یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آقای رییس جمهور؛ کاش دست‌کم با یک مدیر بی‌مایهِ میان‌پایه برخورد کنید!


جناب حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی
با سلام و احترام
۸ سال ریاست جنابعالی بر نهاد دولت در منصب رییس جمهور مردم ایران به سرعت سپری شد و تا چند هفته دیگر دولت تازه بر سرکار می‌آید.
آنچه از سیاست‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دوره ریاست شما بر دولت یازدهم و دوازدهم اجرایی شد و آنچه شاید آرزو‌های شما بود و به اجرا نرسید یا در حین اجرا به بیراهه رفت در حافظه تاریخی ایران و ایرانیان ارجمند باقی می‌ماند.
مردم می‌دانند شما و دولت‌هایتان در این هشت سال با برخی مخالفت‌ها و ممانعت‌ها در حوزه سیاست خارجی و شاید در اجرای سیاست‌های داخلی روبه‌رو بوده‌اید.
کسی تردید ندارد این مخالفت‌های دامنه‌دار کیفیت سیاست‌گذاری در امور گوناگون و در سطح کلان را از سوی دولت‌های تحت امر شما با دردسر‌های جدی روبه‌رو کرد.
کارشناسان اقتصادی و سیاسی خوب می‌دانند اگر تحریم‌هایی که در دولت یازدهم با حصول برجام در حال ریشه‌کن شدن بودند برنمی‌گشتند، بدون تردید اقتصاد ایران وضعیت فعلی را نداشت و شاید در موقعیت بهتری ایستاده بود.
ایرانیان می‌دانند شما و دولت‌هایتان مثل هر دولتی در ایران و یا در جهان دنبال این بودید که روزگار شهروندان دست‌کم بدتر از دیروز نشود و در این راه تلاش نیز کردید. شهروندان ایران از همه سختی‌هایی که دولت‌های شما کشیدند کم‌وبیش اطلاع دارند.
 
آقای روحانی، رییس جمهور محترم
با این همه شماری از شهروندان ایرانی در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به نتیجه و برآیند فعالیت‌های ۸ سال اداره دولت با روش‌ها و ویژگی‌هایی که جنابعالی اعمال کردید رأی منفی دادند.
تردید نکنید بخش قابل‌توجهی از مشارکت نسبی پایین در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نتیجه ناکامی‌های مدیریت جنابعالی در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه حوزه اقتصاد بوده است.
ایرانیان با همه فراز‌ها و فرودها در رفتار ملی خود و به‌رغم همه تنگنا‌ها مسیر آینده را جوری رقم می‌زنند که در نهایت به سرافرازی این کشور منجر شود، با این دیدگاه و خرد ملی بود که در دو انتخابات پی‌درپی به شما رأی دادند.
با این همه متأسفانه حضرت‌عالی پاسخ درخور و شایسته‌ای به این محبت ملی ایرانیان نشان ندادید.
این درست است که شاید دست شما در امور گوناگون باز نبوده است اما مردم باور دارند در همان‌جاهایی که اختیار کافی داشتید و می‌توانستید با دوراندیشی و تدبیر بهتر از وقوع برخی رخداد‌های غم‌انگیز اجتناب کنید نیز به‌اندازه کافی دلسوزی نکرده و جدیت کافی به خرج ندادید.
به‌طور مثال حضرت‌عالی با همه شعار‌ها و ادعا‌هایی که درباره حمایت از بخش خصوصی داشتید، هرگز حاضر نشدید به خانه آن‌ها بیایید و با آن‌ها گفت‌وگو کنید و میلیون‌ها کارآفرین کوچک و بزرگ هشت سال در این انتظار ماندند.
ایرانیان به‌حق انتظار داشتند در این هشت سال هر جا که کار‌ها مطابق برنامه و در مسیر پیشرفت ملی به سد‌ها و بند‌ها می‌رسید تا جایی که به امنیت ملی آسیب نرسد با آن‌ها حرف می‌زدید و مردم را محرم می‌دانستید اما نکردید.
شهروندان ایرانی به‌حق و به‌درستی باور داشته و دارند که شما دست‌کم در انتخاب مدیران ارشد دولت می‌توانستید دقت بیشتری کنید و کسانی را انتخاب کنید که لااقل در اندازه میانگین کارنامه و کارآمدی مدیران در همه سال‌های پس از جنگ باشند،
اما شوربختانه این اتفاق به ویژه در دولت دوم شما رخ نداد و همان تعداد انگشت شمار از مدیران با شهامت نیز از دولت رفتند و هرکس به جانشینی آمد در اندازه مدیر قبلی نبود.
برخی از این مدیران و کارگزاران متأسفانه در این ماه‌های اخیر بسیار به شهروندان بی‌پناه ایرانی بی‌حرمتی کرده و با حرف‌ها و ادعا‌های واهی ایرانیان را آزار دادند.

در حالی که همه عالم و آدم می‌دانند که اساس و بنیان بورس بر قاعده معامله ریسک بنا نهاده شده، به اشتباه وعده‌هایی در مورد بازار سرمایه دادید و این‌ها بر اساس گزارش‌ها و تحلیل‌های نادرستی بود که به شما می‌دادند که از مسائل غم‌انگیز است.
شما با اعتماد به مدیرانی که منصوب کرده بودید و با استناد به گزارش‌های آن‌ها شهروندان را تشویق کردید تا سرمایه‌های کوچک و متوسط خود را به بورس بیاورند و نتیجه اینکه به دلیل نوسانات، ده‌ها هزار نفر سرمایه خود را از دست دادند.
این نمونه‌ای از این دست سستی‌ها در انتخاب مدیران کارآمد و برخورد نکردن با آن‌ها بوده است.
مدیری کوچک و آزاری بزرگ
مدارای بیهوده شما با مدیرانی که به اشکال گوناگون به ایرانیان آزار‌های مادی و روحی رسانده‌اند در این سال‌ها و به‌ویژه در این ماه‌های اخیر به حدی رسیده که برخی از مدیران کوچک را جسور و بی‌تربیت کرده و آن‌ها با ناجوانمردی از مدارای آسیب‌رسان شما سو استفاده می‌کنند.
برای نمونه می‌توان به مقوله واکسیناسیون و نتایج آن نگاه کرد.
وعده‌های بدون پشتوانه و زدن حرف‌هایی دور از واقعیت و ‌امیدوار کردن بی‌فایده مردم درباره تامین واکسن و سردرگم کردن ایرانیان یکی از زشت‌ترین روند‌ها در این ماه‌ها بوده و هست که در برابر دیدگان جنابعالی رخ می‌دهد.
در حالی که ملت از دولت و دستگاه‌های دارای مسئولیت مستقیم در امر واکسیناسیون انتظار دارند تا برای جان شهروندان ارزش قائل بوده و شاهد تلاش‌های کارآمد و صادقانه باشند تا شاید از شر این ویروس قاتل ر‌ها شوند،
اما مدیران این بخش به دلیل ناکارآمدی ونیز به دلیل فقدان احساس مسوولیت رفتار و گفتارهای مشمئز‌کننده‌ای بروز داده و آزردگی ملی را فراهم کردند.
به‌گونه‌ای که حکمرانی در حوزه بهداشت و درمان به‌جز ناکارآمدی، گزافه‌گویی و معرکه‌گیری، اقدامات پرخرج و هزینه زا، ادعا‌های واهی، تملق و چاپلوسی یا توهین و تحقیر نتیجه دیگری نداشته و عملاً به سوهان روح و روان شهروندان تبدیل شده است.
 
تازه‌ترین رفتار آزاردهنده و ناراحت‌کننده را یک مدیر میان‌پایه و میان‌مایه نشان داد و منتقدان به روند برنامه واکسیناسیون را با لفظی بی‌شرمانه هدف توهین قرار داده است.
 
آقای روحانی، رییس جمهور محترم،
اگر بپذیریم دست شما برای حل مهم‌ترین مسائل سیاست خارجی چندان باز نبود و این نیز شاید قابل‌قبول باشد که تحریم‌ها راه را بر نرمال شدن اقتصاد ایران بست اما آیا در برخورد با یک مدیر بی‌تربیت و میان‌مایه نیز اختیار ندارید؟
سکوت شما به توهین این شخص شاید آزاردهنده‌تر از گفتار و رفتار زشت او باشد.
ایرانیان به رییس جمهوری که قرار بود نگهبان قانون اساسی و حقوق شهروندی رأی دادند، آیا سزاوار است که حالا شاهد و ناظر موضع بی‌تفاوت و بی‌حوصله شما به این رخداد ناراحت‌کننده باشد؟
سکوت و مدارای شما و ابقای این فرد توهین‌کننده نشان می‌دهد شما نیز شاید حرف او را قبول دارید که بدا به حال این مردم.
شاید مدارا و سکوت شما از این سرچشمه می‌گیرد که توانایی برخورد با یک مدیر میان‌پایه را ندارید که این نیز بسیار بدتر از اولی است.
شاید هم اصولاً نگاه شما در این هفته‌های آخر به مسائلی بسیار پراهمیت است که نیک می‌دانید در وضعیتی نیستید که در آن موارد کاری کنید.
 
آقای روحانی یادتان باشد تاریخ درباره شما چگونه داوری خواهد کرد. رییس جمهوری که توانایی و رغبت و حوصله نداشت یک مدیر بی‌مایهِ میان‌پایه توهین‌کننده به شهروندان را برکنار کند.

✍️حسین سلاح ورزی
جمعه چهارم تیرماه ۱۴۰۰

 

اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر –  نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره – خوی – سردشت – سلماس – شاهین دژ – شوط – ماکو – مهاباد – میاندوآب – نقده – شهر ارومیه – شهر سرو – شهر سیلوانه – شهر قوشچی – شهر نوشین – شهر سیمینه – تهران – آران و بیدگل – اردستان – اصفهان – برخوار – بوئین میاندشت – تیران و کرون – چادگان – سمیرم – شاهین شهر و میمه – شهرضا –  فریدن – فریدونشهر – فلاورجان – استان آذربایجان غربی – استان آذربایجان شرقی – استان اصفهان – استان قم – استان یزد – استان همدان – استان هرمزگان – استان مرکزی – استان مازندران – استان لرستان – استان گیلان – استان گلستان – استان کرمانشاه – استان کرمان – استان کردستان – استان قم – استان قزوین – استان فارس – استان سمنان – استان زنجان – استان بوشهر – استان تهران – استان البرز – استان خراسان جنوبی – استان خراسان رضوی – استان خراسان شمالی – استان اردبیل – استان ایلام – شهرستان اسلامشهر – شهرستان پاکدشت – شهرستان پیشوا – شهرستان تهران – شهرستان دماوند – شهرستان رباط کریم – شهرستان ری – شهرستان شمیرانات – شهرستان شهریار – شهرستان فیروز کوه – شهرستان قدس – شهرستان قرچک – شهرستان ملارد – شهرستان ورامین

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1400-04-04 23:44
برادر تا حالا چرا این بیانات ایراد نفرمودید، صدها مدیر نالایق بدتر از این رفتار را داشتند و در همین قضیه بورس یا بانک های خصوصی و... زندگی هزاران خانوارها نابود کردند.
خود جنابعالی که ظاهرا از مدیران اقتصادی هستید چرا هشدار ندیدید؟!حالا که میدانید کار دولت تمام شده بت انتشار این نامه چه چیز را میخواهید ثابت کنید، نکنه شما هم منتقد دولت بودید و ما نمیدونستیم.
دیواری از دیوار جهانپور کوتاه تر ندیدید؟!
نقل قول کردن
#2 منصوری 1400-04-05 00:41
تآسف برای رئیس جمهوری که به کلان فکر میکند و پایین را نمیبیند اما مردم نه از دید کلان او منتفع شدند و نه از ریردستانش
نقل قول کردن
#3 شهر‌وند 1400-04-05 00:56
کاش به جای این حرفها به فکر بخش خصوصی استان لرستان باشید، این گونه حرفها چه دردی از استان دوا میکنه
نقل قول کردن
#4 مردم لرستان 1400-04-05 01:13
شبکه افلاک آرم قبلی را برگردانید.این آرم جدیدکپی شبکه شیرازه نه نماد لرستان.اگر واقعا به گلونی اهمیت می دهیدنقش آن را روی همان کلمه قبلی لر بزنید.اصلا طراح این چه کسی بوده؟تهران باید ازفشاربه لرستان دست بردارد.شما مگربرای مردم برنامه نمی سازید چرا برخلاف خواست مردم تغییرمیدهید؟شبک ه افلاک نماینده قوم لر نیست! دروغ می گویید.
نقل قول کردن
#5 ن.ل 1400-04-05 01:53
داس دما درو
خوب یادم هست رو گروه تلگرامی روحانی عضو بودید و از ایشان حمایت میکردید
نقل قول کردن
#6 رضا 1400-04-05 07:38
جناب آقای نویسنده محترم با سلام، اینجانب نه سواد سیاسی دارم نه علاقه ایی به کارهای سیاسی و نه به بحث های سیاسی، اما فرق بین شجاعت و مردانگی را با سوء استفاده از شرایط و تملق چاپلوسی و خودنمایی را خوووب میدانم ، امثال شماها چطور در این 8 سال(با توجه به آزادی بیان در این مدت در مورد ریاست جمهور و اطرافیانشان)روز ه سکوت گرفته بودید و حال که بوی کباب شنیده اید نطقتان باز شده؟!!! تعدادی از اطرافیان(همکارا ن) بنده هم در این مدت 8 سال ،جملگی اصلاح طلب بودن و در این فاصله کوتاه به اصولگرا تبدیل شدند و آنچنان صحبت مینمایند و سینه چاک میکنند که به خواب و بیدار بودن خودم شک میکنم- - دو رو و ضعیف کش نباشیم
نقل قول کردن
#7 امیر 1400-04-05 11:36
قدیمیا یه حرف درست دارن که باید با طلا نوشتش.میگن برای اینکه شخصی رو بشناسی به اطرافیان و دوستانش نگاه کن
نقل قول کردن
#8 ایرج 1400-04-05 15:19
نان به نرخ روز خوردن نباشیم.

بهتره اگه نقد و انتقادی وجود داره بموقع اعلام کنیم.نه حالا .

درضمن اگر انتقادی هست راهکار اجرایی آن هم اعلام شود.

خوش استقبال و بد بدرقه هستیم .عجب رسمیه
نقل قول کردن
#9 ایرج 1400-04-06 09:40
این آقا معلوم نیست با خودش چند چنده؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا