یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشان منافق سه چیز است: ۱ – سخن به‌دروغ بگوید ۲ – از وعده تخلف کند ۳ – در امانت خیانت نماید. (تحفةالعقول؛ ص ۳۱۶)
به‌راستی که چقدر این سه مؤلفه شبیه معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح هستند. بدون تردید همه انسان‌ها در طول زمان در معرض آزمون‌ و خطا بوده‌اند و اما در این موضوع چیزی که نقش مهم در موفقیت آدمی و جامعه آن دارد، درس گرفتن از انتخاب‌های اشتباه است؛ که http://yaftenews.ir/images/93/94-3/nezam13.jpgمبادا بار دیگر غفلت کرده و با اشتباهی دوباره راه پیشین را رو به عقب پیمود.
فارغ از نمایندگان پیشین استان و به خصوص مرکز استان که چه کرده‌اند و چه‌ها که نکرده‌اند و سوای از آنانی که با زحمت و دلسوزی فراوان برای پیشبرد اهداف مترقیانه این استان محروم در مجلس تلاش کرده‌اند، اما می‌توان با اطمینان این را به یاد آورد که چه ادواری ما با انتخابات اشتباه خود تا چه اندازه در این محرومیت نقش داشته‌ایم؟ مردم ديار ما
انتخاب‌های اشتباه داشته‌اند و البته این روند تا زمانی که موجودی به نام «انسان» با ویژگی‌های کنونی موجودیت دارد با اطمینان ادامه خواهد داشت.
چه زمان‌هایی که متأسفانه فریب وعده‌های بی‌برنامه را خوردیم و چه اعتمادهای بی‌جایی که نکرده‌ایم. به‌راستی که این همه تاکید از سوی رهبریت نظام مبنی بر دقت در انتخاب بی‌دلیل نیست.
حال نوبت به مجلسی جدید رسیده است و شهر من انتخابش را به دور دوم فرستاده است. مدتی است از آن دیار دورم اما پی‌درپی اخبار را دنبال کرده و با موفقیت‌های شهرم شادمان شده و با مصیبت‌هایش داغ در سینه‌ام فوران زده است.
هر جا که می‌نشینم از زیبایی‌هایش می‌گویم و بانگ تمدنش را سر می‌دهم؛ اما کاندیداهای محترم مجلس تنها از روی دلسوزی و جهت یادآوری عرض می‌کنم: "حال شهرم خراب است"؛ خرم‌آبادم در حال خفه شدن است و مردمش به تنگ آمده‌اند. روز به‌ روز مهاجرت جوانان تحصیل‌کرده را شاهد هستیم و به نابودی کشیده شدن آنانی که در استان باقی‌مانده‌اند. فقر و بیکاری در لرستان بیداد می‌کند اگر هم شاهدی بر این حرف‌ها می‌خواهید کافی است در شهر بگردید تا خود به‌درستی این ادعا مهر تائید بزنید...
هر دم احساس می‌کنیم بیش‌تر به عقب گام برمی‌داریم! بزرگوارانی که حس مسؤولیت کرده و پا پیش نهاده‌اید، از شما انتظار معجزه نمی‌رود و می‌دانیم که منتخب مردم در مجلس مسؤولیت‌های خاص و چه‌بسا محدودی دارد؛ اما نکند هوای صحن مجلس مدهوشتان کند و چهار سال دیگر به هوش بیایید! نکند صندلی گرم مجلس جاخوش‌تان بکند و فراموش کنید که باید قدم بردارید برای آنانی که به شما اعتماد کرده‌اند.
 عزیزان حال مردم شهرم خراب است، این‌جا لرستان است جایی که بیش از همه‌جا چوب سیاسی‌بازی‌ها را خورده است. ما از جناح و گروه‌بندی چیزی نمی‌دانیم یا حتی اگر می‌دانیم دوست داریم خودمان را به کوچه علی‌چپ بزنیم و بگوییم بلد نیستیم!
ما فقط هوا می‌خواهیم برای این که نفس بکشیم، مسکن تجویز نکنید چون این بار در بستر خفته و تنها درمان می‌خواهید. اصلاً اگر می‌توانید در جیب‌تان کنار یک قرآن، عکسی از بیکاران لرستان را نگه‌ دارید که یادتان نرود برای چه آن‌جا نشسته‌اید.
کاندیدای امروز و نماینده فردا! تو را به آن سوگندنامه‌ای که از بر کرده‌ای قسم حال خراب شهر و استان‌مان را دریابید که وقت تنگ است و http://yaftenews.ir/images/93/94-2/mirzavandi%201.JPGیک‌ کلام می‌گوییم: به خون شهدای آن خاک قسم اگر این بار از دفاع از حقوق مردم لرستان کوتاه بیایید، حلال کردن‌تان برای لرستاني‌ها دشوار است...


علی‌رضا میرزاوندی
کارشناس ارشد جزا و جرم‌شناسی و فعال مطبوعاتی


دیدگاه‌ها  

#1 حسین میر 1395-02-10 11:38
با سلام خدمت تمام خوانندگان عزیز
در تایید نوشته های جناب آقای میرزاوندی بایدبگویم حال شهرمان ازخراب گذشته به اغما رسیده با نمایندگان گذشته نیز هیچ صحبتی ندارم چرا که فقط خداوند می تواند جواب آنها را بدهد اما هم اکنون که این نظر را مینویسم وهنوز اسامی نمایندگان جدید معلوم نیست پیشاپیش به انها عرض میکنم مردم نیاز به نماینده ای دارند که برود داد ما را در مجلس بزند آری دقیقا داد با صدای بلند که همه بشنوند شاید ...واگراین کار را نکنید وضعیت شهرم ومردم غیر قابل پیش بینی خواهد بود بدانید که این موقعیت در طول زندگی در اختیار تعداد خیلی خیلی کمی از انسانها قرار میگیرد پس بگذارید کردار نیک از شما به جابماند
نقل قول کردن
#2 لرستانی در غربت 1395-02-11 07:49
درود بر شرفت ای کاش نماینده ها هم این شکلی فکر کنن
منم مثل شما از دور دق می خورم
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-02-11 08:37
شهر خوب را شهروند خوب می سازد. پس مشکل از کاندیداها نیست بلکه مشکل از خودمان است............ ..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا