یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پارک بانوان خرم‌آباد به دلیل فضای محصور، اخیرا محلی امن برای جولان مواد‌فروشان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر شده است!
پارک بانوان مکانی برای ورزش و تفریح خانم‌ها و بازی کودکان است اما متاسفانه بارها دیده شده که به دلیل نبودن ماموران نیروی انتظامی در این مکان، موادفروشان به کاسبی علنی در حضور بانوان مشغولند و مصرف‌کنندگان نیز با سوءاستفاده از عنوان پارک بانوان و عدم وجود نظارت یا نگهبانی در این مکان به راحتی به خرید و فروش و حتی مصرف علنی مواد می‌پردازند!
متاسفانه اخیرا گزارشی در مورد این مساله توسط خانواده‌های خرم‌آبادی به خبرنگار پایگاه خبری یافته رسید که عصر جمعه با مشاهده‌ی خانمی که در پارک بانوان به راحتی در حال مصرف و فروش مواد مخدر بود به پلیس 110 گزارش دادند که بعد از  چند بار تماس حدود یک ساعت و نیم بعد یکی از ماموران مرد نیروی انتظامی با یک دستگاه موتورسیکلت به محل پارک بانوان آمده و فقط به یک تذکر ساده و گفتن این جمله به زن فروشنده که این مکان را ترک کن اکتفا کرد و زن فروشنده مواد با فحاشی و متهم کردن بانوان پارک که شما گزارش من را داده‌اید، آن‌ها را تهدید کرد که حتما تلافی خواهد نمود.
وی جلوی مأمور پارک را ترک کرد و نیم ساعت پس از رفتن مامور نیروی انتظامی دوباره به پارک بانوان برگشت و شروع به تهدید حاضران در پارک نمود!
قابل ذکر است وقتی خانواده‌های حاضر در پارک به مامور نیروی انتظامی اطلاع دادند کیف و وسایل فرد مضنون را بازرسی کند و مواد را از داخل آن درآورد، مامور پاسخ داد این کار در حیطه‌ی وظایف او نیست و باید مامور خانم حضور داشته باشد!
این مساله باعث ترس و اضطراب والدینی شد که به تصور امن بودن این محیط برای خود و فرزندانشان به این پارک مراجعه کردند!
حال از دستگاه‌های مربوط تقاضا داریم به این وضعیت ناخوشایند در محیط پارک بانوان رسیدگی کنند و نظارت کافی بر این مکان و برخورد با افراد معلوم‌الحال در آن‌جا داشته باشند و حتما کیوسک مخصوص پلیس زن داخل این مجموعه دایر نمایند تا در ساعات روز، تأمین کننده امنیت بانوان و فرزندان و خانواده آن‌ها باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1397-08-12 08:39
فروش و مصرف مواد مخدر شیشه در برخی نقاط شهر خرم آباد مثل پارک بانوان، اسدآبادی پشت بانک صادرات، مولوی ، بازار و ... بیداد می کند متاسفانه در معرض عمومی خرید و فروش می شود از دادستان و نیروی انتظامی تقاضای ورود و برخورد قانونی می باشیم.
سپاس
نقل قول کردن
#2 نیشخند 1397-08-12 09:08
ما اهالی کوچه بوستان 13 دره گرم چندین و چند ساله که داریم گزارش میدیم و اما......!!!!!
نقل قول کردن
#3 شهروند 1397-08-12 11:33
خواهشمنديم هرچه سريعتر به گوش مسئولين برسونيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا