یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

غلامرضا خليلي مدير سابق نساجي بروجرد - يافتههزاران هزار بروجردی هر گاه نام حاج "غلام‌رضا خلیلی" را می‌شنوند با احترام از وی یاد می‌کنند.

مردی که برای عمران بخش‌هاي مختلف شهر بروجرد، عمری را وقف شهر و دیار خويش کرده است. بازاری موفقی که نامش برای بروجرد در خشک‌بار یک برند است.

اين انسان بزرگوار دستی بر شعر و شاعری دارد و از همه این‌ها مهم‌تر این که بر خلاف میلش نمی‌خواهد کسی از اين موضوع آگاه شود، اما در کار‌های خیر نظير کمک به یتیمان و بی‌سرپرست‌ها، زبان‌زد و پيش‌قدم است.

حاج خلیلی روزی که 50 هکتار زمین با یک حلقه چاه آب را برای ساختن نساجی بروجرد از آقایان فولادی، اولیائی و رسولیان به عنوان مدیر‌عامل شركت نساجي تحویل گرفت، شاید هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که برای آباد کردن آن باید 20 سال شب و روز به همراه مهندس کرکی دوندگی کند.

اكنون پس از سال‌ها، هزاران هزار بروجردی عضو خانواده‌ي بزرگ نساجی بروجرد هستند. هنوز هم کارگران و کارمندان شریف این کارخانه هرگاه نام حاج خلیلی را می‌شنوند، به نیکی از زحمات وی یاد می‌کنند.

جالب است بدانيد شركت معروف "آجیل خلیلی" متلق به ايشان است.

طي فرصت‌هاي آتي دوباره اقدام به معرفي لرستاني‌هايي كه براي سربلندي و عمران ديارشان تلاش كرده‌اند، خواهيم نمود. با آرزوي توفيق و سلامتي براي خليلي و امثال خليلي‌ها.

يافته

كارخانه نساجي بروجرد

تصويري از كارخانه نساجي بروجرد در سال 1368

 


 

فرهاد داودوندي/ يافته – بروجرد


 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1392-11-27 14:42
با ارزوی سلامتی برای ایشان لازم است بقیه هم استانیها هم کمی از اقای خلیلی پشت کار یاد بگیرند و برای شهر واستانشان تلاش کنند
نقل قول کردن
#2 شهریار 1395-02-27 13:46
سلام ، عکس سال 68 نساجی بروجرد بسیار خاطره انگیز است .خودرو قدیمی مقابل کارخانه نساجی مربوط به آقای خوش سودا مسئول حسابداری انبارهای آن شرکت میباشد . ایشان پس از بازنشستگی در شهرک اندیشه سکونت دارند . یاد باد روزگاران را یاد باد . متشکرم
نقل قول کردن
#3 مریم ب 1399-11-03 10:30
من یکی از آرزوهام اینه که اونجا روببینم من الان برای نساجی بروجرد دراصفهان کارمیکنم
نقل قول کردن
#4 مهران کیمیایی مدیر عامل سابق 1400-01-23 00:42
با آرزوی سلامتی برای حاج اقا خلیلی و صنعتگران نساجی کشور
نقل قول کردن
#5 احمد 1400-08-21 19:21
چرا برای أخذ نمایندگی فروش در استانها استقبالی نمیکنید!
نقل قول کردن
#6 کیان گودرزی 1402-05-01 06:09
حیف اون همه زحمت که این بزرگان بکشن و العانه ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا