یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیرو جلسات چهارمین دوره شورای تازه تشکیل شده شهر خرم‌آباد، جلسه شنبه‌شب چهاردهم مهرماه اعضاء شورا بی‌نتیجه به پایان رسید.

به نظر می‌رسد اکثریت 7 نفره شورای شهر خرم‌آباد به‌رغم برخی اظهار نظرهای خود در جمع رسانه‌ها و مطبوعات، در عمل در پی حذف نصیری از مدیریت شهر خرم آباد هستند.

این افراد شامل محمد مهرابی، محسن اقبالی، محمد حسین‌پور، حسن آذری، رضا حاصلی و فرشته طهماسبی هستند که عزم خود را جزم نموده‌اند تا شهردار محبوب خرم‌آباد را بی‌اعتناء به همه درخواست‌های مردمی، گروه‌ها، تشکل‌ها و بسیاری از کارشناسان و دلسوزان شهر عزل نمایند و گزینه مطلوب و نزدیک به خود را جایگزین وی نمایند.

نصیری در دوره اول مدیریت خود نشان داده می‌تواند جلوی بسیاری از خواسته‌های نامتعارف افراد به ظاهر صاحب نفوذ بایستد.

حال نمی‌گوئیم خدای ناکرده نمایندگان محترم شورای چهارم به منافع عمومی توجه نمی‌نمایند، اما آنها لازم است بدانند افرادی که بارها از آنها به عنوان منجی شهر نام می‌بردند و فریاد بر می‌آوردند مدیرانی متفاوت از گذشته و قدر مردان عرصه عمران کشور نامزد تصدی شهرداری خرم‌آباد هستند حال این افراد کجایند؟!

رزومه افرادا راه یافته به جمع 4 رقیب نصیری را منتشر کنید تا مردم این شهر مظلوم بدانند چه کسی قرار است سکان اداره شهرشان را در دست بگیرد. بد نیست اشاره‌ای به نام آنها بنمائیم: حکمت امیری با دوره مدیریت کوتاه مدت شهرداری در نهاوند، محمد عسگری معاون پیشین وحید رشیدی شهردار اسبق خرم‌آباد، حسين زرین‌جویی معاونت پیشین نصیری در شهرداری خرم‌آباد و سعید شاهرخی از کارشناسان عمران شهرداری و استانداری که با درایت از کاندیداتوری به سبک کنونی انصراف داد و شنیده شده فردی به نام فخری از مدیران پیشین شهرداری کرمانشاه جایگزین او شده است.

نکته جالب‌تر آن که اعضا شورای شهر به رویه‌ای که خود پی گرفته‌اند هم پای‌بند نیستند و در اقدامی عجیب یکی از اعضا و همکاران خود را که جزو لیست نهایی و ثبت‌نامی کاندیداها نبوده را به عنوان گزینه شهرداری معرفی و در همان جلسه بی‌اعتناء به دیگر گزینه‌ها با اجماع همه حاضران به سمت شهرداری انتخاب می‌نمایند.

وقتی قرار می‌شود سرپرستی تا تعیین تکلیف نهایی محمد حسین‌پور و حصول پاسخ استعلامات ضروری در این مورد سرپرستی برای شهرداری برگزیده شود، طیف مقابل اکثریت شورا، سالارپور مدیر کنونی اتوبوسرانی را به عنوان سرپرست به سایر اعضاء معرفی نموده که با واکنش شدید مهرابی و سایر همراهان وی مواجه شده و اصرار متقاضیان و عدم پذیرش سایر اعضاء در نهایت منجر به عدم امضاء صورت‌جلسه انتخاب شهردار گردیده و جلسه از رسمیت خارج شده در پاسی از شب بار دیگر بی‌نتیجه به پایان می‌رسد.

در نهایت نه حسین‌پور شهردار می‌شود و نه سالار‌پور سرپرست شهرداری.

روند فرسایشی انتخاب شهردار خرم‌آباد در حالی وارد فاز جدیدی از حوادث شده که بیش‌تر شهرهای مهم کشور در یک ماه گذشته شهرداران خود را شناخته‌اند. شهرداران تهران و سایر کلان‌شهرها همچون مشهد، تبریز، اصفهان، قم، اهواز،شیراز، همدان و ... برگزیده شده‌اند. شهرداران مراکز تمام شهرستان‌های استان انتخاب شدند و مرکز استان هنوز در پی انتخاب گزینه مناسب شهرداری‌اند. با وجود مدیری توانمند همچون هرمز نصیری در رأس مدیریت شهر خرم‌آباد، باید گفت آب در کوزه و ما تشنه‌لبان گرد جهان می‌گردیم.

ادامه دارد...

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 amir 1392-07-15 12:17
وقتی اعضای شورای شهر اكثرا اهل شهر نبوده، سودجو ، بی سواد ، طایفه گرا و فرصت طلب باشند معلوم است در پی شهردار شدن کسی باشند که برای آنها فایده داشته باشد نه برای شهر خرم آباد. چون از حالا لیست بلندبالایی از بستگانشان را آماده کرده اند تا شهردار مدنظرشان هرچه زودتر استخدامشان کند
نقل قول کردن
#2 حامد نصیری 1392-07-15 15:24
تنها شهرداری که طرح اختصاصی مختص توسعه خرم اباد را ارائه داده جناب آقای مهندس هرمز نصیری است . و تا جایی که ما شنیده ایم بعضی از عزیزان طرح های توسعه نجف آباد یا کرج و این امسال را فقط با تغییر نامی با نام توسعه خرم آباد به شورای شهر ارائه داده اند .

حامد نصیری
www.esames.blogfa.com
نقل قول کردن
#3 علي 1392-07-16 11:46
قوميت گرايي خود خواهي هاي طايفه اي از ديرباز آفت رشد اين استان بوده و خواهد بود.
نقل قول کردن
#4 یاسر 1392-08-19 17:50
به نظرم لازمه رزومه وتحصیلات کامل افراد ذکر بشه به طور مثال اقای امیری تحصیلکرده دکترادررشته شهرسازی ازدانشکاه معتبر در کشور فرانسه است وچندین سال شهردار مناطق مختلف تهران بوده اوالان هم دارای پست در تهران میباشد وهدفش خدمت بوده وبس این برای اگاهی نویسنده وخوانندهای محترم که چشم وگوش بسته هر حرفی رو قبول نکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا