یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از قدیم گفته‌اند هر جا پول شمارش می‌شود، غیبت نمی‌شود! بنابراین هر طرحی که با پول و مال اموال و سرمایه ربط داشته باشد طرح خوبی است و باید پیگیری شود.
هر چند شفاف‌سازی اموال مسئولان هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است و مثل ثبت‌نام یارانه که در اوایل مردم با تردید انجام می‌دانند، داوطلبانه انجام می‌شود، ولی در مجموع طرح خوبی است و مشخص می‌شود که افرادی که ما را به قناعت و صرفه‌جویی و تحمل فشار تحریم‌ها دعوت می‌کنند، خودشان در چنته چه دارند و مال و اموالشان تا چند قرن جوابگوی زندگی لاکچری فرزندان، نوادگان، نتیجگان، نبیر‌گان، احفاد، اصحاب و اذناب شان خواهد بود؟! شاید با شفافیت در اموال مسئولان به دختر مظلوم وزیر حق بدهیم که دارو احتکار کند یا داماد وزیر به کار فیلم‌سازی اشتغال یابد یا پسر وزیر آپاراتمان سازی کند و ...
البته از آنجایی که من و عمو سیفی (سرایدار مفخم مدرسه‌مان) خودمان را آوانگارد یا پیشتاز در امور خیر می‌دانیم ما هم تصمیم گرفتیم لیست اموالمان را که قیمتش برابر با چهار تا کارتن داروی احتکار شده توسط دختر وزیر یا در خودنویس آن یکی وزیر یا استخر ویلای فلان وزیر هم نیست شفاف‌سازی کنیم که ظاهراً گفتند آسیا به نوبت و هنوز سایت کامل راه‌اندازی نشده است و عجالتاً در این ژانر از اقتصاد اولویت با مسئولین است!
علی‌ای‌حال با وجود اینکه حس کنجکاوی (شما بخوانید فضولی) مال مردم به ما نیامده است دوست داریم بدانیم دوستان این سرمایه‌های هنگفت را از کجا آورده‌اند و به قول دختر صفدر سهمشان را از سفره انقلاب برداشته‌اند یا مال و اموال پدری‌شان است و یا اگر کار اقتصادی کرده‌اند، روش و شیوه آن را هم در سایت بیان کنند تا ما هم لااقل بتوانیم بعد از 26 سال معلمی پرایدمان ببخشید به قول وزیر ارابه غیراستانداردمان را عوض کنیم و در زمره توسعه‌یافتگان قرار بگیریم!
فقط پیشنهاد می‌شود جسارتاً در صورت امکان در کنار گزینه از کجا آورده‌ای؟ گزینه کجا می‌خواهید ببرید هم طراحی و پرسش شود! بالاخره تا جایی که ما در کتاب‌های تاریخی خوانده‌ایم عزیزان سفر کرده‌ای که سال‌ها بر تاج‌وتخت پادشاهی تکیه زدند و گور شکار می‌کردند و نخجیر و خزانه و خدم و حشم و ... داشتند و خود نماینده خداوند روی زمین می‌دانستند با دستان خالی راهی دیار باقی شدند! در ضمن با توجه به سرقت مختصری دلار و وجه نقد (در حدود ۳۵۶۲۵۰۰۰۰۰ تومان) از منزل یکی از نمایندگان، توصیه می‌شود عزیزان مسئول به هیچ عنوان به گزینه نقد کردن اموال یا تبدیل کردن به سکه و نگهداری در بالشت و داخل فریزر و شیوه‌های مشابه فکر نکنند و لیست اموالشان را در سایت روی دایره بریزند چرا که ظاهراً سینه این رئیس قوه قضائیه چندان فراخ نیست که مخزن‌الاسرار تخلفات قائم‌مقامان و آقازاده‌های مسئولان و شخصیت‌ها شود! از ما گفتن بود...

 



وحید حاج سعیدی
 




توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1398-07-09 13:57
مرحبا
نقل قول کردن
#2 عماد 1398-07-10 11:09
جالبه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا