یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مصالح ساختمانی» و «دستمزد»، 2 عامل تعیین‌کننده در قیمت نهایی مسکن است که نیروی کار ارزان و دستمزد پایین کارگران در لرستان بر کسی پوشیده نیست از طرفی لرستان خود تولیدکننده سیمان، میلگرد، گچ، آهک، سنگ نما ، سیم، کابل و خیلی از مصالح دیگر اما معلوم نیست که چرا قیمت نهایی مسکن در لرستان باید آن‌قدر گران باشد که از نظر تورم در بخش مسکن، اولین استان کشور باشیم.



بدون شک استانی که بیشتری لشکر بیکاری را دارد و فقیرترین استان کشور است نمی‌تواند تقاضای زیادی برای مسکن داشته باشد پس این گرانی ربطی به تقاضا ندارد بلکه نشان از عدم نظارت بر بازار مسکن و دلالان و بنگاه‌های معاملات ملکی است.
 وجود شهرهای کوچک در شعاع 50 کیلومتری و حاشیه‌نشینی از دیگر دلایلی است که قیمت سرسام‌آور اجاره مسکن را رد می‌کند.
 متأسفانه هر دم از این باغ بری می‌رسد، تاکنون شاهد رتبه برتر لرستان در زمینه‌های بیکاری، فلاکت، تورم، آسیب‌های اجتماعی، بدترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فضای نامناسب کسب و کار در استان بوده‌ایم حالا نوبت به بخش مسکن رسیده تا این بار ، لرستان در زمینه تورم در بخش مسکن اولین استان کشور شود و کارش از هتریک گذشت
 با عملکرد نمایندگان و روی کار آمدن استاندار خادمی، شاهد پسرفت روزافزون استان، عقب‌ماندگی بیش از پیش و سیر قهقرایی استان هستیم، خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند.
 چرا کسی فریاد لرستان را نمی‌شنود، در سکوت برخی مسئولان نالایق، موج ناامیدی جوانان را به سمت بزهکاری، فساد، پوچی و اعتیاد کشانده و اگر این سیر ادامه پیدا کند از لرستان جامعه‌ای فلک‌زده، افسرده، بی‌هدف و ناامید ساخته می‌شود که هر کس بخواهد زندگی خود را نجات دهد یا باید از این استان برود و ترک دیار کند یا اینکه در این مرداب بدبختی و ناامیدی غرق شود و از زندگی دست بکشد.
 با برخی مسئولان بی‌لیاقت ، امید به زندگی را از مردم گرفتند و این استان را محروم‌تر و گرفتارتر از قبل کردند اما حاضر نیستند از صندلی‌های ریاست پایین بیایند و به ناتوانی خود اعتراف کنند، طمع قدرت آن‌چنان آن‌ها را کور کرده که فقط اهداف خود و منافعشان را می‌بینند و به لبخندی که از چهره این مردم رخت بربسته هیچ توجهی ندارند.
 
لیلا سلیمانی/ شهاب آسمانی

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم آریاوند 1398-08-23 10:46
درود برنگارنده
نقل قول کردن
#2 امیر 1398-08-23 15:40
تا وقتی دنبال طایفه و جمله "چه کسی هیسی؟" هستن و کیلویی رای میدن و کارمند و مسئول با پارتی و کیلویی استخدام و انتخاب میشه و... وضع همینه.حالا اگر مردم که اکثرا مهاجران به خرم آباد هستن دوست ندارن از این روش غلط دست بردارن محکوم به نابودی هستن و اوضاع بدتر هم خواهد شد .حالا خود دانند
نقل قول کردن
#3 فریدخان 1398-08-23 15:54
Xهمین را از لرستان می خواهند.(تضعیف اجتماعی و اقتصادی)این واقعیت تاریخی را با مقاومت و غیرت لری بشکنیم نه با ترس و فرار به تهران و استانهای دیگر.که به عنوان کارگر استفاده کنند و مورد تحقیر شویم.انتخاب نماینده درست و باغیرت و تغییر استاندارو سکوت نکردن مردم راهگشا است.
نقل قول کردن
#4 68 1398-08-23 17:28
ماشاا.. افرین خداقوت .
تبریک و دورود خدمت استاندار ،نمایندگان،مدیر ان ارشد استان بابت این صدر نشینی مجدد.
اقایون استاندار ،نماینده ،مدیران ارشد استان شک نکنید """دعایی خیر مردم لرستان همیشه همراه شماست؟؟؟ """
نقل قول کردن
#5 رضا 1398-08-23 18:49
درود و خداقوت و افرین به نگارنده این مقاله .
خداوکیلی حرف دل مردم لرستان رو بیان کردید.
افرین
نقل قول کردن
#6 چگنی 1398-08-24 20:20
دولت امید اصلا کاری برای لرستان نکرد
نقل قول کردن
#7 موسوی 1398-09-01 23:10
سلام تشکر از خانم سلیمانی بابت مقاله ایشانچندی قبل نیز به درستی از وضعیت مدیر صنعت انتقاد کردند که حمایت زیادی از ایشان شد ،دست مریزاد بر شما و بزرگواران در سایت یافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا