثبات مدیریت 6 ساله همراه بوده و در حمايت بعضی افراد خاص قرار داشته در بررسی عملکرد حوزه کاری خود در اولین سال دولت تدبیر و امید، نتواند جایگاهی در سطح کشور کسب کند.
امید است مسوولان و به ویژه مدیرعامل شرکت برق لرستان که اكثر مواقع در رسانه‌ها آن‌ها را مي‌بينيم و گاه دم از رخدادی مهم از برق در لرستان می‌زنند کمی بیش‌تر به مسائل تخصصی و مهم و مشکلات مردم در حوزه برق ورود پیدا کنند تا اولاً هم رضایت مردمی را جهت مشکلات مرتبط با اين حوزه جلب نمایند و هم با لحاظ کردن این موارد، در ارزیابی عملکرد موفق بوده و ناکامی در همایش سالانه آب و برق کشور در سال‌های بعد نيز تكرار نشود.
در پي رتبه‌بندی ارزیابی عملکرد سال 92 شرکت‌های وابسته به صنعت آب و برق کشور که مربوط به آب و برق لرستان است و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو منتشر شده را ملاحظه ‌نماييد:
* ارزیابی عملکرد سال 1392 شرکت‌های زیرمجموعه
در راستای استقرار نظام مدیریت عملکرد در سطح سازمان، شرکت‌های برتر زیرمجموعه وزارت نیرو در ارزیابی عملکرد سال 1392 به شرح زیر معرفی شدند:
شرکت‌های آب و فاضلاب شهری:
رتبه برتر رشد: شرکت آب و فاضلاب استان لرستان
رتبه نخست: شرکت آب و فاضلاب استان فارس
رتبه دوم: شرکت آب و فاضلاب استان یزد
رتبه سوم : شرکت آب و فاضلاب هرمزگان
شرکت‌های توزیع نیروی برق:
رتبه برتر رشد: شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان
رتبه نخست: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
رتبه دوم: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
رتبه سوم: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان
 
علي. ش/ خرم‌آباد
(ايميل ارسالي)
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 بهروز، و 1393-08-07 06:08
وقتی مردم این استان مشکلات عمده ای از لحاظ مسائل مربوط به برق دارن وبه گوش مسولین ونظارین استانی میرسونندوبعد بی تفاوت هستنند، مشخص است که همان مشکلات بچشم مسولین کشوری و وزارت نیرومی آیدوبه شرکت توزیع نیروی برق استان هیچ امتیازی وجایگاهی نمیدن، واین زنگ خطر به صدا درمیامدو اعلام خطرمیکنند که عملکردشان مناسب نیست
نقل قول کردن
#2 پوریا 1393-08-07 06:19
ای بابا کوگوش شنوا وقتی ما تومحلمون تو ازنابیشترشبهادر خاموش به سرمیبریم وهرچی میریم اداره برق میگیم بی خیالنندوهی میگن ترانز برق خرابه این 6ماهه میخاعوضش کنندهی میگن امروز فردا ، بعد6 ماه هیچ خبری نیست ، حالا خیال دارن بااین نارضایتها اول بشن.
نقل قول کردن
#3 کلهر 1393-08-07 06:42
چندماهه تو خیابان سی متری پژوهنده که کاغذبازی داریم برا جابجایه 2عدد تیره برق که کابل برق 3فازازطبقه بالاخطر داره برا سه تا ساختمان جفت هم هستیم حتی یک بارهمسایه جفتیمون که داشت ساخت وساز انجام میداد بالابر گیر کرد جرق زد نزدیک بود کارگر وهمسایه ها رو برق نابود کنه ولی انجام نمیدن،از اداره برق درخواست داریم تاقبل از بروز خسارت جانی تیربرقهارو جابجاکنند
نقل قول کردن
#4 طاهری 1393-08-07 12:36
جای تاسف دارد که مسئولان برق لرستان این شرکت را رها کردند و صرفا خود را دست آویز بعضی آدمهای خاص نمودند و از طرف مقابل مردم با مشکلات ریز ودرشت این حوزه همچنان بدنبال رفع مشکل می روند و نتیجه ای نمی گیرند
نقل قول کردن
#5 شاهرخ 1393-08-07 12:41
من از کارکنان برق در استان هستم و از نزدیک شاهد حق خوری ها می باشم این شرکت فقط برای چندین نفر اطراف مدیرعامل گل وبلبل است
نقل قول کردن
#6 یاسر 1393-08-07 12:45
وقتی از نظر تخصصی و. فنی حرفی برای گفتن نداریم نباید هم جز برترین ها باشیم بالاخره مسئولان وزارتی عملکرد مدیران خود را رصد می کنند مثل مسئولان استانی نیستند که به سادگی بگذرند و گول ظاهرسازی مدیران را بخورند
نقل قول کردن
#7 محمد 1393-08-07 13:44
جای تاسف دارد که شرکت ما برای اولین بار بیش از 20 میلیارد بدهی دارد
نقل قول کردن
#8 خبرنگار 1393-08-07 15:15
یادمه تویکی ازنشستهای خبری امسال شرکت توزیع برق که سه ماه پیش برگزارشد،از عملکردامسال مدیرعامل برق سوال کردم، که درجواب دم ازکارهایی که سه سال پیش انجام داده بودن میزد، مثلا گفت تعویض تیرهای چوبی وفرسوده که اینکارو شش سال پیش انجام داده بود،بی شک عملکردسالانه رو که وزارت نیرو از درلرستان روبرسی کرده چیز چشم گیری ازندیدن که رتبه ای به برق لرستان بدن.
نقل قول کردن
#9 مریم 1393-08-07 16:02
توسایت هومیان هم یه قبض 800 تومانی زدن بعدبرق اون مشترک رو بخاطربدهی قطع کردن
نقل قول کردن
#10 همشهری 1393-08-07 23:48
تعجب نداره که شرکت برق لرستان جایگاهی در کشور در همایش سالانه کسب نکرده ... تعجب اینجاست که چطور مدیریت برق استان که از بازماندگان دولت قبل در لرستان است تاکنون تعویض نشده !! 6سال است در استان مدیر است ازش بپرسید چندبار پیگیر نیروگاه هزار مگاواتی برق خرم آباد شده ؟؟ اونوقت میگن چراانتقادات نسبت به دولت تدبیر و امید زیاد شده ..
نقل قول کردن
#11 آرمان 1393-08-07 23:53
جای سوال است پشت پرده بعضی مدیران غیربومی چه کسانی هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا