یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قدری شک داشتم برای همین در طي 10 روز گذشته 3 مرتبه از محل دیدن کردیم و از دوستان حاضر در منطقه کیو خواستم تا آن‌ها نیز آیا دیواره دریاچه کیو خرم‌آباد ترک برداشته است؟جداگانه رصد کنند تا مبادا بر اساس یک اشتباه خبری را انتشار دهیم که قدری نگران کننده است.
بخشی از خیابان جنب دریاچه زیباکنار و منتهی به دریاچه کیو همیشه خیس است. ابتدا شک کردم شاید این خیسی خیابان از شست‌وشوی منطقه باشد اما 3 مرتبه که به منطقه رفتیم هر 3 بار تنها یک قسمت خیابان خیس بود و این نمی‌توانست تصادفی باشد.
البته احتمالات را نیز باید در نظر گرفت:
اول: به صورت کاملا اتفاقی به دلیل آب‌دهی فضای سبز اطراف آن خیابان‌، آب اضافه به خیابان سرریز می‌شود که آن وقت باید پرسید چرا فقط چند متر از یک منطقه همیشه خیس است که به هرحال این آب سرریز شده ساعاتی بعد باید خشک شود؟!
دوم: لوله‌ای آن‌جا ترک خورده است اما با پی‌گیری که انجام شد این احتمال را باید ضعیف‌ترین احتمال دانست
و اما سومین احتمال را باید ترک‌خوردگی دیواره کنار دریاچه بدانیم که درصورت صحت این احتمال باید پرسید در این یک ماه گذشته آیا این موضوع را شهرداری و مسئولان شهری متوجه شده‌اند؟!
از نکات قابل تامل که ذکر آن ضروری است خشک بودن پیاده روی کنار دریاچه است و در صورت ترک بردن دیواره باید گفت که این دیواره از داخل ترک برداشته است و آب با نفوذ به کناره شاید چند متر دورتر از لبه دریاچه بیرون زده است.
به هر حال لازم است مسئولين در منطقه حضور يافته و اين موضوع مهم را پی‌گیری كنند.
منبع: خرم‌خبر
 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن .جهادگران 1394-10-02 09:34
سلام.من خونه م جهاد گران هر روز صبح میرم سر کار این محل یخ میزنه .خیلی خطر ناک.
نقل قول کردن
#2 دادجو 1394-10-02 10:30
باید پرسید در این یک ماه گذشته آیا این موضوع را شهرداری و مسئولان شهری متوجه شده‌اند؟!

ترمینال نصفه نیمه
چاله چوله های شهر
پروژه های نیمه کاره
و ....
این موضوع که اشاره شده نشانگر ضعف خدمات شهری شهرداری می باشد.آب گرفتگی و روان بودن آب علاوه بر صدمه به آسفالت سطح شهر موجب لغزندگی جاده و بروز تصادف و خسارت های جانی و مالی میگردد
نقل قول کردن
#3 سروش 1394-10-02 12:09
به احتمال خيلي زياد امسال سطح آب بالاتر آمده و با حركت قايق موتوري آب به بيرون سرازير مي شود ولي بازم بررسي بشه بهتره
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1394-10-02 12:13
در بخش غربی کیو (زمین های کشاورزی ) مقدار زیادر در فواصل بیست متر و در کنار هم برای ساختی دیوار ریخته شده است اگر این دیوار ساخته بشه نمای بسیار زشتی به پارک کیو میدهد از مسئولین خواهش میکنم جلوی اینکار رو بگیرن ... در واقع می باید این زمینها به پارک کیو الحاق میشدند.
نقل قول کردن
#5 مهران رشیدی 1394-10-02 12:37
مشکل دریاچه کیو رو من تقریبا 2 ماهه دیدم
اگر اشتباه نکنم مربوط به بازسازی سال گذشته دریاچه کیو هستش متاسفانه وقتی پیاده رو اون قسمت رو با قلوه سنگ پر کردن و سطح پیاده رو بالاتر اومد و به واسطه اون دیواره داخلی دریاچه هم بلندتر شد باید قسمت بلندتر شده جدید رو آب بندی و عایق کاری می کردن که این کار رو نکردن و بعد از بالاتر آمدن آب دریاچه بر اثر بارشهای اخیر آب به زیر آسفالت نفوذ کرد بزودی شاهد نابودی اون قسمت از آسفالت خواهیم بود و شاید خسارات جبران ناپذیری به دریاچه وارد بشه
نقل قول کردن
#6 چگنی 1394-10-02 13:20
دریاچه کیو وقتی پیادروهاش رو درست کردن اومدن به جای خاک و شن ریختن و سطحش رو سنگ کردن که تقریبا یه کار اصولی و استاندارد نبود و اب دریاچه وقتی لبا لب میشه از 10 سانت زیر لبه دریاچه کیو از زیر به خیابان نم میدهد و همین باعث میشه که هم اسفالت وخرابه بشه با یخ زدن .ولی با این حال بیشتررمسولین و عوامل شهرداری و شواری شهر که خود برای ورزش به کیو میان هیچ گونه ایده ایده ای برای این مشکلل ندادن
نقل قول کردن
#7 محمدرضا گودرزی 1394-10-02 15:11
سلام
دیواره سابق ایرادی ندارد ولی بعد از پیاده رو سازی جدید حدود نیم متر دیواره دریاچه بلندتر شده ودر این نقطه دیواره جدید خوب عایق بندی نشده و این خیسی خیابان به این دلیل است و این مورد زمانی اتفاق می افتد که سطح آب دریاچه خیلی بالا می آید. مشکل حادی نیست و به راحتی رفع میشود فقط باید شهرداری به این موضوع توجه کند
نقل قول کردن
#8 سپهر 1394-10-02 16:26
این موضوع واقعاً خیلی عجیبه و مدتهاست که توجه منو به خودش جلب کرده بود!امیدوارم که دلیلش ترک خوردگی دیواره دریاچه نباشه اما جدی ترین دلیل دقیقاً همینه.
نقل قول کردن
#9 محمد 1394-10-02 23:55
تشکز از این پیگیری علت اصلی اضافه کردن دیواره جدید بود
نقل قول کردن
#10 CLICK 1394-10-03 01:44
کاش عکس را در ابعاد بزرگ تر قرار میدادی.
نقل قول کردن
#11 اسدي 1394-10-03 18:37
پس خوشبحال مردم جنوب خرم آباد كه درياچه ندارن! ديگه بيشتر چه كاري به فكرشون ميرسه برا اونجا انجام بدن؟؟؟
نقل قول کردن
#12 سپهر 1394-10-05 11:15
به نقل از اسدي:
پس خوشبحال مردم جنوب خرم آباد كه درياچه ندارن! ديگه بيشتر چه كاري به فكرشون ميرسه برا اونجا انجام بدن؟؟؟

دریاچه های بهشت در پارک ساحلی بهشت خرم آباد رو ندیدید؟!در ضمن احداث بزرگ ترین دریاچه غرب کشورمان در کنار پل شاپوری شروع شده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا