یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار در جلسه کارگروه اشتغال از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان مدیران تنبل یادکرد. به ایشان دست‌مریزاد می‌گوییم که با زیرکی خاصی این تعبیر را بیان کردند!
از صراحت لهجه مدیر ارشد استان تشکر می‌کنیم اما به عرض ایشان برسانیم که لرستان استان برخی مدیران کوتوله و تنبل است. اساساً مدیران تنبل زاییده رانت‌ها، روابط، زدوبندها و ... است. مدیران تنبل بدون داشتن توانایی، علم، تجربه، تعهد و دلسوزی که زیرمجموعه اصل شایسته‌سالاری هستند رشد می‌کنند.
در شایسته‌سالاری مسئولین به سراغ افراد قوی و کارآمد می‌روند و از آن‌ها درخواست می‌کنند تا مسئولیتی را بپذیرند اما درعصرکوتوله ها، این تنبل‌ها هستند که برای رسیدن به پست و مقام با خواهش و تمنا از هیچ کوشش و ترفندی دریغ نمی‌نمایند. البته به این‌ها باید حکمت عسل و روغن محلی را هم اضافه کنیم که درگرفتن پست و مقام و در تحکیم و تمدید و تثبیت آن بسیار مؤثر و شفابخش هستند! البته اگر بگوییم شما هم از مدیران تنبل بدتان نمی‌آید سخن گزاف نگفته‌ایم. این را اکثر عزل و نصب‌هایتان می‌گوید.
دلمان گواهی نمی‌دهد شما منجی لرستان باشید، زیرا اکثر تغییر مدیریت‌هایتان تبدیل به احسن نشده اما اگر می‌خواهید برادری‌تان را ثابت کتید که منافع مردم نزد شما از همه‌چیز ارجح‌تر است لطفاً خیلی شفاف و با ادله کافی عذر مدیران روغنی و عسلی را بخواهید و بجای آنان مدیران توانمند را جایگزین نمایید.
لرستان و کهکیلویه و بویراحمد بدبخت شده تصمیمات همین مدیران تنبل هستند اما شما با زرنگی و زیرکی خاصی خود را از صف آن‌ها جدا کرده و تقی‌ترها را به گردن دیگران انداختید، حال‌آنکه اگر استانی رشد نکند و توسعه نیابد استاندار متهم اصلی عقب‌ماندگی‌های آن استان است. اگر روال بر همین منوال باشد و در بر همین پاشنه بچرخد مردم از شما قطع امید می‌کنند لذا توصیه می‌کنیم تا دیر نشده بجنبید.

محمد فیضی/ روزنامه‌نگار
 

دیدگاه‌ها  

#1 ای بابا 1397-02-27 13:57
این مدیران روغنی و عسلی رو انصافا خوب اومدی استاد.
کاش همه جا بشه به صراحت انتقاد کرد
نقل قول کردن
#2 تقی 1397-02-28 07:39
لرستان درگیر حاکمان محلی است شبیه قدیم ها
نقل قول کردن
#3 علی رضا 1397-02-29 08:25
ای شیطون بلا قبلاً تنبل ها عزل شدن
کدوم روغن، کدوم عسل ،کشک چی ،پش ......
ما که چیزی ندیدیم
نقل قول کردن
#4 سید محمد قاسمی 1397-02-29 09:40
مطلبی کوتاه زیبا و بسیار زیرکانه ....
نقل قول کردن
#5 محمد نریمانی 1397-03-03 13:08
ما که نمی دانیم جناب استاندار چه خصوصیاتی دارند و چه برنامه هایی توی ذهنشان است اما این را به عرضشان برسانم روز ها یکی پس از دیگری دارند سپری می شوند و هنوز پی به خیلی از مشکلات استان نبرده و اگر بخواهد آثار ماندگاری از خود بجای بگذارد و هدفشان واقعا خدمتگذاری است باید خیلی زیرکتر از این باشد و عذر مدیران نالایق را هر چه سریعتر بخواهد (که بعید می دانم این کار را بکند)
نقل قول کردن
#6 مهدی 1397-03-04 19:18
باسلام

کتابخانه عمومی جنب مصلی کی افتتاح می گردد؟
هتل پنج ستاره پارک صخره ای کی افتتاح می گردد؟
حریم حرم مطهرامامزاده زیدبن علی کی آزادمی گردد؟
پارک آبشارطلایی چی شد؟
برنامه دولتمردان برای رفع مشکل بیکاری وفقروبافت های فرسوده استان
چیست؟
دهکده المپیک کی افتتاح می گردد؟
دریاچه وپارک شاپوری کی افتتاح می گردد؟
جاده لرستان - ایلام کی تعریض می گردد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا