یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیرو انتشار پیامی در مورد وضعیت اسف‌بار آسفالت معابر و خیابان‌های خرم‌آباد در کانال تلگرامی پایگاه خبری یافته به استحضار می‌رساند واقعیت موضوع را می‌توان از سیمای همان خیابانی که شهرداری مرکزی خرم‌آباد در آن واقع است، پی برد!



آسفالت نامسطح و دارای چاله‌های فراوان در کنار ماه‌ها فوران آب و وجود تکنولوژی گونی برای جلوگیری از سرریز بیشتر آب در خیابانی که از پرترددترین مسیرها در مرکز استان است و شهردار و کارکنان شهرداری هر روز از آن‌جا می‌گذرند و این صحنه‌ها را می‌بینند، حکایت از این دارد که شهرداری حتی برای مجموعه‌ی خود نیز ارزش قائل نیست چه برسد به شهر و شهروندان!
از طرفی، وجود فضای مناسب در بخش شرقی ساختمان شهرداری که دو سالی است به پارکینگ اختصاصی کارکنان تبدیل شده و این فرصت را به تهدید تبدیل کرده، معضلی است که باید شهرداری برای آن چاره‌ای بی‌اندیشد.
متأسفانه به دلیل عرض کم خیابان و یک‌طرفه بودن آن، امکان پارک خودروی ارباب‌رجوعی که ممکن است از کیلومترها دورتر به شهرداری مرکزی خرم‌آباد بیاید تا شعاع دو کیلومتری ساختمان شهرداری مرکزی میسر نیست!
از طرف دیگر، اکثر کارکنان شهرداری نیز با خودروی اختصاصی خود به‌صورت تک‌سرنشین در محل کار خود حاضر و از پارکینگ استفاده می‌کنند که در بسیاری مواقع دیده شده این کارکنان پس از زدن ساعت ورود، دنبال مأموریت یا کارهای شخصی نظیر حضور در کلاس‌های درس دانشگاه (به علت دانشجو بودن) و ... در شهرداری و محل کار حضور ندارند!
بدین منظور به شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر پیشنهاد می‌کنیم:
۱- به منظور نظم دهی به وضعیت حضور برخی کارکنان و صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه‌های شهر و شهرداری، هر چه سریع‌تر سیستم حمل‌ونقل عمومی برای کارکنان در نظر گیرند. با این کار، حداقل برای چند راننده اتوبوس یا مینی‌بوس نیز اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.
۲- هزینه حمل و نقل عمومی از حقوق کارکنان کسر (مثلاً هر ماه ۲۶ هزار تومان برای هر نفر) و پارکینگ شهرداری در اختیار ارباب‌رجوع به صورت پولی قرار گیرد تا علاوه بر حل مشکل پارکینگ شهروندان در این محدوده، درآمدزایی برای شهرداری بخصوص برای جبران هزینه حمل و نقل عمومی کارکنان صورت پذیرد. این حالت بسیار برای شهرداری و کارکنان آن به صرفه‌تر است زیرا در صورت استفاده از خودروی شخصی، هر کدام حداقل شش تا هفت برابر این هزینه را باید برای استهلاک و سوخت پرداخت کنند.
۳- با این کار علاوه بر حل مشکل پارکینگ ارباب‌رجوع، میزان تردد خودروها در خرم‌آباد و خیابان‌های حافظ، شهدا غربی و چهارراه بانک نیز کاهش چشمگیر داشته و وضعیت ترافیک خرم‌آباد نیز بهتر می‌شود.
امیدواریم پیشنهادات ما مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار گیرد و نشان دهند که برای حرف و پیشنهاد خوب ارزش قائل هستند.

م- سلاحورزی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-03-07 20:26
واقعا
نقل قول کردن
#2 محمد حسن عنایت پور 1398-03-07 20:28
پارک معلم خرم اباد که در مرکز شهر واقع است اصلا آب خوری و سرویس بهداشتی ندارد که این اصلا مناسب نیست
نقل قول کردن
#3 چگنی 1398-03-07 20:50
شهرداری خرم آباد همه کارها را رها کرده است الان خداوکیلی بیایید از مسیر ورودی جنوبی شهر از پادگان بدرآباد تا ماسور دیدن کنید تمام بلوکهای بلوارها شکسته شدند ، تمامی درختان و فضای سبز از بین رفتند و هر نیم متر یک سرعتگیر نصب کردند ، باند کندرو هم همچنان خاکی است
نقل قول کردن
#4 رشنوهستم 1398-03-08 00:27
واقعاحرف دل مردم بخصوص ارباب رجوع شهرداری دادیدمتشکرم
نقل قول کردن
#5 شهروند 1398-03-08 01:33
دریاچه و پارک بهشت اصلا روشنایی مناسب ندارند بهتر است اسمشو در شبها بزاریم پارک جهنم،چون اکثر قسمتهای پارک و دریاچه تاریکی مطلق است،من در عجبم ایا شهردار از این مشکلات باخبر نیست!
نقل قول کردن
#6 محمد 1398-03-08 02:15
چند روز دیگه مقداری آسفالت در خیابانها میریزند...‌
متاسفانه هیچکس به فکر شهر نیست و کسی هم پیگیر عملکرد آقایان و مسئولین استان نیست.
چرا نهادهای نظارتی موضوع را بررسی و پیگیری نمیکنند...
نقل قول کردن
#7 مهدی 1398-03-08 07:39
خیابان ایثار کوی ارتش از بس چاله چوله داره باتانک هم اگه بخوایی ازش عبور کنی جلوبندیش خراب میشه چه برسه به ماشین
نقل قول کردن
#8 آرمین 1398-03-08 09:03
شهرداری فقط به گرفتن عوارض از کسبه سریع و به موقع اقدام می کنه وگرنه برای همچین کارایی میلی چندانی نداره.
هنوز تخریب های بجا مانده از سیل بهمن ماه دست نخورده باقی مانده.
واقعا جای تاسف داره
نقل قول کردن
#9 بهزاد چنگایی 1398-03-08 09:58
اداره راه و شهرسازی خرم آباد وروی جنوب خرم آباد از پادگان بدرآباد تا ماسور را از گِلهای انباشته شده پاکسازی کند. قبل از روگذر بهرامی به فاصله نیم متر به نیم متر انواع سرعتگیرها را نصب کردند!!! بخدا قسم هیچ کجا قبل از روگذر و زیرگذر سرعتگیر نصب نمیکنند بجز شهر خرم آباد.
نقل قول کردن
#10 مهدی 1398-03-08 10:36
به نقل از محمد:
چند روز دیگه مقداری آسفالت در خیابانها میریزند...‌
متاسفانه هیچکس به فکر شهر نیست و کسی هم پیگیر عملکرد آقایان و مسئولین استان نیست.
چرا نهادهای نظارتی موضوع را بررسی و پیگیری نمیکنند...

ما دلمون خوشه شورای شهر داریم اونا باید به کار شهرداری نظارت داشته باشند که.. .....
نقل قول کردن
#11 سید محمد قاسمی 1398-03-08 14:38
پیشنهاد بسیار خوب و مناسبی است . سپاس از نگارنده محترم .
نقل قول کردن
#12 رضا-س 1398-03-08 15:29
شهرداری خرم اباد از سنوات گذشته تاکنون هیچگاه نتوانسته مشکل آسفالت این شهر را حل کند . روی بحث آسفالت تمرکز کنید مردم هیچ طرح توسعه ای از شما توقع ندارند اگر همین یک مشکل را حل کردید درسته .
نقل قول کردن
#13 شهروند1 1398-03-08 15:43
درود بر شما بسیار بجا فرمودین
از یافته تقاضا میشود پیگیر آسفالت کوچه ها و معابر اصلی باشد ، شورای شهر که بی خیال هستن حداقل شما بفکر باشید ، بخدا وقتی مهمان غریبه ای داریم از آسفالت کوچه امان الهی خ علوی و سایر کوچه های علوی خجالت میکشیم
نقل قول کردن
#14 ابراهیم آریاوند 1398-03-08 17:26
مگه خرم آبادهم شهرمحسوب میشه که شهرداری وشهردارداشته باشه...یه روستای بزرگیه که همه چیزش ریخته بهم....من علاقه مندبه خرم آبادهستم وحرفم رابه دل نگیرید...واقعیت راگفتم.....شما یه خیابان راذکرکنیدکه چاله چوله نداشته باشه....وجدانا این درسته که بجای آسفالت کردن چاله هابیان شن بریزن...خیابان فردوسی منتهی به بلوارکریم خان دقیقا آمدن شن ریختن تو چاله ها....اگرشنی اززیرلاستیک ماشینی به سروصورت عابری بخوره کی جوابگوست؟
واقعا که نه شهرداریم ونه شهرداری والخصوص نه شهردا ر
نقل قول کردن
#15 سیدنادر صورتیان 1398-03-09 08:26
از این شورا وشهردار ابی گرم نمیشود .....خودتان رااذیت نکنید
نقل قول کردن
#16 عیسی 1398-03-09 13:25
پیمانکار شهرداری منطقه 2 هشت ماهه که حقوق کارگرا رو نداده لطفا صدای مارو به گوش
اون کسیکه باید برسه برسونید
نقل قول کردن
#17 amin 1398-03-09 17:38
به نکته ظریفی اشاره کردین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا