یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وحید حاج سعیدی: آن‌هایی که تئوری گردش نخبگان را قبول ندارند کاش می‌آمدند و از دور تماشا می‌کردند! بعد متوجه می‌شدند که کار اقتصادی نه سواد و تحصیلات آکادمیک نیاز دارد نه تجربه مدیریتی و کت و شلوار مارک! آدم باید شم اقتصادی داشته باشد و چهار تا رفیق کاربلد. مشت نمونه خروار دوستان مافیای صیفی جات و افزایش نجومی قیمت هویچ که چیزی تا افتتاح قرارگاه هویج باقی نمانده است!
یعنی وقتی عزیزان مافیای هویج دیدند اوضاع کسب و کار هویج کاران کشمشی است و اکثر آن‌ها از درآمد ناراضی هستند به جای توصیه به غرولند و قهر کردن و دور ریختن محصول مثل سیب زمینی کاران و بادمجان کاران و... دور هم نشستند و با گردش اساسی نخبگان فکر‌ها را یک کاسه کردند و با یکدیگر هم قسم شدند تا خواص پزشکی هویج را تا خرتلاق بین مردم تبیین کنند، و این لابلا پوزه موز را هم به خاک میدان بار بمالند و‌اتیکت هویج را بالاتر از موز به اهتزار در بیاورند!
یعنی جوری هویج را در پروسیجر درمانی کرونا قرار دادند که الان خود دارو سازان و سازندگان «رمدسیویر» و «هیدروکسی کلروکین»، بی‌خیال دوز دوم واکسن شده‌اند و یک روز درمیان هویج پلو و خورشت هویج تبریزی می‌خورند و شب‌ها هم تا یک لیوان بزرگ هویج بستنی با شیر محلی تازه به بدن نزنند، اصلاً خوابشان نمی‌برد! صبح‌ها هم که مربای هویج با کره گوسفندی تویسرکان یا روغن زرد دوغی ملایر... چه شود؟!
بعد شما انتظار دارید کرونا را شکست دهیم! مرد حسابی کرونا هم مثل کنکور، مثل مشق شب، مثل چادر سیاه، مثل بازیکنان لیگ برتر، مثل مربی تیم ملی فوتبال و... یک فرصت است و آن‌هایی که شم اقتصادی دارند، قدر این فرصت را می‌دانند. فعلاً هم که مافیای طلای نارنجی با اختلاف در صدر این جدول است. یعنی اگر قیمت پراید هم اندازه هویج بالا می‌رفت، الان باید پراید را در کانال ۳۰۰ میلیون تومان می‌یافتیم!
در پایان به عزیزان پشت پرده و بازار سیاه خیار، بادمجان، کدو... توصیه می‌شود، داشتن نگاه علمی به صیفی جات و هماهنگی با دانشمندان و پزشکان را فراموش نکنند تا در شرایط مختلف خواص جدید محصولات‌شان شناسایی و به مردم معرفی شود. خدا را چه دیدید شاید یک روز کدو پلو هم در رستوران‌های مملکت سرو شد!

دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1400-06-03 21:53
جناب اقای ویسکرمی نماینده شریف مردم مظلوم خرم اباد و لرستان
با وزیری مخالفت فرمودن که با اکثریت ارا رای اعتماد گرفت
و در اقدام غرور افرین دیگه از نمایندگان لرستان
اقای خدابخشی نماینده شریف الیگودرز موافق وزیر بود
و جناب اقای ویسکرمی نماینده شریف مردم خرم اباد و لرستان مخالف بود
کجای این اتحاد هست بین نمایندگان لرستان مظلوم؟
مثل اینکه فقط حضور ندارن درمجلس و ملاحظه نکردن که نمایندگان یک استان با هم چطور از دولت و بعضی از وزرا حمایت کردن که بتونن امتیاز بگیرن اما لرستان مظلوم با این نمایندگان شریف چه سرنوشتی در انتظارش هست؟
نقل قول کردن
#2 اویسی 1401-05-31 09:26
کدام دوره اتحاد بوده که این بار دوم باشه مرد مومن....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا