یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

این روزها، روزهائی است که می‌شود هر روز به دل کوه و طبیعت زد. آن‌قدر هوا خوب است که آدم حیفش می‌آید در خانه بماند.

خیلی‌ها مثل من عادت دارند قبل از هر سفر و گردشی، نکات خاصی را رعایت کنند. مثلا اطلاعاتی در مورد مقصد کسب می‌کنند. در مورد سوغات مقصد پرس و جو می‌کنند. اگر سفر خارجه بروند در مورد قوانین حاکمه تحقیق می‌کنند. به آداب و روسم خاص آنجا دقت می‌کنند. و قص علی هذا...

اگر در فصل زیبای بهار قصد سفر به طبیعت زیبا و سحر انگیز لرستان را داشتید، حتماً قبل از تصمیم‌گیری در مورد این که کجا بروید حتماً از وضعیت جوّی آن روز  و آن مکان اطلاعاتی را کسب کنید. اما پیشنهاد می‌کنم برای این قضیه اصلاً روی سایت اداره کل هواشناسی لرستان حساب نکنید! خدای ناکرده دل‌تان را به این خوش نکنید که که می‌توانید با مراجعه به این سایت از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای شهر خودتان اطلاعاتی به دست بیاورید.

اگر حال و حوصله‌اش را داشتید سری به سایت آن‌ها بزنید، نکات جالبی خواهید دید:

نخست این که پس از ادغام وزارتخانه‌های "راه و ترابری"، "مسکن و شهرسازی" و خلق وزارت "راه و شهرسازی"، در اولین فرصت هدر(لوگو) بالای این سایت اصلاح شده است تا شاید دل کسایی که در جدال مدیریت بر این وزارت جدید پیروز شده‌اند خنک شود و دل طرف مقابل بسوزد. تا این‌جا حرفی نیست!

نکته جالب آن این که پس از گذشت حدود یک ماه از سال 1392 که سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نام‌گذاری شده، هنوز سال «تولید ملی» را به کاربران تبریک می‌گوید!

جالب است که سایتی که باید هر روز با پیش‌بینی‌های 24 ساعته به روز باشد، یک سال است که عقب مانده است. اگر به قسمت پیش‌بینی‌های این سایت مراجعه کنید در خواهید یافت که موضوع عقب‌افتادگی این سایت فقط مختص به بنر تبریک سال نیست.

کاش می‌توانستم از زحمات شبانه‌روزی کارکنان و کارشناسان اداره هواشناسی استان لرستان تشکر کنم و یا از حق‌ آن‌ها که حداقل انتشار نتایج تحقیقات‌شان است دفاع کنم.

 


دیدگاه‌ها  

#1 مهدی عباسی 1392-03-26 21:45
متاسفانه سایت سازمان هواشناسی هم همین وضععیت را دارد قبلا هوای شهرها را با دوره های زمانی تا یکسال قبل می داد ولی الان دیگر خبری از هوای شهر ها نیست و کلا" ان قسمت غیر فعال شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا