یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اقتصادی استاندار لرستان، گودرز امیری در نشست مطبوعاتی‌اش، تأیید نمود که بازنشسته شده است و تشخیص اینکه در منصب، بماند یا برود ‌با دولت است.
کادر سازی و جانشین‌سازی، باعث انتقال تجربیات به مدیران جوان‌تر می‌شود. بازنشستگی یک‌طرف قضیه است. طرف دیگر، موضوع کادر سازی و جانشین‌سازی نیروی انسانی است.
گردش مدیریتی اگر در نظام اداری ما از نوع بسته بشود نتیجه‌اش همین خواهد بود که چرخش نیروها زیراساس شایسته‌سالاری ضعیف می‌شود که پیامد آن، کاستن از بهره‌وری و کارایی و اثربخشی مدیریتی سازمانی است.
در نظام دیوان‌سالاری کشور، توجه به کادر سازی حرفه‌ای، یک موضوع مهم در راستای ارتقای سطح کیفی پاسخگویی و مسئولیت مداری مدیریتی است.
خوشبختانه در شاخص نیروی انسانی ماهر و تحصیل‌کرده مبتنی بر مدرک تحصیلی، مشکل نداریم و همه هم‌میدانیم که جامعه ما ازنظر ترکیب جمعیتی، عمدتاً جوان است.
بنابراین ضمن آنکه نباید به دنبال پیر سالاری مدیریتی رفت درعین‌حال، باید کادر سازی حرفه‌ای و تخصصی درون‌سازمانی را جدی‌تر گرفت و تقویت نمود تا ترافیک نیروی انسانی ماهر و تحصیل‌کرده، همیشه گردش آزاد مدیریتی داشته باشد و نیروهای انرژی جوان‌تر نیز دارای انگیزش‌های ارتقای کیفیت شغلی خویش باشند.

شهرام شرفی/ روزنامه‌نگار

دیدگاه‌ها  

#1 بسیج فعال 1397-06-26 11:06
آقایون بازنشسته اگر رضایت بدهند، مدیرانی که در دهه سوم خدمت خود هستند جانشین اونها میشوند، و بنابر عملکرد ضعیف اکثر مدیران کشور، هر چقدر ارتباط اداریشون زودتر قطع شود بهتر و به نفع کشور هستند.
نقل قول کردن
#2 سید نادر صورتیان 1397-06-26 14:47
ای کاش اینگونه افراد در راس هرم قدرت همه وزارتخانه ها وهراستان رضایت به بازنشستگی دهند هم نیروی جایگزین برای ایشان به حد کافی وجود دارد وهم اتاق فکر وتشکل های غ دولتی برای انتقال تجربیات ان عزیزان....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا