یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سال‌هاست خرم‌آباد شهرداری مثل "شادروان علی‌محمد ساکی" به خود ندیده است. در زمان شهرداري ساکی، خرم‌آباد شهر نمونه کشور شد.

ساكي شهرداری است كه مردم قدرشناس خرم‌آباد و استان لرستان، سال‌ها پس از مرگش از او به عنوان یک شهردار و یک خدمتگزار فرهیخته به نیکی یاد می‌کنند.

پس از سال‌ها‌، "شهرداری" در خرم‌آباد بر اين مسند تکیه زده که مردم، کاردانی و تلاش وي را مي‌ستايند و با مرحوم ساکی مقایسه می‌کنند. این شهردار کسی نیست جز "هرمز نصیری"‌!

نگارنده با ایشان مراوده و یا آشنایی نداشته و ندارم، اما نمونه‌هاي تلاش و خدمتگزاری‌اش را به عینه در سطح شهر خرم آباد دیده‌ام. حال كه عمر شوراي شهر سوم خرم‌آباد به پايان رسيده، اكثر مردم خرم‌آباد از تجربه ناخوشايند زمان آغاز به كار اين شورا، هراس دارند و ابراز نگراني مي‌كنند كه نكند سي سعي در براوردن مناقع شخصي داشته و در مورد رفتن نصيري، كلامي بگويد!

اگر چه با پشتوانه خيل عظيم مردم شهر در قدرشناسي از زحمات نصيري، حتي فكر رفتنش را نيز نمي‌توانم تصور كنم اما احتمال ناچيز بدهيم كه قرار است وي جایش را به فرد دیگری بدهد‌، با این مطلب که خدمتگزار بعدی ایشان چقدر توانا، کاردان و یا شایسته باشد‌، کاری ندارم، اما معتقدم شهردار نصیری هنوز فرصت بهره‌برداری و برنامه‌ریزی بلند‌مدت برای شهر خرم‌آباد را نداشته و چنين كرده، پس اگر فرصتي بلندمدت بيابد، مناشء چه اقدامات نيك ديگري خواهد دشد؟

به عنوان يك لرستاني معتقدم كه حیف است این شهر را از این شهردار تلاشگر و نمونه کشور، با پتانسیل‌هاي بالقوه محروم سازیم. باید به شهردار نصیری فرصت داد و آستانه تحمل را در مقابل بدخواهان،کج‌اندیشان و یا نا آگاهان بالا برد تا شهر را از نعمت خادمی دیگر محروم نسازیم. بی‌تردید سال‌هاست که آمدن و رفتن و تغییر شهردار خرم‌آباد قصه‌ی تکراری رنجي بوده است كه آن را مردم اين شهر تحمل كرده‌اند و نه كساني كه در تصميم‌گيري‌هاي عزل و نصب شهرداران دخالت داشته‌اند!

رفتن یک شهردار خوب همیشه در اذهان جامعه تا مدت‌ها باقی خواهد ماند‌؛ چرا که مردم شهر او را با خدماتش می‌شناسند و قضیه‌ی شهردار نصیری نیز گواه همین قصه است. آمدن وي را کم‌تر کسی از مردم شهرش به یاد می‌آورد ولی رفتنش در ذهن مردم خرم‌آباد برای همیشه باقی خواهد ماند‌، درست مانند علی‌محمد ساکی، اما همه مي‌دانند كه وقت رفتن نصري از شهرداري اكنون نيست و او بايد باشد تا خدمات ماندگارش را تكميل كند.

لذا بر خود واجب دانستم به عنوان یک شهروند عادی، دست به قلم برده و از طريق رسانه‌هاي لرستان خواهان ابقای این شهردار نمونه بر مسند شهرداری خرم‌آباد تا رسیدن شهر خرم‌آباد به استانداردها و مبلمان شهری شایسته درخور شأن شهر و مردم شهر خرم آّباد باشم.

سعيد معتمديامیدوارم مسوولان مربوطه خواسته‌ها و مطالبات مردم را هم در نظر داشته باشند و منتخبان شوراي شهر هم از مطالبات و نظرات موکلان خود حمایت نمایند نه اين كه وسوسه‌هاي آن‌چناني يا دغدغه‌هاي شخصي، باعث شود، تصميمي بر خلاف نظر اكثريت مردم بگيرند و خرم‌آباد را از ثبات نسبي به دست آمده دور كنند، كه در آن صورت، همانا ما لرستاني‌ها خواهان پاسخ‌گويي از طريق مراجع ذي ربط در مورد اين افراد خواهيم بود. شيخ اجل چه نيك فرمود:

شوربخـتان به آرزو خواهنـد             مقبلان را زوالِ نعمت و جاه

 

سعيد معتمدي

 

 


 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد دهقانی 1392-06-07 04:47
آقای معتمدی حرف دلم رو زدید.باید به مسوولینی که نتایج نسبتا خوبی در کارهاشون دیده میشه، فرصت داد.مثل آقای هرمز نصیری.امیدوارم آقای شهردار هم از این نعمت(اعتماد مردم) حداکثر استفاده رو ببرند . افرین به یافته که حرف دل مردم را میزنه. راستی مدیر محترم سایت چطور برای شما مطلب ارسال کنم ؟

__________________
یافته: سلام آقای دهقانی و سپاس از اینکه همواره نسبت به یافته ابراز لطف می‌کنید. اگر مطلبی مرتبط با خرم‌آباد یا لرستان برای انتشار دارید مثل سایر مخاطبان عزیز به نشانی ایمیل یافته که در قسمت درباره ما (نوار بالای سایت) ذکر شده ارسال کنید تا منتشر شود
نقل قول کردن
#2 سعید معتمدی 1392-06-07 10:01
امیدوارم شهردار نصیری سالها باشد و منشا خیر وخدمت باشد. هنوز چند ماه از شهردار نمونه شدنش نمی گذرد امیدوارم همیشه صحیح وسالم باشید.
______________________
يافته: سلام و سپاس از ارسال مطلب توسط شما. ان‌شاء‌الله هميشه موفق و مويد باشيد
نقل قول کردن
#3 محسن شیعه پور 1392-06-07 11:47
با سلام......
با دیدن این مطلب بسیار بسیار خوشحال شدم.....چون این روزا بدجوری زمزمه مخالفت چند تن از اعضای جدید شورای شهر با جناب نصیری بزرگ به گوش میرسه......
امیدوارم شما خبرنگاران عزیز و دلسوز خرم آبادی در صورت مشاهده اقدام هر کدام از مسوولان بر خلاف آرا عمومی به بسیج کردن عموم مردم در راستای پاسداری از حقوقشان اقدام کنید.........به امید داشتن شهری با شهرت جهانی.......... .یا علی
____________________
یافته: سپاس جناب شیعه پور
نقل قول کردن
#4 علی رضا 1392-06-08 12:50
واقعا حرف دل ما را زدی . تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا