یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در شرايطي كه با روي كار آمدن دولت جديد، نام‌هاي بسياري براي نشستن بر بالاترين صندلي مديريت استان لرستان مطرح بود، حال و هواي نشست خبري روز پنج‌شنبه استاندار لرستان، حكايت از احتمال ابقاي وي را مي‌داد!

به گزارش يافته، مردم لرستان سال‌هاست منتظر آمدن كسي هستند كه غبار محروميت‌ها انباشته شده را به كلي از سيماي آنان بزدايد، اما گاهي كساني به عنوان استاندار و مقام ارشد دولت در اين استان منصوب شده‌اند، كه در جهت عكس اين قضيه گام برداشته‌اند و در شرايطي كه روند توسعه كشور با شتابي منظم رو به جلو مي‌رود، برخي اين واليان منصوب شده از سوي دولت، لرستان را به سمت عقب رهنمون ساخته‌اند!

روند يك‌نواخت كار اين استاندارها باعث شد كه مردم از بين همه‌ي آن‌ها كه در حدود اين دو دهه استاندار لرستان بوده‌اند، نام صابري و دهمرده را به خاطر اجراي چند طرح ويژه و عمراني نسبتاً چشم‌گير به عنوان كساني كه با ديگر استاندارها تفاوت داشته‌اند در حافظه به ياد بسپارند.

با روي كار آمدن جديد، بسياري انتظارهاي جديد دارند و به همين خاطر به تكاپو افتاده‌اند تا آن‌چه را كه به نفع خود آن‌هاست و يا احساس مي‌كنند ممكن است به نفع مردم لرستان باشد، در اين ديار اجرا كنند. از آن جمله، نماينده‌هاي استان لرستان هستند كه امروز در نشست خبري استاندار توسط يكي از خبرنگاران لرستاني، مواضع كلي آن‌ها در اين خصوص برملا شد.

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه نماينده‌هاي شرق استان خواستار تغيير استاندار هستند و نماينده‌هاي غرب استان خواستار ابقاي وي. در اين بين دو نماينده خرم‌آباد كه مي‌توانند كفه ترازو را به سمت طرفين سنگين ‌كنند نيز دو راي مخالف هم دارند و به اين ترتيب، كفه‌ي سمت مخالفان استاندار سنگين‌تر شده، اگر چه برخي منابع خبري گوياي اين موضوع هستند كه مركزنشينان نيز در مورد دهمرده و ابقاي وي چراغ سبز نشان داده‌اند.

نماينده‌هاي مخالف دهمرده با شعار انتخاب مديري بومي وارد ميدان شده‌اند و البته از توضيح و چرايي اين مساله غافل بوده‌اند و نگفته‌اند كه در استاني مثل لرستان كه گاهاً از ديدگاه‌هاي طايفه‌اي و نيز جناح‌بندي‌هاي افراطي سياسي به شدت رنج مي‌برد، وجود يك استاندار بومي چه كمكي مي‌تواند به حل مشكلات لرستان نمايد؟ شايد هم آشنا بودن افراد بومي، به مشكلات استان، دليل اصلي آن‌ها براي اين نوع انتخاب باشد.

به هر حال، مطرح شدن نام‌هاي مختلف از مديران اجرايي تا نمايندگان اسبق نظير هوشنگ بازوند، سيدحسن رسولي، قدرت‌الله ايماني، فتح‌الله حسنوند، سيدعيسي موسوي‌نژاد، شجاع دريكوند، رازاني و ... براي احراز مقام استانداري لرستان، بحث داغ محافل مختلف است كه البته بيش‌تر بر پايه شايعات استوار است. در اين ميان شانس بازوند اگر چه بيش از سايرين نشان مي‌دهد، اما به نظر مي‌رسد كه هم همداني‌ها با قدرت بيش‌تري روي وي زوم كرده‌اند و هم اين كه علاقه قلبي وي نيز حضور در همان استان مي‌باشد، لذا اين موضوع در كنار اختلاف نظر نمايندگان استان، شايد باعث شود كه انتخاب بحث استاندار جديد لرستان از سوي وزارت كشور به درازا بيانجامد و اين موضوع باعث شود كه كماكان دهمرده مرد بالاترين صندلي مديريتي لرستان باشد.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا بیرانوند 1392-06-17 17:05
نظر من مهندس شجاع دریکوند هستش،چون خدا ترس هستن- اعتدال گرا هستن-مقبولیت عمومی زیادی دارن-بومی استان هستن-سابقه تصدی در وزارت کشور دارن-کار اجرایی انجام دادن-فرماندار خرم آباد بودن و این یعنی نبض کار رو در دست دارن و۰۰۰ با تشکر
نقل قول کردن
#2 علی محمدی 1392-06-19 08:07
عملکرد دکتر دهمرده عالی بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا