یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 شاید تا نیمه قرن بیستم همگان فکر می‌کردند که بازی بین دو نفر فقط برد و باخت است. تا اینکه نظریه بازی‌ها مطرح شد و همه فهمیدند که نتیجه یک بازی صرفاً باخت یک طرف و برد طرف دیگر نمی‌تواند باشد و هردو طرف هم می‌توانند برنده و هم بازنده باشند.
امروز با گذشت دهه‌ها هنوز اعتقاد ما به این نظریه تغییری نکرده اما تجاربمان باعث شده است که تنها یک سر این نظریه یعنی باخت باختش را تجربه کنیم و به آن اعتقاد راسخ بیابیم.
و اما کاربرد تئوری بازی‌ها در لرستان این‌گونه رقم می‌خورد که انتظارها به پایان رسید و نماینده دولت سیزدهم بعد از مطرح‌شدن نام‌های بسیاری مشخص شد و صندلی استاندار به دکتر زیویار رسید. نامی که کمتر کسی فکر می‌کرد گزینه استانداری لرستان باشد و گویا اقبال ما و ایشان بلند بود و آقای دکتر نفر اول دولت سیزدهم در لرستان شد.
 
 زمان زیادی از دوران انتخابات و شعارها و برنامه‌های اعلام‌شده توسط دکتر رئیسی نگذشته است، ایشان قول تغییر و تحول و بهبود شرایط دادند و تا رییس جمهور شدند و انتظار به پایان رسید و سرانجام ریاست دولت را به عهده گرفتند و هیئت دولت مشخص شد تا نوبت به استاندار و استانداری لرستان رسید؛ هرچند که خواسته مردم لرستان استانداری ویژه بود و کسب صندلی از هیئت دولت که تا کنون محقق نشده است.
 
 چند روزی هم هست که شاهد بازدید دکتر زیویار از شهرهای استان هستیم، اگر صرفاً بازدیدها جهت آشنایی و شناخت دکتر زیویار از طرح‌ها و پروژه‌های لرستان باشد بسیار مفید و ارزشمند است، اما نکته مبهم این بازدیدها همراهی ایشان با تیم مدیریت قبلی است. تیمی که چهار سال با همین بازدیدها لرستان را در رتبه اول شاخص فلاکت نگهداری کرد بازدید چه فایده‌ای دارد جز داغ دل را تازه کردن.
 
نکته جالب این است که معاونین استاندار و مدیران کل با چه جسارتی در این بازدیدها حضور پیدا می‌کنند؟ آقایان اگر شما خودتان را به خواب زده‌اید، مردم بیدار هستند و می‌دانند چه بر سر این استان و مردم آورده‌اید.
 
خطاب ما با شماست استاندار جدید است! آقای دکتر! قاعده‌ی بازی و شرط عقل حکم می‌کند که این تیمی که شما را همراهی می‌کنند تا روزهای آینده تغییر کند. در غیر این صورت نتیجه این بازی که شما در آن هستید بازی باخت باخت است. بازی سه سر باختی که تماشاچیان این بازی که مردم باشند بازنده سوم آن هستند.
 
شایسته‌تر نبود زمانی که صرف این بازدیدها می‌شد، صرف شناسایی و معرفی اعضای تیم جدیدتان می‌شد و پس از مشخص کردن ایشان بازدیدها را می‌رفتید و سپس برنامه‌ریزی می‌کردید که دوباره‌کاری نشود؟
 
 قاب عکسی که شما در آن هستید پر از مدیرانی است که دیگر علاوه بر تکراری شدن و خسته شدن تداعی‌کننده ناکامی‌های هشت و چهار سال گذشته است. به‌خصوص مدیران اقتصادی که موجب بیکاری جوانان و از هم پاشیدن خانواده شدند. چه جوانی که از این استان مهاجرت نکردند برای اشتغال به خارج استان نرفتند و چه مشکلات اقتصادی که بنیان خانواده‌های لرستان را نلرزاند چه خانواده‌هایی که در شهرهای دور و نزدیک پرپر و متلاشی نشدند.
 
بازی شما با این هم تیمی‌های که این چند روز در قاب عکاسان دیدم خاطرات تلخی را برای ما تداعی کرد که در نهایت بازی دو سر باخت است بازی که بازنده اصلی آن مردم هستند.
 
آقای استاندار! خواهشمان این است که تا تکمیل کادر مدیریتی، وقت خودتان را تلف نکنید، شاید این مدیران همت داشتند و استعفا دادند و پرونده کاریشان را سیاه‌تر نکردند. وعده نمایندگان که سر خرمن شد، حداقل وعده‌های شما صادق بماند.
 
لیلا سلیمانی/شهاب آسمانی

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1400-08-01 12:58
ظریف و پرمعنا - فرصت ها را ضایع نکنید و سریع-دقیق و حساب شده تصمیم بگیرید
نقل قول کردن
#2 سیدالموسوی 1400-08-01 13:56
احسنت
نقل قول کردن
#3 علی 1400-08-01 14:04
بنده هم با این نظر کاملا موافقم بایستی قبل از بازدیدها به منظور جلوگیری از صرف زمان و پول بیت المال تیم تازه نفس به سرعت در راس کار قرار گرفته و با انرژی و انگیزه مضاعف نسبت به این بازدیدها اقدام نمود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا