یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عباس شاه علی: در حالیکه کمتر از یکماه از مدت نمایندگی ۸ ساله محمد خدابخشی باقی مانده است سؤالات بسیاری در خصوص پروژه‌هایی که از جمله دستاورد‌های او ثبت شده است در اذهان وجود دارد.
وقتی قضاوت بر مبنای انصاف باشد بی‌گمان این نوشته قصد آن ندارد که تلاش‌ها و زحمات این نماینده را نادیده بگیرد اما از آنجایی که پرسش‌گری حق شهروندان است و پاسخگویی و پیگیری وظیفه مسوولان، مردم می‌خواهند بدانند سرنوشت پروژه‌ها و کلنگ‌هایی که سال‌ها قبل زمین این دیار محروم را زخمی نمود به کجا ختم شد! ؟
و قطعاً پایان دوره نمایندگی خدابخشی نباید پایانی باشد بر پیگیری وعده‌ها و سرنوشت پروژه‌های شهرستان و...
یکی از پروژه‌های شهرستان الیگودرز کارخانه تولید کاغذ از سنگ می‌باشد که عملیات اجرایی آن دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با حضور وزیر صمت آغاز شد و در حالیکه همزمان با دهه فجر همان سال نوید بهره‌برداری پروژه تا پایان سال ۹۹ به مردم داده شد اما متأسفانه به هر دلیل این وعده تحقق نیافت و در حالی باید پنجمین سال شروع عملیات این پروژه را سپری نماییم که ( برغم تکمیل بنا بر اظهارات ریاست صمت ) همچنان خبری از بهره‌برداری و بکارگیری نیرو‌های بیکار در این پروژه نیست!
این در حالیست که حدود یک سال و نیم قبل فراخوان استخدام در کارخانه تولید کاغذ از سنگ منتشر شد و تعدادی جوان بیکار نیز با پرداخت مبالغی برای شرکت در آزمون استخدامی پروژه مذکور ثبت نام نمودند، اما تاکنون هیچ خبری از برگزاری آزمون استخدامی نشده است!
و متأسفانه دردناک است که طبق آخرین آمار لرستان رتبه نخست بیکاری در کشور را به خود اختصاص دهد و به همین منوال شهرستان الیگودرز نیز در جایگاه اول استان قرار گیرد و تکرار مکررات است که بازگو کنیم معضل بیکاری گریبانگیر بسیاری از خانواده‌های الیگودرزی شده و از یک سو بواسطه بی‌عدالتی در تقسیم امکانات و عدم شایسته گزینی در نتیجه رابطه‌ها، جوانان تحصیلکرده در کنج خانه به افسردگی مبتلا شده و از سوی دیگر آمار مشاغل کاذب، فقر، فساد، اعتیاد، سرقت و ده‌ها ناهنجاری اجتماعی افزایش یافته است.
کلام آخر؛
اینک که پنجمین سال آغاز عملیات کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز مقارن شده است با ایام انتصاب شفقت بعنوان استاندار لرستان و با عنایت به سوابق و تجربیات وی انتظار داریم در خصوص این پروژه و دیگر پروژه‌های نا تمام الیگودرز اقدامی عاجل انجام دهند.
همچنین انتصاب‌ایمان خسروی فرماندار الیگودرز بعنوان دستیار مورد وثوق استاندار تازه نفس لرستان و سرپرست اداره کل حوزه استانداری بواسطه اشراف کامل وی بر مشکلات شهرستان فرصتی است مغتنم تا آنچه از آن بعنوان دِین به مردم الیگودرز یاد می‌کند ادا نماید.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1403-02-08 14:28
خدابخشی طی ۸سال تلاش کرد با احداث راه ذلقی به مسجد سلیمان یعنی الیگودرز را به نقطه محرومتر از خود وصل کند و علی رغم نابودی طبیعت بکر منطقه هیچ عابدی برای مردم نخواهد داشت در صورتیکه می‌توانست برای رفع محرومیت الیگودرز ترانزیت چهار باده به اصفهان و تهران را پیگیری کنه
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1403-02-08 15:02
احداث کارخانجات سنگ در الیگودرز لازمه چون سنگ الیگودرز به صورت خام و فله‌ای صادر میشود
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1403-02-08 16:58
دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ شناسی در الیگودرز احداث شود
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1403-02-08 17:41
برادر من تو این دولت فعلی در همه استانهای محروم پروژها فقط روی کاغذ بوده .عده ایی نه عمدا بلکه بعلت نااگاهی و بیسوادی اقتصاد مملکت را ویران کردند بودجه ایی اگر مانده باشد توسط استانهای غنی بلعیده میشود.
نقل قول کردن
#5 دانشجو 1403-02-08 22:26
به نقل از همشهری:
خدابخشی طی ۸سال تلاش کرد با احداث راه ذلقی به مسجد سلیمان یعنی الیگودرز را به نقطه محرومتر از خود وصل کند و علی رغم نابودی طبیعت بکر منطقه هیچ عابدی برای مردم نخواهد داشت در صورتیکه می‌توانست برای رفع محرومیت الیگودرز ترانزیت چهار باده به اصفهان و تهران را پیگیری کنه
اتفاقا بهترین طرح را داد شما اطلاع نداری و قدر منابع و موقعیت و طبیعت الیگودرز را نمی‌دانید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا