یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان دورود، از دستگیری گردانندگان صفحات اینستاگرامی معروف به "شاخ شکن" که اقدام به انتشار تصاویر شهروندان در فضای مجازی می کردند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سرهنگ"جمشید سیاه منصور" در تشریح این خبر بیان داشت: اخیرا در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحاتی تحت عنوان "شاخ شکن" توسط اشخاصی ناشناس ایجاد شده بود که با انتشار تصاویر خصوصی شهروندان، القاب و صفات غیر مرتبط را به آنها نسبت می‌دادند و با تشویش  اذهان عمومی علیه شهروندان و اشخاص مورد نظر خود فعالیت می‌کردند، گزارشات مردمی و پرونده‌های ارجاعی از دستگاه قضائی نشان از حساسیت و اهمیت مطالب منتشر شده در صفحه اینستاکرامی شاخ شکن را داشت، بلافاصله، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و انجام کارهای اطاعاتی و پلیسی 3 نفر از گردانندگان صفحات اینستاگرامی به هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دورود، با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم آگاهی برخی ازکاربران در فضای مجازی نسبت به سواد رسانه‌ای باعث شده است تا شایعات به صورت غیر قابل تصور باورپذیر شوند.
سرهنگ سیاه منصور در پایان، به والدین توصیه کرد، نسبت به فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی دقت کافی را داشته باشند تا از آسیب‌های این حوزه در امان بمانند.

دیدگاه‌ها  

#1 دالوند 1400-09-16 19:40
اگه ممکنه شاخ های شکسته رو....تا درس عبرت بشه
نقل قول کردن
#2 حسن آباد فشافویه 1400-09-16 22:04
الان آبروی ریخته شده افرادی که با آبروشون بازی شده چجوری جبران میشه؟
نقل قول کردن
#3 رضا 1400-09-17 08:07
علاوه بر اجرای حکم وحبس که توسط دستگاه های محترم قضایی برای آنان صادر میشه - حتما در همون صفحه خودشون بیان و اعلام غ ل ط کردن کنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا