یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آمار 100 شهر پرجمعيت ايران - يافتهايران با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۲ دارای جمعیتی حدود ۷۷،۱۸۹،۶۶۹ نفر است.

به گزارش يافته، بر اساس آخرين تقسيمات كشوري، كشور ايران داراي ۳۱ استان و ۲۶۸ شهرستان است.
استان‌هاي ايران به ترتيب حروف الفبا عبارتند از: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبي، خراسان رضوی ،خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین ، قم، کردستان، كرمان،  كرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازنداران، مركزي، هرمزگان، همدان و يزد.

فهرست 100 شهر پرجمعيت ايران را همراه با امار جمعيتي آن‌ها در زير مشاهده كنيد كه 4 شهر استان لرستان نيز بين آن‌ها قرار دارند:

رتبه

در
کشور

نام شهر

استان

جمعیت

۱۳۸۵

جمعیت

۱۳۹۰

رتبه

در
استان

۱

تهران

تهران

۷٬۷۰۵٬۰۳۶

۸،۱۵۴،۰۵۱

۱

۲

مشهد

خراسان رضوی

۲٬۴۱۰٬۸۰۰

۲،۷۴۹،۳۷۴

۱

۳

اصفهان

اصفهان

۱٬۵۸۳٬۶۰۹

۱،۷۵۶،۱۲۶

۱

۴

کرج

البرز

۱٬۳۷۷٬۴۵۰

۱،۶۱۴،۶۲۶

۱

۵

تبریز

آذربایجان‌شرقی

۱٬۳۷۸٬۹۳۵

۱،۴۹۴،۹۸۸

۱

۶

شیراز

فارس

۱٬۲۱۴٬۸۰۸

۱،۴۶۰،۶۶۵

۱

۷

اهواز

خوزستان

۹۶۹٬۸۴۳

۱،۱۱۲،۰۲۱

۱

۸

قم

قم

۹۵۱٬۹۱۸

۱،۰۷۴،۰۳۶

۱

۹

کرمانشاه

کرمانشاه

۷۸۴٬۶۰۲

۸۵۱،۴۰۵

۱

۱۰

ارومیه

آذربایجان‌غربی

۵۷۷٬۳۰۷

۶۶۷،۴۹۹

۱

۱۱

رشت

گیلان

۵۵۱٬۱۶۱

۶۳۹،۹۵۱

۱

۱۲

زاهدان

سیستان

۵۵۲٬۷۰۶

۵۶۰،۷۲۵

۱

۱۳

کرمان

کرمان

۴۹۶٬۶۸۴

۵۳۴،۴۴۱

۱

۱۴

اراک

مرکزی

۴۳۸٬۳۳۸

۵۲۶،۱۸۲

۱

۱۵

همدان

همدان

۴۷۳٬۱۴۹

۵۲۵،۷۹۴

۱

۱۶

یزد

یزد

۴۲۳٬۰۰۶

۴۸۶،۱۵۲

۱

۱۷

اردبیل

اردبیل

۴۱۲٬۶۶۹

۴۸۲،۶۳۲

۱

۱۸

بندر عباس

هرمزگان

۳۶۷٬۵۰۸

۴۳۵،۷۵۱

۱

۱۹

اسلام‌شهر

تهران

۳۵۷٬۱۷۱

۳۸۹،۱۰۲

۲

۲۰

زنجان

زنجان

۳۴۱٬۸۰۱

۳۸۶،۸۵۱

۱

۲۱

قزوین

قزوین

۳۴۹٬۸۲۱

۳۸۱،۵۹۸

۱

۲۲

سنندج

کردستان

۳۱۱٬۴۴۶

۳۷۳،۹۸۷

۱

۲۳

خرم‌آباد

لرستان

۳۲۸٬۵۴۴

۳۴۸،۲۱۶

۱

۲۴

گرگان

گلستان

۲۶۹٬۲۲۶

۳۲۹،۵۳۶

۱

۲۵

ساری

مازندران

۲۵۹٬۰۸۴

۲۹۶،۴۱۷

۱

۲۶

ملارد

تهران

۲۲۸٬۶۷۳

۲۹۰،۸۱۷

۳

۲۷

قدس

تهران

۲۲۹٬۳۵۴

۲۸۳،۵۱۷

۴

۲۸

کاشان

اصفهان

۲۴۸٬۷۸۹

۲۷۵،۳۲۵

۲

۲۹

گلستان

تهران

۲۳۱٬۸۸۲

۲۵۹،۴۸۰

۵

۳۰

شهریار

تهران

۱۸۹٬۱۲۰

۲۴۹،۴۷۳

۶

۳۱

دزفول

خوزستان

۲۲۸٬۵۰۷

۲۴۸،۳۸۰

۲

۳۲

خمینی‌شهر

اصفهان

۲۱۸٬۷۳۷

۲۴۴،۶۹۶

۳

۳۳

بروجرد

لرستان

۲۲۹٬۵۴۱

۲۴۰،۶۵۴

۲

۳۴

نیشابور

خراسان‌رضوی

۲۰۵٬۹۷۲

۲۳۹،۱۸۵

۲

۳۵

سبزوار

خراسان‌رضوی

۲۰۸٬۱۷۲

۲۳۱،۵۵۷

۳

۳۶

نجف‌آباد

اصفهان

۲۰۶٬۱۱۴

۲۲۱،۸۱۴

۴

۳۷

آمل

مازندران

۱۹۷٬۴۷۰

۲۱۹،۹۱۵

۲

۳۸

بابل

مازندران

۱۹۸٬۶۳۶

۲۱۹،۴۶۷

۳

۳۹

ورامین

تهران

۲۰۸٬۵۶۹

۲۱۸،۹۹۱

۷

۴۰

آبادان

خوزستان

۲۱۷٬۹۸۸

۲۱۲،۷۴۴

۳

۴۱

پاکدشت

تهران

۱۲۶٬۲۸۱

۲۰۶،۴۹۰

۸

۴۲

خوی

آذربایجان‌غربی

۱۷۸٬۷۰۸

۲۰۰،۹۸۵

۲

۴۳

ساوه

مرکزی

۱۷۹٬۰۰۹

۲۰۰،۴۸۱

۲

۴۴

بجنورد

خراسان‌شمالی

۱۷۲٬۷۷۲

۱۹۹،۷۹۱

۱

۴۵

قائم‌شهر

مازندران

۱۷۴٬۲۴۶

۱۹۶،۰۵۰

۴

۴۶

بوشهر

بوشهر

۱۶۱٬۶۷۴

۱۹۵،۲۲۲

۱

۴۷

قرچک

تهران

۱۷۳٬۸۳۲

۱۹۱،۵۸۸

۹

۴۸

سیرجان

کرمان

۱۶۷٬۰۱۴

۱۸۵،۶۲۳

۲

۴۹

بیرجند

خراسان‌جنوبی

۱۵۷٬۸۴۸

۱۷۸،۰۲۰

۱

۵۰

ایلام

ایلام

۱۵۵٬۲۸۹

۱۷۲،۲۱۳

۱

۵۱

بوکان

آذربایجان‌غربی

۱۴۹٬۳۴۰

۱۷۰،۶۰۰

۳

۵۲

مراغه

آذربایجان‌شرقی

۱۴۶٬۴۰۵

۱۶۲،۲۷۵

۲

۵۳

ملایر

همدان

۱۵۳٬۷۴۸

۱۵۹،۸۴۸

۲

۵۴

شهرکرد

چهارمحال

۱۲۶٬۷۴۶

۱۵۹،۷۵۵

۱

۵۵

نسیم‌شهر

تهران

۱۳۵٬۸۲۴

۱۵۷،۴۷۴

۱۰

۵۶

بندر ماهشهر

خوزستان

۱۰۹٬۹۲۷

۱۵۳،۷۷۸

۴

۵۷

سمنان

سمنان

۱۲۴٬۹۹۹

۱۵۳،۶۸۰

۱

۵۸

رفسنجان

کرمان

۱۳۶٬۳۸۸

۱۵۱،۴۲۰

۳

۵۹

مهاباد

آذربایجان‌غربی

۱۳۳٬۳۲۴

۱۴۷،۲۶۸

۴

۶۰

گنبد‌کاووس

گلستان

۱۲۷٬۱۶۷

۱۴۴،۵۴۶

۲

۶۱

شاهین‌شهر

اصفهان

۱۲۶٬۰۷۰

۱۴۳،۳۰۸

۵

۶۲

شاهرود

سمنان

۱۲۶٬۹۱۶

۱۴۰،۴۷۴

۲

۶۳

سقز

کردستان

۱۳۱٬۳۴۹

۱۳۹،۷۳۸

۲

۶۴

مرودشت

فارس

۱۲۳٬۸۵۸

۱۳۸،۶۴۹

۲

۶۵

زابل

سیستان

۱۳۰٬۶۴۲

۱۳۷،۷۲۲

۲

۶۶

تربت حیدریه

خراسان رضوی

۱۱۹٬۳۶۰

۱۳۱،۱۵۰

۴

۶۷

خرمشهر

خوزستان

۱۲۳٬۸۶۶

۱۲۹،۴۱۸

۵

۶۸

اندیمشک

خوزستان

۱۱۹٬۴۲۲

۱۲۶،۸۱۱

۶

۶۹

مرند

آذربایجان‌شرقی

۱۱۴٬۱۶۵

۱۲۴،۳۲۳

۳

۷۰

شهرضا

اصفهان

۱۰۸٬۲۹۹

۱۲۳،۷۶۷

۶

۷۱

میان‌دوآب

آذربایجان‌غربی

۱۱۲٬۹۳۳

۱۲۳،۰۸۱

۵

۷۲

ایذه

خوزستان

۱۰۳٬۶۹۵

۱۱۷،۰۹۳

۷

۷۳

بندرانزلی

گیلان

۱۰۹٬۶۸۷

۱۱۶،۶۶۴

۲

۷۴

جهرم

فارس

۱۰۳٬۰۲۳

۱۱۴،۱۰۸

۳

۷۵

جیرفت

کرمان

۹۵٬۰۳۱

۱۱۱،۰۳۴

۴

۷۶

مریوان

کردستان

۹۱٬۶۶۴

۱۱۰،۴۶۴

۳

۷۷

کمال‌شهر

البرز

۸۰٬۴۳۵

۱۰۹،۹۴۳

۲

۷۸

یاسوج

کهگیلویه

۹۶٬۷۸۶

۱۰۸،۵۰۵

۱

۷۹

نظرآباد

البرز

۹۷٬۶۸۴

۱۰۷،۸۰۶

۳

۸۰

بهبهان

خوزستان

۹۹٬۲۰۴

۱۰۷،۴۱۲

۸

۸۱

بم

کرمان

۷۳٬۸۲۳

۱۰۷،۱۳۱

۵

۸۲

شوشتر

خوزستان

۹۴٬۱۲۴

۱۰۶،۸۱۵

۹

۸۳

فسا

فارس

۹۰٬۲۵۱

۱۰۴،۸۰۹

۴

۸۴

قوچان

خراسان‌رضوی

۹۶٬۹۵۳

۱۰۳،۷۶۰

۵

۸۵

مسجد سلیمان

خوزستان

۱۰۶٬۱۲۱

۱۰۳،۳۶۹

۱۰

۸۶

محمدشهر

البرز

۸۳٬۱۲۶

۱۰۰،۵۱۹

۴

۸۷

دورود

لرستان

۱۰۰٬۵۲۸

۹۹،۴۹۹

۳

۸۸

خوراسگان

اصفهان

۸۶٬۰۶۳

۹۷،۱۶۷

۷

۸۹

ایرانشهر

سیستان

۹۹٬۴۹۶

۹۷،۰۱۲

۳

۹۰

اندیشه

تهران

۷۵٬۵۹۶

۹۶،۸۰۷

۱۱

۹۱

میانه

آذربایجان‌شرقی

۸۷٬۳۸۵

۹۵،۵۰۵

۴

۹۲

برازجان

بوشهر

۹۲٬۲۲۱

۹۵،۴۴۹

۲

۹۳

تربت جام

خراسان‌رضوی

۸۳٬۵۵۸

۹۴،۷۵۸

۶

۹۴

اسلام‌آباد غرب

کرمانشاه

۸۹٬۴۳۰

۹۴،۶۹۹

۲

۹۵

لاهیجان

گیلان

۷۱٬۸۷۱

۹۴،۰۵۱

۳

۹۶

کوهدشت

لرستان

۸۵٬۵۱۹

۹۲،۹۲۷

۴

۹۷

اهر

آذربایجان‌شرقی

۸۵٬۷۸۲

۹۲،۶۰۸

۵

۹۸

دوگنبدان

کهگیلویه

۸۱٬۹۰۲

۹۱،۷۳۹

۲

۹۹

کاشمر

خراسان‌رضوی

۸۱٬۵۲۷

۹۰،۲۰۰

۷

۱۰۰

کازرون

فارس

۸۴٬۵۹۴

۸۹،۶۸۵

۵

دیدگاه‌ها  

#1 بروجردی 1393-01-13 04:23
جمعیت بروجرد از 7 تا مرکز استان بیشتره!!!
بجنورد،بوشهر،ایلام،بیرجند،سمنان،شهرکرد،یاسوج
نقل قول کردن
#2 ملايري 1393-01-13 20:05
اقاي بروجردي با اين حساب اين روئ هم بگيد كه بروجرد از 9 شهر ديگر كشور كه مركز استان نيستند جمعيتش كمتره مثل دزفول و خميني شهر و چند جاي ديگه . اگر منظورت اينه كه مركز استان بشيد كه راهش اينه كه شهرتوئن رو به كوههاي استان بويراحمد ببريد و به جاي ياسوج مركز اون استان بشيد وگر نه در سال 93 جمعيت ملاير از بروجرد بيشتره و براي استان شدن در اين منطقه اولويت داره
نقل قول کردن
#3 مجید 1393-01-14 15:59
آقا سلام عرض شد... شهرستان دورود جمعیت سال 85 این شهرستان ب نسبت سال 90 کمتر شده!!!؟
_________________________________
يافته: سلام. بله. جمعيت كل استان لرستان نيز نسبت به قبل كم‌تر شده! احتمالا به علت مهاجرت از اين استان و نرخ بيكاري بالا باشد
نقل قول کردن
#4 نگار 1393-11-04 10:38
خیلی از مطالبتون ممنونم :-)
نقل قول کردن
#5 شهرستان بروجرد 1393-11-23 12:48
:lol: :-? :-? :-? :eek: :zzz :roll: :roll:
نقل قول کردن
#6 بختیاری 1393-12-14 15:28
عزیزان و برادران گرامی ....ما همه لر هستیم و خود بنده لر بختیاری هستم.تنها وظیفه ما افتخار به لر بودن ما است نه اینکه شهر و استان و شرایط ژئواستراتژیکی و همچنین موقعیت ژئوپولیتیکی خود را به رخ همدیگه بکشیم.واقعا جای بس تاسف و شرمساریست.ما لرها تا کی باید به این وضع ادامه بدیم؟؟؟ تا کی میخوایم بین ما تفرقه بیفکنند و ما را از همدیگه تفکیک و جدا کنند؟؟؟ یه نگاهی به همین ترک ها و کردها کنید و ببینید که چقدر اتحاد و برادری دارند....در ضمن جمعت لرها در ایران بیش از چهار میلیون نفر است که این میزان یعنی چهار برابر کشور اسلونی یا کشور استونی
نقل قول کردن
#7 احمدس 1394-03-16 15:11
ما شهر يا استان سيستان در ايران نداريم! فقط شهرستان زابل كه شصت درصد ان بلوچ ميباشند در سيستان واقع شده، اگه مقصود از سيستان زاهدانه، بايد بدانيد زاهدان متعلق به بلوچستان، لطفأ اصلاح بفرماييد
نقل قول کردن
#8 مسعود محبی 1394-04-17 21:04
دوستان عزیز . در ایران باید چندین استان دیگر درست شود . صرفا" جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی بیشتر . استان کرمان جنوبی به مرکزیت جیرفت . استان کرمان غربی به مرکزیت سیرجان . استان هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب. استان کردستان شمالی به مرکزیت مهاباد . استان کاشان به مرکزیت کاشان . استان شاهرود به مرکزیت شاهرود . استان خوزستان شمالی به مرکزیت دزفول . استان خوزستان جنوبی به مرکزیت آبادان . استان فارس شرقی به مرکزیت جهرم . استان فارس جنوبی به مرکزیت لار . استان لرستان شرقی به مرکزیت بروجرد . استان سیستان به مرکزیت زابل . استان کویر به مرکزیت طبس . استان گلستان شرقی به مرکزیت گنبد کاووس . استان دماوند به مرکزیت دماوند . لطفا" بررسی علمی کنید . تعصب به خرج ندهید.
نقل قول کردن
#9 آرمان رازانی 1394-04-18 01:14
تعداد استان های ایران به طور منطقی باید دوبرابر بشه .بعلاوه باید یک سطح بالاتر از شهرستان تعبیه بشه .دهستان ها هم فعال و کشور به ده ایالت تقسیم بشه
اداره استانها از کلانشهر ها منفک بشه
خلاصه عرض کنم یکی از نا کارآمدی رین سیستمها در دنیا در ایران است
همان سیستم قرق قبله لازم به اصلاح بلکه واجبه و ضروری
نقل قول کردن
#10 dany 1394-04-26 20:57
آقای آرمان رازانی تا اون جایی که می دونم مرکزیت استان کردستان شمالی قراره به بوکان داده بشه نه مهاباد .جمعیت مهاباد 100هزارنفری ازبوکان کمتره حالا باچه احتصابی نوشتی مهاباد خدا میدونه!!!!
نقل قول کردن
#11 saselin 1394-05-01 19:26
جمعیت لرها در ایران فعلا بیش از 8میلیون نفره نه 4میلیون نفر
نقل قول کردن
#12 saselin 1394-05-02 16:00
لطفا افت جمعیت دورود رو به بقیه ی شهرهای لرستان ربط ندید
نقل قول کردن
#13 saselin kohdashti 1394-05-03 23:15
هر چند طی دو دهه ی گذشته کمترین میزان افزایش جمعیت مربوط به استانهای لرستان و ایلام اما این نشان از کمبود طبیعی رشد جمعیته نه به طور کلی مهاجرت.
بیشترین آمار مهاجرت از استانهای ترک نشین به استانهای دیگه به خصوص استان تهرانه!
بیشترین امار افزایش جمعیت در لرستان هم مربوط به شهرستانهای کوهدشت-نورآباد و الیگودرز
نقل قول کردن
#14 صادق از کوهدشت 1394-06-14 17:16
اگه لک ها هم با لرها حساب بشن نه با کردها و با توجه به اینکه لک و لر در استانهای لرستان،ایلام،شر ق و جنوب شرق کرمانشاه،جنوب همدان و مرکزی،چهارمحال و بختیاری،کهگیلوی ه و بویراحمد،شمال و شرق خوزستان، شمال فارس و بوشهر،غرب اصفهان و جمعیت زیادی هم در شمال و استانهای تهران،البرز...ز ندگی میکنن جمعیت لرها 14میلیون نفر است.
نقل قول کردن
#15 پاریس کوچولو 1394-06-18 21:00
سلام.جمعیت شهر بروجرد غیر واقعیه مطمئن باشید بروجرد بیشتر از 340 هزار نفره بعله!
نقل قول کردن
#16 لر بختیاری 1394-07-21 16:36
آقای جمعیت لرها از 16 میلیون هم بیشتره و البته اگه لرهای استان فارس و هرمزگان و خوزشتان هم اضافه بشه از 20 میلیون هم بیشتر میشه.
نقل قول کردن
#17 مهدی 1394-08-02 19:58
میگن چرا اراک کلان شهرشده درسته جمعیت اراک 530000 نفره ولی لرهای مقیم اراک ازاراکیا بیشترن.بیشترازپ نجاه درصد مشاغل دست لرهاست.
نقل قول کردن
#18 کرمانشـاه گهواره تمدن 1394-09-29 10:55
کرمانشـاه گهواره تمـدن و پایتخت گردشگری وغرب:
***دیدنیهای کرمانشـاه***:تک یه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازار سنتی کرمانشـاه-طاقبس تان-بیستون-معبد آناهیتا-غارقوری قلعه-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه-پارک کوهستان-مساجد تاریخی وزیبای عمادالدوله-شافع ی ها و شهبازخان و......
***سوغات کرمانشـاه***:نا ن برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشـاهی و.....
(کرمانشـاه ششمین کلانشهر از نظر وسعت شهری و نهمین کلانشهر ایران از نظر جمعیت)
نقل قول کردن
#19 جمشیدی 1394-10-06 12:54
سلام دوستان جالب همی ایران سرای من است
نقل قول کردن
#20 ایرانی 1394-10-19 11:43
ملایر به فکر شهر خودش باشه...با بروجرد مقایسه نکن خودت لطفا
نقل قول کردن
#21 samad 1394-11-13 21:26
سلام
استان سیستان نداریم
استان سیستان و بلوچستان که مهمترین قسمت استان بلوچستان میباشد که از قلم شما افتاده سیستان فقط یک شهر دارد و بلوچستان بیشترین شهرها را دارا می باشد دقت کن آدمین
نقل قول کردن
#22 شناس 1394-12-14 10:55
ملایر که آخره از لحاظ جمعیت 150 هزار نفر
در ضمن چالان چولان، چغلوندی از بروجرد جدا شده و همینطور دورود زمان شاه جدا شد. از بیکاری کلی هم (برابر جمعیت فعلی) از بروجرد مهاجرت کردن تهران و کرج و اصفهان و ... خمینی شهر و دزوفل از سال 90 به اینور جمعیت شون بیشتر شده به خاطر مهاجرت جنوب استان ایلام شامل آبدانان، موسیان،مورموری، دره شهر و پلدختر
نقل قول کردن
#23 احسان 1394-12-14 21:16
:D مرند شهر پاک تقریبا پر جمعیتی است جمعیت مرند در سال 94 نزدیک به 260هزار نفر است
نقل قول کردن
#24 مصطقی ازبروجرد 1394-12-26 19:15
با سلام.برخی ازشهرهای ایران حق زیادی برمردم ایران دارند.ازجمله فم ویروجرد.وبه دلیل اینکه در طول تاریخ به شهرهای مذهبی معروف بوده اند مورد ظلم قرار وستم نظامهای طاغوتی واقع میشدند.
آیا بروجردی که شهر استعدادهای درخشان است وصدها انسلن فرهیخته تحویل ایران اسلامی داده است ازجمله آیات عظام بروجردی٬بحرالعل وم٬٬نجفی ها ی بروجردی٬سلطانی طباطبایی٬خزعلی٬ واندیشمندانی همچون علامه سید جعفز شهیدی٬عبدالحسین زریتکوب٬مهرداد اوستا٬عبدالمحمد آیتی٬سرلشکر شهید محمد بروجردی٬سرلشکرش هید احمد کشوری٬ودر عرصه مدیحه سرایی اهل بیت(علیهم السلام)صامت بروجردی٬واستاد حزین بروجردی٬ودرعرصه موسیقی لوریس چکناواریان و.....راتقدیم جامعه نموده است٬بدون احتساب جمعیت چهارصذ هزار نفری ٬آیا حقش نبود امروزمرکز استان باشد؟
باتشکر.
نقل قول کردن
#25 مصطفی گودرزی از بروجرد 1394-12-27 20:27
با سلام. از بزرگان بروجرد برایتون می گویم. خانواده آیه الله حکیم که در عراق زندگی می کنند بروجردی الاصل هستند واز نوادگان علامه بحرالعلوم هستند.آیه الله العظمی شیخ مرتضی نجفی بروجردی چند سال پیش توسط رژیم بعث صدام ملعون به شهادت رسید.
شهید حجت الاسلام شریف قنوتی در خرمشهر چهل روز بارژیم بعث عراق جنگید و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند و با سرنیزه کاسه سرش را درآوردند و چند روز بدن مطهرش را به یکی از ساختمان های خرمشهر آویزان نمودند.
یکی دیگر از بزرگان بروجردی آیت الله العظمی سلطانی طباطبایی بروجردی است که پدر فاطمه خانم همسر مرحوم حاج احمد آقای خمینی است و نیز مرحوم دکتر بروجردی که داماد حضرت امام(ره) می باشد.
باتشکر تا نقل قولی دیگر بدرود.
نقل قول کردن
#26 مصطفی گودرزی ازبروجرد 1394-12-28 19:05
با سلام٬با خبر شدیم که حضرت آیه الله مولانا بروجردی به رحمت ایزدی پیوستند.ایشان صاحب حد اقل پنجاه اثر علمی ودینی هستند.اینجانب رحلت آن بزرگوار را به خانواده مکرم ایشان ومقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم .وبا توجه به مصداق الفقها حصون الاسلام(فقها دژهای مستحکم اسلام هستند) واقعا فقدان این عزیزان خسران وضایعه عظما برای اسلام ومسلمین میباشد.
نقل قول کردن
#27 عماد 1395-01-02 15:56
اگه ایران ایالتی بشه خیلی خوب میشه و شهرها تخصصی تر میشوند. مثلا 9 ایالت بشه.
1-ایالت تهران:استان تهران
2-ایالت فارس:استان های فارس،اصفهان،یزد،سمنان،کهگیلویه
3-ایالت آذربایجان:استان های آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،زنجان
4-ایالت خراسان:استان های خراسان رضوی،شمالی،جنوبی
5-ایالت خزر:استان های گیلان،مازندران،گلستان
6-ایالت کرمان و سیستان بلوچستان
7-ایالت جنوبی:استان های خوزستان،هرمزگان،بوشهر
8-ایالت مرکزی:استان های مرکزی،قم،همدان،قزوین،البرز
9-ایالت لر-کردستان:استا ن های لرستان،کردستان، چهار محال بختیاری،کرمانشا ه،ایلام
نقل قول کردن
#28 مصطفی گودرزی ازبروجرد 1395-01-09 20:53
در تاریخ ثبت شده است که بروجرد مرکز ایالت ثلاث شامل ایالت بروجرد٬لرستان وخوزستان بوده است.ونیز دردوران قاجار مرکز ایالت بروجرد وهمدان بوده است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به تاریخ بروجرد مراجعه کنید.
نقل قول کردن
#29 اقا محمد 1395-01-12 18:03
من ازمشهدم
نقل قول کردن
#30 محسن 1395-01-16 16:52
نظرات جالب برخی دوستان باعث انبساط خاطرمان. نطقتان همیشه گویا باد... مشعوف گشتیم!
نقل قول کردن
#31 علی 1395-01-18 13:58
اصفهان نصف جهان :roll:
نقل قول کردن
#32 امین از مراغه 1395-01-21 15:59
مراغه لیاقت استان شدن رو دارد با این پیشینه تاریخی و جمعیتش
نقل قول کردن
#33 جعفرامامی 1395-01-24 22:28
من از اسلام ابادغرب به تمام هم وطنان عزیزم سلام ودرود میفرستم لر وکردو بلوچ وترک وعرب وهمه وهمه جزی از ایران عزیزیم که فردوسی میفرماید چوایران نباشد تن من نباد جدا همینه ما همه ایرانیم وافتخاری بالاتر از این نیست که پرچمی سه رنگ زبانی مشترک وسرودی همصدا داریم ودر لحظات خطر همه فرزند یک مادریم وهنگام شادی سرود مهر برزبان داریم . خدایا این اتحاد وهمدلی را پایداروابدی کن .
نقل قول کردن
#34 مصطفی ازبروجرد 1395-01-29 00:32
قاآنی شاعرمعروف درسفری به بروجرد می گوید گرچه سپاهان بهشت روی زمین است. ‌‌‌لیک نیرزد به یک بهاربروجرد. حتما به بروجرد کشوردانش واندیشه وشهر فرزانگان سفرکنید.بسیارزی باست.مقدمتان راگرامی می داریم ودلهای وجودمان رازیرقدوم مبارکتان فرش را هتان می گردانیم.
نقل قول کردن
#35 مهدي 1395-01-29 01:55
بروجرد عاشقتم
نقل قول کردن
#36 کرزبر 1395-01-30 10:47
پاریس کوچولوی ایران بروجرد
نقل قول کردن
#37 حسین 1395-02-01 00:02
;-)فقط کرمان دیار کریمان
نقل قول کردن
#38 علی 1395-02-04 13:23
من حدود ۸سال یکی از شهرهای استان بودم ۲۰ سال واقعا اززندگیم عقب افتادم چون این شهر فقط تفکر مردمانشان در حوضه شهر خودشان فکر میکنن ایران فقط ???
نقل قول کردن
#39 مصطفی ازبروجرد 1395-02-04 16:50
ای کاش بروجردی که معروف به پاریس کوچولوی ایران است ٬به اندازه یک دهم پاریس یایک بیستم آن امکانات اشتغال زایی داشت وجوانان آن مجبور به ترک دیار نمی شدند واین مهم مسوولیت مقامات شهرستان واستان راصد چندان می کند.شهری زیبا٬با چند صد هزار نفر جمعیت٬ولی امکانات آن درحد یک شهر پنجاه هزار نفری است.
نقل قول کردن
#40 صلاحی 1395-02-05 17:00
سلام خواهش میکنم مسئولان شهرستان مرند کمی به فکر زیبایی واقتصاد شهر هم باشند ما نمیدانیم آن همه بودجه به کجا صرف میشود کارخانه درست حسابی که نداریم رادیو شهری هم که افتتاح نشد وچند پروژه دیگری هم بود که نیمه تمام مانده لطفا رسیدگی کنید ....!
نقل قول کردن
#41 اميراز سيرجان 1395-02-10 15:14
فقط سيرجان .سيرجان در گذشته مركز ايالت كرمان بوده است. وگل گهر بزرگترين معدن سنگ اهن خاورميانه در سيرجان قراردارد.و مشاهير علم وادب استاد دكتر طاهره صفارزاده شاعر ونويسنده واستاد دكتر باستاني پاريزي مورخ سيرجاني اند.جا دارد مسىولين به مشكلات
دومين شهراستان كرمان رسىدگي كنند













مينشهرستان دانشجویی
نقل قول کردن
#42 امير 1395-02-10 15:17
فقط سيرجان ودرود

برهمه ايران
نقل قول کردن
#43 مصطفی ازبروجرد 1395-02-10 21:07
با سلام‌مصطفی ازبروجردم.خدمتت ون عرض کنم که چند سال پیش لایحه استان زاگرس به مرکزیت بروجرد در هیات دولت مطرح ومورد بحث وبررسی قرارگرفت.ولی متاسفانه به بهانه هزینه بر بودن از

اولویت هاودستور کاردولت خارج شد.موضوع بعدی (اینکه ازافتخارات دیگر بروجرد این است که در یک برهه اززمان٬ همزمان هفتاد مجتهد مسلم دربروجرد زندگی می کردند.(تاسلامی ونقل قولی دیگر بدرود.
نقل قول کردن
#44 مصطفی ازبروجرد 1395-02-13 21:02
مصطفی ازبروجردم.باسلا م.یکی دیگراز بزرگان بروجردی٬حضرت آیه الله علوی بروجردی است٬ایشان نوه آیه الله العظمی آقا حسین طباطبایی بروجردی بزرگ مرجع شیعیان جهان می باشد.ایشان هم اکنون درقم دردفتر وبیت آیه الله بروجردی وحوزه معظم ٬مشغول فعالیت هستتد.و به حمدلله جایگاه مرجعیت دارند.تاسلامی دیگر بدرود.
نقل قول کردن
#45 میلاد 1395-02-20 19:38
به نقل از مسعود محبی:
دوستان عزیز . در ایران باید چندین استان دیگر درست شود . صرفا" جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی بیشتر . استان کرمان جنوبی به مرکزیت جیرفت . استان کرمان غربی به مرکزیت سیرجان . استان هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب. استان کردستان شمالی به مرکزیت مهاباد . استان کاشان به مرکزیت کاشان . استان شاهرود به مرکزیت شاهرود . استان خوزستان شمالی به مرکزیت دزفول . استان خوزستان جنوبی به مرکزیت آبادان . استان فارس شرقی به مرکزیت جهرم . استان فارس جنوبی به مرکزیت لار . استان لرستان شرقی به مرکزیت بروجرد . استان سیستان به مرکزیت زابل . استان کویر به مرکزیت طبس . استان گلستان شرقی به مرکزیت گنبد کاووس . استان دماوند به مرکزیت دماوند . لطفا" بررسی علمی کنید . تعصب به خرج ندهید.


خنده داره این تقسیماتی که بیان کردی..براساس کدوم منطق؟حداقل بیشتر قوانین مملکت رو مطالعه بفرمایید تا کمتر مورد تمسخر قرار بگیرید.
نقل قول کردن
#46 مصطفی ازبروجرد 1395-02-22 18:23
با سلام.حتما نام شهید محمد بروجردی راشنیده اید.ایشان دردوران دفاع مقدس فرمانده سپاه درمنطقه غرب کشور بود.به علت شباهت بسیار زیادی که به تمثال مشهور حضرت عیسی ورأفت ومهربانی بالایی که داشت ٬از سوی مردم غیور ودلاور کردستان٬به مسیح کردستان مشهور شد.درضمن مسئول وسیاستگذار تیم محافظت ازحضرت امام(ره) هنگام ورود ایشان ازپاریس به ایران شهید بروجردی بوده است.که درنهایت دقت وظرافت انجام شده است.شهید بروجردی درکنار شهید چمران درمنطقه غرب وکردستان همیشه سرفراز حماسه ها آفریدند.سراسر خاک این منطقه با نام ویاد شهید بروجردی ٬خاطرات همیشه جاوید وماندگار دارد.روح بلندشان شاد باد.
نقل قول کردن
#47 دزفولو عشقه 1395-03-06 04:43
من از دزفول پیام میدم اگر قرار بشه استانی به استان های ایران اضافه بشه اول باید استان دزفول به مرکزیت دزفول اضافه بشه چون هم پیشینه ی تاریخی و علمای بسیار بزرگی مانند آیت الله قاضی و شیخ انصاری را در خود جا داده است وهم یک زبان جدا گانه یعنی زبان جدا گانه دارد
خش اومه خیر اومه به شرمون خش اومه(خوش آمدید خیر آمدید به شهرمان خوش امدید) دزفولو عشقه
نقل قول کردن
#48 دزفولو عشقه 1395-03-06 04:47
قمی هاو اصفهانی ها نمی خوام ضایع کنم ولی هر چی دارید از دزفول دارید خودتون آباتون شوره و آب ندارید همش از دزفول از رود خانه خروشان و جوشان دز به شما آب میدم ولی واقعا هیچ جای ایران آبی به خوبی دزفول نداره که نداره
نقل قول کردن
#49 دستگردی 1395-03-09 02:50
افتخار میکنم بچه ی دورودم
ب لر بودن خود افتخار کنید
دورود پایتخت طبیعت ایران
نقل قول کردن
#50 سینا 1395-03-16 16:45
نیشابور به چه نامی در طول تاریخ معروف بوده؟
ابرشهر
حالا سبزوار که جمعیت شهرش از نیشابور کمتره میخاد بشه مرکز استان :D :D :D
نقل قول کردن
#51 بهروز 1395-03-31 10:25
به نقل از علی:
اصفهان نصف جهان :roll:

سره تهش شهرتون باماشین 20دقیقه است اقای نصف جهان
نقل قول کردن
#52 رضا از کوهدشت 1395-04-01 00:09
با سلام همه زیر پرچم ایران هستیم دورد بر همه ایرانیان
نقل قول کردن
#53 nima 1395-04-09 09:43
با سلام خدمت همه دوستان... تا آمل مهمترین شهر مازندران و ایران هست ??? معنی پیدا نمیکنه... آقایی که میگی تاریخ ؟؟؟... برو تاریخ آمل رو بخون ببین ؟؟؟ تاحالا کجا بود....
نقل قول کردن
#54 علی 1395-04-10 14:38
به نقل از بهروز:
به نقل از علی:
اصفهان نصف جهان :roll:

سره تهش شهرتون باماشین 20دقیقه است اقای نصف جهان

آره نه اینکه حالا شما شهرتون1 ساعت طول میکشه مادو قدم راه میریم 5 تا توریست میان سلفی میندازن والبته همه جای ایران سرای من است 8) 8) 8) 8) 8)
نقل قول کردن
#55 علی 1395-04-10 14:40
به نقل از دزفولو عشقه:
قمی هاو اصفهانی ها نمی خوام ضایع کنم ولی هر چی دارید از دزفول دارید خودتون آباتون شوره و آب ندارید همش از دزفول از رود خانه خروشان و جوشان دز به شما آب میدم ولی واقعا هیچ جای ایران آبی به خوبی دزفول نداره که نداره

به نقل از دزفولو عشقه:
قمی هاو اصفهانی ها نمی خوام ضایع کنم ولی هر چی دارید از دزفول دارید خودتون آباتون شوره و آب ندارید همش از دزفول از رود خانه خروشان و جوشان دز به شما آب میدم ولی واقعا هیچ جای ایران آبی به خوبی دزفول نداره که نداره

آب اصفهان از کوهرنگ وزاینده روده که نصفشم مال قم یزد خمین در استان مرکزی میره بدون تحقیق صحبت نکنید
نقل قول کردن
#56 علی 1395-04-10 14:44
ایران کوچک نگین ایران شهرستان شاهین شهر اشتغال زایی عالی ودرآمدزایی عالی شهر تمیز و پاک وزیبا دومین شهر اقتصادی استان اصفهان بیشترین سرانه فضای سبز در اصفهان اولین شهر دارای میدان سمبلیک امام حسین دارای 143000 نفر جمعیت و دارای سیتی سنتر همراه با دریاچه مصنوعی
نقل قول کردن
#57 مصطفی ازبروجرد 1395-05-05 23:14
خدمت همه دوستان سلام عرض می کنم.
پیشنهاد می کنم که دوستانی که نقل قول می گذارند ازویژگیهاوپتانس یل شهرشون بیشتر توضیح بدهند.ازبزرگان وشخصیتها واززیباییها وموقعیتهای فرهنگی٬اقتصادی٬ تاریخی٬و...بگند ومردم ایران رابا شهرشون آشنا کنند.تاموقعیت توریست پذیری شهر قشنگتون بیشتر بشه.
نقل قول کردن
#58 ایمان ازدزفول 1395-05-08 20:57
عرض سلام خدمت هموطن های گلم.آخه شماچرااینقدرتعص ب شهرهارومیکشید.ب ابابه فکرآینده وزندگی خودتون باشید.درسته شهری که مرکزاستان بشه.ازنظراسترات ژیک موردحمایت بیشتری قرارمیگیره.ولی این تعصب بازی هاکه پولی تویجیب شمانمیزاره.
نقل قول کردن
#59 مرتضی 1395-05-09 04:10
همه ایران خوبه ولی تبریزی ها خیلی ب خودشون مینازن خب کل تبریز اندازه فقط شهرک غرب شهر مایه
نقل قول کردن
#60 رضا 1395-05-09 15:24
خرم آباد پایتخت پارینه سنگی
پایتخت ژئوتوریست


سرزمین مفرغ

سرزمین آبشارها

سرزمین چشمه های خروشان

سرزمین شقایق ها

سرزمین لاله های سرخ
نقل قول کردن
#61 مرتضی 1395-05-11 02:49
دوستان ایران و عشقه نه این شهر اون شهرش هرکی یه خوبیایی داره ک شهر دیگه نداره مرتضی از مشهد
نقل قول کردن
#62 علی 1395-05-11 09:08
خیر حقش نبود
نقل قول کردن
#63 جودکی 1395-05-11 12:02
باسلام خدمت همه دوستان . به نظر من هرچی که جلوترمیریم تعصب های بیجا روی شهرها واستانها داره کمرنگ تر میشه . اگردنبال پیشرفت وتوسعه شهر وکشورمان هستیم باید روی برطرف کردن نقاط ضعفمان بیشترمانور بدهیم والا القاب دهن پرکن ویادآوری افتخارات و پیشینه نه تنها کمکی نمی کند هیچکس هم به ما مدال نمی دهدبلکه باعث میشود خودمان را گول بزنیم والکی خوش باشیم . من به عنوان یک خرم آبادی اگر دربروجرد یاهرشهر دیگری مشکلی ببینم همانقدرناراحت میشوم که درمورد شهرخودم باشد. لطفاً شوخی های نسلهای گذشته راتکرارنکنیم وقدری جدی وواقع بین باشیم
نقل قول کردن
#64 سامان 1395-05-15 14:19
با سلام شهر خرم آباد بالای پانصد هزار نفره این آماری ک رو سایت گذاشتین مال دو دهه پیش میباشد و ضمنا خرم آباد لیاقت مرکز استان لرستان را داشته و دارد فراموش نکنیم ک مساحت شهری خرم آباد از بعضی شهرهای ک تازه کلانشهر شدن بیشتره .
نقل قول کردن
#65 کارو بابامیری 1395-05-16 23:14
جمعیت شهرستان سقز بیش از 350000 هزار نفر است
نقل قول کردن
#66 رومیناحاتمی ازتبریز 1395-05-17 02:38
ایران وشهرهاش عشقه :P
یاشاسین آذربایجان :P
یاشاسین تبریز :-* :P
یاشاسین تراختور :P
یاشاسین مردم بافرهنگ وپرشورتبریزوایر ان
نقل قول کردن
#67 رومیناحاتمی ازتبریز 1395-05-17 02:44
مردم ایرانوعشقه
یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تبریز
یاشاسین تبریز،اصفهان،بو شهر،ساری،شیراز :oops:
نقل قول کردن
#68 مصطفی از بروجرد 1395-05-27 02:12
با سلام.یادآوری شخصیتها وبزرگان مبین شخصیت وعظمت آن مردم ومنطقه است.ونیز اینکه نسلهای آینده بفهمند که چه پشتوانه عظیمی داشته اند وبرای آینده چه وظیفه سنگینی بر دوششان است.چرا جوان ونوجوان ایرانی اسامی وبیوگرافی بسیاری از بازیگران وخوانندگان وفوتبالیستهای خارجی را یاد می گیرد وبا آنها زندگی کزایی می کند ولی اگر افتخارات وبزرگان شهر ومیهن خود را بشناسد خود راگول زده است؟کمی بیشتر بیندیشیم.
نقل قول کردن
#69 مصطفی از بروجرد 1395-05-27 22:23
با سلام.واقعا اسف انگیزتر از این نیست که جونان کشورمان از آرتیستهای سینمایی و خوانندگان اروپایی وآمریکایی الگو برداری کنند ولی الگوهای ارزشمند گذشته وحال کشور خودشان رانشناسند ووقتی که این عزیزان از دنیا رفتند تازه متوجه می شوند که یک چنین شخصیتهایی در شهرشان زندگی می کرده است.بدون آنکه او رابشناسند وحتی کوچکترین الگویی از او گرفته باشند.ودر حقیقت با الگوهای انحرافی غربی خود راالکی خوش می پندارند‌.تا نقل قول دیگربدرود.
نقل قول کردن
#70 شمس 1395-06-02 16:11
یه مشت آدم احساساتی ودارای اخلاق بچه گانه. چقد ما خوبیم
نقل قول کردن
#71 محمد 1395-06-08 18:14
این اطلاعات کاملا اشتباهه جمعیت بهبهان خیلی از یاسوج وماهشر بیشتره درضمن خیلی هم بزرگترازیاسوج وماهشره الان هم جمعیتی حدود 600هزارنفرداره
نقل قول کردن
#72 محمد 1395-06-08 18:17
بازم میگم جمعیت بهبهان حدود600هزارنفره ودرضمن خیلی قدمت تاریخی داره وشهرکهنی هست
نقل قول کردن
#73 محمد 1395-06-11 10:57
به نقل از محمد:
بازم میگم جمعیت بهبهان حدود600هزارنفره ودرضمن خیلی قدمت تاریخی داره وشهرکهنی هست

خداشفات بده /یعنی بهبهان سه برابر دزفول یا ابادان جمعیت داره؟! خخخ
نقل قول کردن
#74 همشهری 1395-06-11 13:11
به نقل از مصطقی ازبروجرد:
با سلام.برخی ازشهرهای ایران حق زیادی برمردم ایران دارند.ازجمله فم ویروجرد.وبه دلیل اینکه در طول تاریخ به شهرهای مذهبی معروف بوده اند مورد ظلم قرار وستم نظامهای طاغوتی واقع میشدند.
آیا بروجردی که شهر استعدادهای درخشان است وصدها انسلن فرهیخته تحویل ایران اسلامی داده است ازجمله آیات عظام بروجردی٬بحرالعلوم٬٬نجفی ها ی بروجردی٬سلطانی طباطبایی٬خزعلی٬واندیشمندانی همچون علامه سید جعفز شهیدی٬عبدالحسین زریتکوب٬مهرداد اوستا٬عبدالمحمد آیتی٬سرلشکر شهید محمد بروجردی٬سرلشکرشهید احمد کشوری٬ودر عرصه مدیحه سرایی اهل بیت(علیهم السلام)صامت بروجردی٬واستاد حزین بروجردی٬ودرعرصه موسیقی لوریس چکناواریان و.....راتقدیم جامعه نموده است٬بدون احتساب جمعیت چهارصذ هزار نفری ٬آیا حقش نبود امروزمرکز استان باشد؟
باتشکر.

نه
نقل قول کردن
#75 احمد رشنو 1395-06-11 15:24
سلام .خرم آباد یعنی اصالت الان قدیمی ترین سکونگاه ایران خرم اباده با ۴۰ هزار سال قدمت تو اینترنت سرچ کنید میفهمید .. زنده باد
نقل قول کردن
#76 محمد 1395-06-12 08:23
دروغ که نمیگم جمعیت بهبهان خودش زیاده وشلوغی زیادی داره علاوه براون خدمات رسانی ازجمله خدمات پزشکی رفاهی و...شهرهای دوراطراف هم به دوش میکشه
نقل قول کردن
#77 دزفول عشقه 1395-06-13 03:55
به نقل از محمد:
دروغ که نمیگم جمعیت بهبهان خودش زیاده وشلوغی زیادی داره علاوه براون خدمات رسانی ازجمله خدمات پزشکی رفاهی و...شهرهای دوراطراف هم به دوش میکشه

شما؟؟ما دزفولیا همه خدمات پزشکی شهر های دور وطرف رو به دوش میکشیم اون هم توی بیمارستان بزرگ گنجویان
نقل قول کردن
#78 محمد 1395-06-14 10:46
به نقل از محمد:
به نقل از محمد:
بازم میگم جمعیت بهبهان حدود600هزارنفره ودرضمن خیلی قدمت تاریخی داره وشهرکهنی هست

خداشفات بده /یعنی بهبهان سه برابر دزفول یا ابادان جمعیت داره؟! خخخ

به خداعلاوه برترافیک ماشین ها مث موروملخ آدم چسبیده به هم
نقل قول کردن
#79 بیهقی 1395-06-26 12:52
زنده باد استان سبزوار(خراسان غربی) به مرکزیت شهر سبزوار. زنده باد استان خراسان مرکزی به مرکزیت شهر عزیز تربت حیدریه. 8)
نقل قول کردن
#80 بیهقی 1395-06-26 12:55
سبزوار یکی از ۳۵ شهر ایران که روزگاری پایتخت بوده اند.سبزوار پایتخت حکومت سربداران اولین حکومت شیعه اثنی عشری در ایران که کل خراسان و مازندران و سمنان و تهران فعلی رو شامل می شده.
نقل قول کردن
#81 فرشید 1395-07-09 14:58
سلام ببخشید جمعیت کازرون ۱۴۷۰۰۰ نفر هست چرا آمار اشتباه میدین ب مردم امیداوارم مسئولین رسیدگی کنن
نقل قول کردن
#82 الناز از تهران بزرگ 1395-07-14 04:55
شهر همه به همه زیباست.....مثلا تهران اما ماشاالله به شهر ارومیه که پاریس بزرگ ایران هست مردمش مهربان/شهری پر از شادی /سرسبز /فرهنگ خیلی بالا .و شهری که کشور را به اروپا وسل میکند///////
نقل قول کردن
#83 رضا 1395-07-21 00:01
این امار غیر واقعی و نادرست هست.شما میتوانید به سایت اداره ثبت احوال و یا نفوس و مسکن بروید و امار صحیح و درست را ببینید.
نقل قول کردن
#84 يه عاشق 1395-07-26 23:57
هه چه خبره همه شهر شون دارن ميبرن بالا
نقل قول کردن
#85 همایون ازتهران 1395-08-01 15:11
بروجرد شهر عشق وعلم وحماسه ودیار مردان بزرگ تاریخ و...... است
این شهر لیاقت مرکز استان بودن را دارد
واگر چنین گردد تمامی بی مهری های گذشته را خیلی سریع جبران خواهد کردو شهری در خور اسمش در غرب کشور خواهد بود
نقل قول کردن
#86 همایون ازتهران 1395-08-01 15:12
بروجرد شهر بزرگان است
نقل قول کردن
#87 کریم علیمرادی 1395-08-02 04:19
من اهل ملایر و بروجرد نیستم ولی بارها به هر دوی آنها سفر کرده ام. هر دو زیبا هستند. مردم خونگرم و مهمان نوازی هم دارند. اینکه هیچیک مرکز استان نيستند هیچ اهمیتی ندارد. مهم زیرساختهای فرهنگی آنها است که هر دو دارند. مردم لر این دو شهر زیبا را به همدمی بیشتر دعوت میکنم.
علیمرادی از اراک
نقل قول کردن
#88 پیمان 1395-08-03 04:48
از سر کنجکاوی جستجویی برای دیدن فهرست ترتیبی شهرهای ایران انجام دادم تا اینکه به این صفحه رسیدم. شماری از اظهارنظرها بسیار جالب و علمی و شماری را هم بی‌نهایت کودکانه و متعصبانه دیدم. البته رقابت‌های منطقه‌ای در همه جای جهان کم و بیش هست. من خودم تبار قزوینی دارم و در حال حاضر مقیم امریکا هستم. اینجا هم از این داستان‌های بامزه از رقابت‌های منطقه‌ای هست. (جنوبی- شمالی، پرچم کانفدریشن، آیریش- بریتیش، . . . ). در بسیاری از ایالت‌های این کشور، مرکز ایالت حتا جزو دو سه شهر بزرگ ایالت هم نیست. شهرهای غولی مانند لس‌انجلس، سن‌فرانسیسکو، هیوستن، دالاس، میامی، شیکاگو، سیاتل و . . . . هیچکدام مرکز ایالت خودشان نیستند.
نقل قول کردن
#89 پیمان 1395-08-03 04:51
حالا پرسش من این است که آیا واقعآ مرکز استان شدن یک شهر تغییر چشمگیری در کیفیت زیست ساکنان آن می‌دهد؟ شهر مادری من قزوین حدود پانزده بیست سال پیش مرکز یکی از کوچکترین استان‌های کشور شد. البته شنیده‌ام که امروز نسبت آن روزگار پیشرفت کرده اما شک ندارم که لزومآ به دلیل مرکز استان شدن نبوده. به باور من عملکرد حرفه‌ای مسولان شهری در اختصاص هوشمندانه‌ی درآمدهای محلی از یک سو، و توان لابیگری نمایندگان منطقه در نهادهای ملی از سوی دیگر مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک شهرند.
.............................................
بگذریم. سخت دلتنگ ایرانم و دست تک تک شما هم‌میهنان ارجمندم را می‌فشارم.
پاینده ایران.
نقل قول کردن
#90 تربتی 1395-08-04 13:06
عشق است تربت حیدریه شصت وششم.
چهارمین شهر خراسان :P :D
نقل قول کردن
#91 سجاد 1395-08-08 23:38
میانه پایتخت ورزشی ایران زمین
نقل قول کردن
#92 شهروند 1395-08-11 13:54
در سرشماری شهر دورود متاسفانه بسیاری از روستاها و برخی محلات شهر اصلا سرشماری نشدند ... طبق آمار موجود و رشد واقعی نفوس و مسکن جمعیت شهر دورود بیش از 120 هزار نفره ...این آمارهای اشتباه که شامل برخی دیگر از شهرهای استان نیز میشود از جمله عوامل اصلی در محرومیت استان می باشد
نقل قول کردن
#93 احمد 1395-08-12 13:34
نیشابور در چند دوره تاریخی پایتخت ایران بوده وهم اکنون دومین شهر پرجمعیت خراسان بزرگ (رضوی شمالی وجنوبی) پس ار مشهد می باشد وبایدتا الان به مرکزیت استان خراسان مرکزی یا بینالود معرفی میشد اما این امر هنوز محقق نشده وحق این شهر بزرگ پایمال شده.
نقل قول کردن
#94 هیوا 1395-08-12 14:29
نه مهاباد مرکز استان میشه و نه بوکان...جمعیتا اونقد بهم نزدیک هست ک هیچکدوم مرکز استان نخواهد شد..چون مرکز استان شدن چن تا فاکتور دیگم میخواد که ندارن..بوکانم بخاطر نبود امکانات تو روستاهاش و هجوم بیش از حد روستاییان به شهر اینجوری شده که این ملاک جالبی نیست..
نقل قول کردن
#95 امید 1395-08-16 17:53
خوب یه نگاهیم به ارومیه زیبا و بزرگ داشته باشیم
نقل قول کردن
#96 احسان 1395-08-18 00:58
فقط بجنورد
نقل قول کردن
#97 آشنا 1395-08-21 14:32
مشهد باید بره اول :lol:
بری اینکه مو بچه مشدوم
نقل قول کردن
#98 کرمانشاهان گهواره تاریخ و تمدن 1395-08-23 07:10
کـرمانشـاه شهر بسیار بزرگ و زیبا و تاریخیه و مراکز خرید بزرگی برای گردشگران داخلی و خارجی داره و مردمای مهمنون نوازی هم داره و راه اصلی کربلا می باشد.
نقل قول کردن
#99 الی 1395-08-24 20:02
اصفهانو عشق است
نقل قول کردن
#100 بهرام 1395-08-25 15:22
با سلام به هموطنان متعصب خودم .من از شهای شمالی به شما سلام ودرود عرض میکنم.شهرمن بابل یکی ازشهرهای زیبای مازندران است که با دریا وجنگل بیست دقیقه فاصله دارد.بهترین برنج ایرانی طارم سنگی از خوش بو وخوش طمع درکشتزارهای این شهر کشت میشود از هم شما عزیزان دعوت میکنم فصل تابستان به شهرمان بابل که در قدیم مشهدسر یا بارفروش نام داشت سفر کنید شهر بهار نارنج بابل.
نقل قول کردن
#101 کرمانشاه-کربلا 1395-08-28 10:08
کرمانشـاه پایتخت گردشگری و گهواره تاریخ و تمدن و مرکزیت غرب کشور رو عشقه.مقدمتان به شهر توریستی و مهد مهمان نوازی ایرانکــــرمـــ انــشـــــاهگلب اران :-)
نقل قول کردن
#102 میلاد 1395-08-30 15:32
شهرهای بزرگ هر کدام به دلیلی بزرگ شدن مثلا تهران پایتخت سیاسی اصفهان تاریخی و فرهنگی مشهد مذهبی اراک صنعتی قم مذهبی و.... دولت باید صنعت و سیاست را از مرکزیت چند کلانشهر خارج کند و به شهرهای کوچک هم نگاهی داشته باشد.مطمئنا وجود کارخانه های بزرگ جمعیت را هم افزایش میدهد
نقل قول کردن
#103 ناصر دومان 1395-08-30 19:57
زنده باد آذربایجان با مرکزیت شهر زیبا ودلاورپر تبریز که اکثریت مردم ایران وتهران آذری زبان هستند
نقل قول کردن
#104 ناصر دومان 1395-08-30 20:02
سلام ببخشید میتونم ازتون بپرسم بیشترین جمعیت ایران از چه قوم وزبانی هستند؟
نقل قول کردن
#105 ناصر دومان 1395-08-30 20:04
زنده باد ایران با امنیت : ناصر دومان از آذربایجان هستم
نقل قول کردن
#106 ناصر دومان 1395-08-30 21:02
زنده باد دیار امنیت ایران
نقل قول کردن
#107 علیرضا 1395-09-01 23:31
قابل توجه همدانیهاوبروجرد یها ...ساعت حرکت قطار ملایر به مشهد مقدس را ازسایت درخواست نمایند
نقل قول کردن
#108 sabzevar 1395-09-02 00:01
استان سربداران به مرکزیت سبزوار بزرگ
شهر دیار سربداران ایالت بیهق
شهر مهد هندبال ایران
شهری که مقام دوم تجارت رو تو ایران داره
شهری که بیشترین مقیم رو تو تهران داره اینو همه تهرونیا بهش اذعان دارن... شهر ابوالفضل بیهقی، خواجه نظام الملک، ملاهادی سبزواری، دکتر شریعتی، محمود دولت آبادی(نویسنده بزرگ ترین رمان جهان)، حمید سبزواری و پدر طبیعت ایران پروفسور بسکی و بسیاری بزرگان دیگه... شهری با 12 هزار سال قدمت طی کاوش های اخیر فرانسوی ها، شهر یکی از سه آتشکده بزرگ ایران آذر برزین مهر
البته عرض سلام و ادب خدمت مردم عزیز شهرهای ارومیه و کاشان (خواهر خوانده سبزوار)
نقل قول کردن
#109 محمد 1395-09-05 06:08
سلام بخشش استان سیستان نه به تنهایی استان سیستان و بلوچستان که نوشتی شعرهای پ رجمعیتش زاهدان وزابل وایرانشهر اصلاح کنید
نقل قول کردن
#110 خایدالو سیتی 1395-09-08 19:22
به آمار توجه کنید سنندج نوشته 311000خرم آباد 328000بعد چجور پشت سر سنندجه...درضمن شهرستان چگنی از خرم آباد جداشده و جمعیت قابل توجهی از خرم آبادیها به دلیل شغلشون مهاجرت کردن
نقل قول کردن
#111 جابر حسینی 1395-09-09 19:29
جمعیت شهر مارین در جنوب ایران پانصد و صفر هزار نفره ..چرا محاسبه نمیکنید ..کلان شهر ما ..ابر ماسوله جنوب ..
نقل قول کردن
#112 کرمانشاهان مرکزیت غرب 1395-09-10 18:18
کــــــرمـــانـ ــشــــــــــاه ـــان خیلی خیلی قشنگه و جاهای دیدنی بسیار زیادی داره و بازارهای خرید بسیار زیادی برای گردشگرا داره و اینکه کرمــــــانشـــ ـــــاه مرکزیت غرب کشور و از کلانشهرهای رسمی و مهم کشورعزیزمون ایرانه
نقل قول کردن
#113 حسن از تبریز 1395-09-12 05:18
شما از کج فهمیدید که تبریز پنجمین شهر ایران است به نظر من بعد از تهران و مشهد سومین شهر پر جمعیت ایران است :o
نقل قول کردن
#114 رضا 1395-09-13 00:21
واقعن ادم دلش به حال ملایر وبروجرد کلا غرب ایران میسوزه چه افکار بچه گانه ای ادم وقتی به قزوین وساوه نگاه میکنه عمق فاجعه رو میبینه همش کارخونه شهر صنعتی اونا تو چه فکرین ما تو چه افکاری ساوه که این همه مهمه ملتش علاقه ای به استان شدن ندارن ولی از تهران هم مهمتره اخه ملایر و بروجرد و دزفول نمیدونم بقیه شهرهایی که انتظار استان شدن دارن چی دارن که میخان استان بشن دوسه تا مجسمه و پاساژ واقعا متاسفم فکر نون باشید خربزه ابه رضا از ملایر
نقل قول کردن
#115 رضا 1395-09-13 00:39
ببخشید حال بعضی ها رو گرفتیم ولی نصف استان های ایران باید جزو استان های دیگه بشن تا حداقل پیشرفت کنن دیگه استان جدید پیشکش
نقل قول کردن
#116 حسن 1395-09-14 15:33
الیگودرز رتبش 106..تو جمعیت
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#117 حسین 1395-09-15 13:37
مازندران غربی به مرکزیت تنکابن چه شود درآینده ای نزدیک
نقل قول کردن
#118 علیرضا 1395-09-21 00:42
شهر فقط فقط بم،ارگ بم 2700سال قدمت داره :lol: :lol: :lol: دو تا کارخونه خودرو سازی داره (مدیران خودرو،کرمان موتور) شهر تاریخی اقتصادی بم حرف نداره
نقل قول کردن
#119 نادر 1395-09-24 00:15
یاشاسن ایران...یاشاسن آذربایجان ....یاششاسن اردبیل
نقل قول کردن
#120 حمید 1395-09-24 13:36
نیشابور دومین شهر بزرگ خراسان
دیار خیام و عطار و کمال الملک
و ابر شهر تاریخ ایران
زنده باد استان بینالود به مرکزیت نیشابور بزرگ و با تمدن
نقل قول کردن
#121 ehsan.turk 1395-09-26 19:45
سلام متاسفانه مردم شهر ها مهاجرت میکنن
نقل قول کردن
#122 مجیداز باباحیدر 1395-09-28 21:11
به نقل از دزفولو عشقه:
قمی هاو اصفهانی ها نمی خوام ضایع کنم ولی هر چی دارید از دزفول دارید خودتون آباتون شوره و آب ندارید همش از دزفول از رود خانه خروشان و جوشان دز به شما آب میدم ولی واقعا هیچ جای ایران آبی به خوبی دزفول نداره که نداره

سلام برادر فراموش نکن که هر چه دارین ازشهدای شهرتونه نه از آب تون پس خواهشا هرموقع خواستی مایع بزاری از آب وقدمت نزار ا ز شهدای ذزفول بزار که پیشرفت ذزفول سرمایه خون شهدای دزفوله
نقل قول کردن
#123 ابر شهر ایران 1395-09-30 00:34
زنده باد ابر شهر تاریخ ایران
نیشابور بزرگ
دیار خیام و عطار و کمال الملک
وجود بزرگترین آتشکده ایران در این شهر
افتخار و شناسنامه تاریخی فرهنگی و تاریخی خراسان و ایران در کنار شهر شیراز
با دو روز ملی در تقویم رسمی کشور
نقل قول کردن
#124 جواد 1395-09-30 17:34
قوچان شهر همیشه فراموش شده در تمامی ادوار شهری که در سال۱۳۴۶ ۴۰ هزار نفری بود و دقیقا هم جمعیت با قم در ان سال ها برابر بوده اما الان قم حدود یک میلیون سیصد هزار جمعیت داره اما شهرستان قوچان به زور ۲۵۰ هزار جمعیت داره من چیزی نمیگم استدلال شما از این امار چیه چرا باید به قوچان توجه نشه
نقل قول کردن
#125 اساک 1395-09-30 17:39
شهر قوچان با شهرستان هایی مانند درگز-چناران- کلات نادری - شهر باجگیران - شهر چکنه - شهر فاروج - شهر گلبهار- شهر گلمکان تشکیل استان اساک رابدهند خواسته ی به حق شهروندان این شهرستان ها است زنده باد استان اساک
نقل قول کردن
#126 کرد غیور قوچان 1395-09-30 17:44
دوستان شما که این همه از اشخاص شهرتون میگین ایا خبر دارین شهر قوچان مهد چه شخصیت های بزرگی است کافیست فقط تحقیق کنید تا خودتون بفهمین
نقل قول کردن
#127 منطقی 1395-10-02 00:47
بر اصل قانون تعریف شده کشور تشکیل یک استان باید واجب یا شرایطش موجود باشد تا یک یا چن شهرستان با هم تشکیل یک استان را بدهند.
شرایط دوری از مرکز یا جمعیت زیاد یک استان و عدم پخش امکانات بین شهرها بصورت نابرابر باعث میشه تا دولت تشکیل یک استان در مجلس و هیت دولت کلید بزنه.
حال با نگاهی به چند شهر که مدعی استان هستند اشاره میکنیم

مثل شهر بروجرد که مدعی استانی به مرکزیت این شهر هست .با توجه با فاکتورهای مورد نیاز برای مرکزیت میبینیم که شهر بروجرد از حداقل امکانات برای مرکزیت یه استان محروم هست ٬عدم وجود بیمارستانهای مجهز و عدم وجود دانشگاه علوم پزشکی یکی از زیر ساختهای مهم توسعه هستند .نبود امکانات مهم بهداشتی و بیمارستانی باعث عدم رفع مشکلات خود شهر بروحرد شده است حال تصور کنید چند شهر دیگر خواسته باشند زیر مجموعه شهری شوند که خود با مشکلات کلانی دست و پنجه نرم میکند ٬عدم وجود کارخانجات مهم در این شهر و رشد زیاد بیکاری دلیل دیگری بر این ادعاس٬نبود شهرها و یا شهرستانهای اقماری در کنار این شهر ٬نبود فرودگاه ٬
نقل قول کردن
#128 بهزاد 1395-10-04 02:48
بناب و عشقه کباب بناب بناب بناب کبااااب بناب
نقل قول کردن
#129 رضا 1395-10-09 20:02
زنده باد رفسنجان دیار سردار سازندگی شهر طلای سبز و سرخ شهر عادل خان فردوسی پور. شهر فاتحان اروند
نقل قول کردن
#130 آریان 1395-10-11 18:17
به نقل از رومیناحاتمی ازتبریز:
ایران وشهرهاش عشقه :P
یاشاسین آذربایجان :P
یاشاسین تبریز :-* :P
یاشاسین تراختور :P
یاشاسین مردم بافرهنگ وپرشورتبریزوایران

اینا روببین بژی کوردبژی بوکان
نقل قول کردن
#131 محمد از خرم اباد 1395-10-11 19:51
نمی توانم درک کنم چرا بروجرد حسرت مرکز استان شدن رامیخورند برادر من. خرماباد ۵۵سال است مرکز استان است مسیولین در ۵۵سال چه گلی به سر ما زده اند که بخواهند به سرشما بزنند عزیزان ترافیک وحشناک شهر ما خرم ابادی. هارا کلافه کرده ۱۱ شهرستان استان تا پایان هفته هر روز در این شهر تردد دارند واقعا کللافه شدیم تو را بخدا برو جردی عزیز هوس مرکز استان شدن نکنید بگذار شهرتانارام باشد
نقل قول کردن
#132 مصطفی بروجردی 1395-10-13 16:12
برادر عزیز خرم آبادی
سلام
درست است که با استان شدن شهر شلوغ تر می شود و ترافیک سنگین تر. که بروجرد گرفتار همین معضل هست.در حالیکه مرکز استان هم نیست.ولی بیکاری در این شهر بیداد می کند.در نتیجه بیکاری فقر دامنگیر مردم می شود و نتیجه فقر فساد است .بعد همین شما هم استانی ها و دیگر شهرستانها می گویید چرا شهر بروجرد که شهر علما و دانشمندان و... بوده است اینقدر فساد در شهرشان جولان می دهد.
به خدا قسم هر این شهر و سایر شهرهای استان فقیرتر شوند جوانانشان بیشتر به ابتذال دچار می شوند و مسؤولینی که با سیاستهایشان این سرنوشت را برای آن جوانان و مردم رقم زده اند در پیشگاه عدل الهی سرافکنده و پشیمان خواهند بود و منتظر مجازات الهی.به قول شاعر
ترسم که به کعبه نرسی ای اعرابی
این ره که تو می روی به ترکستان است.
تا مقالی دیگر بدرود.
نقل قول کردن
#133 اکبر ظهرابی 1395-10-14 17:34
اوایل انقلاب بنا شد در تقسیمات کشوری شهر اندیمشک را از خوزستان جدا و به لرستان الحاق کنند و شهر بروجرد را به استان مرکزی اما بروجردیها قبول نکردند .
نقل قول کردن
#134 اکبر ظهرابی 1395-10-14 19:21
به نقل از محمد از خرم اباد:
نمی توانم درک کنم چرا بروجرد حسرت مرکز استان شدن رامیخورند برادر من. خرماباد ۵۵سال است مرکز استان است مسیولین در ۵۵سال چه گلی به سر ما زده اند که بخواهند به سرشما بزنند عزیزان ترافیک وحشناک شهر ما خرم ابادی. هارا کلافه کرده ۱۱ شهرستان استان تا پایان هفته هر روز در این شهر تردد دارند واقعا کللافه شدیم تو را بخدا برو جردی عزیز هوس مرکز استان شدن نکنید بگذار شهرتانارام باشد


دوست عزیز بروجردی بروجرد هیچوقت استان نمیشه چون لازمه استان شدن این است که چندین شهرستان تابع مرکز استان باشند . تا جایی که ما می دانیم مردم ملایر و درود حاضر نیستند زیر مجموعه بروحرد باشند .در ثانی فاصله بروجرد تا خرم اباد با ساخت این بزرگراه جدید{ خرم اباد -اراک} به کمتر از 75 کیلومتر میرسد .
نقل قول کردن
#135 ندا 1395-10-15 15:54
دورود رو عشق است
دورود پایتخت طبیعت ایران
نقل قول کردن
#136 نادر 1395-10-16 09:23
چرا جمعیت لردگان را ننوشتی بالای 200هزار جمعیت داره
نقل قول کردن
#137 نادر 1395-10-16 09:26
به نقل از saselin:
جمعیت بختیاریها به نقل از مرتضی:
دوستان ایران و عشقه نه این شهر اون شهرش هرکی یه خوبیایی داره ک شهر دیگه نداره مرتضی از مشهد

در ایران فعلا بیش از 8میلیون نفره نه 4میلیون نفر
نقل قول کردن
#138 امیرمحمد از گنبد کاووس 1395-10-16 23:40
جمعیت شهرستان گنبدکاووس بالای۳۰۰٬۰۰۰طبق سرشماری سازمان ملل متحد هست یعنی از گرگان کوچولو،ساری،کاش ان بیشتر است .لطفاَ جمعیت هارا به درستی وارد کنید.
نقل قول کردن
#139 اکبر ظهرابی 1395-10-17 11:09
دوستان اشتباه در سر شماریها نیست .چون مربوط به امار سال 92 هستش .
نقل قول کردن
#140 امیرمحمد از گنبد کاووس 1395-10-17 20:01
:D به نقل از محمد:
این اطلاعات کاملا اشتباهه جمعیت بهبهان خیلی از یاسوج وماهشر بیشتره درضمن خیلی هم بزرگترازیاسوج وماهشره الان هم جمعیتی حدود 600هزارنفرداره

واقعاَ‍َ مگه میشــهههه
نقل قول کردن
#141 من 1395-10-19 10:26
تو رو خدا نگاه کنید به این نظرات! بعد میگیم چرا کشور پیشرفت نمیکنه
نقل قول کردن
#142 ghazal 1395-10-20 14:21
:D خیلی خوبین دمتون گرم کلی شاد شدم
نقل قول کردن
#143 رضا 1395-10-22 08:17
چه خوش اشتها میخوای ترکها راهم لر حساب کن یه وقت کم نیاری!
نقل قول کردن
#144 یک خوزستانی 1395-10-24 04:04
سلام.دوستان گرامی جمعیت بالا ملاک نیست.جمعیت برمبنای وسعت امکانات شهری فضای سبز مناسب و... ملاک هست.با این تعاریف فقط چند تا شهر خوب داخل ایران هست.افزایش جمعیت بیرویه یک یک شهر نشانه خوبی نیست .کاهش جمعیت هم خوب نیست.افزایش با شیب کم همراه بالا بردن امکانات شهری از همه لحاظ خیلی مهمه.
نقل قول کردن
#145 یک خوزستانی 1395-10-24 04:06
در مورد جمعیت لر ها هم باید بگم تقریبا ده میلیون کم و بیش جمعیت دارن.هسته مرکزی ایران متمایل به غرب و جنوب اکثرا لر هستن
نقل قول کردن
#146 یک خوزستانی 1395-10-24 04:08
آبادان رو نگاه کنید که چه بدبخت شده.از چهارمین کلانشهر اومده کجا.جمعیتش هم با شیب تند رو به کاهشه.همه دارن میرن برزیل
نقل قول کردن
#147 یک خوزستانی 1395-10-24 04:17
حالا که همه دارن از شهرشون میگن ما هم بگیم.شهر من ایذه زادگاه بزرگ مرد تاریخ کوروش کبیر.پاییتخت سنگ نگاره های جهان.شهر سد های بزرگ.شهر سرداران بختیاری.شهری با تمدن هشت هزار ساله.پاییتخت لر بزرگ.سومین شهر تاریخ بعد از شوش و یک شهر در بین النهرین.البته هیچ ادعایی نسبت به پیشرفت شهری نداریم
نقل قول کردن
#148 اکبر ظ 1395-10-26 19:24
به نقل از یک خوزستانی:
سلام.دوستان گرامی جمعیت بالا ملاک نیست.جمعیت برمبنای وسعت امکانات شهری فضای سبز مناسب و... ملاک هست.با این تعاریف فقط چند تا شهر خوب داخل ایران هست.افزایش جمعیت بیرویه یک یک شهر نشانه خوبی نیست .کاهش جمعیت هم خوب نیست.افزایش با شیب کم همراه بالا بردن امکانات شهری از همه لحاظ خیلی مهمه.


سلام درود بر شما افزایش جمعیت همراه با بالا بردن امکانات شهری .
نقل قول کردن
#149 بولتن نیوز 1395-10-26 23:25
لطفاً در تلگرام پیام بدید> 09398432233

بولتن نیوز BultanNews.com
نقل قول کردن
#150 دیدنیهای کرمانشـاه+تصویر 1395-10-28 19:06
از وبسایت تازه تاسیس دیدنیهای کرمانشـاه+مراکز خرید کرمانشـاه به نشانی های

kermanshahan202 0.blogfa.com
دیدنیهای کرمانشـاه

http://bazarksh.ir
مراکز خرید کرمانشـاه

دیدن کنید.
نقل قول کردن
#151 رحمان 1395-10-30 16:35
سلام من نمیخوام از مشهد طرفداری کنم و مشهدی هم نیستم ولی من اهل تبریزم دو سال اینجا خدمت میکنم فکر کنم مشهد تو امارگیری سال 95 خیلی رشد جمعیت داشته باشه چون واقعا شلوغ و بی سر و ته شده و تنها شهریه که ترافیکش 24 ساعت ممکنه باشه نه فقط دور و بر حرم و واقعا بهترین امکانات داره هیج چیزی کم نداره این شهر
با تشکر رحمان از تبریز
نقل قول کردن
#152 محمد 1395-11-01 14:34
:-* زنده باد اصفهان
نقل قول کردن
#153 از گرگان 1395-11-05 12:33
به نقل از امیرمحمد از گنبد کاووس:
جمعیت شهرستان گنبدکاووس بالای۳۰۰٬۰۰۰طبق سرشماری سازمان ملل متحد هست یعنی از گرگان بزرگ،ساری،کاشان بیشتر است .لطفاَ جمعیت هارا به درستی وارد کنید.


آقای عزیز شما جمعیت شهرتان را با جمعیت شهرستان عوضی گرفتی!!!

جمعیت شهر شما با احتساب دهات ها و ... به زور شده 300 هزار نفر...
نقل قول کردن
#154 شهیده 1395-11-12 10:53
اقا اینا همش دروغه جمعیت ترکها بیش از 69میلیونه در ایران
نقل قول کردن
#155 رضا اصفهان 1395-11-13 00:41
درود به ایران باید تعصب را کنار گذاشت ای هم ميهنان،ای ایرانی هر جا که تو هستی در هر شهری،روستایی، محله ای من اصلاً اهل اونجام چه بخواهی چه نخواهی ایران همه جاش سرایه همه ماست. بیایم سه اصل پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک را که از پدرانمان بوده را فراموش نکنیم باسپاس از همه عشق است ایران.
نقل قول کردن
#156 رضا اصفهان 1395-11-13 09:40
عشق است همه ایران سرای من است.
نقل قول کردن
#157 رضا اصفهان 1395-11-13 09:42
پس چرا پیام چاپ نميشه؟
نقل قول کردن
#158 رضا اصفهان 1395-11-13 09:44
ایران همه سرای من است
نقل قول کردن
#159 اکبر-ظ 1395-11-13 17:47
پندار نیک -گفتار نیک -کردار نیک
نقل قول کردن
#160 محمود از مشهد 1395-11-15 21:56
سلام مشهد سال۱۳۳۵ چهارمین مرکز استان بعد از تهران اصفهان تبریز بوده در سال ۱۳۴۵ سوم واز ۴۵ ب بعد دومین شهر ایران. ک با فاصله یک ملیون نفر جمعیت شهری و با فاصله ۱۰۰ کیلومتر بیشتر از شهر سوم ایران پیشی گرفته. حالا دوستان انقدر جمعیت شهر بالا میبرن ی حساب کنید با این وضع جمعیت ایران بیشتر از ۵۰۰ ملیون جمعیت داره. ی کم مراعات کنید. مثلا بهبهان همش ۱۰ هزار خانوار داره. مگ داخل هر خونه ۶۰ نفر زندگی میکنن البته شاید شیراز و یاسوج هم اضاف شده باش درس میش
نقل قول کردن
#161 ارش 1395-11-19 01:51
میانه
نقل قول کردن
#162 سعید 1395-11-20 13:12
سلام ببخشید ولی تو امار بالا چند تا اشتباه وجود داره زاهدان و ایرانشهر مال بلوچستان است اما اونجا به اشتباه نوشتید سیستان اگه اصلاح بشه بهتره
__________________
يافته: سلام. چون درون جدول جا نمي‌گرفت به صورت خلاصه سيستان ذكر شد
نقل قول کردن
#163 سعیداز زاهدان--بلوچستان 1395-11-20 13:21
سلام
توی فهرست 100شهر چندتا اشتباه داره
زاهدان و ایرانشهر مال بلوچستان هستش
سیستان فقط به زابل ختم میشه وبس
لطفا اشتباه رو تصیح کنید.
نقل قول کردن
#164 اهورا از کرمانشاه 1395-11-29 12:26
با سلام فکر نکنم کرمانشاه از لحاظ جمعیتی نهم باشه از لحاظ جمعیت فکر کنم پنجم ششم باشه چون ترافیک و جمعیت کرمانشاه خیلی زیاده و اینکه منوریل و متروی کرمانشاه رو درست کردن بخاطره ترافیک و جمعیت زیاده کرمانشاه می باشد قبول دارید.فقط شهرهای بزرگ مترو دارن که کرمانشاه هم منوریل داره و هم مترو
نقل قول کردن
#165 زهرا 1395-11-30 00:34
دوستان اصلا بروجرد با ملایر قابل مقایسه نیست درحدی نیست ک با ملایر مقایسه بشه...ملایر فقط قدمتش می ارزه ب تموم شهرها بروجرد ک جای خود داره..والا ب خدا
نقل قول کردن
#166 ناصردومان 1395-12-01 05:23
یاشاسن ایران یاشاسن جمعیت بالای30 میلیونی ترک زبانان ایران
نقل قول کردن
#167 مهدی از پاوه کرمانشاه 1395-12-01 14:26
اسلام آباد غرب کرمانشاه و پاوه کرمانشاه با شهرستانهای ایلام-سنندج-همد ان فرمانداریشون با هم زیرنظر و جزء استان کرمانشاه بوده ولی چون پاوه در استان کرمانشاه با مرکز استان یعنی شهر کرمانشاه110 کیلومتر وبا کشور عراق تنها 20 کیلومتر فاصله داشته استان مستقل نشده و اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه بخاطره نزدیکی به خود کلان شهر کرمانشاه اونم جدا نشده یعنی استان پاوه و استان اسلام آباد غرب نشدن و همچنان جزء استان کرمانشاه موندن ولی سنندج و همدان و ایلام و شمال استان لرستان از کرمانشاه جدا شدن و همچنان وابستگیهای شدید به کرمانشاه زیاده و مشکلاتی برای هم استانهای عزیزمون خصوصا درسطح شهر کرمانشاه که ترافیکهای سرسام آور بوجود اومده شده است.
مهدی از پاوه استان کرمانشاه
نقل قول کردن
#168 اکبر-ظ 1395-12-02 07:35
به نقل از مهدی از پاوه کرمانشاه:
اسلام آباد غرب کرمانشاه و پاوه کرمانشاه با شهرستانهای ایلام-سنندج-همدان فرمانداریشون با هم زیرنظر و جزء استان کرمانشاه بوده ولی چون پاوه در استان کرمانشاه با مرکز استان یعنی شهر کرمانشاه110 کیلومتر وبا کشور عراق تنها 20 کیلومتر فاصله داشته استان مستقل نشده و اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه بخاطره نزدیکی به خود کلان شهر کرمانشاه اونم جدا نشده یعنی استان پاوه و استان اسلام آباد غرب نشدن و همچنان جزء استان کرمانشاه موندن ولی سنندج و همدان و ایلام و شمال استان لرستان از کرمانشاه جدا شدن و همچنان وابستگیهای شدید به کرمانشاه زیاده و مشکلاتی برای هم استانهای عزیزمون خصوصا درسطح شهر کرمانشاه که ترافیکهای سرسام آور بوجود اومده شده است.
مهدی از پاوه استان کرمانشاه


سلام مهدی جان هیچکدام از شهرهای استان لرستان جز کرمانشاه نبوده حتی نصف استان ایلام جز لرستان پشتکوه بوده .خیلی از مردمی که بین سه استان کرمانشاه لرستان وایلام زندگی می کنند دارای زبان و فرهنگ مشترکی هستند .البته جدا شدن بعضی از مناطق بمنظور پیشرفت و ترقی صورت میگیرد .
نقل قول کردن
#169 بلوچ 1395-12-02 21:10
فقط بلوچستان
نقل قول کردن
#170 فرامرز 1395-12-03 17:35
سلام من ازخراسان شهرمشهدريزه هستم شهرماهمگى اهل سنت هستندلطفاامارجم عىت هاراجدى نگىرىدماجمعىت شهرمون كم است امابه شدت درحال رشداست بااين وجودهر پنج سال كه امارمىگيرن تعداد اندكى به ان اضافه ميكنندمثلاجممعي ت شهرمان سالى هزارنفر اضاف ميشود اماهرپنج سال هزارنفرهم اضاف نميكنندنميكنند
نقل قول کردن
#171 محمد 1395-12-03 17:42
سلام چراجمعيت اروميه ازرشت كمتره امار كشورى اشتباست
نقل قول کردن
#172 طاها از زاهدان 1395-12-03 17:55
سلام زاهدان شهريست باخانه هايى بسيار كوچك وگلي پس تراكم وتعدادفرزندان دراين شهرزياداست اما امار جمعيت زاهدان كم است جالب است شهرگرگان هم كه رفتم ازسارى ورشت جمعيت كمترى ندارداما امارآن كمتراعلام شده همچنين جمعيت شهرمشهدريزه كم اعلام شده
نقل قول کردن
#173 جمشيدازاروميه 1395-12-03 19:00
سلام من همه ايران روگشتم چرا جمعيت اروميه ازكرمانشاه،قم،و اهوازكمتراست اماركشورى اشتباست
نقل قول کردن
#174 سامان ازتهران 1395-12-03 19:08
توروخدااين حرفاروبي خيال چندروزپيش رفتم زاهدان دلم به حال مردمش كباب شد
بيچاره ها خيلى فقيرن وبهشون ظلم ميشه اميدوارم خدابهشون صبربده
نقل قول کردن
#175 ماهان 1395-12-03 19:53
سلام وخداقوت به همه
نقل قول کردن
#176 فرامرزاز مشهدريزه 1395-12-04 16:52
سلام خواستم بدونم چراجمعيت شهرمشهدريزه راازديگر شهرهاى خراسان مثل سنگان،كاريز، صالح آباد،شانديزو... كمترحساب ميكنيدماهمه ى اين شهرها رورفتيم نسبت به مشهدريزه كوچك اند اگه مسئولين مملكت نميخوان اين شهر را شهرستان كنندچرا جمعيت راكم ميزنند
نقل قول کردن
#177 فرامرز 1395-12-04 17:01
شايد چون كه همه ى جمعيت اين شهر اهل سنت اند باخرز كه نصف مشهدريزه جمعيت بيشتر نداره شهرستان شده جمعيتش روهم زيادميزنند
نقل قول کردن
#178 حسین آقا 1395-12-07 04:45
:sigh: شهرستان سنقروکلیایی با ۱ میلیون و سیصد هزار جمعیت باید به یک استان تبدیل بشه.بروجرد و ملایر و همه ی اینایی که اسمشون رو آوردین اصلا در مقابل سنقر جمعیتی ندارن.درود بر کورد و سنقری های عزیز
نقل قول کردن
#179 امیرمحمد 1395-12-08 14:17
به نقل از میلاد:
به نقل از مسعود محبی:
دوستان عزیز . در ایران باید چندین استان دیگر درست شود . صرفا" جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی بیشتر . استان کرمان جنوبی به مرکزیت جیرفت . استان کرمان غربی به مرکزیت سیرجان . استان هرمزگان شرقی به مرکزیت میناب. استان کردستان شمالی به مرکزیت مهاباد . استان کاشان به مرکزیت کاشان . استان شاهرود به مرکزیت شاهرود . استان خوزستان شمالی به مرکزیت دزفول . استان خوزستان جنوبی به مرکزیت آبادان . استان فارس شرقی به مرکزیت جهرم . استان فارس جنوبی به مرکزیت لار . استان لرستان شرقی به مرکزیت بروجرد . استان سیستان به مرکزیت زابل . استان کویر به مرکزیت طبس . استان گلستان شرقی به مرکزیت گنبد کاووس . استان دماوند به مرکزیت دماوند . لطفا" بررسی علمی کنید . تعصب به خرج ندهید.


خنده داره این تقسیماتی که بیان کردی..براساس کدوم منطق؟حداقل بیشتر قوانین مملکت رو مطالعه بفرمایید تا کمتر مورد تمسخر قرار بگیرید.

از نظر من واقعاَِ درسته ...تقسیمات کشوری باید اینطوری صورت بگیره...
نقل قول کردن
#180 امیرمحمد 1395-12-08 14:26
جمعیت گنبد از گرگ ان بیشتره ... گنبد...۳۲۵،۰۰۰ نفر ..گذگ ان .۳۱۵،۰۰۰ نفر یا کمتر.۲۸۳،۰۰۰
شهر های گنبد.گرگان.بروج رد.اصفهان.بهبها ن.کاشمر.کاشان .آمار هااشتباه ههههه
نقل قول کردن
#181 امیرمحمد 1395-12-08 14:30
به نقل از از گرگان:
به نقل از امیرمحمد از گنبد کاووس:
جمعیت شهرستان گنبدکاووس بالای۳۰۰٬۰۰۰طبق سرشماری سازمان ملل متحد هست یعنی از گرگان بزرگ،ساری،کاشان بیشتر است .لطفاَ جمعیت هارا به درستی وارد کنید.


آقای عزیز شما جمعیت شهرتان را با جمعیت شهرستان عوضی گرفتی!!!

جمعیت شهر شما با احتساب دهات ها و ... به زور شده 300 هزار نفر...

عزیز جان !شما که نوشته منو نقل قول می کنی ! گرگان هم به خاطر گرگ و گوسفندها به سیصد هزارنفر .به زور و تلاش رسیده...
نقل قول کردن
#182 مبین عبدالله زهی 1395-12-10 14:57
سلام خدمت دوستان گرامی همین طور که بعضی ازدوستان اشاره کردن مسئولین بایدتوجه داشته باشین که بیشترین قسمت این استان متعلق به استان بلوچستان هست به نظرمن بایداسم سیستان حذف یاتعویض بشه باعرض خسته نباشید خدمت تمام مسئولین محترم
نقل قول کردن
#183 محمدازتايباد 1395-12-10 23:29
آره جمعيت تايبادوخواف روهم كم زدندبه قول شماحتماچون...
نقل قول کردن
#184 شايان ازگنبدكاووس 1395-12-11 17:51
حرفاى فرامرز كاملا درسته من مشهدريزه وتايباد اومدم تايبادزيادمشخص نميشه اما مشهدريزه خيلى كم اعلام شده امارهاى ايران درست نيست
نقل قول کردن
#185 شايان ازگنبدكاووس 1395-12-11 19:36
حتماچون مشهدريزه١٠٠٪اهل سنت اندجمعيتش روكم ميزنند
نقل قول کردن
#186 اکبر-ظ 1395-12-12 07:55
یافته جان لطفا امار سرشماری 95 را بجای این امار به روزرسانی کنید.
نقل قول کردن
#187 ارتش سبز لرستان 1395-12-16 17:26
یافته این چه کاریه که کردی.کل ایران رو ریختی به هم./و در پایان برای لر و خرم آباد این است که اولین مردمان ایران زمین است همین کافیه....
نقل قول کردن
#188 سلام گنبد 1395-12-16 17:41
به نقل از شايان ازگنبدكاووس:
حتماچون مشهدريزه١٠٠٪اهل سنت اندجمعيتش روكم ميزنند

کمی از مشهدی های شیعه به مشهدریزه رفتند.میشه گفت ٪۹۸ درصد اهل سنت داره .در ضمن گنبدکاووس که ٪۷۰ درصد اهل سنت داره که میشه گفت.۲۶۰،۰۰۰ نفراهل سنت .٪۱۲ ترک های ارده ها و٪۱۸ درصد فارس ها ی‌بجنوردی وسمنانی وشاهرودی تشکیل می دند که شیعه هستند.
نقل قول کردن
#189 گردشگرپذیرترین شهر ایران 1395-12-19 17:39
شهرهای پرجمعیت و بزرگ ایران که گردشگرپذیر هم هستند در اکثر سالها مثل اصفهان-شیراز-کر مانشـاه-مشهد-تب ریز نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولین هستند.
الان در حال حاضر شهرهای کاندید از نظر مردم برای پایتخت جدید که بیشتر مردم موافق هستند اول اصفهان دوم شیراز سوم کرمانشاه چهارم مشهد و پنجم تبریز بوده پس نیاز بیشتری هست که این کلانشهرهای رسمی خودشون رو برای پایتخت جدید ایران آماده کنند.
اصفهان مرکزیت مرکز کشور-شیراز مرکزیت جنوب کشور-کرمانشـاه مرکزیت غرب کشور+مرکزیت شرق کشور کشور عراق-تبریز مرکزیت شمالغرب کشور و مشهد مرکزیت شرق کشور می باشد.
نقل قول کردن
#190 رحمان از گنبدکاووس 1395-12-19 18:00
به نقل از گردشگرپذیرترین شهر ایران:
شهرهای پرجمعیت و بزرگ ایران که گردشگرپذیر هم هستند در اکثر سالها مثل اصفهان-شیراز-کرمانشـاه-مشهد-تبریز نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولین هستند.
الان در حال حاضر شهرهای کاندید از نظر مردم برای پایتخت جدید که بیشتر مردم موافق هستند اول اصفهان دوم شیراز سوم کرمانشاه چهارم مشهد و پنجم تبریز بوده پس نیاز بیشتری هست که این کلانشهرهای رسمی خودشون رو برای پایتخت جدید ایران آماده کنند.
اصفهان مرکزیت مرکز کشور-شیراز مرکزیت جنوب کشور-کرمانشـاه مرکزیت غرب کشور+مرکزیت شرق کشور کشور عراق-تبریز مرکزیت شمالغرب کشور و مشهد مرکزیت شرق کشور می باشد.

نه بابا!!!!
نقل قول کردن
#191 شايان ازگنبدكاووس 1395-12-21 10:05
نه خيراقا اكبرظ بنده طبق همون امار٩٠صحبت ميكنم شماچراانقدراصرا ردارى كه امارهااشتبا نيست نه تنها مشهدريزه بلكه روستاهاى اين شهر مذهبى خيلى كم حساب ميشه
نقل قول کردن
#192 سامان شهروند کرج 1395-12-22 22:13
من با نظر گردشگرپذیرترین شهرهای ایران تا حدی موافقم اما حیف اصفهان-کرمانشـا ه-شیراز که خرابش کنن پایتخت در تهران بمونه و فقط تهران رو ساماندهی بدن عالیه.اصفهان و شیراز و کرمانشـاه برای گردشگری داخلی و خارجی عالین نه برای پایتخت شدن چون حیف هستن.
نقل قول کردن
#193 فرامرز ازمشهدريزه 1395-12-22 23:13
قربون شايان كه ادم منطقى است جوانان ما همه ميدونند كه جمعيت شهرماچقدره چرا انقدر كم حساب ميشه چراهيچ بودجه اى نداره و چرا ...
نقل قول کردن
#194 مبینا 1395-12-23 16:16
فقط اراک بهترین شهر اراک هم بزرگه هم قشنگ،ببخشید تمام چیزهایی که میزاری مال سال های قبل بوده.
نقل قول کردن
#195 خرم دره 1395-12-23 22:24
جمعیت خرمدره را ننوشتین
نقل قول کردن
#196 خرم دره..پرسپولیس 1395-12-23 22:27
لطفا جدید ترین امار که 23بهمن 95اعلام رسمی شده رابنویسید.
نقل قول کردن
#197 خرم دره..پرسپولیس 1395-12-23 22:28
عشق من....ایران .خرمدره
نقل قول کردن
#198 مبینا 1395-12-24 14:38
فقط اراک بیاید ارا
ک خیلی عالیه
نقل قول کردن
#199 خرم دره..پرسپولیس 1395-12-26 19:26
جدترین امار را بنویسین 95
نقل قول کردن
#200 کرمانشـاه توریست 1395-12-26 23:32
سلام.کرمانشـاه با داشتن 5000 اثر گردشگری و مرکزیت غرب کشور میزبان میلیونها گردشگر داخلی و خارجی می باشد.
دیدنیهای کرمانشـاه نه برای تبلیغات بلکه برای آشنایی بیشتر هموطنهای خوبمون تعدادیش رو براتون می گم:
1-طاق بستان2-بیستون3- بازارهای سنتی کرمانشـاه4-تکیه معاون الملک5-تکیه بیگلربیگی6-سراب نیلوفر7-باغ گلها کرمانشـاه8-باغ پرندگان کرمانشـاه9-پارک کوهستان10-مساجد تاریخی کرمانشـاه:مسجدع مادالدوله-مسجد شافعی ها-مسجد جامع-مسجد و حمام حاج شهبازخان و.....11-مراکز خرید کرمانشـاه12-غار قوری قلعه و معبد آناهیتا وخیلی جاهای دیگه...
مقدمتان به کرمانشـاه گهواره تاریخ وتمـدن گلباران...
نقل قول کردن
#201 رحمان از گنبدکاووس 1395-12-27 19:26
به نقل از خرم دره:
جمعیت خرمدره را ننوشتین

خرم دره دیگه کجاست؟
نقل قول کردن
#202 فريباوخديجه ازمشهدريزه 1396-01-01 15:44
جمعيت كل بخش مشهدريزه را بسياركم حساب كرديد شهرمشهدريزه ازهمه ى شهرها وحتى ازچندين شهرستان خراسان جمعيت بيشترى دارد تراكم جمعيت دراين شهرخيلى زياد است اما آمار فاصله زيادى باواقعيت داردمااين حرف هارا به گوش همه مردم ميرسانيم
نقل قول کردن
#203 مصطفی ازورامین 1396-01-02 19:19
باسلام.ازمسئولی ن محترم شهرستان ورامین خواهشمندم نگاه جدی تری به ورامین داشته باشند.باوجوداین که شهرقیام 15خرداده ولی شبیه خرابس.متروچی شد.فراربوداستان بشه چی شد.چرااین شهریه جاذبه نداره.چرامکان تفریحی نداره.پل سابق که الان داره زیرگذرمیشه کی درست میشه.پل چوب بری ساختش اشتباهه.چراکاری نمیکنیدکه شهری توریستی بشه.ازوقتی که یادمه ورامین فقط لات ولوت وقمه واسلحش معروفه.لطفارسید گی کنید.
نقل قول کردن
#204 محمد رضا 1396-01-02 22:51
خرم ابا د با دستور خرم آباد با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی در حال تبدیل شدن به یک کلانشهر می‌باشد این حقم را به تمام مردم استان لرستان تبریک می‌گویم
نقل قول کردن
#205 رحمان از گنبدکاووس 1396-01-03 14:56
یک سوال از مسئولین این سایت وکل ایران.شما که جمعیت بیشتر شهرا مثل گنبد.خرمدره.برو جرد.ملارد.کاشمر .رو کم نشون میدین.ایران چطوری.شده ۸۰ میلیون نفر؟ امسال یا یچسال های دیگر.
نقل قول کردن
#206 شایان از گنبدکاووس 1396-01-04 01:09
به نقل از رحمان از گنبدکاووس:
به نقل از گردشگرپذیرترین شهر ایران:
شهرهای پرجمعیت و بزرگ ایران که گردشگرپذیر هم هستند در اکثر سالها مثل اصفهان-شیراز-کرمانشـاه-مشهد-تبریز نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولین هستند.
الان در حال حاضر شهرهای کاندید از نظر مردم برای پایتخت جدید که بیشتر مردم موافق هستند اول اصفهان دوم شیراز سوم کرمانشاه چهارم مشهد و پنجم تبریز بوده پس نیاز بیشتری هست که این کلانشهرهای رسمی خودشون رو برای پایتخت جدید ایران آماده کنند.
اصفهان مرکزیت مرکز کشور-شیراز مرکزیت جنوب کشور-کرمانشـاه مرکزیت غرب کشور+مرکزیت شرق کشور کشور عراق-تبریز مرکزیت شمالغرب کشور و مشهد مرکزیت شرق کشور می باشد.

نه بابا!!!!
اگه میشه کلانشهر گنبدکاووس روهم جزـٔ این شهرها کنین.با تشکر
نقل قول کردن
#207 گرگان، زشت ترین روستای جهان. 1396-01-04 01:11
به نقل از فريباوخديجه ازمشهدريزه:
جمعيت كل بخش مشهدريزه را بسياركم حساب كرديد شهرمشهدريزه ازهمه ى شهرها وحتى ازچندين شهرستان خراسان جمعيت بيشترى دارد تراكم جمعيت دراين شهرخيلى زياد است اما آمار فاصله زيادى باواقعيت داردمااين حرف هارا به گوش همه مردم ميرسانيم
برو بگو..
نقل قول کردن
#208 حمید درزی 1396-01-04 14:03
شما آمار استان مازندران رو از کجا اینقدر دقیق دارین که ما نمیدونیم؟!؟
احتمالا از اون منبع آگاهی که گرفتین ته منبع نشتی داشته،آخه شهرستان بابل طبق آمار ۱۳۹۵ پر جمعیت ترین شهر مازندران با بیش از ۵۰۰۰۰۰ هزار نفره ولی شما توی آمار میارین۱۹۸ هزار نفر،بقیه رو چیکار کردین،البته بقیه شهر نایین مازندران رو هم کاملا غلط آمار دادین
آمار درست ندارین آمار غلط به مردم ندید
نقل قول کردن
#209 فريباوخديجه ازمشهدريزه 1396-01-04 22:22
پدرمون همه ى خراسان راگشته ميگه جمعيت شهر مشهدريزه ازهمه ى شهرهاى خراسان وحتى از چندين شهرستان مثل بجستان،خليل آباد،زاوه ،باخرز،فيروزه و...بيشتراست
نقل قول کردن
#210 حسین از اراک 1396-01-06 20:40
سلام
اینکه هر شهری چه افتخاراتی داشته و یا دارد مبنا و اساس تقسیم‌بندی نمی باشد. چراکه ۱۵۰ سال پیش انتخاب تهران بعنوان پایتخت بر این اساس نبود. اصولا برای انتخاب مرکز استان به پارامترهای اساسی که یک مرکز استان باید داشته باشد باید نگاه کرد که علاوه بر زیرساختها‌( مثل راههایی ارتباطی، میزان توانایی و رشد صنعت و... و همچنین سرزمین و وسعت لازم جهت توسعه) و طبیعت و منطقه پیرامون آن توجه داشت. بعلاوه به جمعیت و شهرهایی تابعه عنایت لازم داشت.
در ضمن موارد متعدد دیگری مثل مباحث امنیتی و ... هم میباشد که مورد توجه است. با توجه به توصفحات مذکور به نظر میرسد شهرستان ملایر مناسبت تر از شهرستان بروجرد برای مرکز استان شدن باشد.البته همانطوری که عرصه شد موارد متعددی باید در نطر داشت.
نقل قول کردن
#211 مهران مراغه 1396-01-08 19:42
مراغه زمان ایلخانیان پایتخت بوده ... مراغه پایتخت نجوم ایران . مراغه بهشت فسیلی ایران .مراغه باغ شهر ایران بهشت آذربایجان ... اینارو همه میدونن ... یاشاسین همه مراغه ای ها یاشاسین همه ترکها
نقل قول کردن
#212 مهران مراغه 1396-01-08 19:46
درمورد جمعیت هم نمیگم درسته . ولی مراغه جمعیتش بیشتر از این آماره !!!. مراغه بزرگترین شهر استان آذربایجان شرقی هم از نظر وسعت شهری و هم از نظر جمعیت بعد از تبریز هستش .
نقل قول کردن
#213 عليرضاوعثمان از مشهدريزه 1396-01-08 23:13
فكرنكنم توسال ٩٥هم جمعيت واقعى مشهدريزه رااعلام كنند
نقل قول کردن
#214 طاها 1396-01-08 23:14
سلام جمعیت سبزوار از نیشابور بیش تره.لطفا اصلاح کنید.
نقل قول کردن
#215 حسبن 1396-01-10 02:37
جمعیت دزفول 400هزاره لطفا اصلاح کنید
نقل قول کردن
#216 ناصرازمشهد 1396-01-12 13:50
مشهد دومين شهربزرگ كشور شهرى كه هرگز نميخوابد وتهران٢لقب گرفته
نقل قول کردن
#217 میثم از کاشان 1396-01-14 11:12
با سلا م اینجور ک دوستان میگن پس کاشان باید پایتخت بشه چون هیچی کم نداره جمعیش هم واقعی نیست بیش از ۲۰سال ک در انتظار استان شدنه فقط گیر اصفهان افتاده ک انشالا ب زودی استان هم میشود
نقل قول کردن
#218 میثم از کاشان 1396-01-14 11:14
با سلام ب دوستان کاشان با ۷۵۰۰سال قدمت هنوز در انتظار استان شدنه ک هیچی کم نداره
نقل قول کردن
#219 حمیدرضا جمال آبادی 1396-01-18 00:59
شهر سبزوار با بیش از ۲۴۰ هزار جمعیت در سرشماری ۹۵، سی و چهارمین شهر پرجمعیت ایران، و چهارمین شهر پرجمعیت شرق کشور و شایسته ترین گزینه برای تشکیل استان جدید در شرق کشور می باشد. زنده باد استان سبزوار(خراسان غربی) با شهرستانهای سبزوار، بردسکن، کاشمر، خلیل آباد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، بجستان و فیروزه به مرکزیت سبزوار و با جمعیتی در حدود ۱ میلیون نفر
نقل قول کردن
#220 محمدی 1396-01-20 11:24
به نقل از ملايري:
اقاي بروجردي با اين حساب اين روئ هم بگيد كه بروجرد از 9 شهر ديگر كشور كه مركز استان نيستند جمعيتش كمتره مثل دزفول و خميني شهر و چند جاي ديگه . اگر منظورت اينه كه مركز استان بشيد كه راهش اينه كه شهرتوئن رو به كوههاي استان بويراحمد ببريد و به جاي ياسوج مركز اون استان بشيد وگر نه در سال 93 جمعيت ملاير از بروجرد بيشتره و براي استان شدن در اين منطقه اولويت داره

اگر شما یک نطق از آقای بروجردی درباره تشکیل استان زاگرس شنیدید یا دیدی ما رو هم خبر کنید ایشون اصلا تو این فاز ها نیست
نقل قول کردن
#221 محمدکاظم 1396-01-20 11:38
سلام...
ایشالا که همه به اسم ایران دنبال پیشرفت کشورمون باشیم ، هر قومی اصالت خودش رو میتونه حفظ کنه اما فعلا چیزی که مهمه بحث پیشرفت ایران اسلامی هستش...
با تشکر
www.yadjo.com
نقل قول کردن
#222 نادر 1396-01-20 12:57
ایران خانم گل ایه. :lol: :lol:
نقل قول کردن
#223 فرزاد 1396-01-21 03:06
یاشاسین استان آذربایجان جنوبی مراغه
نقل قول کردن
#224 حسام از جیرفت 1396-01-22 22:09
شهر جیرفت با جمعیتی 320000نفرو با 30 اداره کل و کاملا مستقل از کرمان فقط استاندار نداره.
نقل قول کردن
#225 حمیدرضا جمال آبادی 1396-01-22 22:39
به نقل از حسام از جیرفت:
شهر جیرفت با جمعیتی 320000نفرو با 30 اداره کل و کاملا مستقل از کرمان فقط استاندار نداره.

آقا حسام لطفا آمار سرشماری سال ۹۵ رو برین دربیارین. شهرستان جیرفت یعنی کل نقاط شهری و روستایی جیرفت کمتر از ۳۰۹ هزار جمعیت داره نه ۳۲۰ هزار نفر
نقل قول کردن
#226 نیشابور بزرگ 1396-01-23 12:36
نیشابور با جمعیتی ۵۰۰ هزار نفری بعد از مشهد دومین شهر بزرگ‌ خراسان بزرگ و سومین شهر بزرگ شرق ایران است.با تمدنی ۷۵۰۰ ساله ٬دیار بزرگانی چون خیام و عطار...
قابل توجه اونایی که حرف از استان شدن شهرشون میزنند.... خواهشن از خودتون مایه بذارید برای افزایش جمعیت نه از شهرهای همجوار...
نقل قول کردن
#227 جعفر 1396-01-25 09:38
با سلام من با جسارت ميگوييم امار شهرستان اهردر اذربايجان شرقي درست نيست ساكنان شهر تبريز اكثرا اهري هستن سياست غلط مسولين تبريز يك سياست غلط و تمركز گرايي ميباشد چون منطقه ارسباران به مركزيت اهر دو سوم وسعت آذربايجان شرقي را شامل ميباشد ودر گسترش و بزرگ شدن تبريز نقش به سزايي را بازي مبيكند مسولين تبريز در صدد هستن اين منطقه را بكوبند و جلوي بزرگ شدن ان را بگيرند .... اگر اهر را از تبريز جدا كنند تبريز به مانند يك ده بزرگ باقي خواهد ماند
نقل قول کردن
#228 ارمین 1396-01-26 20:47
کلان شهر باید جمعیتش حداقل چند نفر باشد؟
نقل قول کردن
#229 گرگان 1396-01-27 15:11
شهرستان گرگان با جمعیت ۲۳٫۰۰۰هزار نفر صد و سی و شش ام ین شهر ایران از لحاظ جمعیت است نه ۲۴رم .و مرکز این شهر هم...........
نقل قول کردن
#230 ندا 1396-01-31 14:25
همه جاى ايران سراى من است. اميدوارم به همه ى مناطق ايران رسيدگى بشه به ويژه مناطق محروم تر. به دوستان هم بهتره عرض كنم به جاى بگو مگو و نازيدن به شهر ها همت كنيم با اتحاد ايران بهترى بسازيم ;-)
نقل قول کردن
#231 davood2360023۴97@gmail.com 1396-01-31 19:39
با عرض سلام من کازرونی نیستم ولی حیف ک نگم.
من جهرمی هستم ولی در فرمانداری کازرون مشغول کار هستم. کازرون دومین شهر بزرگ استان فارس و دومین شهر پرجمعیت استان فارس. جمعیت شهرستان ۳۰۰ هزار نفر و جمعیت شهر کازرون ۱۴۰ هزار نفر.من خودم جهرمی هستم و بی طرفم .ولی آمار اشتباه دادین. کازرون دومین شهر بزرگ استان فارس و دومین شهر پرجمعیت فارس و همه میدونن. لطفا امار رو درست کنین. مسولین پی گیری کنن.من خودم تو فرمانداری کازرون کار میکنم و جمعیت سال ۹۵ کازرون ۱۴۰.۸۳۲ نفر هست. اصلاح کنید
نقل قول کردن
#232 کلانشهرهای ایران 1396-02-01 10:53
کلانشهرهای رسمی ایران به ترتیب:
تهران-مشهد-اصفهان-تبریز-شیراز-کرمانشـاه-اهواز و کرج
نقل قول کردن
#233 من 1396-02-09 15:41
آقا در ایران ما 290 نماینده داریم که به ازای هر 260 هزار نفر یه نماینده تعلق میگیره. الان ملایر با جمعیتی نزدیک به 550 هزار نفر شهری و روستایی یکی از شهرهای پر جمعیت ایرانه. من موندم این امار از کجاست
نقل قول کردن
#234 خراسان بزرگ 1396-02-13 08:38
آقا من ٬من موندم این آمار عجیب و قریب شما از کجا میاری!؟!!
ملایر ۱۷۰ هزار جمعیت شهری داره و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی که جمعش میشه ۲۷۰ هزار نفر ....
و برای این جمعیت با مساحت کم شهرستان یک نماینده کفایت میکنه...
حالا شما ۵۵۰ هزار نفرو از کجا آوردی خدا داند...!!!!؟؟؟
نقل قول کردن
#235 کرمانشاهان گهواره تمدن 1396-02-22 19:02
کرمانشـاه مرکزیت غرب کشور با داشتن 5000 اثر دیدنی-مقدمتان به کرمانشـاه گهواره تاریخ و تمدن گلباران:
طاق بستان-کتیبه بیستون-بازارسنت ی-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-سراب نیلوفر-باغ گلها کرمانشاه بزرگترین باغ گل کشور در کرمانشـاه-باغ پرندگان کرمانشاه-پارک کوهستان و پارک شرقی بزرگترین مجموعه گردشگری غرب کشور-مساجد تاریخی کرمانشاه-مراکز خرید کرمانشاه-معبد اناهیتا-غارقوری قلعه و خیلی خیلی جاهای دیگه.مقدمتان به کرمانشـاه پایتخت گردشگری و گهواره تاریخ و تمـدن گلباران
نقل قول کردن
#236 امین 1396-02-23 13:03
زابل حدود ۳۵۰۰۰۰نفر جمعیت داره اشتباه زدید لطفا تصحیح بشه
نقل قول کردن
#237 ناشناس 1396-02-25 17:57
این همه شکایت کردیم که جمعیت گنبد کاووس ۳۱۵،۰۰۰ هزار نفره نه ۱۴۴،۰۰۰ هزار نفر همچنین در مقام ۲۴ رم کشوری از لحاظ جمعیت قرارداره . شما که آگاهی ندارین به بهترین و صادق ترین سایت جهان یعنی ویکی پدیا مراجعه کنید و واقعیت رو ببینید.مرتبه گنبد کاووس رو به ۲۴ رم و جمعیت را از ۱۴۴،۰۰۰ به ۳۱۵،۰۰۰ هزار نفر تغییر بدید . همچنین شهر کوچک گرگ ان رو به مرتبه ۶۰ تغییر بدید. چون این شهر کوچک تنها کمتر از ۱۴۴،۰۰۰ ه ن جمعیت داره .لطفاً نوشتم رو به نمایش بگذارین وبه گفته من عمل کنید.
نقل قول کردن
#238 حمید کاشانی 1396-02-29 18:30
به نقل از میثم از کاشان:
با سلا م اینجور ک دوستان میگن پس کاشان باید پایتخت بشه چون هیچی کم نداره جمعیش هم واقعی نیست بیش از ۲۰سال ک در انتظار استان شدنه فقط گیر اصفهان افتاده ک انشالا ب زودی استان هم میشود
000
واقعا راست میگه.کاشان با کلی جاذبه توریستی و تاریخی بین المللی و تاریخی و قدمت هفت هزار ساله و باغ جهانی فین و جمعیت بالا که بیشتر از چنتا مرکز استانه و صنعتی بودن و قرارگیری در شاهراه اصلی و مرکز کشور و همینچنین تنها شهرستان ایران که مانند استانها نماینده ولی فقیه منصوب شخص رهبری داره و همچنین زیارتگاه امازاده واجب التعظیم و اولین سفیر اهل بیت در ایران حضرت علی بن باقر که قتلگاه ان کربلای ایران است.و دیگر عوامل بالاترین اولویت را در استان شدن دارد
نقل قول کردن
#239 میلاد 1396-02-30 03:47
ملاک استان شدن جمعیت که کاشان از اون محرومه ٬ویکی دیگر نداشتن شهرستان اقماری کم در کنار این شهر...ملاک استانی وجود چندین شهرستان در کنار این شهره که موجود نیست و یکی دیگر وجود کم جمعیت بودن بخشهای کاشان
نقل قول کردن
#240 شهر شیراز 1396-03-04 17:54
هرچه شهر جمعیتش کمتر باشه بهتر و هرچه کشور جمعیتش بیشتر باشه بهتر
نقل قول کردن
#241 حسین از مراغه 1396-03-06 15:45
به نقل از امین از مراغه:
مراغه لیاقت استان شدن رو دارد با این پیشینه تاریخی و جمعیتش

آره واقعا
نقل قول کردن
#242 آدی باتمیش 1396-03-15 13:18
به نقل از بختیاری:
عزیزان و برادران گرامی ....ما همه لر هستیم و خود بنده لر بختیاری هستم.تنها وظیفه ما افتخار به لر بودن ما است نه اینکه شهر و استان و شرایط ژئواستراتژیکی و همچنین موقعیت ژئوپولیتیکی خود را به رخ همدیگه بکشیم.واقعا جای بس تاسف و شرمساریست.ما لرها تا کی باید به این وضع ادامه بدیم؟؟؟ تا کی میخوایم بین ما تفرقه بیفکنند و ما را از همدیگه تفکیک و جدا کنند؟؟؟ یه نگاهی به همین ترک ها و کردها کنید و ببینید که چقدر اتحاد و برادری دارند....در ضمن جمعت لرها در ایران بیش از چهار میلیون نفر است که این میزان یعنی چهار برابر کشور اسلونی یا کشور استونی

تعداد ترک ها در ایران 35میلیون یا 40 تخمین زده شده و یا کورد ها 5.5 یا 6 میلیون تخمین خورده به علت زیاد بودنمون باید در کنار هم باشیم و بعد اینکه همه رو لر ندون شما فقط.3.5اخرش4میل یون هستین و این رو هم بگم ترک و لر و کرد نداریم همه از یه خاکیم و باید از هم دیگه حمایت کنیم با امید ایرانی بهتر و یکپارچه تر .یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان
نقل قول کردن
#243 آدی باتمیش 1396-03-15 13:25
به نقل از کرمانشـاه گهواره تمدن:
کرمانشـاه گهواره تمـدن و پایتخت گردشگری وغرب:
***دیدنیهای کرمانشـاه***:تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازارسنتی کرمانشـاه-طاقبستان-بیستون-معبد آناهیتا-غارقوری قلعه-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه-پارک کوهستان-مساجد تاریخی وزیبای عمادالدوله-شافعی ها و شهبازخان و......
***سوغات کرمانشـاه***:نان برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشـاهی و.....
(کرمانشـاه ششمین کلانشهر از نظر وسعت شهری و نهمین کلانشهر ایران از نظر جمعیت)

میتونستی معبد آناهیتا تورکیه؟آناهیتا به معنی مادره توو ترکی و مخفف اون میشه آنا
نقل قول کردن
#244 دزفول 1396-04-01 09:53
به نقل از الناز از تهران بزرگ:
شهر همه به همه زیباست.....مثلا تهران اما ماشاالله به شهر ارومیه که پاریس بزرگ ایران هست مردمش مهربان/شهری پر از شادی /سرسبز /فرهنگ خیلی بالا .و شهری که کشور را به اروپا وسل میکند///////

به نقل از الناز از تهران بزرگ:
شهر همه به همه زیباست.....مثلا تهران اما ماشاالله به شهر ارومیه که پاریس بزرگ ایران هست مردمش مهربان/شهری پر از شادی /سرسبز /فرهنگ خیلی بالا .و شهری که کشور را به اروپا وسل میکند///////

به نقل از الناز از تهران بزرگ:
شهر همه به همه زیباست.....مثلا تهران اما ماشاالله به شهر ارومیه که پاریس بزرگ ایران هست مردمش مهربان/شهری پر از شادی /سرسبز /فرهنگ خیلی بالا .و شهری که کشور را به اروپا وسل میکند///////

وسل؟! اخ؟!بخدا وصله
نقل قول کردن
#245 دزفول 1396-04-01 09:54
همه جا شد گهواره تمدن و هنر?! پس دزفول.و.شوش.که. مهد تمدن هستن چی؟!
نقل قول کردن
#246 طاها 1396-04-06 16:00
همه فارغ از هر نوع نژاد به فکر سربلندی ایران باشیم.
نقل قول کردن
#247 Nima 1396-04-06 16:41
طبق آمار رسمی کلانشهر اهواز سومین شهر وسیع پس از تهران و مشهده و هفتمین شهر از لحاظ جمعیت
نقل قول کردن
#248 سعید 1396-04-14 02:18
به نقل از دزفولو عشقه:
قمی هاو اصفهانی ها نمی خوام ضایع کنم ولی هر چی دارید از دزفول دارید خودتون آباتون شوره و آب ندارید همش از دزفول از رود خانه خروشان و جوشان دز به شما آب میدم ولی واقعا هیچ جای ایران آبی به خوبی دزفول نداره که نداره

آب قم وهفت شهر دیگه رو الیگودرز میده وهمینطور مقدار بسیار زیادی از آب دز رو، تعصب بعضی ها رو واقعا اذیت میکنه
نقل قول کردن
#249 ناشناس 1396-04-15 15:04
خوزستان عشقه مگه نه خوزستانیا
نقل قول کردن
#250 مجید 1396-04-22 11:38
برای پیشرفت یک استان همیشه نباید پرجمعیت ترین شهر دست مرکز استان در کشورهای پیشرفته مثل امریکا بیشتر مراکز ایالت شهرهای کم جمعیت تری هستندبه نقل از مصطفی ازورامین:
باسلام.ازمسئولین محترم شهرستان ورامین خواهشمندم نگاه جدی تری به ورامین داشته باشند.باوجوداینکه شهرقیام 15خرداده ولی شبیه خرابس.متروچی شد.فراربوداستان بشه چی شد.چرااین شهریه جاذبه نداره.چرامکان تفریحی نداره.پل سابق که الان داره زیرگذرمیشه کی درست میشه.پل چوب بری ساختش اشتباهه.چراکاری نمیکنیدکه شهری توریستی بشه.ازوقتی که یادمه ورامین فقط لات ولوت وقمه واسلحش معروفه.لطفارسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#251 سیرجان 1396-04-23 22:20
فقط سیرجان سالی 2 برابر افزایش جمعیت دارد.
نقل قول کردن
#252 علی 1396-04-28 11:27
به سلامتی سه تن آریایی،بختیاری، وطن
نقل قول کردن
#253 حسین 1396-05-06 00:21
عزیزان همه ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار میکنیم خواهشن نگین کی خوبه کی بد همه جای ایران سرای من است
نقل قول کردن
#254 هادی اراک 1396-05-08 01:02
اراک شهری هست. که درسال 1390 چهاردهمین شهربزرگ کشور ودرسال 93شانزدهمین شهربزرگ ودرسال 1395هجدهمین شهربزرگ کشور وآخرین کلان شهرایران شده دراین سال وجالب جمعیتش متغیر میشهدرهرسال به خاطر بدی هوا بسیاریشون که وضعیت مالی خوبی دارن که بازنشست میشن میرن شمتل. تهران وشهرهای کوچک وخوش،آب وهوا
نقل قول کردن
#255 حسین 1396-05-08 10:32
سلام. ارسباران به مرکزیت شهر غیرت،فرهنگ وهنراهر،استان شد...
نقل قول کردن
#256 Ahmad 1396-05-12 09:11
فقط بویراحمد :-)
نقل قول کردن
#257 Ahmad 1396-05-12 09:13
سلام ودرود برتمام ایرانیان عزیزایشالا که همیشه شادوخرم باشین...
نقل قول کردن
#258 عمر 1396-05-29 01:42
مهاباد شهر توریستی ایران بهشت کوردستان مردم بافرهنگ وخوش تیپ اسمش خیلی از شهرش بزرگتره .
نقل قول کردن
#259 علی 1396-05-29 23:41
کرمان به استان 8 معروفه هشتمین کلانشهر ایرانه درضمن پهناورترین استان کرمانه نه تهران
نقل قول کردن
#260 حامد 1396-06-27 01:33
سلام الان شیرازازتبریزپیش ی گرفته اگه قبول نداریدبریدامار نودوپنجو دربیارین
نقل قول کردن
#261 علی اصغرسهرابی 1396-07-04 16:17
زنده باد همدان (هگمتانه)که در غرب کشور می درخشد وازلحاظ پزشکی به استانهای همجوار خدمات می دهدونگین انهاست
نقل قول کردن
#262 ایرانی 1396-07-12 18:49
بروجردپرترکم ترین وبیکاترین شهراز لحاظ جمعیتی است،بانزدیک به چهارصدهزارنفرجم عیت که اگر شهرهای جداشده به دست استان نوپای لرستان ماننددورود،چالا ن چولان رابه جمعیت بروجرد بیافزاییم جمعیت بسیاربالاست بابیکاری سرسام آور
نقل قول کردن
#263 کرمانشـاه 1396-07-12 21:11
کرمانشـاه پایتخت غرب ایران و مرکزیت غرب ایران به طور رسمی:
اولین و تنهاترین فرودگاه بین المللی با 140 پرواز داخلی و خارجی-مترو و منوریل کرمانشاه-راه آهن بزرگ کرمانشـاه-پل قوسی-باغ گل کرمانشاه-بازار خرید فراوان در غرب کشور:ارگ-پارسیا ن-نوبهار-لیلیوم -پردیس 1 و پردیس 2-بازار سنتی کرمانشاه و بازار بزرگ مسکن و...-اولین و تنهاترین بیمارستان بین المللی غرب کشور:بیمارستان امام رضا(ع)-وسعت شهری و جمعیت شهری کرمانشـاه چند برابر شهرهای غربی کشور است و.....
نقل قول کردن
#264 Mimom 1396-07-27 14:11
این امار دقیق نیست اشتباه هم توش زیاده زابل مال سیستان درست ولی زاهدان مال بلوچستان ه
نقل قول کردن
#265 بیرجند 1396-08-08 14:50
:-? :P بیرجند بزرگ میشه اندازه تهران میشه
نقل قول کردن
#266 بیرجند 1396-08-08 14:51
به نقل از شهر شیراز:
هرچه شهر جمعیتش کمتر باشه بهتر و هرچه کشور جمعیتش بیشتر باشه بهتر

ایول
نقل قول کردن
#267 پارسا 1396-08-27 09:59
به نقل از پاریس کوچولو:
سلام.جمعیت شهر بروجرد غیر واقعیه مطمئن باشید بروجرد بیشتر از 340 هزار نفره بعله!

درسته 346000 نفر
نقل قول کردن
#268 رها 1396-09-15 14:26
اصفهونس اصفهون :P :P :P
نقل قول کردن
#269 کوهدشتی 1396-09-20 23:27
کوهدشت بهترین شهر ایران..
نقل قول کردن
#270 محمد 1396-09-25 12:22
گنبد ۶۰ رتبه را دارد واقعا
نقل قول کردن
#271 کرماشانی 1396-10-04 02:29
سلام مهدی جان هیچکدام از شهرهای استان لرستان جز کرمانشاه نبوده حتی نصف استان ایلام جز لرستان پشتکوه بوده .خیلی از مردمی که بین سه استان کرمانشاه لرستان وایلام زندگی می کنند دارای زبان و فرهنگ مشترکی هستند .البته جدا شدن بعضی از مناطق بمنظور پیشرفت و ترقی صورت میگیرد .

اگر اطلاع ندارید، لااقل تاریخ را تحریف نکنید. از سال ۱۳۴۰ به بعد استان کرمانشاه تقسیم شد به استان کردستان و استان کرمانشاهان و سنندج به عنوان مرکز سیاسی و اداری استان کردستان، مهمترین و بزرگترین شهر استان جدید التاسیس کردستان بود. در سال ۱۳۴۳ فرمانداری کل ایلام تأسیس و در سال ۱۳۵۳ تحت عنوان استان ایلام از کرمانشاه منتزع گردید. از سال ۱۳۴۶ نیز فرمانداری کل لرستان تأسیس گردید و شهرهای لک نشین، استان کرمانشاهان (جنوب رود سیمره) به فرمانداری جدید به مرکزیت خرم‌آباد پیوستند، که بعدها تبدیل به استان مستقلی به نام استان لرستان گردید.
نقل قول کردن
#272 sima 1396-10-29 14:05
عشقم خوی :lol: :D :P :roll:
نقل قول کردن
#273 marzieh 1396-11-03 19:42
438338 نف هم برای اراک خودش کلی جمعیته ولی خیلی خوبه .
نقل قول کردن
#274 Parham Navarro 1396-12-04 11:41
هه، تهران از هر چی شهره بهتره، تو همه چی از بقیه شهر ها سر تره
#من_عاشق_تهرانم
#تهران
نقل قول کردن
#275 حسن 1396-12-18 13:51
صفر آباد ما یک میلیون جمعیت دارد.
نقل قول کردن
#276 پویا 1396-12-24 17:48
من افتخار میکنم ک در کلانشهر کرمان زندگی میکنم که هر سال دار بهتر و بهتر میشه و از نظر عمران شهری در کشور سومه الان حدود 1 میلیون نفر جمعیت داره فقط 13 تا تقاطع غیر همسطح درجه یک در حال احداث داره من تمام کلانشهر هارو رفتم ولی از نظر من همشون هیچن شهر ما تا چند سال دیگه خودشو با شهر های اروپایی مقایسه میکنه نه شهرهای ایرانی
نقل قول کردن
#277 شهر ابهر 1397-02-17 13:30
شهر ابهر در استان زنجان جمعیتش ۹۹۰۰۰ نفره بعد اینجا اسمش تو لیست نیست
نقل قول کردن
#278 عشق ابهر 1397-02-17 13:32
شهر ابهر بهترین شهر استان زنجان
نقل قول کردن
#279 خرمدره 1397-02-18 15:17
خرمدره شهری با ۵۲۰۰۰ جمعیت در استان زنجان این شهر در ۳ کیلومتری شهر ابهر قرار دارد
نقل قول کردن
#280 تاکستان 1397-02-18 15:22
تاکستان شهری با توربین های بادی کهک ‌. شهر تاکستان یکی از شهر های استان قزوین که بین دو شهر مهم ابهر و قزوین قرار گرفته است
نقل قول کردن
#281 شمالغرب 1397-02-18 21:23
با استان شدن شهر های اردبیل و قزوین ۲ استان به استان های شمالغرب اضافه شد اکنون نام شهر های جدیدی که امکان استان شدن دارند از جمله شهر های خوی . مهاباد . مراغه . و شهر خرمدره که در فاصه ۳ کیلومتری ابهر است که امکان دارد با پیوستن خرمدره به شهر ابهر، ابهر نیز به استان تبدیل شود
نقل قول کردن
#282 اردبیلی 1397-05-23 22:44
اردبیل مرکزباستانی کل اذربایجان بوده تاقبل ازحمله مغول مرکزایالت اذربایجان بوده.استان شدن اردبیل زمان پهلوی مطرح بودولی بخاطرانقلاب وجنگ سال72اولین استان بعدازانقلاب هست.نکته جالب نهمین زلزله پرتلفات تاریخ بشرسال 272هجری دراردبیل با150هزارنفرکشت ه همراه بوده مراجعه به ویکی پدیاوکتاب زلزله های مخرب تاریخ
نقل قول کردن
#283 امیر شهیار 1397-08-30 09:33
با سلام خدمت دوستان شهر ملایر یکی از روستاهای نهاوند بوده به اسم دولت آباد.نهاوندی شهری کهن 2000سال قبل از میلاد مسیح.دروازه ورود اسلام به ایران.شهر مادر امام زین العابدین.شهرعال مان فرزانه.شهر چشمه های خروشان.پایتخت یزدگرد سوم...
نقل قول کردن
#284 امیر شهیار 1397-08-30 14:29
با سلام خدمت دوستان ملایر یکی از روستاهای نهاوند به اسم دولت آباد بوده نهاوند شهری کهن2000سال قبل از میلاد مسیح پایتخت یزدگرد سوم شهر عالمان فرزانه شهر مادر زین العابدین شهر چشمه های خروشان.به قول ریس جمهور اسبق اقای خاتمی نگین درخشان استان همدان نهاوند است
نقل قول کردن
#285 امیر حسین از زنجان 1399-02-29 08:51
دیار هر کس ، برای خودش مهم و زیبا و دلنشین است ، اما دلیل نیست که سایر نقاط کشوری رو مسخره کرد ،دیگه زمانه همه چیز رو مشخص کرده ، کدوم استان شنگه و کدوم محروم نیازی به تعریف الکی نیست ، پس مسخره هم نیاز نیست ، به نظر من که اهل زنجانم ، الان زنجان بهترین هست ،اگر هم بد باشه ، من میگم که بهترین هست ، چون که تعصب دارم
نقل قول کردن
#286 محمدرضا 1399-03-27 18:11
به نقل از امین از مراغه:
مراغه لیاقت استان شدن رو دارد با این پیشینه تاریخی و جمعیتش

عزیزم تاریخ نورآباد (لرستان)بیشتر از مراغه هست و اولین و اصیل ترین قوم ایرانیه برو درباره ی قوم کاسی تحقیق کن بعد اینارو بگو
نقل قول کردن
#287 کازرون 1399-04-08 11:08
۱کازرون شهر بسیار دیدنی وپر از آثار باستانی
مردمانی دلسوز و خونگرم اگر خواستید سفر کنید
به شهر ما بیاید
با تشکر
اما حتما از آمدن به اونجا مطمئنم خیلی بهتون خوش بگزره
نقل قول کردن
#288 کازرون 1399-04-08 11:13
به نقل از محمدرضا:
به نقل از امین از مراغه:
مراغه لیاقت استان شدن رو دارد با این پیشینه تاریخی و جمعیتش

عزیزم تاریخ نورآباد (لرستان)بیشتر از مراغه هست و اولین و اصیل ترین قوم ایرانیه برو درباره ی قوم کاسی تحقیق کن بعد اینارو بگو

بله درسته لر ها نژاد ایرانی و آریو برزن دارند
کل دنیا رو بگردی جز ایرن
نقل قول کردن
#289 .. 1399-04-14 17:36
به نقل از علی:
اصفهان نصف جهان :roll:

داداش اینکه میگن اصفهان نصف جهان نه بخواطر اینکه نصف جهانه بخواطر اینکه معلمان ودانشمندان زیادی در اصفهان است
نقل قول کردن
#290 رامین از اندیمشک 1399-04-29 18:58
باوا این همه بحث چیه وجدانن بسه زشته اصن همین کارا رو کردین ک مردم دزفول و اندیمشک هم افتادن به جون همدیگه واسه یه تابلو زشته والا همه لریم چه بختیاری چه لر لرستان بالاگریوه همه برادریم
نقل قول کردن
#291 محمد 1399-06-05 20:16
بابااین امارکمی اشتباهه.الان اردبیل پانزدهمه جمعیتش بیشترازیزدوزاهد ان هست
نقل قول کردن
#292 $ESFAHAN$ 1399-06-09 17:54
من در اصفهان سکونت دارم و اصفهانی هستم من بدون تعصب میگم که اصفهان از نظر خیلی چیز ها توی ایران اگر بخوایم از نظر اعیان نشینی حرف بزنیم یک خونه دیدم که متری ۴ میلیارد بود فکر نکنم تو کل ایران و البته تهران همچین چیزی پیدا بشه ولی از نظر گردشگران بافت شهر اصفهان قدیمیه اصفهان به نظر من برخلاف خیلی شهر های دیگه مثل کرج و... نمیان ساختمان های لوکس رو توی خیابون اصلی بزارن که توی چشم باشه من اصفهان رو گشتم که دارم این حرفو می زنم باید بگردیش تا بفهمی چه چیزیه و حرف خیلی ها در مورد مردم اصفهان تا حدودی قبول دارم که می فرمایین مردمشون حسین ولی اصلا خسیس نیستن ولی قبول دارم اقتصادی ان اونم نه همشون خداروشکر جمعیت اصفهان درحال رشد هست ولی اگر نمی گفتن مردمش این طوری هست شک نکنید جمعیتش بیشتر از تهران بود و از مردم خواهش می کنم که به این شهر مهاجرت کنن و اینم عرض کنم همه جای ایران سرای من هست امیدوارم تمام شهر های ایران پیشرفته شن به نظرم هر مردم شهری مزیت های خودش رو در هدایت اقتصادی بودن رو از اصفهانی ها یاد گرفت غیور بودن رو از مردم لرستان و...
نقل قول کردن
#293 مهدی صالحی 1399-07-20 21:24
جمعیت کشور دارد پیر می شود مهاجرت از کشور به خارج مهمتر از مهاجرت بین شهرهای کشور است.
نقل قول کردن
#294 ابراهیم مرادی اهرشهرهای تبریز 1399-11-27 22:48
اهرشهری است زیبا وطبیعت دار منطقه گردشگری وسردسیرودانشگاه های زیباومعروف بهترین شهروبهترین انسان ملت اهراست امیدوارم مهمون ماباشیدوسرفرازب اشید
نقل قول کردن
#295 کاشان 1400-01-11 21:13
اگه قرار باشه شهرستونی استان بشه باید بگم کاشان چون هم پیشینه ی تاریخی داره قدمت زیادی داره صنعتی هست و مهاجر پذیر جمعیتش دور بر هفتصد هزار نفره
نقل قول کردن
#296 بندرعباس 1400-01-14 21:10
فقط بندرعباس دومین شهر پرجمعیت جنوب ایران و پاییتخت اقتصادی ایران
نقل قول کردن
#297 AMIN 1400-01-26 21:53
فقط کلانشهر خرم آباد
یک شهر بسیار خوش آب و هوا برعکس همه کلانشهر های ما
نقل قول کردن
#298 شروین دزفول 1400-01-30 22:55
من ساکن دزفول هستم و اصالتا هم دزفولی هستم شهر ما دارای جمعیت بسیار زیادیه که همین الان تو سال۱۴۰۰ حدود یک میلیون نفر جمعیت داره که که دومین شهر بزرگ استان خوزستان هست خداروشکر دزفول از
نظر ظرفیت های کاری و زندگی خوب برخورداره و کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالاست هم از نظر آب و هوای خوب و هم امکانات پزشکی،گردشگری،ت فریحی بسیار خوبی برخورداره رودخانه بزرگ و خروشان دز دزفول از وسط این شهر سبز و زیبا می‌گذرد
لوکس ترین و مدرنترین مراکز بزرگ خرید در استان خوزستان واقع در شهر بزرگ دزفول می‌باشند به طوری که از تمام شهرهای استان خوزستان و استان های حومه برای خرید و درمان به این شهرستان بزرگ مراجعه می‌کنند
دزفول دارای لاکچری ترین و هوشمندترین ویلاباغ های ایران است
کلانشهر دزفول یکی از بزرگترین تولید کننده های پرتقال‌ ناب در ایران است مردم این شهر بسیار مردم اعیان نشینی هستند و از فرهنگ بسیار بالای شهری نیز برخوردارند
دزفول در ایران معروف به شهر آجری نیز هست
لهجه و گویش اصیل دزفولی بسیار زیبا و معروف است
نقل قول کردن
#299 شهر جهانی مبل و منبت و شهر جها 1400-09-05 15:57
سلام دوستان مطمعنا جمعیت ملایر بیشتر از ۴۰۰هزار نفر هست این امار اشتباه است
نقل قول کردن
#300 محمود ترک قوچان 1400-10-15 23:30
تنها شهری که فراموش شده قوچانه هیچکس به این شهر نمیرسه شهر مظهر رنگین کمان اقوام در ایران است کرد و ترک کنار همدیگه بدون هیچ سو تفاهمی زندگی می کنند ساغول قوچان و قوچانی
نقل قول کردن
#301 ناشناس 1401-01-02 04:01
ببینیدتبریزیاما شهر کوچک توایران داریم که خیلی شیک وباکلاسه وحتی بخاطرگرانی زمین ساختماهای بلندهم دارند وشهرهای خیلی بزرگی داریم که زشت وبه ریخته هستندپس هیچ وقت گول ظاهرشهرتون رونخوریدکراچی درپاکستان ۱۵میلیون جمعیت داره ولی پلشت وبهم ریختست که اگه ببینی فک نمیکنی کلانشهر۱۵میلیون ی باشه
نقل قول کردن
#302 ناشناس 1401-01-02 04:03
ماشالله به مشهد
نقل قول کردن
#303 احسان 1401-02-24 08:37
استان سیستان و بلوچستان.
نقل قول کردن
#304 مهران 1401-04-11 13:58
سلام، یک عده همچی درمورد شهر و قومیت خودشون صحبت و تعریف کردن انگار بقیه مردم برگ چغندرن و از زیر بوته پیدا شدن متاسفانه تعصبات بی جا
نقل قول کردن
#305 تبریزی 1401-04-12 00:59
جمعیت تبریز بیشتر از کرجه
نقل قول کردن
#306 ارمی عاشق بی تی اس 1401-07-01 14:37
عالی من تو اهواز زندگی میکنک الان تو سال 1401 تقریبا 2 و نیم میلیون یا بیشتر جمعیت داره
نقل قول کردن
#307 ناشناس 1401-07-13 22:46
به نقل از احسان:
:D مرند شهر پاک تقریبا پر جمعیتی است جمعیت مرند در سال 94 نزدیک به 260هزار نفر است

عزیز اینجا منظورش فقط جمعیت شهری هر شهرستان هست نه کل شهرستان باتوابع روستایی
نقل قول کردن
#308 مجید 1401-07-26 22:27
به نقل از بختیاری:
عزیزان و برادران گرامی ....ما همه لر هستیم و خود بنده لر بختیاری هستم.تنها وظیفه ما افتخار به لر بودن ما است نه اینکه شهر و استان و شرایط ژئواستراتژیکی و همچنین موقعیت ژئوپولیتیکی خود را به رخ همدیگه بکشیم.واقعا جای بس تاسف و شرمساریست.ما لرها تا کی باید به این وضع ادامه بدیم؟؟؟ تا کی میخوایم بین ما تفرقه بیفکنند و ما را از همدیگه تفکیک و جدا کنند؟؟؟ یه نگاهی به همین ترک ها و کردها کنید و ببینید که چقدر اتحاد و برادری دارند....در ضمن جمعت لرها در ایران بیش از چهار میلیون نفر است که این میزان یعنی چهار برابر کشور اسلونی یا کشور استونی

به نقل از تبریزی:
جمعیت تبریز بیشتر از کرجه
فقط اندازه تبریز کرج تورک زبان داره
نقل قول کردن
#309 مجید 1401-07-26 22:28
فقط جمعیت تورک زبان کرج اندازه تبریز اگر فردیس از کرج جدا نمیشد کرج دوبرابر تبریز بود در َمن رباط کریم شهریار ملارد قلعه حسن خان رو از کرج قبل استان شدن جدا کردن
نقل قول کردن
#310 بروجرد 1401-07-29 16:16
به نقل از پاریس کوچولو:
سلام.جمعیت شهر بروجرد غیر واقعیه مطمئن باشید بروجرد بیشتر از 340 هزار نفره بعله!

بله حتما که هست
نقل قول کردن
#311 محمد رضا 1401-08-01 01:42
سلام دوستان.به نظر من دولت باید شهرهایی رو که ظرفیت رشد و شکوفایی دارن و مشکل تامین آب ندارن رسیدگی بیشتری کنه تا جمعیت در این شهرها ساکن بشه.مثلا شهری نظیر دزفول ظرفیت تبدیل به یک کلانشهر بزرگ رو داره.چرا که رود زلال دز از وسط این شهر عبور میکنه و صدها هزار هکتار زمین کشاورزی درجه یک اطراف این شهره.یعنی نه مشکل آل داره و نه مشکلی برای تامین غذا برای جمعیتش. فق
نقل قول کردن
#312 محمد رضا 1401-08-01 01:46
نباید جمعیت کشور رو به سمت شهرهای کویری و بی آب سوق بدیم،بلکه باید جمعیت رو به سمت استان های غربی،شمالی و جنوبی که یا پربارش و دارای رودخانه های بزرگ هستن و یا کنار دریا قرار دارن هدایت کنیم.شهرهای کویری مثل قم،یزد،کرمان و ...نباید بی رویه پرجمعیت میشدن.این شهرها توان تامین آب شرب خودشون رو هم ندارن و برای کشور معضل آفرین میشن
نقل قول کردن
#313 اصغر برزگری 1401-08-13 21:03
واقعا جای تاسف داره بیکار هستین با شعار دادن جمعیت شهر زیاد نمیشه ارزش انسان ها به شعور و شخصیت و تعهد آنهاست مهندس برزگری هستم از شبستر و کافی الملک دارلخیرین ایران
نقل قول کردن
#314 یه بنده خدا 1401-08-17 11:06
مهم بزرگ بودن نیس که مهم فرهنگ و شعور مردمشه
نقل قول کردن
#315 سعید 1401-09-24 04:59
سلام.من اکثرشهرهای کشوربودم واقعا حق آبادان وکاشان که مرکز استان بشن فعلا
نقل قول کردن
#316 Sohrab 1401-09-27 03:31
درود به ایرانیان سرافراز
تمام نظرات مشاهده نمودیم. به بعضی کوپن سوخته ها افتخار کردن دیگه جایی ندارد
آمار خیلی قدیمی هست ، لطفا ادمین محترم منبع آمار اعلام نمایید
تمام ایران زیباست، هر شهر و دیاری چیزی دارد که مختص همانجاست، مقایسه کردن اصلا کار درستی نیست، از هزاران سال پیش تا کنون خونه‌ای گرانبهایی داده شده که درخت ایران بزرگ به ما رسیده ، قدردان ایران و مردمان زنده و درگذشته اش باشیم
پاینده ایران ، به‌ امید آبادی بیشتر
نقل قول کردن
#317 احمدرضا از پایتخت نجوم ایران م 1401-10-07 20:04
مراغه پایتخت نجوم ایران ومشهور به باغ شهر ایران
جمیعت مراغه برای استان شدن داراست
هم از نظر گردشگری با ثبت بیش از 300اثرتاریخی جزه 10شهر گردشگری ایران است
طی سالیان پیش پایتخت ایران بود

قلب من شهرمن **مراغه**
یاشاسین آذربایجان یاشاسین مراغه
نقل قول کردن
#318 مصطفی 1401-10-14 00:25
به نقل از طاها:
سلام جمعیت سبزوار از نیشابور بیش تره.لطفا اصلاح کنید.

بیشتر نیست داداش اشتباه میزنی
نقل قول کردن
#319 دیوانه 1401-10-17 17:30
آقا همش اشتباه است چون جمعیت شهر بندرعباس نزدیک به یک میلیون نفر شده ولی هنوز به ۵٠٠هزار نرسیده تو این لیست
نقل قول کردن
#320 امیر.._ساری 1401-11-10 17:31
جمعیت ساری بیشتر از ۱ میلیون شده همش اشتباهه
نقل قول کردن
#321 ارزوئیه 1401-11-19 19:59
به سلامتی ایران
به سلامتی کرمان
به سلامتی ارزوئیه
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#322 Meysam yaree 1401-12-02 01:06
به نقل از بیهقی:
سبزوار یکی از ۳۵ شهر ایران که روزگاری پایتخت بوده اند.سبزوار پایتخت حکومت سربداران اولین حکومت شیعه اثنی عشری در ایران که کل خراسان و مازندران و سمنان و تهران فعلی رو شامل می شده.

8) اگر یک نیشابوری ای پیامت ره ببینه خون به پا مشه
نقل قول کردن
#323 امیرمحمد اله مرادی 1401-12-21 13:19
سلام دادش کاشان از شهریار چجوری بزرگتر شده شهریار بزرگترین شهرستان ایران که مرکز استان نیست شهریاره کدوم روایت اینو میگه کاشان یزد...اوامل از شهریار بزرگتر اول نگاه به جمعیت برخی سایت ها کن بعد بزن
نقل قول کردن
#324 علی 1402-01-02 20:10
مبارکه نگین سبز ایران نه اصفهان ۵ کارخانه مادر درخاورمیانه تومبارکه حالاهی بگوبروجرد
نقل قول کردن
#325 علی 1402-01-03 17:11
فقط مبارکه با۵تاکارخانه مادرتوخاورمیانه مبارکه
نقل قول کردن
#326 علی 1402-01-28 17:14
ماشالله به تبریز که روز به روز جمعیتش زیاد میشه.صنایع سنگین مثل تراکتورسازی و ماشین سازی و پالایشگاه افتخار تبریزن.
نقل قول کردن
#327 علیرضا ساکن ملایر 1402-02-03 22:00
بروجرد تو رده بنده از چند شهر بالاتر جمعیتش بیشتره. فکر کنم به ترتیب بیست و نهمین شهر باشه. از طرف دیگه، بروجرد بیش از 20 درصد جمعیت استان رو داره اما حدود 6 درصد مساحت استان رو بهش دادن. جمعیت بروجرد رو نسبت به مساحتش حساب کنیم یکی از متراکم ترین شهر ایران میشه. و این ناعادلانه است. بنظرم تقسیمات سیاسی هم اشکالات زیادی داره و وقتشه در تقسیمات سیاسی تجدیدنظر و اصلاح کنیم.
نقل قول کردن
#328 امید 1402-02-15 00:35
با احترام ملایر الان بالای ۷۰-۲۶۰ هزار نفر جمعیت داره وسعتش هم خیلی زیاده راه آهن و بیمارستان و دانشگاه های زیادی هم داره قرار بود استان زاگرس تشکیل بشه و مرکز اون ملایر باشه نمی‌دونم چی شد که هنوز انجام نشده، البته من الان ساکن کلاچای گیلان هستم
نقل قول کردن
#329 طاقبستان 1402-02-17 22:20
عشق فقط کرمانشاه...کرما نشاه نماد قدرت و جرئت هست..همچنین کردستان و ایلام..من همه ی کردار و میگم..
نقل قول کردن
#330 امیرعلی 1402-03-08 12:36
زاهدان و ایرانشهر از بلوچستان هستن نه سیستان اصلاح شود. فقط،زابل از سیستانه .
نقل قول کردن
#331 فرید 1402-03-25 09:44
پس ابهر ما چندمین شهر است یا که دهات هست ما شهر می گیم
نقل قول کردن
#332 فرید 1402-03-25 09:45
ابهر آیا شهر هست چرا جز شهر ها نیست
نقل قول کردن
#333 دزفول 1402-04-17 17:52
سلام من امین هستم از دزفول ببینید شما دارید جمعیت دزفول رو از سال ۱۳۸۵ مقایسه میکنید و گر نه الان جمعیت دزفول بالای چهارصد یا پانصد هزاره
نقل قول کردن
#334 علی 1402-04-26 14:31
به نقل از Mimom:
این امار دقیق نیست اشتباه هم توش زیاده زابل مال سیستان درست ولی زاهدان مال بلوچستان ه

اتفاقا آمارش درسته زاهدان جزو سیستانه
نقل قول کردن
#335 علی از سیستان بزرگ مهد تمدن 1402-04-26 14:52
درود انشاالله دوباره جمعیت سیستان بزرگ برگرده زنده باد زاهدانِ سیستان
نقل قول کردن
#336 ^^ 1402-05-23 01:08
این رفتار خیلی زشته که یکی خودشو از بقیه قوم ها برتر بدونه و بگه که فلان شهری که من توش زندگی می کنم پر از تمدن هست، لطفا دقت کنید کله ایران پر از قومیت ها و فرهنگ های مختلفه پس لطفا نه تنها به قومیت و شهر خودتون می بالید بلکه به بقیه شهر ها و آداب رسوم همدیگه هم احترام بزارید و خودتونو برترین قوم‌ نبینید، همه شهر های ایران تاریخ و تمدن دارن :)
نقل قول کردن
#337 محسن 1402-06-30 21:15
سلام بر دوستان عزیز بروجردی که خیلی تمایل دارن بگن ما پاریس کوچولو هستیم بابا اصلا خود شما پاریس خداییش چی داره بروجرد .... بنده احترام خاصی برای همه هم شهریهای عزیزم قایل هستم بابا خودتون رو با ملایر مقایسه نکنین خواهشا اصلا ما نه دوست داریم استان بشیم نه دوست دارین از استان خودمون جدا بشیم خدا رو شکر امکانات و زیر ساخت هامون عالیه البته کاستی هایی که هست هم فقط مختص ملایر نیست کل کشور وجود داره حتی توی پایتخت ما ملایریها به شهرمون و استانمون و امکاناتمون افتخار می کنیم در ضمن ما کوچولوی(پاریس) جایی هم نیستیم ما فقط ملایر بزرگ هستیم.
نقل قول کردن
#338 حسام بختیاری گله 1402-07-15 03:18
سلام. ابتدا بگویم ایران یکی است. ولی ما لــر ها همیشه احترام کل اقوام کشورمان را داشتیم وداریم.
و اتحاد با همه ی اقوام باید افتخارمان باشد. از اصفهانم.
نقل قول کردن
#339 محمد 1402-08-10 21:07
این آمار در مورد بعضی از شهرها دقیق نیست ،کازرون بعد از شیراز و مرودشت سومین شهر پرجمعیت استان هست،و اگه استان فارس بخاد تقسیم بشه کازرون شهریه که پتانسیل مرکز استان شدن رو داره،چون یکی از شرایط مرکز استان شدن فرمانداری ویژه هست،که کازرون این حسن رو داره،ضمنا سابقه تاریخی کازرون کبه دوره ساسانیان میرسه ک با نام بیشاپور مرکز ساسانیان بوده،شهر نصرالله مردانی شاعر غزلسرای معاصر،شهر ناصر دیوان کازرونی حماسه افرین مبارزات جنوب در جنگ جهانی اول،شهر میرزا حسن عکاسباشی اولین عکاس دوران قاجاریه،شهر و زادگاه هنرمند برجسته کشور استاد محمود پاک نیت،شهر گل نرگس،شهری که در رشته های ورزشی مثل هندبال تولیگ برتر حرفی برای گفتن داره،شهری که جزو ۱۱ شهری بود که قبل از انقلاب در اون اعلام حکومت نظامی شد،شهر دریاچه پریشان،
نقل قول کردن
#340 فواد رفعتی 1402-08-20 20:33
با سلام این چه رسم عجیبی هستش هر شهری که ۴ تا خیابون توش میسازن میگت ما مرکز استان میخوایم بشیم
نقل قول کردن
#341 محبوبه نظری 1402-10-12 01:54
سلام من بچه الیگودرز لرستانم خیلی از شهرها از شهر ما کوچکترین کارتون ایراد داره مثل بقیه کاراتون
نقل قول کردن
#342 www.doctorlocation.ir 1402-10-15 23:50
واقعا مفید بود. ممنون از زحمات شما.
نقل قول کردن
#343 شاهرخ دزفول دزفول استان بشود 1402-11-28 06:24
سلام شهرستان دزفول جمعیتی بالای ۵۰۰هزارنفر جمعیت که کلانشهر محسوب می‌شود و دارای ۱۲شهر (صفی آباد. امام . میانرود. شمس آباد .جندی شاپور. سیاهمنصور.حمزه .سالند.شیهون .چغامیش.منتظران . وغیره)می باشد چرا استان نمی‌شود چون استان خوزستان بالای ۳۰شهرستان دارد و شلوغ می باشد و کارهای اداری دیر انجام می‌شود کاش دوتا استان شود وبیشتر به ما مردم خدمت رسانی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا