یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در روزهای گرم و داغ تابستان ١٣٩٧، با استقبال مدير ارشد استان دكتر خادمي، لرستان شاهد سفر دولتمردان كشور است.
اين مردان دولت بر اين باورند که براي حكمراني و خدمت به مردم، سنجش، ارزش‌گذاری، هماهنگي و همدلي و مشاركت با مردم نه‌تنها لازم بلكه ضروري است.
خرد جمعي هم ايجاب می‌کند كه ديدار و سركشي و پیگیری امور آنان در اولويت قرار گيرد. به همين علت طي چند روز گذشته تعدادي از معاونين رئیس‌جمهور و وزيران تأثیرگذار و معاونين آن‌ها را میزبان بوده‌ایم:
١- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و معاونین ايشان
٢- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداري و استخدامي
٣- وزير بهداشت و درمان
٤- وزير اطلاعات
٥- وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و معاونان ايشان
٦- معاون وزير راه و شهرسازي
٧- معاون وزير تعاون و كار
٨- تعدادي از مسؤولین قرارگاه سازندگي خاتم
٩- مسؤولین تقسيمات كشوري
١٠- مسؤولین بنیاد برکت و... تعداد ديگري از وزيران در هفته جاري عزم سفر به لرستان را دارند و یا در تهران با استاندار در خصوص نيازهاي لرستان جلسه داشته‌اند.
اصلی‌ترین کارکرد این سفرها و بازدیدهای گسترده ميداني با بهره‌گیری از امكانات هوايي، ريلي و جاده‌ای، آشنايي با مشكلات استان و ارائه كمك و راهكار اجرايي براي اتمام و يا شروع عمليات اجرايي طرح‌ها و پروژه‌های جديد و ارزيابي و تعامل و هماهنگي بين بخشي و انتقال پيام مديران وبیان مشکلات به مقامات ارشد كشور است.
اگر اين سفرها و بازديدها و ديدار با مقامات كشور توسط مدير ارشد استان در تهران نبود نه‌تنها خبری از اتمام پروژه بهارستان، رفع مشكلات قلعه فلك الافلاك و پیگیری ساماندهي و ثبت جهاني آن، تعريض جاده و پل بليلوند، تأمین اعتبار فرودگاه و بيشه و گهر نبود بلکه مقامات كشوري از كم و كيف اقدامات و سعي و تلاش مدير ارشد استان مطلع نمی‌شدند.
خلاصه اگر بناست دولتمردان شناخت كمي و کیفی نسبت به استان پيدا كنند بايد به لرستان سفر کرده و با ارائه راه‌حل و تأمین منابع مالي طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ تقاضاهای مردمي و پیگیری‌های ملي استاندار نتیجه‌بخش گردد.
درهرصورت دو كارکرد و پيامد اين سفرها را می‌توان شناخت مشکلات و اتخاذ تصميم براي حل آن‌ها و مهم تراز آن، ارتباط با مردم و نويد اميد و اميدواري به مردم لرستان، دانست.




اسد عبدالهي فرماندار خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 لر 1397-04-31 08:09
صدالبته که جناب فرماندار از مافوق خودش تعریف وتمجید میکنه!اگر قولهایی که داده اند محقق بشه (روشنایی مسیر فرودگاه ،زیرگذربهارستان ،قلعه فلک الافلاک و... به سرانجام برسن )تعریف شما بجاست اما متاسفانه قبلنها هم خیلی ازدولتمردان آمدن وقول دادن ورفتن وهیچ اتفاقی هم نیافتاد جناب فرماندار بیشترین مشکلات را شهرستان خرم آبادی داره که درحال حاضر مسئولیتش باشماست سری به ورودیهای شهر خرم آباد ازسمت جنوب بزنیدتا حساب کار دستتون بیاد مسئولین ازتهران آمدن ،دیدن وبه قول شما با مشکلات آشناشدن ای کاش خود شما هم با مشکلات مردم آشنا میشدین وهمینجا تدبیر میکردین نه اینکه تهران نشینها بیان وبراشما تعیین تکلیف کنن!
نقل قول کردن
#2 محمد 1397-04-31 08:35
این دولت مردان برای هوا خوری آمدن همه رفتن بیشه و گهر . ضمنا این دولت مردان میدانید چقدر هزینه بردار هستن
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1397-04-31 09:43
با تشکر از استاندار و فرماندار خرم اباد.امیدواریم این سفرها نتایجی هم داشته باشند .تو این سفرها در خصوص تامین اعتبار لازم برای سدها و نیروگاه و خط اهن دورود-خرم اباد -اندیمشک که جز اصلی ترین زیرساختهای توسعه در لرستان هستند تصمیمی گرفته نشد . تا دربخش اب-برق-راه اهن سرمایه گذاری بزرگ صورت نگیرد توسعه لرستان معنایی نخواهد داشت .یک وزیر میاد لرستان فقط یک محل فرهنگی افتتاح میشه و بعد با پوشش خبری زیاد اعلام می کنند وزرا رفتند لرستان مشکلات را حل کردند ..
نقل قول کردن
#4 آرمین 1397-04-31 10:43
این سفرها به لرستان می بایست ثمر داشته باشه و شما مسئولین استانی از این وزرا بودجه و امکانات مطالبه کنید تا زیر ساخت های لرستان بهبود پیدا کنه
نقل قول کردن
#5 خرم آبادیم 1397-04-31 10:53
ممنون آقای فرماندار
جان بچه هاتون کاری کنید تا ۷ ماه دیگه قلعه آزاد بشه تا ثبت جهانی انجام بگیره
به خدا قسم با ثبت جهانی شدن قلعه مشکل بیکاری حل خواهد شد.
توریسم پذیری یک صنعته این رو من نمیگم کل اقتصاددانهای دنیا میگن.
مسئولان و نمایندگان خرم آباد یه جلسه بذارید و خدمت بزرگ کشور یعنی رهبری برید و از ایشون کمک بخواید
ایشون روی مسائل اقتصادی که سبب رفاه مردم بشه حساس هستن و در اسرع وقت دستور آزادسازی رو میدن.
نظامیان عزیز به قرآن همکاری شما و رفتنتون در این ۶ ماه و به تبع جهانی شدن قلعه میتونه گره کور اقتصاد خرم آباد رو باز کنه .
دختران و پسران این شهر با بچه های خودتون هیچ فرقی ندارند ؛ آیا دوس دارید فرزندانتون به خاطر ضعف اقتصاد و بیکاری به سمت اعتیاد برن؟
نقل قول کردن
#6 خرم آبادیم 1397-04-31 10:59
پس تو رو به خدا ؛ تو رو به چهارده معصوم ؛ تو رو به امام زمان تو رو به حضرت زهرا تو رو به حضرت معصومه تا وقتی که محل اسکان جدیدتون درس میشه به پادگانهای دیگه ای که دارید برید و بذارید ثبت جهانی برا امسال انجام بگیره
به خدا بیکارها و خانواده هاشون گناه دارن
زندگینامه شهدا رو بخونید؛ یکی از اهداف این بزرگان حفظ امنیت و رفاه مردم بود
خواهشا پیرو نیت قلبی این عزیزان ؛ شما نیز بزرگی کنید و بذارید این ثبت جهانی برا ۷ ماه دیگه انجام بگیره.
نقل قول کردن
#7 بیژن 1397-04-31 11:04
جناب عبدالهی عزیز خودتون بعنوان فرماندار مرکز استان چه کار مهمی کردید؟چه بودجه ایی از وزارت کشور اخذ نمودید؟اگه در جریان فعالیتهای خودتان قرار بگیریم خوبه تا ماهم مثل خودتان که از استاندار تعریف می کنید،عموم مردم قدردان شما باشند
نقل قول کردن
#8 حسنی تبار 1397-04-31 13:12
آقای عبدالهی ساختمان ابتدای پارک معلم که فقط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده است واسکلت های ان زنگ زده اند را زودتر افتتاح وتکمیل کن
نقل قول کردن
#9 رضا 1397-04-31 21:13
برای عسل وروغن حیوانی آمده اند
نقل قول کردن
#10 شهروند 1397-05-03 08:37
حضور دولتمردان به شرطی خوب است که در لوایح تنظیم شده برای بودجه استانها سهمی هم برای راه اندازی مراکز تولیدی در نظر گرفته شده باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا