یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عبدالرضا قاسمی/ یافته: پنج‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه روز پر حاشیه‌ای برای تیم فوتبال خیبر و هوادارانش بود.
در این روز کادر مدیریتی تیم تصمیم گرفت محسن عاشوری را در پایان ششمین هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل عدم نتیجه‌گیری عزل کند.
این در حالی بود که عاشوری در طول شش مسابقه‌ی این فصل با کسب ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست برابر تیم مطرح سایپا، کارنامه‌ی نسبتاً موفقی داشت و تیمش در رده‌ی چهارم جدول و در فاصله‌ی ۳ امتیازی از صدر قرار داشت.
عاشوری حتی به عنوان بهترین مربی ماه فوتبال کشور نیز انتخاب شده بود!
جامعه ورزشی استان در شوک عزل عاشوری بود که خبر انتصاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی خیبر نیز عصر همان روز منتشر شد.
این انتصاب در حالی اتفاق افتاد که ویسی فصل گذشته هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را بر عهده داشت، اما در هفته‌های پایانی جای خود را به محسن عاشوری داد تا مربیگر تیم لیگ برتری فولاد خوزستان را بر عهده بگیرد، اما در این تیم هم موفق نبود و در پایان هفته چهارم لیگ برتر برکنار شد و دوباره سکان هدایت خیبر را در دست گرفت!
اما این پایان ماجراهای خیبر در بیست و هفتمین روز آبان 1400 نبود! مهرداد خادمی که پیش‌تر هدایت خیبر را در لیگ دسته دوم کشور بر عهده داشت، در حکمی دیگر به عنوان مربی این تیم و دستیار عبدالله ویسی منصوب شد.
این اقدامات مدیران باشگاه خیبر واکنش بسیاری از فعالان و ورزشی‌نویسان استان را در پی داشت و اغلب اعتقاد داشتند که مدیران باشگاه به‌رغم هزینه‌های باشگاه و امکانات ویژه‌ای که برای تیم مهیا کرده‌اند اما در خصوص برکناری عاشوری عجولانه تصمیم گرفته‌اند.
 
 
کیفیت تیم متناسب با سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط باشگاه نیست
باشگاه خیبر با صدور بیانیه‌ای به این حواشی پاسخ داد و اعلام کرد:
«‎باشگاه خیبر خرم‌آباد بر این باور است که با وجود فاصله نزدیک این تیم با صدر جدول، کیفیت و بار فنی این تیم متناسب با ابزارهای قرار گرفته در اختیار سرمربی و سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط باشگاه نیست.
نکته‌ای که موجی از نگرانی را در میان هواداران باشگاه به وجود آورده این است که ادامه این روند ممکن است زمان لازم برای جبران را هم از بین ببرد. ‎از این رو، هیات مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد با تشکر و قدردانی از زحمات محسن عاشوری مربی ارزنده فوتبال کشورمان قطع همکاری خود را با این مربی اعلام می‌دارد.
‎بر همین اساس و با توجه به تجربه همکاری گذشته باشگاه با عبدالله ویسی، از این پس مسئولیت فنی باشگاه خیبر با ایشان خواهد بود و به‌عنوان سرمربی تیم معرفی می‌شود.»
 
 


تعویض مربی در اول فصل اشتباه است
سید محمد (محسن) سجادی ستاره سابق این تیم و پیشکسوت فوتبال لرستان در این خصوص گفت: مالک فعلی خیبر برای موفقیت تیم هزینه‌های زیادی را متحمل شده که لازم است سایر عوامل باشگاه هم برای موفقیت تیم با ایشان همکاری فنی و لازم را داشته باشند، اما به نظر می‌رسد چنین نیست.
سجادی در خصوص اتفاقات روزهای اخیر خیبر چند پرسش را مطرح کرد و گفت: چرا در چند بازی پایانی فصل قبل، آقای ویسی به خاطر نتایج ضعیف برکنار و از محسن عاشوری استفاده می‌شود؟ حالا چرا در شرایطی که فقط شش هفته از شروع مسابقات گذشته و تیم هم نتایج نسبتاً خوبی گرفته، عاشوری برکنار شد؟
وی تأکید کرد: به نظر من تعویض مربی در اول فصل کار اشتباهی است و اگر مدیران باشگاه اعتقاد دارند که نتایج تاکنون ضعیف بوده، پس چرا مربی با دانش بالاتری را جذب نمی‌کنند و سکان تیم را در اختیار کسانی قرار داده‌اند که یک بار امتحان خود را پس داده‌اند؟!
 
تیمداری یک پروسه جامع و کامل است
مسعود جلیلی پیشکسوت باشگاه خیبر و فوتبال لرستان در این خصوص گفت: به نظرم همه این اتفاقات فوتبالی و عدم نتیجه‌گیری ناشی از عدم برنامه‌ریزی درست و اصولی در فوتبال است.
وی با اشاره به این که از ابتدای کار لازم بود آقای عبدی (مالک باشگاه خیبر) یک برنامه کوتاه‌مدت حداقل دو تا سه‌ ساله برای صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی می‌کرد، افزود: در چنین شرایطی کسی انتظار نداشت که در سال اول به لیگ برتر صعود کند و این خیلی طبیعی و اصولی بود.
جلیلی که داری مدرک مربی‌گری B آسیا است به اتفاقات اخیر تیم خیبر اشاره کرد و گفت: به نظر من انتخاب مجدد عبداله ویسی نه اینکه منکر توانایی ایشان باشیم و یا محسن عاشوری ناتوان در اداره تیم باشد، بلکه اگر به چرخه تغییر مربیان در چنین شرایطی در باشگاه‌های بزرگ نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این‌گونه جابجایی نتیجه نخواهد داد.
وی ادامه داد: اگر آقای ویسی فصل گذشته در خیبر خوب کار کرده پس چرا در روزهای پایانی لیگ کنار گذاشته شد؟ می‌توان چنین نتیجه گرفت که این اقدام نشان از عدم رضایت کادر مدیریتی باشگاه از عملکرد ویسی بود که تصمیم به جایگزینی عاشوری گرفتند.
وی به اقدامات خوب مالک خیبر در تقبل هزینه‌ها برای حضور قدرتمند تیم در مسابقات و صعود به لیگ برتر اشاره کرد و گفت: اما متأسفانه در همین شروع فصل مشخص شد که تیم توان و اقتدار لازم برای صعود ندارد و با انتخاب مجدد ویسی، دوباره چرخه اشتباه تکرار شد.
 جلیلی تیم‌داری را یک پروسه جامع و کامل دانست و گفت: برای تیم‌داری باید راه را بلد بود و برنامه‌ریزی دقیق کرد؛ از اساتید مجرب و متخصص برای رسیدن به هدف استفاده بهینه کرد؛ قادر به آماده نگه داشتن یک تیم را در کوران مسابقات بود و تا پایان لیگ موفق عمل کرد که این‌ها از هر مربی‌ای بر نمی‌آید.
وی مردم و پیشکسوتان را دلسوز خیبر دانست و در پایان برای مسعود عبدی، کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان تیم آرزوی موفقیت کرد.
 
به‌کارگیری مجدد ویسی و خادمی مصداق «اجتماع نقیضین» است
پیشکسوت تیم خیبر و فوتبال لرستان گفت: هر چند اعتقاد دارم که مالک هر تیم به صرف هزینه‌هایی که انجام می‌دهد، تصمیم‌گیرنده نهایی در خصوص اتفاقات تیم است، اما فراموش نکنیم تیمی ماندد خیبر و نام بلند آن متعلق به مردم خرم‌آباد و همچنین لرستان است.
رحیم مرادی با اشاره به این که مالک فعلی خیبر آرزوهای بزرگ و خوبی برای این تیم داشته و دارد ولی اعتقاد دارم تغییر و تحول فعلی مبنی بر برکناری عاشوری و به کارگیری ویسی و خادمی در مقطع فعلی یک تصمیم عجولانه بود و بهتر بود چند هفته دیگر به عاشوری و تیمش فرصت داده می‌شد؛ اما اعتقاد دارم که مالک تیم تصمیم‌گیرنده نهایی است.
وی ادامه داد: عاشوری در روزهای پایانی فصل قبل به تیم پیوسته بود و بازیکن با نظر وی انتخاب شده بودند و شاهد بودیم که در هفته‌های اول تا سوم نتایج درخشانی گرفت.
مرادی عاشوری را الگوی خود دانست و بیان داشت: با تمام ارادتی که به عاشوری دارم، اما روند هفته‌های اخیرتیم نشان می‌داد که بازی‌های روان هفته‌های اول رو به افول است و به‌خصوص کمربند میانی تیم با مهاجمان و مدافعان فاصله زیادی داشت تا جایی که حریفان با ضد حمله فورا به دروازه خیبر می‌رسیدند.
وی برخی بازیکنان نیمکت نشین را در حد بازیکنان اصلی دانست که می‌توانند کمک بیشتری به تیم داشته باشند، اما در هر حال تصمیم با مربی تیم است.
مرادی سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای خیبر را ارزشمند اما فاقد عایدی برای شهر خرم‌آباد دانست و ادامه داد: خرم‌آباد فاقد زیرساخت‌های لازم است لذا کسی که پول می‌آورد حق تصمیم‌گیری در باره اقداماتش را دارد.
مرادی گفت: اعتقاددارم به‌کارگیری مجدد ویسی و خادمی مصداق «اجتماع نقیضین» است و این دو مربی باسابقه نمی‌توانند با هم کار کنند. هم خادمی و هم ویسی از افراد با تجربه این حوزه هستند که با تیم‌های بزرگی کار کرده‌اند اما شک نکنید اگر نتیجه لازم در بازی‌های هفته‌های اخیر حاصل نشود، سقف همکاری این دو مربی به چند هفته بعد ختم خواهد شد.
وی از همه دلسوزان و دغدغه منان ورزش استان درخواست کرد تا با همدلی خیبر به روزهای اوج برسند و در پایان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و از مالک خیبر خواست تا از نظرات پیشکسوتان بهره بیشتری ببرد و گوشه چشمی هم به استعدادهای این شهر و استان داشته باشند.
 
نقش مثبت ایجاد همدلی بین مدیران تیم و پیشکسوتان
سرمربی اسبق خیبر و بازیکن اسبق تیم فجر خرم‌آباد هم گفت: انتقاداتی به عملکرد فنی محسن عاشوری سرمربی خیبر در عدم به‌کارگیری برخی بازیکنان وارد است و چه‌بسا برخی بازیکنان نیمکت نشین ممکن بود عملکرد بهتری از بازیکنان اصلی داشته باشند.
سعید سپهوند تغییر در کادر فنی را حق مالکان تیم دانست و گفت: بهتر بود که فرصت چند هفته‌ای دیگری به عاشوری داده می‌شد و در صورت عدم نتیجه‌گیری اقدام به جابجایی مدیران می‌شد.
وی صبوری را از مهم‌ترین مشخصات مدیران باشگاه‌ها دانست و گفت: حال که به هر دلیل سکان مربیگری تیم به عبداله ویسی سپرده شده، لذا باید به وی و همکارانش فرصت لازم و کافی داد تا تیم را سروسامان داده و امید که این تیم به لیگ برتر صعود کند.
سپهوند به نقش مثبت ایجاد همدلی بین مدیران تیم و پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مدیران تیم خیبر از نقطه نظرات پیشکسوتان فوتبال استان استفاده نموده و از این بضاعت بهره لازم را ببرند.
 

این جابجایی بسیار به موقع بود

دیگر پیشکسوت فوتبال لرستان هم گفت: فوتبال استان در سال‌های نه‌چندان دور یکی از چهار قطب اصلی فوتبال ایران بود و این تا زمانی بود که لیگ به‌صورت منتخب استان‌ها و به شکل رفت‌وبرگشت انجام می‌شد در زمانی هم به‌صورت یکجا صورت می‌گرفت که در سال 58 و زمانی که من نوجوان بودم تیم لرستان سوم شد و به جام اقاخان در کشور بنگلادش رفت.

غلام بیرانوند ادامه داد: اما از وقتی‌که فدراسیون تصمیم گرفت لیگ باشگاه‌ها را برگزار کند فوتبال ما به‌رغم پتانسیل فراوان از حیث نیروی انسانی به دلایل مختلف ره به جایی نبرده است.

وی ادامه داد: ما از همه استان‌ها در خصوص زیرساخت‌ها آخر هستیم و هیچ برنامه‌ای از طرف دولتمردان در رفع این مهم ارائه نشده است نه استادیومی و نه محلی برای پرورش و آموزش بنام آکادمی ساخته نشده است تنها تعدادی مدارس فوتبال وجود دارد که با هزاران کاستی مشغول کار هستند که ابداً پایه علمی ندارند نه زمین مناسبی و نه امکاناتی که مایه تأسف است

بیرانوند ادامه داد: همیشه آرزو داشتم از اشخاص حقیقی و حقوقی که وارد عرصه تیم داری مثل آقای دکتر عبدی و قبل از آن شرکت مخابرات که کلی هزینه متحمل شدند ای‌کاش چند تا زمین و یا محلی بنام آکادمی شبانه‌روزی احداث می‌کردند و بعد وارد تیم داری می‌شدند.

وی افزود: با هزینه‌های سرسام‌آور و قراردادهای بالا تا کی مالک باشگاه خیبر می‌تواند ادامه دهد از طرفی هیچ کمکی هم به ایشان نشده است در حالی که می‌بایست دولت در خصوص زیرساخت‌ها و اهدای زمین و سایر امکانات بخش خصوصی را همراهی نماید.

بیرانوند تأکید کرد: امروزه با ناهنجاری‌های اجتماعی ورزش می‌تواند بهترین مکان برای قشر جوان و نوجوان است تا خدای‌ناکرده بچه‌ها به بیراهه و اعتیاد کشیده نشوند.

دیگر پیشکسوت فوتبال لرستان در ادامه به موضوع اتفاقات اخیر خیبر اشاره کرد و گفت: ما داخل مجموعه تیم نیستیم و نمی‌دانم که چه می‌گذرد و اما آنچه مشخص است جابجایی مربیان و کادر فنی مثل سال گذشته زود انجام شد، اما برخلاف خیلی‌ها عقیده دارم با توجه به نتایج به دست آمده این جابجایی بسیار به موقع صورت پذیرفته است.

بیرانوند ادامه داد: عاشوری به جز یک بازی آخر نتایج خوبی گرفته است و در بازی آخر ضعیف‌ترین بازی خیبر در دو فصل اخیر را مشاهده کردیم؛ تیمی بی‌برنامه! هم از نظر فنی و هم تاکتیکی که خوشه طلایی انگار میزبان بود و چنانچه عقب‌نشینی نمی‌کرد برنده از زمین خارج می‌شد.

وی افزود: امیدوارم مجموعه خیبر با سرمربی جدید که همه امکانات در اختیار اوست با کمک همکاران خود موفق و سربلند باشند و در پایان گله‌مندم از آقای دکتر عبدی که چرا از پیشکسوتان فوتبال قوم لر استفاده نمی‌کنند. جدا حیف است من نمی‌دانم درگذشته‌های دور به او چه گذشته است در زمان داتیس اما برای کمک به خیبر می‌بایست از همه سرمایه‌های خود استفاده کنیم و حیف است نماینده واقعی غرب کشور جایی در لیگ برتر کشور نداشنه باشد. گرچه سخت است مقابله با تیم‌های ثروتمند و با بودجه‌های رؤیایی ولی دعا می‌کنم این اتفاق مهم بیافتد و ما در جمع برترین‌های کشور باشیم.



به باور اغلب کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران تیم، برکناری سرمربی در هفته ششم تصمیمی عجولانه بود و باعث خدشه به حیثیت تیم شد.
مسائل پیامد آن بار مسوولیت مدیران و مربیان باشگاه پرطرفدار خیبر را دو چندان نموده و هواداران انتظار دارند که تصمیمات مدیریتی که برای ارتقا خیبر کوتاهی نکرده‌اند، منجر به موفقیت تیم شود.
 

*************
بیشتر بخوانید:

برکناری عاشوری از مربیگری خیبر

روز پرحاشیه خیبر با بازگشت ویسی و خادمی

********************

دلایل انتخاب دوباره عبدالله ویسی از زبان مالک خیبر

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: به‌رغم این‌که ما تمایل به همکاری با ویسی در فصل قبل داشتیم، اما عبدالله ویسی خودش ترجیح داد فصل جدید را در لیگ برتر کار کند.
به گزارش یافته، مسعود عبدی شنبه 29 آبان ماه در جمع خبرنگاران به اتفاقات روزهای اخیر در باشگاه خیبر مبنی بر قطع همکاری با محسن عاشوری و انتصاب عبداله ویسی به عنوان سرمربی خیبر پاسخ داد و گفت: در خصوص اینکه گفته می‌شود سال گذشته باشگاه خیبر خرم‌آباد تمایل به همکاری با عبدالله ویسی نداشته است، همان موقع هم مطرح کردم که ویسی ترجیح داد فصل جدید در لیگ برتر کار کند.
وی با اشاره به این‌که رابطه من با ویسی فراتر از فوتبال است، افزود: ویسی موضوع را به من مطرح کرد و به لیگ برتر رفت. الآن هم خودش علاقه‌مند به همکاری است.
عبدی ادامه داد: بازگشت ویسی در فوتبال متداول است. خیلی از مربیان هستند که چندین بار در خیلی از باشگاه‌ها فرصت سرمربیگری داشتند.
وی عاشوری را دوست و انسان با اخلاقی دانست و افزود: این حق باشگاه بود در خصوص قطع همکاری تصمیم بگیرد و در بیانیه خودش هم به این موضوع اشاره کرد.
مالک خیبر خرم‌آباد در مورد انتخاب مهرداد خادمی به‌عنوان کمک اول عبدالله ویسی، اظهار داشت: خادمی هم مانند ویسی دوست من است و روز اول خودم خادمی را به‌عنوان سرمربی در تیم داتیس انتخاب کردم و اولین بار ما این فرصت را به او دادیم.
وی ادامه داد: سال گذشته مرتبا با ویسی در ارتباط بود و مشاوره می‌داد چون سرنوشت خیبر برایش خیلی مهم بود. او علاقه بسیار شدیدی به تیم دارد. قطعاً همکاری با ارزشی خواهد بود و می‌توانیم در کنار هم صعود را جشن بگیریم.
عبدی افزود: این دو مربی با یک تلفن آمدند. نه بحث مالی بود و نه بحث دیگری. خیبر و لرتباران را دوست دارند. سرنوشت این تیم برایشان مهم است که بلافاصله آمدند و کار را دست گرفتند.
مالک خیبر تاکید کرد: هر تصمیمی موافقین و مخالفینی دارد. در هر خانواده‌ای این اتفاق طبیعی است؛ اما مهم این است که تا روز آخر برای افتخارآفرینی خیبر خرم‌آباد تلاش کنیم. خیبر امروز یک باشگاه مهم در فوتبال کشور است و ان‌شاءالله بتوانیم موضوعات مهم‌تری را پیگیری کنیم.
 

*******************

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1400-08-29 01:43
در خرم اباد مدیران وخبرنگاران دنبال این هستند
چرا ویسی رفت چرا ویسی برگشت... در بروجرد
یک مجتنع تفریحی با هزینه بیشتر از 200میلیارد
تومان افتتاح میشود اما کل مراکز تفریحی خرم اباد
یک دهم این هم ارزش دارند. فقروبیکاری وسو مدیریت
خرم اباد را تبدیل به خراب آباد کرده است. یافته سانسور نکن. علی پیرداده بیرانوند. یا علی.
نقل قول کردن
#2 مجید 1400-08-29 08:02
این جابجایی ها نشون داد که ضعف مدیریتی داریم . و همه چیز پول نمیشه بلکه مدیریت و استفاده کردن از مشاورین خوب میتونه به رشد تیم کمک کنه . حالا مشاور تیم علی کریمی هست که خودش نیز ثبات ندارد و در تمام تیم ها چند هفته مربیگری نکرده. متاسفانه تمام فوتبال لرستان زمین چمن فدای خیبری شده که هیچ گونه بحث مالی و یا فنی ندارد . واقعا متاسفم میشم که حق تمام تمیهای خرم آباد به خاطر خیبر ضایع شده است .
نقل قول کردن
#3 سیدالموسوی 1400-08-29 12:35
به نقل از علی:
در خرم اباد مدیران وخبرنگاران دنبال این هستند
چرا ویسی رفت چرا ویسی برگشت... در بروجرد
یک مجتنع تفریحی با هزینه بیشتر از 200میلیارد
تومان افتتاح میشود اما کل مراکز تفریحی خرم اباد
یک دهم این هم ارزش دارند. فقروبیکاری وسو مدیریت
خرم اباد را تبدیل به خراب آباد کرده است. یافته سانسور نکن. علی پیرداده بیرانوند. یا علی.

به نقل از علی:
در خرم اباد مدیران وخبرنگاران دنبال این هستند
چرا ویسی رفت چرا ویسی برگشت... در بروجرد
یک مجتنع تفریحی با هزینه بیشتر از 200میلیارد
تومان افتتاح میشود اما کل مراکز تفریحی خرم اباد
یک دهم این هم ارزش دارند. فقروبیکاری وسو مدیریت
خرم اباد را تبدیل به خراب آباد کرده است. یافته سانسور نکن. علی پیرداده بیرانوند. یا علی.
احسنت رحمت به امواتت....
نقل قول کردن
#4 حسن 1400-08-29 13:41
درست است آقای عبدی مالک باشگاه است لیکن خیبر مآل لرستانه ما دوست نداریم دو باره ویسی برگرده الکی میگن لریم چند روز هم کلونی میدارم دور گردن بعد نتیجه هم نمی گیرند فولاد بیرون کرد آقای عبدی با اعصاب مردم بازی نکن
نقل قول کردن
#5 دلسوز 1400-08-29 15:08
مشاوران عبدي همان هاي هستند كه درحوزه اي بودنند عملكرد ضعيفي داشتنند وفقط به زيان خيبرهستند جرا ازاهل فن وباتجربه نمي كنند ويسي اكر خوب بود جرا رفت وابتداي فصل را ازدست داد حالا بهانه دارد كه تيّم رانبسته ام وبدنسازي راانجام نداده ام واشتباه بعد انتخاب خادمي است سوابق اوروشن هرجا بوده اخراج شده وايشان ادعاي سرمربيكري دارد ودر طول فصل سبب بحران ودودستكي وحاشيه ميشود
نقل قول کردن
#6 افلاک 1400-08-29 16:13
سلام ضعف مدیریتی نداریم از اون جای که فوتبال شهر ما جایگاهی تو فوتبال کشور نداشته نه مربی خوبی پرورش دادیم نه هیت فوتبال قوی داشتیم حالا دکتر عبدی امده سرمایه گذاری کرده حق داره که این هزینه های کرده جواب بده متاسفانه عاشوری فردی بود سرد و نمیتونست تیمو مدیریت کنه ترکیب اصلی تیمو به خاطر لج و لجازی رو نیمکت گذاشته
نقل قول کردن
#7 نادر 1400-08-29 17:28
مطلب منصفانه دیگری از یافته
عالی بود
نقل قول کردن
#8 علی 1400-08-29 19:08
به نقل از سیدالموسوی:
به نقل از علی:
در خرم اباد مدیران وخبرنگاران دنبال این هستند
چرا ویسی رفت چرا ویسی برگشت... در بروجرد
یک مجتنع تفریحی با هزینه بیشتر از 200میلیارد
تومان افتتاح میشود اما کل مراکز تفریحی خرم اباد
یک دهم این هم ارزش دارند. فقروبیکاری وسو مدیریت
خرم اباد را تبدیل به خراب آباد کرده است. یافته سانسور نکن. علی پیرداده بیرانوند. یا علی.

به نقل از علی:
در خرم اباد مدیران وخبرنگاران دنبال این هستند
چرا ویسی رفت چرا ویسی برگشت... در بروجرد
یک مجتنع تفریحی با هزینه بیشتر از 200میلیارد
تومان افتتاح میشود اما کل مراکز تفریحی خرم اباد
یک دهم این هم ارزش دارند. فقروبیکاری وسو مدیریت
خرم اباد را تبدیل به خراب آباد کرده است. یافته سانسور نکن. علی پیرداده بیرانوند. یا علی.
احسنت رحمت به امواتت....

سپاس گذارم جناب موسوی. باید در جامعه و رسانه ها
نقد وبررسی عملکرد مدیران رو گسترش بدیم. یا علی.
نقل قول کردن
#9 محمد 1400-08-30 19:12
گزینه هایی مانند مهابادی وتارتار گزینه مناسبی است برای مربیگری تیم خیبر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا