یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار محترم لرستان؛ جناب آقاي هوشنگ بازوند. با سلام و درود به محضر جناب‌عالی؛
از زمانی که سُکان ادارۀ استان لرستان را در دست گرفته‌‏اید هماره در تلاش بوده‌‏اید نظر سرمایه‌‏گذاران را به سوی لرستان معطوف سازید، گر چه در این راه به دلايل مختلف تا حدي ناکام مانده‏اید، اما پی‌گیری جناب‌عالی درخور تقدير است.
پس از انقلاب و به ویژه در دهۀ اخیر، کشورهای عربی به دست ایرانیان آن‌چنان آباد شدند و ترقی یافتند که حتی مدیران این کشورها به خواب نمی‌‏دیدند روزگاری کشورهای‏‌شان به دست مردم عجم با این سرعت و شتاب پله‏‌های عمران و آبادانی را بپیمایند.
شوربختانه دیر زمانی است که اندیشۀ ایرانیان در راستای خدمت به برادران تازی بوده است. نیک می‏‌دانم که می‏‌دانید ابتدا باید اندیشۀ ما، صرف آبادانی ایران به دست ایرانیان باشد.
سفر جناب‌عالی با هیأت همراه جهت رایزنی و جلب توجه سرمایه‌گذاران ایرانی در امارات حرکت خوبی بود، اما اگر اینان به فکر سرمایه‌‏گذاری در میهن خود بودند، هرگز سرمایۀ خود را در کشورهای عربی سرمایه‏‌گذاری نمی‏‌کردند!
امين ماسوري - يافتهامید که تلاش حضرت‌عالی نتیجه بگیرد. برای شما از یکتا ایزد پاک آرزوی پیروزی دارم، گر چه می‏‌دانم این رَه به ترکستان است و از وجود چنين سرمايه‌داراني آبي براي لرستان گرم نمي‌شود!
روزگار شاد
ارسال کننده:
امین ماسوری
روزنامه‌‏نگار و پژوهشگر
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1393-10-13 15:58
جناب ماسوری. سرمایه گزاری بیش از 2500 میلیارد تومان بخش خصوصی در لرستان در زمان یک ساله استانداری مهندس بازوند بی سابقه بوده و تا کنون هیچ استانداری در زمینه جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی چنین قدرتمندانه عمل نکرده است.ایشان اولین سرمایه گزار خارجی ولرد شده به ایرات را بعد از دولت تدبیر و امید به لرستان اورد و ایشان اولین استاندار کشور است که قدرتمندانه به دیدار و جذب سرمایه گزاران خارجی رفته است و نظر بسیاری را هم جذب کرده به گونه ای که یک هفته بعد از جلسه اول دیدار، خود سرمایه داران دبی درخواست دیدار مجدد با استاندار لرستان کردند، خواهشا زحمات استاندار را تحت الشعاع قرار ندهید !
نقل قول کردن
#2 علم 1393-10-13 16:15
دوست عزیز نویسنده ؛ اصل اولیه و بدیهی سرمایه گذاری تضمین امنیت سرمایه گذاریه خوب ما هم باید کار کشورهای حاشیه خلیج فارس رو انجام بدیم این که گناه نیست . کشور امارات بستر سرمایه گذاری رو فراهم کرده دوستان استفاده کردن
نقل قول کردن
#3 علی 1393-10-13 17:13
اقای ناصری که یک لرستانی است واقعا امارات را اباد کرده ایشان می تونه بیاد در بام خرم اباد سرمایه گذاری نماید
نقل قول کردن
#4 امین ماسوری 1393-10-13 20:17
بله، درست است که آقای بازوند برای جذب سرمایه گذار در تلاش است اما نتیجه ای تا امروز داشته است؟
اگر اشتباه نکنم مدتی پیش شخصی به نام خنفر برای سرمایه گذاری آمد و تمام مدیران در مقابلش دست به سینه ایستادند اما پس از چند روز اینجا را ترک کرد. چه نتیجه ای برای استان داشت؟
نقل قول کردن
#5 یک شهروند 1393-10-14 07:47
اقای ماسوری قضاوت زود هنگام کردی. خیال داری سریع همه نتایج را ببینی. خداییش استاندار فعاله.سرمایه گذاری زمینه میخواد عرب و عجم هم نداره
نقل قول کردن
#6 کوشکی 1393-10-18 14:13
هر مسئولي که اومده چند نفر دورش بودن و ته مانده خور مدیران هستن. فرقی نمیکنه. این مفت خورها همیشه و همه جا هستن.
اگه دقت کنیم آقای ماسوری منطقی به موضوع پرداخته.
نقل قول کردن
#7 احمد یاراحمدی 1396-02-10 23:13
این چهار سال چیزی ندیدیم که استاندار نتیجه گرفته باشد.

اعتدال هم کاری نکرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا