یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه که مردم به او و دستوراتش خیلی خوش‌بین هستند در تازه‌ترین اظهارنظر به دادستان‌های سراسر کشور آتش به اختیار داد تا به محتکران و گران‌فروشان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنند.
رئیسی خیلی صریح و روشن به دادستان‌های کل کشور پیام داده که محتکران و گران‌فروشان الکل، ماسک، ژل و... را به سزای عمل شان برسانند و نقره‌داغ کنند.
 این پیام، چراغی جلوی پای دادستان‌های کشور روشن کرده است، برادر رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوب می‌داند همین الکلی که در لرستان تولید می‌شود اگر به‌درستی توزیع و مدیریت شود کفاف نیاز مردم استان را می‌دهد اما دست‌های پلید با بده و بستان‌هایی که دارند نمی‌گذارد مردم از مواد و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در این روزهای کرونایی به خوبی استفاده کنند لذا فقط دادستان می‌تواند آب در لانه آن‌ها کند و خواب را از چشمان کثیف و آلوده‌شان بگیرد.
مردم کارگر و روستایی و حتی شهروندان دو هفته است به خاطر کرونا از کار بیکار و درآمدی ندارند از طرفی پولی ندارند تا الکل و ماسک را به ۵ تا ۱۰ برابر قیمت واقعی بخرند. الکل با قیمت مصوب هم برای مصارف بهداشتی‌شان نایاب است.
مدیریت دستگاه‌های اجرایی در این برهه حساس نتوانسته‌اند اقلام بهداشتی مصرفی موردنیاز را بدون واسطه در اختیار مردم قرار دهند.
اینک که تولیدکنندگان سراسر کشور خطوط تولید دیگر اجناس و اقلام خود را تعطیل و به تولید ماسک، الکل و ژل اختصاص داده‌اند یک مدیریت ساده اما با اراده‌ای مصمم می‌تواند مردم را از این‌همه نگرانی و کمبودها نجات دهد.
شما که در برهه‌ها و صحنه‌های زیادی، کمک‌حال مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده‌اید و من از نزدیک شاهد این حمایت‌ها بوده‌ام لطفاً این بار بیشتر وقتتان را به موضوع مهم کرونا اختصاص دهید و با پشتوانه حجت‌الاسلام رئیسی با بازدیدهای سرزده از کارخانجات، انبارهای پخش، داروخانه‌ها و توزیع‌کنندگان، آن‌ها را شناسایی و چنان نقره‌داغ کنید که حساب کار دستشان آید تا مردم بدانند در این ایام پشتوانه‌ای دارند یعنی در اصل ضعفای جامعه یک حامی دارند که از حامیان واسطه‌ها و دلال‌ها قوی‌تر، پر زورتر و قاطع‌تر است ما رسانه‌ها هم در کنارتان هستیم.
باید دید سعید رازانی که قدیمی‌ترین و کهنه‌کارترین دادستان در بین دادستان‌های مراکز استان‌های کشور است چگونه به فریاد مردم بی‌پناه لرستان می‌رسد و کاری می‌کند تا مردم بدون پارتی و بی‌پول هم صاحب ماسک و الکل و ژل ضدعفونی‌کننده دست شوند البته افزایش ناگهانی زنجبیل، سیر و ... هم فراموش نشود.

به قلم: محمد فیضی

دیدگاه‌ها  

#1 ایرج 1398-12-13 16:13
ان شاالله شدیدا" برخورد و سروسامانی در این خصوص به کار برده شود...
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چند روز پیش قول توزیع ماسک را داد ، ولی .......
نقل قول کردن
#2 68 1398-12-13 19:21
ما منتظریم تا ببینیم.
لرستان بدبخت نبود بدبختش کردن خارش کردن الانم ژار
چون
ماسک نیست الکل نیست دستکش نیست هیچی نیست جز شعار حرف .... .
از دادستان استان خواهش میکنم تو رو خدا حداقل شما کاریکنید
ما منتظریم
نقل قول کردن
#3 مجید بهاروند 1398-12-13 22:35
امیدوارم پیگیر این همه وعده مسئولین امر
که از اواخر هفته قبل شروع شد و ادامه داره
هم باشند چندین روزه که از خود وزیر
بهداشت گرفته تا مسئولان استان و شهرستان
وعده پخش ماسک و مواد ضد عفونی کننده
دادن ولی خبری که نشد هیچ هر روز داریم
این کمبودهای ناراحت کننده رو بیشتر حس
میکنیم همینم باعث ترس و استرس بین مردم
میشه
نقل قول کردن
#4 صارمی 1398-12-15 11:19
بهترین راه مبارزه با احتکار و گرانفروشی اعدام هست ،اگه قوه قضاییه چند مورد از این افراد را اعدام کند پند خوبی خواهد بود برای دیگران
نقل قول کردن
#5 رضا 1398-12-20 11:13
با تشکر از شما آقای رازانی دادستان محترم خرم اّباد که شخصا" از داروخانه ها بازدید نمودیدکه حساب کارشون دستشون بیاد . باز هم ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا